Nyt sitten olen katellut nettikaupoissa Fractalin laatikoita, katsellut niistä Youtube arvosteluja, lukenut arvosteluja, lukenut tätä palstaa, mutta olen kovin hukassa, että mikä olisi tarpeisiini sopivin/järkevin vaihtoehto.
Yksi mitä itse tekisin, koska pyrin ostamaan 100€ tai alle sen kotelon ja uutena (ilman tarjousta) Fractalit ovat karanneet jo tuon päälle, olisi se että katselisin foorumin tarjouksia:
Myyty - Fractal design define r6 valkoinen/musta
Myytävä tuote: Fractal design define r6 valkoinen/musta Hinta: 50 Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 1.7.2019 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei Muuta huomioitavaa: Kotelosta puuttuu ruuveja joten varauduthan tilaamaan ruuvipakkauksen, pientä kulumaa tullut 4v aikana. Yhdestä jalasta...
bbs.io-tech.fi
R6 40€ hintaan: Myydään - (40 €) Fractal Design Define R6 Tempered Glass (SALO, nouto)
R5 35€ suljettu, 50€ ikkunalla myyty 50€: Myyty - Fractal Design Define R5 *Jyväskylä
Hieman kalliimpi Fractaling Define 7 XL Dark TG varattu mutta ei myyty 150€ takuulla ostettu marraskuu 2022: Myydään - Fractal Design Define 7 XL Dark TG (Tampere) Varattu!
Fractal Define 7 lasipaneelilla 100€: Myydään - Fractal Design Define 7 Lasipaneelilla musta / TRE
Meshify C White + tuulettimet 70€: Myydään - Fractal Design Meshify C White + tuulettimet [Helsinki]
Esim. itse ostin täältä nykyisin pääkoneessa käytössä olevan Define R6 Gunmetal Grey lasikyljellä alle vuoden käytettynä kaikkine sälöineen virheettömässä kunnossa täältä 90€ posteineen (särkyvää matkahuollolla joten noin 25€ kuljetus mikä sisältyi tuohon 90€). Samaten aiemmin käytössä olleen R4 minkä hintaa en muista Muron aikana. R2 on alle 100€ ostettu Verkkokaupasta aikanaan.