Mulla ei ole siitä mielipidettä sinänsä, vaikka ymmärrän sen syyt, ja ne ovat ihan perusteltuja. En silti laske sitä sellaiseksi syrjinnäksi, minä syrjintää yleensä pidetään, ja mistä ymmärsin olevan kyse. Joten ei, mitään ei ole debunkattu. Minulla saa olla mielipiteeni, aivan kuten teilläkin. Nämä ovat täysin tulkinta-asioita, joista on varmaan ihan turha jauhaa tän enempää, kun menee vain jankkaamiseksi.Väitit äsken ihan pari viestiä ylempänä että tavallisia ihmisiä ei rakenteellisesti syrjittäisi. Tämä debunkattiin juuri.
Yhdenvertaisuusvaluutettu ei tuota voi mitekään ei syrjinnäksi muuttaa. Positiivinen syrjintä on myös syrjintää.
Mikäli se Oskun viesti koski ainoastaan tällaista, niin olkoon sitten niin ja koko keskustelu oli turha. Siihenhän ei koskaan saatu perusteluja tai esimerkkejä, muuta kuin tuon jankuttamista. Kukaan teistä muista ei ole kuitenkaan itse väittänyt sen olevan totta, että tavallista ihmistä on alettu syrjiä, joten oletan, ettette muutkaan ole sitä mieltä oikeasti.
Mielipiteeni siitä, että se kaikki oli vain sananhelinää, pitää edelleen.