Soitin viime viikolla viime pari viikkoa sitten DNA:n yöpäivystykseen kun Viaplayssa oli vikaa ja sieltä vastasi sellainen, joka ei sanonut "DNA:n yöpäivystykessä hei. Miten voin auttaa?" vaan ensin oli pitkä hiljaisuus ennen kuin se sanoi "moi.........". Tämä kävi myös viime kuussa. Viimeksi kun soitin sinne ja kysyin, että onko netistä alueellista vikaa niin tämä löi luurin korvaan. Eikä se ollut aiemmin mitään kirjattu vaan jätti kaikki tekemättä. Silloin kun oli netissä vikaa niin piti oikein vaatia että se katsoo modeemista, että onko kaikki kunnossa. Pyysin tästä kaikesta viikolla korvauksia ja eilen sain tietää, että mitään ei ole tulossa korvauksia. Kannattaa välttää sinne yöpäivystykseen soittamista kun tämä on heidän asenne johdosta asti. Tästä sain sellaisen kuvan, että heidän mielestään asiakkaille saa puhua miten huvittaa ilman että joutuvat mihinkään vastuuseen tästä.
Tässä on tähän DNA:n vasstaus:
"Kiitos, että otit meihin yhteyttä ja jaoit reklamaatiosi liittyen DNA:n vikapäivystyksen palveluun. Olemme tutkineet asiaasi perusteellisesti, ja haluamme nyt kertoa sinulle auditointiprosessimme tuloksista.
Olemme käyneet läpi kaikki yhteydenottonne, ja auditointi on toteutettu yhteistyössä vikapäivystyksen esihenkilön sekä DNAn laadusta vastaavan valmentajan kanssa. Tarkastelimme asiakaspalvelumme toimintaa ja sen noudattamia käytäntöjä. Auditoinnin tulosten perusteella voimme todeta, että vikapäivystys on hoitanut kaikki yhteydenotot asiallisesti ja palvelurajauksia noudattaen.
Vaikka joissakin tapauksissa on havaittu pieniä poikkeamia palvelurajauksista, kuten aikarajoissa, joissa asiakaspalvelijan pitäisi reagoida asiakkaan kysymykseen ohjeistuksemme mukaisesti. Aikarajoilla tarkoitetaan aikaa, jonka kuluessa asiakaspalvelijan tulisi vastata asiakkaan kysymyksiin, ja ohjeistuksilla viitataan sääntöihin, joita asiakaspalvelijat noudattavat. Näillä poikkeamilla ei kuitenkaan ole vaikuttanut asiakaspalvelun kokonaislaatuun tai -asiattomuuteen.
Ymmärrämme, että olette kokenut tilanteen turhauttavana, ja haluamme korostaa, että asiakaspalvelumme on toiminut sääntöjen ja ohjeistusten mukaisesti. Auditoinneissa ei ole löytynyt perusteita hyvityksille, ja asiakaspalvelumme on toiminut asiakkaidemme parhaaksi kaikissa tilanteissa.
Tämän perusteella haluamme ilmoittaa, että asia on nyt saatu päätökseen, eikä lisätoimenpiteitä tai hyvityksiä voida myöntää. Arvostamme ymmärrystänne tässä asiassa ja toivomme, että voitte jatkaa palveluidemme käyttöä tulevaisuudessa. Me DNAssa sitoudumme jatkuvasti parantamaan asiakaspalveluamme ja palvelujamme, ja otamme palautteenne huomioon kehitystyössämme.
Kiitos vielä kerran yhteydenotostanne. Toivotamme teille kaikkea hyvää jatkossa."
Kertoo aika paljin yrityksen halusta kohdella asiakkaita. Viestillä on julkaisulupa joten siksi sain laittaa sen tänne. Sinänsä mielenkiintoista että miten ne nyt löysivät ne puhelut vaikka aiemmin sanoivat ettei niitä ollut löytynt. Ei ne nyt tyhjästä ilmaannut kuunneltavaksi.