Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Gigantin asiakaspalvelu ja muukin toiminta on erittäin heikkoa, tuli pyykinpesukone sieltä ostettua ja kone alkoi vaan jättämään pesun kesken aina välillä ja uudestaan se ohjelma tietysti piti aloittaa silloin kun se oli kesken jäänyt.
Ensin Gigantista sanoivat että korjaaja tulee katsomaan sitä ja otta sinuun yhteyttä, no melkein viikko meni eikä mitään kuulunut ja pitkän vänkäämisen jälkeen suostuivat vaihtamaan koneen, no uusi kone lopulta tuli lähes 2 viikon jälkeen yhteydenotosta Giganttiin ja eikös tämän uuden koneen etupaneli missä nämä nappulat on niin irti oikeasta reunasta, eli selkeästi ruuvi/kiinnike sieltä puuttui kun 5-10mm rako, no sama homma alusta, korjaaja tulee katsomaan .................................

Kodinkoneiden kanssa olen aina suoraan valmistajaan yhteydessä. Siellä on aina ohjeet miten toimitaan, koskaan ei ole ongelmia ollut huoltojen tai vaihtojen kanssa. En näe syytä olla myyjäliikkeeseen yhteydessä.

Kodinkoneiden kanssa olen aina suoraan valmistajaan yhteydessä. Siellä on aina ohjeet miten toimitaan, koskaan ei ole ongelmia ollut huoltojen tai vaihtojen kanssa. En näe syytä olla myyjäliikkeeseen yhteydessä.
Ensisijaine vastuu on aina laitteen myynyt liike, joten heidän tehtävä on hoitaa asia jollain keinolla kuntoon.

Ensisijaine vastuu on aina laitteen myynyt liike, joten heidän tehtävä on hoitaa asia jollain keinolla kuntoon.
Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa. Veli oli ostanut Gigantista LG:n pyykkitornin, ja pyykkikone oli alkanut vuotaa vettä. Laittoi suoraan LG:lle tuosta viestiä, parissa päivässä tuli viestiä, että huoltomies on yhteydessä lähipäivinä. Olikohan kolme arkipäivää myöhemmin, kun huoltomies tuli korjaamaan koneen.

Tuossa jos olisi ollut Giganttiin yhteydessä, niin liekö olisi huoltomies vielä kahden viikonkaan kohdalla tullut käymään.

e. Kaverilla sama kokemus LG:n televisiosta, joskin oli ostettu Verkkokaupasta. LG:lle viankuvaus, ja jossain viikossa oli huoltomies paikalla.

Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa. Veli oli ostanut Gigantista LG:n pyykkitornin, ja pyykkikone oli alkanut vuotaa vettä. Laittoi suoraan LG:lle tuosta viestiä, parissa päivässä tuli viestiä, että huoltomies on yhteydessä lähipäivinä. Olikohan kolme arkipäivää myöhemmin, kun huoltomies tuli korjaamaan koneen.

Tuossa jos olisi ollut Giganttiin yhteydessä, niin liekö olisi huoltomies vielä kahden viikonkaan kohdalla tullut käymään.

e. Kaverilla sama kokemus LG:n televisiosta, joskin oli ostettu Verkkokaupasta. LG:lle viankuvaus, ja jossain viikossa oli huoltomies paikalla.
Ensiinkin sanoisin jos huoltoa tai sen yhteydenottoa pitää viikko odottaa, niin se on mielestäni aivan liikaa ja tämä huollon saaminen liittyy myös tähän minun tapaukseen, koska en olisi uutta konetta edes ostanut jos huollosta olisi otettu yhteyttä järkevässä ajassa, mutta kävi silleen että jostain syystä yhteydenottoni oli mennyt huollolta jotenkin ohi ja ottivat yhteyttä yli kuukausi minun yhteydenotosta, joten siksi jäi korjaamatta yli 15 vuotta vanha erinomaisesti palvellut Cylinda pesukone.

"Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa", tähän sanoisin ettei yksittäiset tapaukset tee niistä parempia/oikeampia tai huonompia/väärempiä tapoja toimia, vai onko jotain faktaa että olemalla suoraan yhteydessä valmistajaan osiat hoituu paremmin.

Ensiinkin sanoisin jos huoltoa tai sen yhteydenottoa pitää viikko odottaa, niin se on mielestäni aivan liikaa ja tämä huollon saaminen liittyy myös tähän minun tapaukseen, koska en olisi uutta konetta edes ostanut jos huollosta olisi otettu yhteyttä järkevässä ajassa, mutta kävi silleen että jostain syystä yhteydenottoni oli mennyt huollolta jotenkin ohi ja ottivat yhteyttä yli kuukausi minun yhteydenotosta, joten siksi jäi korjaamatta yli 15 vuotta vanha erinomaisesti palvellut Cylinda pesukone.

"Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa", tähän sanoisin ettei yksittäiset tapaukset tee niistä parempia/oikeampia tai huonompia/väärempiä tapoja toimia, vai onko jotain faktaa että olemalla suoraan yhteydessä valmistajaan osiat hoituu paremmin.
Itsellä ainakin kävi niin, että valmistaja maksatti minulla huoltokäynnin "kun ei ole takuuseen kuuluva vika". Vaikka varmasti oli takuuasia, kun kone lakkasi vaan toimimasta takuuaikana. Se että sisällä on tukos, joka ok syntynyt ohjeenmukaisella käytöllä ja jota ei pysty itse poistamaan, on koneen, eikä käyttäjän vika. Jos olisin ollut yhteydessä myyjään, olisi asiaa voinut riitauttaa paremmin. Nyt minulle jäi rikkinäinen kone ja "huollosta" lasku. Onneksi naapuri maksoi koneesta parikymppiä ja korjasi koneen itselleen toimivaksi. Mutta eipä tule enää AEG koneita ostettua

No tuossa sinun tavassasihan tulee vain yksi ylimääräinen välikäsi, kun muuten voisit laittaa suoraan vaikka chatissa viestiä LG:lle, josta se asia hoidettaisiin heti eteenpäin. Nyt käyt jossain myymälässä (vai soititko), jossa työntekijällä voi olla muitakin asiakkaita heti perään, ja asia jää hoitamatta. Tai sitten se sähköposti lähetetään, mutta sen vastausta ei kukaan huomaa (jos huoltoliike kysyy tarkennusta) tai siihen reagointi venyy jne.

Mutta toki oikeus on hoitaa ne myyjäliikkeen kanssa, itse vain pyrin hoitamaan kaiken ilman välikäsiä, ja sitten jos jotain ongelmia syntyy, niin sitten myyjäliikkeen kanssa hoitamaan asiaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 366
Jäsenet
77 600
Uusin jäsen
voisinmyydakoneen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom