- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 1 157
Soita heti klo 8.30 niin on tsäänssit saada joku kiinni..Auttaako tässä poppakonstit vai onko aamulla lähdettävä jonottamaan asiakaspalveluun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soita heti klo 8.30 niin on tsäänssit saada joku kiinni..Auttaako tässä poppakonstit vai onko aamulla lähdettävä jonottamaan asiakaspalveluun?
Jep, näin meillekin myyjät sen myivät, että voisi muka siirtää aloitusta. Myyjät kyllä valehtelivat vähän joka seikasta. Nyt aspan vastauspostissa siis oli toisin, että liittymä ja laskutus alkavat heti, kun käyttöönotto merkitty valmiiksi.Ite käsitin tilatessa, että mahdollisuus siirtää aloitusta 24kk kytkennästä. Se tosin vaati jotain kikkailuja aspan kanssa eikä ollut tarvetta niin en edes lähtenyt yrittämään
Jep, näin meillekin myyjät sen myivät, että voisi muka siirtää aloitusta. Myyjät kyllä valehtelivat vähän joka seikasta. Nyt aspan vastauspostissa siis oli toisin, että liittymä ja laskutus alkavat heti, kun käyttöönotto merkitty valmiiksi.
Päädyin sitten tarjottuun vaihtoehtoratkaisuun (valitin liittymän myöhästymisestä): ehdottivat sopimuksen päivitystä Teliaan, jossa asennusmaksu 0 € (aiempi 195 €), ja määräaikaisuus vain 12 kk, ja 25 e/kk. (Aiempi 24 kk ja 40 e/kk.) Eli ihan ok.
Menee pari kk päällekkäin käytössä olevan Valoon kanssa, mutta halvempi näin, joten en soitellut aspaan alkamisajan siirron yrittämiseksi. Se menisi vanhan sopimuksen hinnoittelun + 2 vuoden pakkopullan mukaan. Telian uuden sopimuksen alkua eivät voineet siirtää.
Testaillaan sitten omasta uteliaisuudesta, kumpi liittymä toimii paremmin ajan myötä. Ja onko kumpikaan reititin toistaan parempi läppäriyhteydessä toisella puolella taloa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.