Pahoittelen etten ole huomioinut noita. Jostain syystä ehkä hieman provosoiva kirjoitustyyli "paskaa" vie huomion muista samassa lauseessa olevista asioista. - Siitä meidän pitäisi olla samaa mieltä, että olemme eri linjoilla sanallisesti, ei välttämättä asiatasolla, mutta miten asiat ilmaistaan... Olen ehkä hieman pettynyt mutta jos jostain muustakin asiasta petyn, se ei ole "paskaa" ja en viskele esineitä tai lauseita samalla tavalla... Ehkä olen nyt väärässä mutta haluaisin olla rakentava. - Kaikki ihmiset saavat olla omaa mieltään tästä sarjasta.
Ööh. Mikä natsikortti? Ei, en ole alalla. - Suosittelin sinulle tätä alaa, koska selkeästi seuraat useampia sarjoja kuin itse ja sinulla oli rakentavia juonenkäänteitä kommenteissasi. Olisi mielenkiintoista nähdä niitä tulevaisuudessa.
Minua voi hieman puolueellisuudesta syyttää... tai puolueettomuudesta... Olen lopettanut täysfanittamisen joitain vuosikymmeniä sitten, joten olen vanha haahka... Sen vuoksi varmaan mielipiteenikin ovat erilaisia... Pahoittelen.
Tuossa viimeisessä kommentissasi kuitenkin mainitsit, että "seassa" oli joitain, ehkä pieniä, hyviä kohtia... Eli ei ihan täysin paskaa siis voinut olla
Kesän odotusta ja sitä, että tämä tulee sitten Yleltä joskus...
--