Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Telialla on selvästi joku järjestelmä pirstaloituneena. Tai tieto ei ole ainakaan kovin keskitetysti asiakaspalvelijoiden käytettävissä. Tai sitten eivät vain osaa kaivaa sieltä mitään, ostopaikan "kassakonetta" lukuunottamatta. Sony lupasi lähettää mulle korvanappien pehmusteita ostokuittia (ostettu teliasta) vastaan, jonka olin kadottanut. Telian nettisivut ja chatti pistävät "asiakkaan" ilmeisen tarkoitushakuisesti ikävään looppiin, jossa jokainen vaihtoehto palauttaa epätoivoisen käyttäjän lopulta aina lähtöruutuun.

Turhautuneena jätin lopulta viestin jollain web-lomakkeella ja yllätyin positiivisesti (epäilin että niitä ei edes lueta), kun puhelin soi alle viidessä minuutissa viestin lähettämisestä. Kuittia tai mitään tietoa ostotapahtumasta ei kuitenkaan löytynyt, vaikka osasin kertoa 15 minuutin tarkkuudella ostotapahtuman ajan ja kyseisen teliamyymälän. Fyysisesti myymälään menemällä homma kuitenkin onnistui luvatusti. Matka-aikaa oli suuntaansa puolisentoista tuntia. Oli kyllä ihan oma syyni, että kuitti oli kadonnut, joten olisi ollut kohtuutonta syyttää teliaa päiväreissusta Espoon perukoille ja takaisin. Vitsailin vielä myyjälle, että vuosi sitten kävin viimeksi Espoossa ja silloin juuri samojen kuulokkeiden vuoksija että eiköhän tämä riitä kuulokkeista ja espoosta taas ainakin vuodeksi. Ei riittänyt. Hilpeyttä herätti kotona, kun huomasin että kuittia ei ollut taskussa, ei repussa, ei saatana sitten missään. Onneksi oli eri myyjä seuraavana päivänä uusintareissulla :D

Jos kyseessä olisi ollut vaikka edellä mainittu digikuitin lähettäminen olemattomaan asiakastiliin olisi paikalla varmaan tarvittu poliisia. Nyt en kyllä voi kun katsoa peiliin.
 
Olisit ottanut logitechiin yhteyttä niin sulla olisi jo uusi käytössä. Eikä vanhaa olisi tarvinnut edes palauttaa.
Meillä oli aikoinaan pari tämmöstä tuotetta, josta sanottiin, että anna asiakkaan olla suoraan yhteydessä valmistajaan. Aika harva halusi ja nimenomaan myyjäliikkeen kautta/ostopaikasta hoitaa. Ei muuten mitään, mutta tuotteet lähti meiltä eteenpäin kerta viikkoon, matkassa kesti melkein toisen, vika/ ongelmakorjauksessa muutama päivä ja matka takaisin n viikon. Suoraan ku ois ollu valmistajalle yhteydessä niin homma paketissa alle viikossa. Harmi ettei meillä myyjäliikkessä ollut samaa etua kun kuluttajalla ja prosessit saakelin hitaat.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 266
Viestejä
4 818 321
Jäsenet
78 079
Uusin jäsen
Mika V

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom