Tämän sarjan voi katsoa 8x02 jaksoon asti ja loppuun käyttää mielikuvitusta tai sitten vie päätökseen vaikka tuolla Doomcockin visiolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Vaikka on olekaan kaikkia kausia kokonaan nähnyt niin mun mielestä koko sarja oli hyvä.
Kuten jo aikaisemmin olen sanonut niin aijon nuo kaikki kaudet vielä katsoa ja koko sarja oli vielä mielestäni hyvä.
Kausista tiedän jo että parhaimmat oli 5-7 vaikka ekat neljä vielä kokonaan näkemäti.
Sinunlaisissa kai se kohderyhmä loppukausilla olikin 
Kuten jo aikaisemmin olen sanonut niin aijon nuo kaikki kaudet vielä katsoa ja koko sarja oli vielä mielestäni hyvä.
Kausista tiedän jo että parhaimmat oli 5-7 vaikka ekat neljä vielä kokonaan näkemäti.
Ei kyllä sen nimi mun mielestä oli edelleen Game of Thrones eikä paska. Sun näkemyksellä kaikki tuntuu olevan paskaa.Aloit katsomaan sarjaa silloin, kun se muuttui paskaksi ja pidit siitäSinunlaisissa kai se kohderyhmä loppukausilla olikin
![]()
Ei kyllä sen nimi mun mielestä oli edelleen Game of Thrones eikä paska. Sun näkemyksellä kaikki tuntuu olevan paskaa.
Luuletko oikeasti että käyn katsomassa mitä tuon linkin takana on?
Siis aika paljon noista ekoista kausista nähnyt, mutta en siis kokonaan minuutilleen ole nähnyt niitä. Voi olla että jotain pieniä asioita pitäisi sieltä tietää mitkä pitäisi muistaa kausien edetessä.Tuo oikeastaan kertoo kaiken oleellisen.En halua olla ilkeä, mutta kysyn kuitenkin, että mitä ihmettä sä edes teet jakamassa mielipiteitä ja ajatuksia täällä? Tuo on vähän kuin olisit paneelissa kertomassa, että 8 ruokalajin kokonaisuus oli erittäin onnistunut ja pidit eniten kolmesta viimeisestä ruokalajista, vaikket edes koskenut neljään ensimmäiseen, etkä oikeastaan edes tiedä mitä ne olivat ja viidennettäkin korkeintaan haistoit, kun muut yrittävät vieressä kertoa kuinka alkupään ruokalajit täydensivät toinen toisiaan ja kokonaisuus hieman sakkasi viimeisien ruokalajien kohdalla.
Ihmettelen suuresti, jos olet edelleen tyytyväinen näkemääsi lopetukseen, kun olet joskus toivonmukaan kronologisessa järjestyksessä katsonut kaikki kaudet.
Reilu 1.6 miljoonaa allekirjotusta ei ole lähelläkään valtaosaa, jos katsojia on kuitenki yli 19 miljoonaa pelkästään Usassa, kuin paljon sitten lie maailman laajuisesti. Todella hyvä sarja ja ehkä taso vähän laski lopussa, mutta silti parasta mitä on tullut vähään aikaan.
Reilu 1.6 miljoonaa allekirjotusta ei ole lähelläkään valtaosaa, jos katsojia on kuitenki yli 19 miljoonaa pelkästään Usassa, kuin paljon sitten lie maailman laajuisesti. Todella hyvä sarja ja ehkä taso vähän laski lopussa, mutta silti parasta mitä on tullut vähään aikaan.
Viimein ehti tämänkin katsomaan, ja en nyt kyllä ihan ymmärrä miksi tästä on niin kovin mieliä pahoitettu. Joo, olihan viimeinen kausi aika suoraviivainen, mutta kai nyt jokaisen pitäisi ymmärtää ettei noin pahasti vaiheessa olevaa tarinaa saa mitenkään vedettyä pakettiin kuudessa jaksossa siten, että pystytään säilyttämään alkusarjan tarinankerrontavauhti? Jo kaudella 7 alkoi olemaan hyppimistä paikasta toiseen, ja mielestäni siinä se jopa häiritsi enemmän, koska tällöin kerronta oli perusmoodissaan vielä kuitenkin hitaampaa. Nyt kun viimeinen kausi oli kokonaisuutena rakennettu elokuvamaisemmaksi, ei tuo suoraviivaisuus ainakaan minua suuresti haitannut. Tärkeää oli, että edes juonen päälinjat saatiin jotenkin päätökseen. Jos tuo olisi haluttu vetää "tyylillä" maaliin, olisi tarvittu vähintään kaksi täyttä kautta, yksi Night Kingin taisteluihin ja viimeinen Valtaistuinpeliin. Nyt kun tuota jaksomäärää ei ollut käytettävissä, oli lopputulos mielestäni ihan siedettävä.
Viimein ehti tämänkin katsomaan, ja en nyt kyllä ihan ymmärrä miksi tästä on niin kovin mieliä pahoitettu. Joo, olihan viimeinen kausi aika suoraviivainen, mutta kai nyt jokaisen pitäisi ymmärtää ettei noin pahasti vaiheessa olevaa tarinaa saa mitenkään vedettyä pakettiin kuudessa jaksossa siten, että pystytään säilyttämään alkusarjan tarinankerrontavauhti? Jo kaudella 7 alkoi olemaan hyppimistä paikasta toiseen, ja mielestäni siinä se jopa häiritsi enemmän, koska tällöin kerronta oli perusmoodissaan vielä kuitenkin hitaampaa. Nyt kun viimeinen kausi oli kokonaisuutena rakennettu elokuvamaisemmaksi, ei tuo suoraviivaisuus ainakaan minua suuresti haitannut. Tärkeää oli, että edes juonen päälinjat saatiin jotenkin päätökseen. Jos tuo olisi haluttu vetää "tyylillä" maaliin, olisi tarvittu vähintään kaksi täyttä kautta, yksi Night Kingin taisteluihin ja viimeinen Valtaistuinpeliin. Nyt kun tuota jaksomäärää ei ollut käytettävissä, oli lopputulos mielestäni ihan siedettävä.

Onneksi en ole lukenut GoT-kirjoja, niin ei vituta yhtään. Nautin jokaisesta jaksosta (7. kaudessa menossa)![]()

Seiskakausi oli jo niin geneeristä ja turhaa hollywoodmättöä, että vika kausi oli oikein positiivinen piristys päätöksissään.
Vahingossa Drogon sen tuolin poltti, kun sattui vain edessä olemaan
No ei sentään käytetty puolta kautta eeppisiin cgi lumizombitappeluihin, eikä Jon Snowsta tullut kunkkua jne. En kehu kasikautta, seiskan jälkeen vaan rima oli todella alhaalla.Ööh mitä? Tämä kasikausihan oli myös ihan geneeristä hollywoodia mutta huonommalla käsikirjoituksella.
No ei sentään käytetty puolta kautta eeppisiin cgi lumizombitappeluihin, eikä Jon Snowsta tullut kunkkua jne. En kehu kasikautta, seiskan jälkeen vaan rima oli todella alhaalla.
"Mitä mää oikein selitän"? Öö. Mistä moinen aggressiivisyys? No joka tapauksessa, selitän ihan vaan omaa mielipidettäni ja ennakko-oletuksiani siitä, että pelkäsin viimeisen kauden olevan Kuninkaan Paluu/Hobitti osa 3 -tyylistä mättöä lumizombeja vastaan alusta loppuun, jossa vihamiehet lopulta yhdistävätkin voimansa. Ja olin positiivisesti yllättynyt, että niin ei käynyt, vaan jaksoja oli vaan 1.Mitä sää oikein selität? Seiska ja kasikausilla oli molemmilla tasan yksi jakso missä keskityttiin zombitaisteluun. Molemmat jaksot oli täynnä kliseistä hollywood-paskaa.
"Mitä mää oikein selitän"? Öö. Mistä moinen aggressiivisyys? No joka tapauksessa, selitän ihan vaan omaa mielipidettäni ja ennakko-oletuksiani siitä, että pelkäsin viimeisen kauden olevan Kuninkaan Paluu/Hobitti osa 3 -tyylistä mättöä lumizombeja vastaan alusta loppuun, jossa vihamiehet lopulta yhdistävätkin voimansa. Ja olin positiivisesti yllättynyt, että niin ei käynyt, vaan jaksoja oli vaan 1.
"Mitä mää oikein selitän"? Öö. Mistä moinen aggressiivisyys? No joka tapauksessa, selitän ihan vaan omaa mielipidettäni ja ennakko-oletuksiani siitä, että pelkäsin viimeisen kauden olevan Kuninkaan Paluu/Hobitti osa 3 -tyylistä mättöä lumizombeja vastaan alusta loppuun, jossa vihamiehet lopulta yhdistävätkin voimansa. Ja olin positiivisesti yllättynyt, että niin ei käynyt, vaan jaksoja oli vaan 1.

Ei tuo tikarin isku ollut niinkään se ongelma vaan kaikki mikä siihen johti. Sitähän ei siis ollut vaan tuo tapahtui aivan yhtäkkiä. Kuten valtaosa muistakin tapahtumista viimeisellä kaudella.Sinusta oli hyvä asia, että sarjan päävihollinen, jota on seitsemän kautta pohjustettu kukistetaan naurettavan taistelun lopuksi yhdellä tikarin iskulla?![]()
Ei, en sanonut noin. Yksittäisenä kohtauksena, ja ylipäätään rakenne, joka johti tuohon kohtaukseen, oli tökerö. Mutta olin vaan tyytyväinen, ettei kausi painottunut liikaa noihin, sillä en pidä eeppisestä mätöstä pahan maagisia voimia vastaan. Sarjan alkupuolella mitään sellaista ei ollut, ja raadollisessa realistisyydessään se olikin niin hyvä, eikä näissä fantasiaörvelö-tappeluissa. Ja olin tyytyväinen, että tästä ei lopulta tehtykään päävihollista, vaan se status jätettiin muille.Sinusta oli hyvä asia, että sarjan päävihollinen, jota on seitsemän kautta pohjustettu kukistetaan naurettavan taistelun lopuksi yhdellä tikarin iskulla?![]()

Omasta mielestäni tikarin iskulla voittaminen oli loogista. Itse asiassa, Jon Snow sanoi aiemmin sarjassa että juuri sillä tavalla voittaminen onnistuu että tapetaan pääjehu. Enemmän tossa tarinan osassa ihmetytti sankareiden aivopierut, kuten Dothrakien ryntäys pimeään ja sitten paskat housussa pakoon, sekä se kun Theonilta loppui nuolet niin sitten ei ollut muita aseita
Enemmän jäi harmittamaan Daenerysin tarinan päättäminen kahdessa viimeisessä jaksossa samaan tahtiin kuin mihin aiemmilla kausilla olisi mennyt vähintään 4/5-osa kaudesta.
Viimeisestä kaudesta huomasi että tehtiin kiireellä ja mutkat vedettiin suoriksi, mutta ei se mielestäni missään nimessä huono kausi ollut.

Kasikauden ylivoimaisesti parhaat jaksot olivat kaksi ensimmäistä, vieläpä isolla marginaalilla.
Joo unohdin tuon areenan kokonaan. Itse olen telkkarista näitä katsonut kun ei sieltä oikein muutakaan tule. Kausi 8 jakso 1 on nyt ainakin jo nähtävissä areenasta.Areenallehan nämä pitäisi tulla jo "myöhäisillasta" tänään, eli ei tarvitse huomiseen odottaa... jos vain tietäisi milloin tänään se "myöhäisilta" alkaa... oisko klo 22? vai 23?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.