Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopullinen taitaa olla lähempana tätäHirveä.
Miten saan videoiden autoplayn pois? Duunikoneen chrome, tein sen jonkun flags-jutun nettiohjeiden mukaan mutta silti iltiksien etc videot lähtee pyörimään uutiseen mennessä(?)
versio 63.0.3239.84, 32bit
Päivitä chrome. Chrome Devissä ei enää käynnisty itsestään esim tällä sivulla Näkökulma: Selittelijöiden selittelijä - Lauri Marjamäki ei romahdusten jälkeen löytänyt vikaa itsestäänMiten saan videoiden autoplayn pois? Duunikoneen chrome, tein sen jonkun flags-jutun nettiohjeiden mukaan mutta silti iltiksien etc videot lähtee pyörimään uutiseen mennessä(?)
versio 63.0.3239.84, 32bit
Dev ja flagin takana, tuosta on myös kosketusversio, jossa kaikki on isompaaDev vai jo betassa ja onko flagin takana?
Näyttää entistä hirveämmältä. Joku voisi kertoa Googlelle, että niillä on jo touch optimized Chrome. Sen nimi on Chrome for Android.
Päivitä chrome. Chrome Devissä ei enää käynnisty itsestään esim tällä sivulla Näkökulma: Selittelijöiden selittelijä - Lauri Marjamäki ei romahdusten jälkeen löytänyt vikaa itsestään
Aikaisemmissa varmaan vaatii vielä jotain flageja, eli esim betassa vielä lähti pyörimään.
Mikäs tää juttu Chromessa on että päivittyy myös User-tilillä eikä vaadi Admin-tilin käyttöä siihen?
Tuo ei näyttäisi toimivan. Kiitos silti vastauksesta. Erillisiä linkkejä en vielä ala vääntämään, mutta saatan palata senkin ääreen, jos tämä todella jää näin ääliömäiseksi (en käsitä ideaa).Ellet sitä vanhaa saa takaisin (chrome:flags sivulla asetus? vai ei?)
Tuo ei näyttäisi toimivan. Kiitos silti vastauksesta. Erillisiä linkkejä en vielä ala vääntämään, mutta saatan palata senkin ääreen, jos tämä todella jää näin ääliömäiseksi (en käsitä ideaa).
Tab-näppäimellä voi siirtyä fokusoitavien elementtien välillä.Onko tapaa estää se, että nettisivu "kappaa" näppäimistön focuksen? Joku HTML5-ominaisuus tämä vissiin on. MTV.fi sivulla focus pysyy aina uutiseen liitetyssä videossa, vaikka miten klikkaisi tyhjään kohtaan sivua. Täten ei voi scrollata sivua nuolinäppäimillä tai pgup/down, vaan painallus ohjautuu aina videoon.
Minulla ainakin toimii ihan perus CTRL+C ja CTRL+V tuolla Bookmark Managerilla (CTRL+SHIFT+O). Mielenkiintoista, että hiiren oikealla ei ole kuitenkaan vaihtoehtoa kopioida itse kirjanmerkkiä, pelkästään sen URL.Mulla on mobiilikirjainmerkit ja kirjanmerkkipalkki kansio. Miten helvetissä saan kopioitua kaksi samaa kirjainmerkkiä molempiin kansioihin?
Minulla ainakin toimii ihan perus CTRL+C ja CTRL+V tuolla Bookmark Managerilla (CTRL+SHIFT+O). Mielenkiintoista, että hiiren oikealla ei ole kuitenkaan vaihtoehtoa kopioida itse kirjanmerkkiä, pelkästään sen URL.
Stylish kadonnut web storesta?
Stylish kadonnut web storesta?
Tallentaako chrome kirjanmerkit pilveen vai pitääkö ne ladata tiedostona? olis windowsin ja sitä kautta chromen uudelleenasennus enkä haluaisi menettää kirjanmerkkejä.
Ei riitä kirjautuminen vaan kirjanmerkit pitää olla myös valittuna synkkaysasetuksista.Jos olet kirjautunut googletilille chromessa, tallentuu tilille pilveen, muussa tapauksessa ne on vaan lokaalit.
Älä käytä ilmaisia, ellet ole OK sen kanssa se lisäosa nuuskii sun liikenteen. Ja selainlisäosa-"VPN":t on oikeasti proxyja.Onko ilmaista VPN-laajennusta chromeen, josta saisi sijainniksi Suomen?
Onkohan tähän kenelläkään mitään ideaa? En ole vielä onnistunut selvittämään asiaa.Tervehdys. Olen pitkään jo ihmetellyt, miksi Chrome tekee punaista alleviivausta lähes kaikkien sanojen alle kirjoittaessa? Asetuksista olen ottanut oikeinkirjoituksen tarkistuksen pois, mutta silti tämä ikään kuin tarkistaa kirjoitusta kokoajan. Olen koittanut googlettaa asiaa, mutta ainoat neuvot mitä olen löytänyt ovat juuri olleet vain spell checkin kytkemistä pois asetuksista. Olen myös kytkenyt oikeinkirjoituksen pois Windows 10 asetuksista, mutta vaikutusta ei ole. Olisikohan tähän ratkaisua?Oheisena muutama kuva:
Jos klikkaat tekstikenttää hiiren oikealla napilla, niin mitä näkyy valikon kohdassa "Oikoluku"?Onkohan tähän kenelläkään mitään ideaa? En ole vielä onnistunut selvittämään asiaa.
Ohjaus on tallentunut välimuistiin, korjautunee ajan kanssa itsestään, mutta välimuistin tyhjennys tod näk auttaa.Jokin aika sitten sivusto: Uutiset oli alhaalla ja sinne oli laitettu ohjaus sivustolle: Netin parhaimmat linkit.
Murkut.org on palannut toimintaan, mutta chrome jostain kumman syystä edelleen ohjaa suoraan tuonne sontalaatikkoon. Ingognito ikkunassa menee oikeaan osoitteeseen ja myös kakkossivulle pääsee: Uutiset mutta ei sitten kirveelläkään etusivulle, vaan aina sontalootaan.
Enpä ole aiemmin moiseen toimintaan törmännyt. Pitääkö koko sivuhistoria deletoida, että alkaa taas toimimaan?
Ohjaus on tallentunut välimuistiin, korjautunee ajan kanssa itsestään, mutta välimuistin tyhjennys tod näk auttaa.