Videon kohdassa 15:50 nähdään miten täysin stockkina ilman mitään muutoksia tulos on aika huono, mutta etuovi auki eikä pölyfiltteriä vain 2 koteloa sijoittuu paremmin. Eli tuossa voi valita haluaako hiljaisuutta vai viileyttä ilman että tarvitsee tehdä modauksia koteloon (en laske modaukseksi sitä että avaa etuoven tai ottaa irroitettavan pölyfiltterin pois vs että alkaisi itse liimaamaan jotain bitumia kotelon seiniin äänieristyksen nimissä)
Tuosta myös todetaan että esim. kevyessä käytössä kuten peleissä etuovea ei tarvitse edes avata, ainoastaan raskaassa työkäytössä se on suositeltavaa (missä siis kaikki ytimet ovat raskaassa käytössä kuten testit jne, toki jos on raskas kellotus ja esim. mukana tullut AMD orkkis cooleri tjsp. etuovea suositellaan avattavaksi)
Ihan mielenkiintoisia näkökulmia. Noihin lihavoituihin ajattelen itse, että en pidä koteloa edes kotelona, jos siinä ei ole pölyfiltterit paikoillaan, niin keskeinen osa minulle. Toinen mikä on mielenkiintoista, niin itse en ole omalle koneelleni vielä löytänyt raskaampaa käyttöä kuin pelikäyttö. Mutta niin on erilaia nämä tärkeät asiat itse kullekin.
Joka tapauksessa tuo Define 7 vaikuttaa olevan modaajaan/säätäjän unelmakotelo, haastetta riittää varmasti pidemmäksi aikaa.