Ei mulla ole mitään ideologiaa, vaan kaikki on vaan ihan omaa päätelmää. Sä puhut mulle olettaen asioita, ja se on laiskaa keskustelua. Sä itse puhuit tavallisesta ihmisestä, mutta nyt et voikaan seistä sen takana. Se oli arvattavaa, koska siirtely on taktiikkasi, tiesin sen, mutta lähdin silti mukaan.
Kamalaa syrjintää olla päästämättä 5-vuotiaita rattiin, vaikka he niin kamalasti haluaisivat, ja 17-vuotiaita baariin.
"Paljastit kätesi tuossa kun selitit, että miehet ja naiset eivät olisi tavallisia ihmisiä." En sanonut näin.
Tiedätkö, mua ei vois tippaakaan kiinnostaa, millaisen mielikuvan sä musta teet, ja että oisko susta kiva tuntea tämmöinen ihminen vai ei. Toi on ehkä laiskin solvausyritys sitten vuoden 2003. Itsekin olen lähinnä surullinen sun teksteistä, mutta ihan sama. Se unohtuu aina heti, kun suljen tämän sivun. Tää oli keskustelua, eikä mitään tutustumista.
Eta. Yleisesti toki harmittaa se, että.ihmiset ovat niin aivopestyjä, että joutuvat elämään tietynlaista elämää tiettyinä mielipiteineen, vain sen takia, etteivät uskalla ajatella toisin. Miesten olisi hyvinkin luonnollista pitää kukista.