Kai se on totta kun iso herra sanoo näin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo unohdin tuon areenan kokonaan. Itse olen telkkarista näitä katsonut kun ei sieltä oikein muutakaan tule. Kausi 8 jakso 1 on nyt ainakin jo nähtävissä areenasta.Areenallehan nämä pitäisi tulla jo "myöhäisillasta" tänään, eli ei tarvitse huomiseen odottaa... jos vain tietäisi milloin tänään se "myöhäisilta" alkaa... oisko klo 22? vai 23?
Joo unohdin tuon areenan kokonaan. Itse olen telkkarista näitä katsonut kun ei sieltä oikein muutakaan tule. Kausi 8 jakso 1 on nyt ainakin jo nähtävissä areenasta.
Niin, onkohan tuossa joku 24h juttuEli Ylen mukaan myöhäisilta alkaa about 21:30![]()
Huominen jaksohan tulee telkkarista just klo 21.30Onko kukaan täällä vielä testannut blu ray- tai 4k blu ray -levyiltä Winterfellin taistelua? HBO:llahan kuvanlaatu oli tuossa jaksossa vielä tavallistakin luokattomampi. Paskahan se viimeinen kausi oli, mutta kai se on kokoelma täydennettävä...
Alelaarista ne löytyy kaikki muutkin sarjat aina jonkun ajan päästä.Kannattaa odotella joulun yli. Eiköhän se sitten löydy alelaarista, kun ei tätä fiaskoa kukaan halua ostaa.
Alelaarista ne löytyy kaikki muutkin sarjat aina jonkun ajan päästä.
No kyllä voi päätyä ihan hyvin joku toinenkin. Eipä sitä voi tietää varmaksi. Tuo nyt on vaan täysin jossittelua että joku ei myisi yhtä hyvin kuin joku toinen. Tai alessa nopeammin kuin joku toinen.Tuskin moni muu sinne yhtä nopeasti päätyy, kuin tämä.
Toivottavasti päätyisi nopeasti. Ostaisin kyllä koska jostain ihmeen syystä tykkäsin - Saisipa halvalla edesTuskin moni muu sinne yhtä nopeasti päätyy, kuin tämä.
Tuskin moni muu sinne yhtä nopeasti päätyy, kuin tämä.
Hyvä tietää, että "pikseleiden taistelu pimeässä" toimii hyvin levyltä, siinä tosin huomasi aika selvästi ongelman olevan bittivirrassa. Mitä tulee taas kauden tasoon, niin totesin jo aiemmin, että minua ei riso juonelliset ratkaisut, vaan että kiirehdityllä lopetuksella hukattiin se, missä sarja toimi parhaiten: hienosti hahmot ja tapahtumat kiteyttävä dialogi. Otetaan vaikkapa Varysin ja Tyrionin viimeinen keskustelu ja pohditaan millainen se olisi voinut olla aiempien kausien tyyliin tehtynä. Aarrgghh!8 kausi blu-rayltä on kyllä melkoista silmäkarkkia, varsinkin 3-jakso, joka oli streamattuna kauheaa kuraa. Mielestäni ei häpeä edes AAA-luokan leffoille. Käsikirjoitus ja dialogin taso nyt ei päätä huimaa mutta parempi tämä lopetus oli, kuin perinteinen happily ever after loppu.
Bluray-boxin hankinnan myötä voin allekirjoittaa tämän. HBO:n S08e03 oli aivan katselukelvoton, niistä pimeistä kohtauksista ei saanut kerta kaikkiaan mitään selvää. Blurayltä katsottuna kuva on ihan käsittämättömän paljon parempi. Kuinkahan hyvä kuva on UHD-levyllä, jos tuo HD-kuvakin on noin onnistunut?8 kausi blu-rayltä on kyllä melkoista silmäkarkkia, varsinkin 3-jakso, joka oli streamattuna kauheaa kuraa. Mielestäni ei häpeä edes AAA-luokan leffoille.
Varsinkin viimeinen jakso oli sellainen antikliimaksi ja kakkakruunaus, että melkein bluray lensi ikkunasta pihalle.Kyllä nuo GoT:n pari viimeistä kautta tappoi todella tehokkaasti kaiken kiinnostuksen tähän, sääli..
itse haluan olla sen verran avarakatseinen että annan ainakin mahdollisuuden uusille sarjoille. Jos taso sattuisi olemaan samaa kuin 1-4 kaudet kun kerran eri tiimikin nyt hommissa.
Kirjojen materiaali alkoi loppua noilla paikkeilla ja 7. ja 8. tuotantokausi oli täysin uutta materiaalia. Että tismalleen samassa suhteessa tapahtui tason lasku.Aika tasaisesti taisi se GoT kuitenkin heikentyä, olikos se nyt vielä 5. kausi joka toimi mutta sen jälkeen laski todella alas vaikka tuntuikin välillä saavan hieman parannusta.
Kirjojen materiaali alkoi loppua noilla paikkeilla ja 7. ja 8. tuotantokausi oli täysin uutta materiaalia. Että tismalleen samassa suhteessa tapahtui tason lasku.
Ehkä joku Martinin poika joskus Tolkien tyyliin kuoleman jälkeen saa nuo kirjattiin valmiiksi. Hämmästyn suuresti jo Martin itse ne joskus saa loppuun kirjoitettua.
Juuri noin, tuon jälkeenkin on vielä kirjoja joita jotkut käyttävät lähtökohtana, mutta kyllä juuri tuossa vitoskauden jälkeen on liian selvillä että kuka selviää loppuun asti ja keistä leivotaan sankareita, kun siihen asti kaikkien kohtalo oli epäselvää. Tyrionkin oli jo vitoskaudella muuttunut selviytyjästä statistiksi. Kutoskaudesta oli jo perin geneeristä menoa, ja seiskakaudella sit ihan paskaa jo. Neloskausi paras.Aika tasaisesti taisi se GoT kuitenkin heikentyä, olikos se nyt vielä 5. kausi joka toimi mutta sen jälkeen laski todella alas vaikka tuntuikin välillä saavan hieman parannusta.
En oo uudelleenkatsonut tuota mutta jotenkin muistikuva oli että 5. kausi oli viimeinen hyvä. Miten teillä muilla?
Vaikea paikka tietty tehdä mitään oletettavasti pohjoiseen sijouttuvaa tarinaa, kun kaikki tähän mennessä isot asiat on saatu päätökseen.![]()
Game Of Thrones: Jon Snow Sequel In Works, Kit Harington Attached (Report) - TVLine
The forecast calls for more Jon Snow, in the form of a "Game of Thrones" sequel series. Might Kit Harington return?tvline.com
Kyllä minä katsoisin lisää...
Vaikea paikka tietty tehdä mitään oletettavasti pohjoiseen sijouttuvaa tarinaa, kun kaikki tähän mennessä isot asiat on saatu päätökseen.

Ainoastaan GRRM kirjojen suoralla adaptiolla on minkäänlaista arvoa. Heti kun s5 alkoi tunkemaan uutta narratiivia tv sarjan tekijöiltä, koska lähdeteoksista alkoi sivut loppumaan niin laatu romahti.
Ketä kiinnostaa Jon Snow fanfic sarja? HBO on aika perusteellisesti näyttäneet s5-8 osalta, että paskaa on tulossa.
“we will greenlight something when we feel like something is exciting and well done and tells a story that we care about.”
Mutta kukaan ei tykkää asioista mistä nuo välittää. Saadaan lisää jotain pikkutyttöjä tappamaan pääpahis koska diversity ja tuntuu kivalta palleissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.