Mihin se suvaitsevaisuus nyt oikein hävisi? Jos joku ehdottelee, niin kieltäytyy ja se on siinä. Jos joku huorittelee / haistattelee tms änkyräkännissä sitten, niin entäs sitten? Ei sillä ole mitään merkitystä.
Jos kokee baarin X epämukavaksi, niin ei mene sinne! Ongelma ratkaistu! Jos tarpeeksi moni on sitä mieltä, niin asiakkaat vähenevät ja viinanmyynti ym sakkaa ja baarin omistaja korjaa tilannetta.
Jälleen kerran, jos se kieltäytyminen vain toimisi. Mutta itse muistan vaikka kuinka monia tapauksia, joissa ollaan oltu liikenteessä jollain porukalla, sitten joku randomi känninen (ihan kantasuomalainen, en tiedä miksi helvetissä sä yrität tähänkin aiheeseen puskea mamutusta) tyyppi tulee siihen ehdottelemaan jollekin meidän seurueen naishenkilölle. Nainen sanoo "Ei kiinnosta" ja toistaa tuon useita kertoja, mutta kyseinen tyyppi ei usko. Jolloin homma meni siihen, että itse lähestyn tyyppiä ja totean, että kyseistä naista ei nyt oikeasti kiinnosta ja kyseinen tyyppi voisi suksia vittuun. Jolloin ne yleensä uskoivat, kerta jostain syystä se "Ei" kuulostaa uskottavammalta kun se tulee 190 cm / 100+ kg korstolta, kuin siltä hennolta naisihmiseltä.
Tuleeko mieleen, että ehkä ne baarin omistajat pyrkivät korjaamaan sitä tilannetta juurikin noilla safe space säännöillä? Joten jälleen kerran, eiköstä ne omistajat nyt voi toimia ihan niin kuin itse parhaaksi näkevät?