• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Feminismi ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
No katso Aasiasta miten käy yhdessä sukupolvessa kun aletaan syömään pikaruokaa
Ja Afrikassa. Mut miks yhdistät ton asian sokeriin? Pikaruoka lihottaa koska siinä on suhteessa tilavuuteen niin paljon energiaa että ihminen syö vaistomaisesti liikaa.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Sokerin käyttö on moninkertaistunut 50-60-luvulta lähtien ja samaan tahtiin lihavuusepidemiakin on tullut. Sokerin syöminen ei pidä nälkää poissa ja aiheuttaa riippuvuutta, jonka seurauksena jengi mättää sitä jatkuvasti.
Saadaan sitä ylimääräistä energiaa monesta muustakin lähteestä. Perimmäinen syy on siis se että ruokavalio on huono kun syödään liikaa energiaa. Tämä on kai selvä asia. Alkoholin kulutuksen kasvullakin on iso rooli läskistymisessä. Kysyin että mikä ulkoinen asia ihmisiä lihottaa. Onko ufot lisänneet sokeria vaikka makaronilaatikkooni jonka tänään teen? Jonkun mielestä hanavedestä tulevat estrogeenit saavat ihmiset lihomaan :kahvi:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Saadaan sitä ylimääräistä energiaa monesta muustakin lähteestä. Perimmäinen syy on siis se että ruokavalio on huono kun syödään liikaa energiaa. Tämä on kai selvä asia. Alkoholin kulutuksen kasvullakin on iso rooli läskistymisessä. Kysyin että mikä ulkoinen asia ihmisiä lihottaa. Onko ufot lisänneet sokeria vaikka makaronilaatikkooni jonka tänään teen? Jonkun mielestä hanavedestä tulevat estrogeenit saavat ihmiset lihomaan :kahvi:
Piilosokeriahan on lisätty todella moneen paikkaan. Ja sitä on niin paljon kaikessa, eikä sen haitoista kerrota kunnolla, niin ihmiset syövät huomaamattaan enemmän sokeria kuin he ajattelevat syövänsä. Eikä tuo estrogeenijuttukaan ole niin kaukaa haettu, pahimpina lähteinä vaan on maitotuotteet ja lihakin. Ylimääräinen estrogeeni vähentää miehillä testosterin määrää, joka johtaa lihavoitumiseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 583
Kone mikä kone silti. Kurkusta on mennyt alas joka ikinen läskeihin päätynyt joule.

Sanos mikä ihmisiä nykyään sit tekee läskiksi? Ennenhän tätä ongelmaa ei ollut ja tuntuu siltä että sun mielestä vika ei ole heidän. Eli joku ulkoinen asia tekee noita lahtivalaita?
Energiankulutuksen lasku yhdistettynä ravinneniukkaan energiapitoiseen ruokavalioon. Ennen ei tarvinnut harrastaa liikuntaa kuluttaakseen merkittävästi energiaa, kun ei ollut koneita. Keskustellaakseenkin piti kävellä kylän raitille sen sijaan, että näpyttää näytön edessä muroa.

Ja vastaus ei ole syödä entistä vähemmän liian energiarikasta ja ravinneniukkaa ruokaa.

Kaloriteoreetikoiden kannattaa testata teoriaansa nielaisemalla vaikka yksi tavallinen 3000 mAh litiumakku. Se sisältää noin 10 000 kcal edestä energiaa, jonka pitäisi riittää muutamaksi päiväksi.

Kokeen suorittamisen jälkeen kannattaa konsultoida lääkäriä että oliko hyvä idea.
Jos ei halua vetää akkua, voi myös kaataa kurkkuun joka päivä 8000kJ (n. 2dl) rypsiöljyä ja nauttia kylläisestä olosta.

Jos kaataa vain 1,5dl niin laihtuu ja voi hyvin, vai mitä @Kaiser Soze
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Periaatteessa kaikkia tulisi kohdella samanarvoisesti, mutta jos vaikka jollakin eri tavalla saadaan läskejä laihtumaan, niin minulle se on ihan ok. Yhteiskunta siinä vaan säästää :)
Tuossa ei missään sanota että se laihtuminen on tavoitteena?
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Yleistä jorinaa ja töiden välttelyä...

'70-luvulla koululuokassa oli yksi poika, jonka äiti oli yksinhuoltaja. (ärsyttävän huonosti kasvatettu lapsi muuten.)
Ja tämä siis pohjoisessa, mutta satamakaupungissa kuitenkin. Ei maaseudulla. On se maailma muuttunut tämän asian suhteen, eikä ihan vähän olekaan. Mielestäni nykyinen suuntaus on hyvin huono.

Itselläni on oman isäukon vaikutus ollut elämääni kovin suuri, olen sellainen vähän iltalamppu, (tuohon maailman aikaan siis) isä oli 44 ja äiti 39, kun minä synnyin. Isäukko oli siis 50:n, kun minä pörräsin 6-vuotiaana kintereillä ja opin kantapään kautta kaikenlaisia miesten asioita. (no, siis... löin penikkana kirveellä käteeni ja päähän on neulottu 5 eri kertaan tikkejä. 12-vuotiaana ajoin yksin moottoriveneellä perämerellä rysän johtovaijeriin, ja kun ei ollut sitä varmistuskappaletta siinä takana, niin potkuri tipahti. Merivartioston miehet hakivat seuraavana päivänä, ottivat hinaukseen ja veivät Röyttään. Lähdin siitä sitten kävelemään, ja 15 kilometrin kävelemisen jälkeen isäukko tuli autolla vastaan. Minä selitin, ja ukko nyökkäsi. Siinä se. Voi jeesus, nykyisin tuosta tulisi varmaankin jokin lastensuojelu asia tai jotain. Minä taas opin, että veneen täytyy aina olla kunnossa, ja työkalut ja varapotkurit aina mukana.)

Oppiminen on siis prosessi, ja jos se jotenkin hössöttämällä estetään, niin ihmisestä tulee sellainen, minkälaisia he nykyään ovat.

Kyllä minua surettavat nämä nykyiset lapset, joilla ei ole isää. Aivan helvetin käsittämätön olisi ajatus, ettei itsellä olisi ollut. Enhän minä silloin edes olisi minä. Lapsia ei pitäisi kovin kevytmielisesti tehdä, ja väärän naisen kanssa ei nyt varsinkaan. Pitäisi nykyisin nuoremmille miehille aika perusteellisesti selittää ja opettaa, että itse pitää pitää huolta ehkäisystä, jos on edes pienikin epäilys siitä, ettei se siltä tytöltä välttämättä suju. Ja jos muuten tällainen pieninkään epäilys edes on, niin siitä tytöstä täytyy vain vähin äänin päästä äkkiä eroon. Se vain on niin.

Ja jos tänä päivänä nuori nainen julistaa olevansa feministi, niin hänet kannattaa vain ohittaa. Riittävän älykkään naisen kun ei moisia julistuksia nimittäin tarvitse koskaan esittää. Älykkäitä naisia ei tietenkään kaikille riitä, mutta aina niistä kannattaa kyllä kilpailla. Sellaisen jos mies saa pyydystettyä, niin elämä on sen jälkeen hyvällä ja mukavalla pohjalla. Siis aivan vihoviimeinen asia tässä elämässä on suostua jollekin vauvakuumeessa piehtaroivalle hölmöläisnaiselle isäehdokkaaksi sen yksityiseen vauvahankkeeseen. Saahan sen oman elämänsä pilattua, jos sitä tilannetta ei ymmärrä yhtään kylmästi vähän etäämmältä katsoa ja arvioida. Siinä on omasta elämästä ja omista asioista silloin kyse.

Tässä elämässä kaikella on se on oma aikansa ja paikkansa. Niin koulunkäymisellä, opiskelulla kuin myös parinmuodostamisella. Jos siitä junasta pahasti myöhästyy, niin ne oikeasti hyvät naiset ovat siitä omasta ikäryhmästä jo silloin menneet, ja jäljelle jäävät vain rumat ja hullut. Rumilla on ikuisesti huono itsetunto, ja sitä ne sitten sillä miehellä aina maksattavat, ja hullut ovat niitä, joiden vaatimukset ovat täysin epärealistisia. Ikinä ne eivät tule olemaan yhtään mihinkään tyytyväisiä. Molempia noita tapauksia kannattaa ehdottomasti välttää. Jos edes vähääkään epäilee, että on itse sille naiselle vain väline jollekin "perheen perustamiselle", niin ohita hänet heti. Ei hän silloin ole kiinnostunut juuri Sinusta ja Sinun ajatuksistasi. Tuollaisessa asetelmassa mies ei ole vanhaa autoa kummoisempi väline ja hyödyke, paremman tullessa kohdalle hänet vain laitetaan vaihtoon. Sivusta asioita seuraten näin aika usein onkin. Onneksi mies voi vielä 30:ssä suunnata sen oman katseensa johonkin noin 25 -vuotiaaseen naiseen, eikä vahingossakaan lipsahtaa vauva- ja perhehimoisen 35 -vuotiaan naisen sänkyyn.

Kyllä miehen on kyettävä kysymään itseltään se inho-realistinen kysymys, että rakastaako tuo nainen tuossa vierelläni nyt täsmälleen juuri minua itseäni, vaiko vain sitä, mitä minä pituudellani, koulutuksellani, tulevalla varakkuudellani tai tulevalla asemallani mahdollisesti edustan. Ne eivät ole keskenään ollenkaan sama asia. Itse on itse, ja nuo jälkimmäiset ovat vain sen oman itsen pelkkiä ulkoisia ominaisuuksia. Jos näitä ei edes erota vielä toisistaan, ei varmasti ole kypsä mihinkään avioliittoon, saati sitten isäksi kenellekään.

Myös omalle kalulle sanotaan tuossa tilanteessa, että pidä Sinä nyt pääsi kiinni tässä tilanteessa, minä itse mietin nyt tätä asiaa. Kyllä sen nimittäin aika pienistä asioista näkee, rakastaako nainen oikeasti vaiko ei, jos vain kykenee olemaan itselleen säälimättömän rehellinen. Osa naisista ei pysty rakastamaan yhtään mitään muuta kuin itseään, onhan osa miehistäkin tuollaisia. Minun käsitykseni mukaan enemmän naisissa on näitä tunnevammaisia, kuin miehissä. Jos tilanne edes vähääkään häivähtää moiseen välineellistettyyn (lue: lapsi, perhe, häät, ...) muka rakkauteen, niin asia kannattaa panna merkille, ja vilkaista sitä käytössä olevaa kondomipakkaa toisenkin kerran valoa vasten, että onko siinä jo neulalla puhkottuja reikiä... ja sen jälkeen heti lopettaa koko juttu.

Mies ei saa pelätä pimeää, eikä mies saa pelätä yksinäisyyttä. Muuta vaihtoehtoa selvitä tästä elämästä ei ole.

Hyvä konsti eroon pääsemisessä on olla harkiten vähän ärsyttävä, ja kun riita tulee, niin häipyä vähin äänin mutta pysyvästi. Näin nainen voi jättää itselleen sen illuusion, että hän se antoi kenkää ko. tilanteessa. Näin ei selän taakse jää ilkeää ja katkeraa pahanpuhujaa. Ei ainakaan kovin aktiivista sellaista. Kannattaa siis aina ja ehdottomasti joka tilanteessa viimeiseen saakka välttää loukkaamasta toista, mitään siitä ei mies muuta kostu kuin vain ikuisen vihollisen itselleen, ja lisäksi aivan turhaan. Mies joka ei tällaisia asioita käsitä tässä elämässä, ei ole kovin fiksu. - Eikä hän silloinkaan ole valmis avioliittoon. Tämmöiset autotallitason alkeispsykologiat täytyy pystyä sisäistämään itsestään selvinä asioina, ennen kuin alkaa lapsia tekemään. Lapsilla kun on oikeus siihen, että hänen vanhempansa ovat oikeasti aikuisia, ja kykenevät hänestä sitten pitämään huolta.

T -.-

Läskeistä: Oma bmi on lähes mutta vielä kuitenkin alle 29... ja kyllä se vaivaa minua. Tilanne ei ole vielä ihan katastrofi peilin edessä, mutta siinä seisoessaan sitä aina vetää vatsaansa sisäänpäin ja nostaa myös leukaansa. Pakko on vain yrittää reivata suuntaa. En ole vielä näihin paastoamis -dieetteihin sortunut, koska tiedän, ettei tulos ole pysyvä, jos koko elämän suunta ei pysyvästi muutu. Kyse on jos ei muusta, niin ainakin terveydestä. Noin 90% sairauksista todellakin ON elintapa ja elintaso sairauksia. Sitä saa onnellisen ja terveen vanhuuden, jos sille asialle antaa edes mahdollisuuden. Ja ellei anna, niin varmasti sellaista ei saa.

Täytän keväällä 55... mihin helevettiin tämä elämä oikein käsistä hupenee? Tässähän on aivan kaikki vielä tekemättä...

===

Luin tuon säikeen otsikon uudestaan. "...sosiaalinen oikeudenmukaisuus"... mitä harhaa tämä nyt taaskin oikein on? Elämä itsessään ei ole velkaa kenellekään meistä yhtään mitään. Ei todellakaan yhtään mitään. Se menee eteenpäin aivan täysin meistä välittämättä. Koko käsite on taas yksi ihmisen itse luoma harha itselleen. Itse sitä omaa polkuaan on kuumeisesti kivettävä ja taottava itse itselleen. Viisaimman opetuksen jonnin joutavasta masennuksesta luin Kamala luonto sarjakuvasta ja sen Ketun mietelmänä: "Se on hyvä asia, että sielu on säröillä. Valo pääsee silloin sisään."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 020
Tuossa ei missään sanota että se laihtuminen on tavoitteena?
3. Parannetaan terveydenhuollon suhtautumista lihavuuteen
Lukuisat keskustelut eripainoisten ihmisten kanssa osoittavat, että terveydenhuollon suhtautuminen ylipainoon on liian usein enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

“Sulla on tota painoa kertynyt, kannattaisi vähän laihduttaa” Ja siihen perään esittely jo viiden prosentin painonpudotuksen hyödyistä. Mutta tuleeko ammattilainen kysyneeksi ylipainoiselta kuinka monta kertaa tämä on jo yrittänyt enemmän tai vähemmän tuloksekkaasti laihduttaa? Painosta huomauttelu johtaa epätoivoisiin laihdutusyrityksiin, jotka pitkällä aikavälillä usein vain lisäävät painoa.

Entä kuinka järkevää on kehottaa ihmistä laihduttamaan, jos tämä on terve, mutta painoa on liikaa? Voiko ihmisen antaa olla rauhassa, jos olennaiset mittarit, kuten veriarvot, ovat kunnossa, vaikka BMI ei ihanteeseen asettuisikaan?

Voisiko terveydenhuolto olla ensimmäinen taho, jossa luovuttaisiin ajattelusta, että ylipaino on yksilön omaa epäonnistumista? Entä jos alettaisiin etsimään oikeasti toimivia apukeinoja ja tapoja auttaa ihmisiä?
Ollaan sitten vaan eri mieltä.
Enkä muuten ala sun kanssa vääntämään tästä tämän enempää.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Jos kaataa vain 1,5dl niin voi hyvin, vai mitä @Kaiser Soze
Lopetetaan offtopic. Mut tähän haluaisin huomauttaa että äläs laita valheita suuhuni. Voit laittaa vaikka yksityisviestillä kohdan jossa olen edes implikoinut noin :kahvi:

Aiheesta: Onkohan totuus vain se että naiset yksinkertaisesti tekevät vähemmän merkittäviä asioita? Nimittäin pikaisella vilkaisulla, ei tän päivän Hesariss taida ihan 50/50 suhde olla kuten uhosivat hiljattain.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 671
Vain silloin kun tuon tempun tekee nainen.
Joo, eli sitä tarkoitin näissä. Eli jos kaunis nainen ahdistelee miestä niin tietty porukka on hokemassa nice, tai "mut sais ainakin raiskata ton näköinen" jne. Toisinpäin tuskin lähes koskaan. Ehkä siitä ns. maailman komeimmasta vangista joku heitti vastaavaa läppää
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 583
Joo, eli sitä tarkoitin näissä. Eli jos kaunis nainen ahdistelee miestä niin tietty porukka on hokemassa nice, tai "mut sais ainakin raiskata ton näköinen" jne. Toisinpäin tuskin lähes koskaan. Ehkä siitä ns. maailman komeimmasta vangista joku heitti vastaavaa läppää
Tämän lisäksi feministit ja ns. #metoo liike tuntuu pitävän taas kerran suut kovin supussa.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Tarvitaan miehille oma #MeToo4Men -liike, joka voisi painottua vähän toisella tavalla kuin naisten liike, ja kiinnittää erityisesti huomiota naisten pihtaamiseen ja nalkuttamiseen ja etuoikeutettuun asemaan nyky-yhteiskunnassa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 583
Tarvitaan miehille oma #MeToo4Men -liike, joka voisi painottua vähän toisella tavalla kuin naisten liike, ja kiinnittää erityisesti huomiota naisten pihtaamiseen ja nalkuttamiseen ja etuoikeutettuun asemaan nyky-yhteiskunnassa.
Mihin niitä tarvitaan? Meillähän on jo feministit jotka joka yhteydessä huutavat kurkku suorana ajavansa tasa-arvoa ja kiistävät (vaikkei kukaan täysipäinen usko) olevansa pelkkiä naisten etujen ajajia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 020
Ei noista miesten kokemista häirinnöistä kukaan muu tule ottamaan koppia. Niistä pitäisi pitää itse meteliä, jos haluaa pitää asiaa esillä.
Itseä ei oikein rehellisesti kiinnosta tuo asia riittävästi, että jaksaisin laittaa tikkua ristiin. En tosin tule olemaan esteenäkään, jos joku kokee asian omakseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
852
Mitäpä tuosta valittamaan. Miehet ovat kuitenkin keskimäärin miehiä, eikä mitään valittavia akkoja. Niille valittaville akoille on jo äijäfeministin rooli, jos tuntuu että pitää kyynelkanavia saada välillä tuulettaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 196
Jenkit


Jollei joku asianajaja ole ohjeistanut poikaa että "nyt kannattaa pitää meteliä, aika on juuri oikea häirintäkeissille!", niin veikkaan että kyseessä on joku niistä friendship ring- tyypeistä eli fundamentalisti-kristityistä.

Ei noista miesten kokemista häirinnöistä kukaan muu tule ottamaan koppia. Niistä pitäisi pitää itse meteliä, jos haluaa pitää asiaa esillä.
Itseä ei oikein rehellisesti kiinnosta tuo asia riittävästi, että jaksaisin laittaa tikkua ristiin. En tosin tule olemaan esteenäkään, jos joku kokee asian omakseen.
Miehen kokema seksuaalinen häirintä ei koskaan tule olemaan sama asia, ellei häiritsijä ole myöskin mies.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 583
Ei noista miesten kokemista häirinnöistä kukaan muu tule ottamaan koppia. Niistä pitäisi pitää itse meteliä, jos haluaa pitää asiaa esillä.
Itseä ei oikein rehellisesti kiinnosta tuo asia riittävästi, että jaksaisin laittaa tikkua ristiin. En tosin tule olemaan esteenäkään, jos joku kokee asian omakseen.
Jos ollaan olevinaan tasa-arvon asialla niin sitten pidetään meteliä kaikesta tai ollaan hiljaa.

Mulle kelpaa kyllä hyvin se, että joka pikkujutusta ei aleta vinkumaan. Mutta se koskee sitten kaikkia sukupuoleen katsomatta.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
On aiheeseen liittyen pakko mainita, että tänä iltana baarissa yksi lihava vanhempi leidi tuli lääppimään mua ja taisipa käsi sepalustakin vähän tunnustella.

Eihän siinä mitään, oli ja meni ja elämä jatkuu. Mutta jos miehenä tekisin naiselle vastaavaa, niin todennäköisyys olisi ehkä 50% että lentäisin hyvin haipakkaa ovesta ulos... Or worse.

ME TOO! ME TOO! MUTTA MEEKIN TOOKIN! ME! ME! ME!

Pistänpä tämän korvan taakse ja käy itkemään tästä ikävästä välikohtauksesta 20 vuoden päästä somessa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
On aiheeseen liittyen pakko mainita, että tänä iltana baarissa yksi lihava vanhempi leidi tuli lääppimään mua ja taisipa käsi sepalustakin vähän tunnustella.
Muutama vuosi sitten kävi täälläkin vastaavanlainen tilanne. Itse olin vain muutaman juoman nauttinut ja seisoin tiskillä kun sieltä tömssytteli kuvaukseesi sopiva Pirjo-Riitta lääppimään ja wanhan naisen hekumallaan lähelle. Kieltäydyin ensimmäisen kosketuksen jälkeen nätin asiallisesti että sori, ei kiinnosta. Takaisin tuli mukava syljensekainen huutoryöppy "OOTKO SÄ JOKU VITUN HOMO ETHÄN SÄ PILLUA EDES IKINÄ SAISI". Ei tuosta mitään traumoja jäänyt, mutta tulipahan taas todettua että mikään ei ole niin kauhea otus kuin keski-ikäinen humalainen nainen.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 527
#metoo-liikkeen pointti ei ole siinä, että känniääliöt lääppivät baarissa.

Koko homman ydinjuju on siinä, miten omaa valta-asemaa käytetään väärin. Katy Perryn tapauksessa asia olisi esimerkiksi huomattavasti kamalampi, jos kyseisen kilpailijan menestys olisi täysin riippuvaista siitä, miten tuohon pusuun suhtautuu (eli Perry uhkailisi, että kisa päättyy tähän, jos et diggaa asiasta).

Onko ihmisillä huono harkintakyky? Kyllä. Ovatko kaikki tapaukset verrannollisia ja täysin samanarvoisia? Eivät. Ja tämä ei taaskaan ole sukupuolikysymys, vaan tapauskohtainen (esimerkiksi raiskaus vs. alaisen perseelle läimäisy ei ole missään määrin samanarvoisia)
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
107
Muutama vuosi sitten kävi täälläkin vastaavanlainen tilanne. Itse olin vain muutaman juoman nauttinut ja seisoin tiskillä kun sieltä tömssytteli kuvaukseesi sopiva Pirjo-Riitta lääppimään ja wanhan naisen hekumallaan lähelle. Kieltäydyin ensimmäisen kosketuksen jälkeen nätin asiallisesti että sori, ei kiinnosta. Takaisin tuli mukava syljensekainen huutoryöppy "OOTKO SÄ JOKU VITUN HOMO ETHÄN SÄ PILLUA EDES IKINÄ SAISI". Ei tuosta mitään traumoja jäänyt, mutta tulipahan taas todettua että mikään ei ole niin kauhea otus kuin keski-ikäinen humalainen nainen.
Onhan tuossa melkoinen kaksoisstandardi. Mikäli kaunis nainen torjuu vähemmän viehättävän tavismiehen iskuyrityksen, siinä ei ole mitään ihmeellistä, odotettu lopputulos. Mutta mikäli komea mies ei lämpene XL-kokoisen tädin lääppimisille, miehessä täytyy olla jotain vikaa. Homo tai muuten vaan seksuaalisesti vinksallaan.

Onko naisilla vääristyneempi kuva omasta seksuaalisesta markkina-arvostaan kuin miehillä joille torjutuksi tuleminen on tutumpaa. Vai onko kyse siitä että naiset olettavat/odottavat miesten olevan aina halukkaita seksuaaliseen kanssakäymiseen vaikka lyhtypylvään kanssa.

Joka tapauksessa tuo vähättelee miesten seksuaalista itsemääräämisoikeutta joka naisilla on enemmänkin kuin itsestäänselvyys.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 196
Vai onko kyse siitä että naiset olettavat/odottavat miesten olevan aina halukkaita seksuaaliseen kanssakäymiseen vaikka lyhtypylvään kanssa.
Jos tasa-arvoisen yhteiskunnan sivistys ja moraalikoodisto kuoritaan miehestä pois, niin asia on juurikin noin. Muissa kulttuureissa ollaan tultu siihen päätelmään että on vain helpompaa
ottaa naisten paljaan pinnan aiheuttamat kiusaukset ja häiriöt pois yhtälöstä, kuin että miehet kasvatettaisiin lapsesta pitäen ritarillisuuteen ja oman seksuaalisuutensa kontrollointiin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 983
Tuota logiikkaa ei kyllä voi ymmärtää kukaan täysjärkinen.
Vihaat kaikkia niitä ihmisiä joiden kanssa et halua suhteeseen, jos ihminen ei ole valkoinen olet rasisti, jos on, niin harjoitat yleistä vihatoimintaa.
Onneksi noita puupäitä ei kovin moni enää jaksa ottaa tosissaan, ammatti uhriutujia (jotka varmaan kuitenkin tekee sievoisen tilin uhriutumisellaan).
Eikös se ollut juuri meriläinen joka ruoski itseään rasistina kun vahingossa lauloi karaokessa jonkun perinteisesti manneille kuuluvan laulun (joku villihevosia tms.) ?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
"Rasistinen deittailu" on vähän hämärää aluetta kun ei toisen motiiveita voi päätellä. Aika epätodennäköistä varmaan olis swaippailla jotain tummia naisia tinderissä oikealle kun Suomessa niitä tapaa yhdistää ihan joku muu asia kuin ihonväri. Ainakin suomi24:ssä oppi nopeasti että ulkomaalaisen oloinen = feikkiprofiili eikä täällä nyt muutenkaan hirveästi taida olla deittailevia tummia naisia liikenteessä? Mutta jos kohdalle osuisi sopiva tai tinderöisi vaikka jossain New Yorkissa niin homma olisi ihan eri joten no racist?. Sitten on nää ilmeisesti enemmän grinderipuolen miehet, jotka ilmoittaa suoraan mitkä värit ei kelpaa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 292
En kyllä tajua, mikä on motiivi tinderprofiilissa ilmoittaa, minkä värisiä ihmisiä ei halua matcheiksi. Kun tota siellä itse voi valita, kenet laittaa jatkoon :confused:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 196
En kyllä tajua, mikä on motiivi tinderprofiilissa ilmoittaa, minkä värisiä ihmisiä ei halua matcheiksi. Kun tota siellä itse voi valita, kenet laittaa jatkoon :confused:
Paitsi kun ilmoituksia tulee satoja niin on helpompaa suorittaa esikarsinta. Kuvittelisin että valkoisille ja etenkin vaaleahiuksisille nuorille naisille tulee paljon ilmoituksia tummemmilta miehiltä.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 292
Paitsi kun ilmoituksia tulee satoja niin on helpompaa suorittaa esikarsinta. Kuvittelisin että valkoisille ja etenkin vaaleahiuksisille nuorille naisille tulee paljon ilmoituksia tummemmilta miehiltä.
Tinderissä ei tule "tykkäämisestä" mitään ilmoitusta. Vain jos molemmat tykkäävät toistensa profiilista niin tulee "match", jolloin pystyy laittamaan viestiä
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Propagandassa toimii ilmeisesti sama kuin koulutuksessa, eli että kertaus on opintojen äiti. :D
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
LiveLeak-dot-com-ukcuckclowncar_1521052764.jpg



>Poliisi jättää tutkimatta matujen pedofiilirinkiä koska pelkäävät rasismia
>Asia selviää lopulta. Samanlaisia useita ympäri maata ja uhreja ainakin satoja tai jopa tuhansia
>Poliisi käy heti kansalaisten kimppuun jotka uskaltavat kirjoitella pahaa matujen kulttuurista internettiin

Ei taida Britanniaa pelastaa enää mikään. Suomessakin matut ja suvakit yrittäneet jo mädättää Poliisia monin eri keinoin.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909



>Poliisi jättää tutkimatta matujen pedofiilirinkiä koska pelkäävät rasismia
>Asia selviää lopulta. Samanlaisia useita ympäri maata ja uhreja ainakin satoja tai jopa tuhansia
>Poliisi käy heti kansalaisten kimppuun jotka uskaltavat kirjoitella pahaa matujen kulttuurista internettiin

Ei taida Britanniaa pelastaa enää mikään. Suomessakin matut ja suvakit yrittäneet jo mädättää Poliisia monin eri keinoin.
Ovat ottaneet Orwellin teoksen 1984 ohjekirjakseen.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
107
Tuota logiikkaa ei kyllä voi ymmärtää kukaan täysjärkinen.
Vihaat kaikkia niitä ihmisiä joiden kanssa et halua suhteeseen, jos ihminen ei ole valkoinen olet rasisti, jos on, niin harjoitat yleistä vihatoimintaa.
Onneksi noita puupäitä ei kovin moni enää jaksa ottaa tosissaan, ammatti uhriutujia (jotka varmaan kuitenkin tekee sievoisen tilin uhriutumisellaan).
Eikös se ollut juuri meriläinen joka ruoski itseään rasistina kun vahingossa lauloi karaokessa jonkun perinteisesti manneille kuuluvan laulun (joku villihevosia tms.) ?
(Valkoisia) homomiehiä on syyllistetty siitä kehtaavat hakea miesseuraa "no fats, no femmes"-tyylisillä ilmoituksilla. Mikä siinä on niin kauheaa että ilmoittaa heti suoraan omat preferenssinsä. Jos kiihottuu enemmän bi-uteliaista sotilaista, pitäisi ilmeisesti myös lähteä automaattisesti mustan ylipainoisen drag-queenin kanssa treffeille, ettei sille vain tule paha mieli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
848


Tämä kuukautisvillitys on kyllä kummallista. Mikä niissä ruumiintoiminnoissa on niin erikoista?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
(Valkoisia) homomiehiä on syyllistetty siitä kehtaavat hakea miesseuraa "no fats, no femmes"-tyylisillä ilmoituksilla. Mikä siinä on niin kauheaa että ilmoittaa heti suoraan omat preferenssinsä. Jos kiihottuu enemmän bi-uteliaista sotilaista, pitäisi ilmeisesti myös lähteä automaattisesti mustan ylipainoisen drag-queenin kanssa treffeille, ettei sille vain tule paha mieli.
Ei kannattaisi alkaa sotkemaan noita ruumiinmittoihin, tyyliin tai käytökseen liittyviä preferenssejä ollenkaan ihonväriin. Sitähän tää äärilaita just tahtoo, että kohta et voi valita mitään olematta paha sortaja kaikkia muita vastaan.

Ehkä omassa ajattelussani on jotain vinossa kun en näe miten kukaan voisi oikeasti etukäteen tietää, että tietyn värinen ihminen ei mitenkään voisi kiinnostaa kumppanina mutta koen esim läskien, neliraajahalvaantuneiden tai ristiinpukeutujien pois rajaamisen ihan sopivana toimintana jos ei kerran kiinnosta.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Mikä siinä on että niistä omista eritteistä pitäisi jauhaa ja pakottaa muut niistä pitämään? En minäkään kerro ripulipaskoistani ympäriinsä kuinka tänään tuli noin vetelää ja sen ja sen väristä. Tuskin ihmisiä kauheasti kiinnostaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 280
Viestejä
4 305 608
Jäsenet
71 806
Uusin jäsen
MV7

Hinta.fi

Ylös Bottom