Jostain kumman syystä vasemmisto tukee esimerkiksi tuollaista hulluutta, että miehet pääsevät urheilemaan naisten kilpailuihin. En ole koskaan nähnyt, että avoimesti oikeistolainen tukisi tuollaista. Woke jakaa linjat.
No voin heittää näin oikeistolaisena oman mielipiteeni aiheesta ja sä voit sitten miettiä, että lasketaanko se tuon tukemiseksi vai ei.
Tämä kanta perustuu mun parhaaseen tietoon ihmisten biologiasta, joten voi olla, että olen väärässä ja jos olen, niin olen kyllä täysin valmis muuttamaan kantaani.
Ero naisten ja miesten välillä fyysistä voimaa ja kestävyyttä vaativissa urheilulajeissa syntyy murrosiästä lähtien testosteronin seurauksena. Miesten murrosikä käytännössä douppaa niiden kroppaa testosteronilla läpi teini-iän, jonka seurauksena miehet kasvavat kookkaammiksi, niille tulee enemmän lihasmassaa ja niiden luut kasvavat tiheämmiksi. Tuo vaikutus toki jatkuu myös aikuisiällä, mutta jo pelkästään se teini-ikä antaa niille erittäin suuren ja tietääkseni pysyvän edun (ainakin luiden osalta).
Tuon takia meillä on eri sarjat miehille ja naisille, naiset eivät voi pärjätä, koska miehet ovat vetäneet vuosikausia "luonnollista dopingia".
Kerta tuo testosteroni aiheuttaa erot naisten ja miesten välillä, josta seuraa eri sarjat niiden välillä, niin sen pitäisi myös määrittää, että ketkä saavat kilpailla siellä naisten sarjoissa.
Jos aloitetaan noista kahdesta edellä mainitusta esimerkistä interseksuaalisuudesta, joissa henkilöt luokitellaan syntyessään naisiksi, mutta niillä on XY-kromosomit.
Swyerin syndrooma: Ei kiveksiä -> ei testosteronin tuomaa boostia -> fyysinen kehitys vastaa muita naisia -> naisten sarjaan
5-ARD: Kivekset -> about samat testosteronitasot kuin miehillä -> fyysinen kehitys lähempänä miehiä kuin naisia -> miesten sarjaan
Sitten taaskin transseksuaalit:
Transitio miehestä naiseksi aikuisiällä -> kroppa kehittynyt lähtökohtaisesti kuin miehillä -> miesten sarjaan
Transitio miehestä naiseksi sieltä teini-iän alkupaikkeilta -> murrosiän testosteronin tuotanto blokattu lääkityksellä -> ei testosteronin tuomaa buustia -> fyysinen kehitys vastaa muita naisia -> naisten sarjaan.