• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Feminismi ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus

Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 766
Paljon oli homottelua, kun olin kouluikäinen. En tiedä, vaikuttaako asiaan, mutta silloin(kaan) tytöt eivät vsstaavasti toisiaan haukkuneet. Mutta ihan muusta aiheesta saattoi tulla "vitun homo!" huudahduksia vielä yläasteellakin. Siis, suorastaan aivotonta settiä.

Esim. kun matikan kokeesta sain ysin ja vierustoveri kutosen, no tietysti sieltä joku huudahti "hahaha vittu mitkä homot, kuusysii, eks ole homoo tollane!" Tästä ei minulla jäänyt mitään traumoja, tms., puolestaan nyt aikuisena olen oppinut nauramaan, kuinka idioottia kaikki tuollainen oli.

Oli siitä kuitenkin paineita. Esim. Cooper-testin lähestyessä joku ehti julistaa: "vaan homot juoksee alle kolmetonnii nähään maaliviival, homot!" Katselin sivusta oikeastaan, kun muilta pojilta tuli takaisin vastaavaa: "haista vittu Pena sun isäs oli homo, muna pystyssä juoksi ihan homona!"

No, tästä ei nyt ollut tarkoitus lähteä liiakseen eläytymään noihin tilanteisiin, mutta ihan tosimaailman esimerkkejä, joilla oli vaikutusta. Paljon oli poikia, jotka puskivat itseään juoksemaan kovemmin sinä päivänä. "En mä mikää vitun homo ole!"

Toivon hartaasti, ettei tällaista enää ole, mutta asun melko lähellä erästä peruskoulua ja siitä vierestä lenkkeillessäni olen kyllä kuullut kaikenlaista. Ehkä pelätään homoja ihan vääristä syistä. Tai, ehkä tämä selittänee edes pienen prosentin ongelmasta.

Mitä, jos joku onkin homo?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 434
Paljon oli homottelua, kun olin kouluikäinen. En tiedä, vaikuttaako asiaan, mutta silloin(kaan) tytöt eivät vsstaavasti toisiaan haukkuneet. Mutta ihan muusta aiheesta saattoi tulla "vitun homo!" huudahduksia vielä yläasteellakin. Siis, suorastaan aivotonta settiä.

Esim. kun matikan kokeesta sain ysin ja vierustoveri kutosen, no tietysti sieltä joku huudahti "hahaha vittu mitkä homot, kuusysii, eks ole homoo tollane!" Tästä ei minulla jäänyt mitään traumoja, tms., puolestaan nyt aikuisena olen oppinut nauramaan, kuinka idioottia kaikki tuollainen oli.

Oli siitä kuitenkin paineita. Esim. Cooper-testin lähestyessä joku ehti julistaa: "vaan homot juoksee alle kolmetonnii nähään maaliviival, homot!" Katselin sivusta oikeastaan, kun muilta pojilta tuli takaisin vastaavaa: "haista vittu Pena sun isäs oli homo, muna pystyssä juoksi ihan homona!"

No, tästä ei nyt ollut tarkoitus lähteä liiakseen eläytymään noihin tilanteisiin, mutta ihan tosimaailman esimerkkejä, joilla oli vaikutusta. Paljon oli poikia, jotka puskivat itseään juoksemaan kovemmin sinä päivänä. "En mä mikää vitun homo ole!"

Toivon hartaasti, ettei tällaista enää ole, mutta asun melko lähellä erästä peruskoulua ja siitä vierestä lenkkeillessäni olen kyllä kuullut kaikenlaista. Ehkä pelätään homoja ihan vääristä syistä. Tai, ehkä tämä selittänee edes pienen prosentin ongelmasta.

Mitä, jos joku onkin homo?
Itse olen sanonut että juokseminen on homojen hommaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 179
Tuleeko lapsista todennököisemmin tasapainoisia aikuisia jos heille "luukutetaan" päiväkoti-ikäisestä lähtien cha cha chata ja viedään vastaavia esiintymisiä katsomaan vs 12+ ikäisinä moista kampetta?
Mä kuuntelin alakoulussa muunmuassa WASP:a ja Motley Cruea sekä Kissiä.

Mut ehkä nää on syynä nykyaikuisten rappioon.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Mä kuuntelin alakoulussa muunmuassa WASP:a ja Motley Cruea sekä Kissiä.

Mut ehkä nää on syynä nykyaikuisten rappioon.
Jos jostain pitäisi olla huolissaan niin rapista, hiphopista ja muusta gangsta tyylin musiikista. Jo seksuaalisuus haittaa niin sitten on jo isompi osa musiikkia ainakin musiikkivideoiden perusteella.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
2 385
Usassa on molemmat laidat lyöneet yli.

Vastustan ja tuomitsen jyrkästi kaikenlaisen uhkalun. Samalla myöskin en pidä prideä enkä drgashowta lapsille sopivina tapahtumina.
Muuten olen samaa mieltä, mutta kuten tässä viimeisimmissä kommenteissa on esitetty, mielestäni Pride ja drag ei ole mitenkään kategorisesti sopimattomia lapsille.

Ja vaikka molemmat laidat ovat lyöneet yli, niin aika huolestuttavissa määrin eri vähemmistöjä demonisoidaan mis-/disinformaation ja muun hölynpölyn voimin. Ei tosin ehkä vielä Suomessa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Taas joku aggressiivinen hörhö osoittaa Priden tarpeellisuuden.
"SATEENKAARILIPPU ehti liehua kalliolaisen kerrostalon salossa maanantaiaamusta tiistai-iltaan asti. Silloin raivostunut ohikulkija repi lipun väkivalloin alas tankoineen.

”Se oli ihan aikuinen mies, joka huusi, että tällaista ei hänen ja hänen lastensa tarvitse katsella”, kertoo taloyhtiössä asuva Inka Musta."
 
Viimeksi muokattu:

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 170
Supreme Court guts affirmative action in college admissions | CNN Politics

Supreme Court guts affirmative action in college admissions

"
The Supreme Court says colleges and universities can no longer take race into consideration as a specific basis for granting admission, a landmark decision overturning long-standing precedent that has benefited Black and Latino students in higher education.

Chief Justice John Roberts wrote the opinion for the conservative majority, saying the Harvard and University of North Carolina admissions programs violated the Equal Protection Clause because they failed to offer “measurable” objectives to justify the use of race. He said the programs involve racial stereotyping and had no specific end point.
"


USA:ssa otettiin iso rasisminvastainen askel. Korkein oikeus linjasi että että yliopistot eivät enää saa laskea etnistä taustaa perusteeksi sisäänpääsyssä. Hieno juttu.




Edit. poistettu feikkitili
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Tietty jos heteroita on aivan ylivoimainen prosenttiosuus ihmisistä, niin sinne joukkoon mahtuu kaikenlaista säätämään, mutta suurinta osaa ihmisistä ärsyttää nämä seksi tyrkytykset.
Suurinta osaa ei häiritse seksityrkytys ainakaan jos kyseessä on heteroseksi. Mainokset ja media on täynnä sitä. Ei taida lesboseksikään häiritä, se on suosittua katseltavaa heteromiesten keskuudessa.
 
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
2 769
Taas joku aggressiivinen hörhö osoittaa Priden tarpeellisuuden.
"SATEENKAARILIPPU ehti liehua kalliolaisen kerrostalon salossa maanantaiaamusta tiistai-iltaan asti. Silloin raivostunut ohikulkija repi lipun väkivalloin alas tankoineen.

”Se oli ihan aikuinen mies, joka huusi, että tällaista ei hänen ja hänen lastensa tarvitse katsella”, kertoo taloyhtiössä asuva Inka Musta."
Vastustan lähtökohtaisesti sitä että taloyhtiöt liputtavat jonkun poliittisen liikkeen puolesta, oli se sitten pride-liike ja LQWERTY-ideologia, tai kannibalistinen kansallissosialismi.

Jos salossa olisi liehunut natsi-Saksan lippu, olisi senkin joku luultavasti repinyt alas kovasti sadatellen.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Vastustan lähtökohtaisesti sitä että taloyhtiöt liputtavat jonkun poliittisen liikkeen puolesta, oli se sitten pride-liike ja LQWERTY-ideologia, tai kannibalistinen kansallissosialismi.

Jos salossa olisi liehunut natsi-Saksan lippu, olisi senkin joku luultavasti repinyt alas kovasti sadatellen.
Kai taloyhtiöt taikka yksityiset saa liputtaa vaikka lottalipulla
1688147161691.png
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
2 014
Moni on itkenyt kun ei ole heterolippua mutta sellainen on olemassa. Eli voit kysyä taloyhtiöltäsi saako sen nostaa salkoon.


Tänään muutamassa baarissa käyneenä tullut vastaan Pride-porukoiden röyhkeys. Ei mitää uutta, mutta aika hyvissä päihteissä vitunmoisen älämölön johdolla tingitään (taas) baarilta jotain helvetin pride-tunnuksia esille. Tälle porukalle jos joku erehtyy jotain sanomaan, alkaa tolkuton sössötys ahdasmielisyydestä ja muista yksisarvisista. Sen ymmärrän että kun amatöörit lähtee ottamaan viinaa, sattuu kaikenlaista, mutta kyllä ihmetyttää tämä oman jalustalle nostamisen, ja luulon siitä että muiden pitäisi leikkiä mukana.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 434
Tänään muutamassa baarissa käyneenä tullut vastaan Pride-porukoiden röyhkeys. Ei mitää uutta, mutta aika hyvissä päihteissä vitunmoisen älämölön johdolla tingitään (taas) baarilta jotain helvetin pride-tunnuksia esille. Tälle porukalle jos joku erehtyy jotain sanomaan, alkaa tolkuton sössötys ahdasmielisyydestä ja muista yksisarvisista. Sen ymmärrän että kun amatöörit lähtee ottamaan viinaa, sattuu kaikenlaista, mutta kyllä ihmetyttää tämä oman jalustalle nostamisen, ja luulon siitä että muiden pitäisi leikkiä mukana.
Nyt on Pride bileet, kaikki on vapaata ja ilmaista :rofl:
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
"Yhteiskunta kertoi hyvin voimakkaasti, että se mitä koin – asia, jolle minulla ei ollut sanoja lapsena – on tosi väärin tai tekee minusta viallisen tai pahan.

Vasta aikuisiällä Kivistö alkoi selvittää ja myös nähdä, että transihmisenä voi elää onnellisen ja tasapainoisen elämän.

Hänen kohdallaan kokemus johti sukupuolenkorjaukseen, mikä mahdollisti elämän miehenä myös muiden silmissä."

IMG_20230701_094618.jpg


Tätä transmiestä tuskin kukaan haluaa naisten pukkareihin yms vaikka sinne menisi sukupuolensa perusteella. Hoidot ovat tehneet hänen hyvinvoinnilleen paljon hyvää.

Joten ainakin aikuisten osalta kenenkään ei pitäisi vastustaa niitä. Taisi katumisprosenttikin olla pienempi kuin eräissä muissa leikkauksissa (en muista verrattiinko polvi vai lonkkaleikkaukseen).
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 487
"Yhteiskunta kertoi hyvin voimakkaasti, että se mitä koin – asia, jolle minulla ei ollut sanoja lapsena – on tosi väärin tai tekee minusta viallisen tai pahan.

Vasta aikuisiällä Kivistö alkoi selvittää ja myös nähdä, että transihmisenä voi elää onnellisen ja tasapainoisen elämän.

Hänen kohdallaan kokemus johti sukupuolenkorjaukseen, mikä mahdollisti elämän miehenä myös muiden silmissä."



Tätä transmiestä tuskin kukaan haluaa naisten pukkareihin yms vaikka sinne menisi sukupuolensa perusteella. Hoidot ovat tehneet hänen hyvinvoinnilleen paljon hyvää.

Joten ainakin aikuisten osalta kenenkään ei pitäisi vastustaa niitä. Taisi katumisprosenttikin olla pienempi kuin eräissä muissa leikkauksissa (en muista verrattiinko polvi vai lonkkaleikkaukseen).
Jos kaivan yhden keissin, jossa vastaavasta operaatiosta vastakkaisia kokemuksia, niin onko ok sanoa "kenenkään ei pitäisi" tai "kaikkien pitäisi"?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Jos kaivan yhden keissin, jossa vastaavasta operaatiosta vastakkaisia kokemuksia, niin onko ok sanoa "kenenkään ei pitäisi" tai "kaikkien pitäisi"?
Kaiva vaikka prosenttimäärät kuinka moni katunut ja vertas muihin operaatioihin. En jaksanut itse etsiä sitä.

Sanoin että kenenkään ei pitäisi vastustaa hoitoja (yleisesti), toki sitä haluavat tulee tutkia onko hoitomuoto heille oikea. Ei tuo sovi kaikille sen enempää kuin lonkkaleikkaus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 434
"Yhteiskunta kertoi hyvin voimakkaasti, että se mitä koin – asia, jolle minulla ei ollut sanoja lapsena – on tosi väärin tai tekee minusta viallisen tai pahan.

Vasta aikuisiällä Kivistö alkoi selvittää ja myös nähdä, että transihmisenä voi elää onnellisen ja tasapainoisen elämän.

Hänen kohdallaan kokemus johti sukupuolenkorjaukseen, mikä mahdollisti elämän miehenä myös muiden silmissä."



Tätä transmiestä tuskin kukaan haluaa naisten pukkareihin yms vaikka sinne menisi sukupuolensa perusteella. Hoidot ovat tehneet hänen hyvinvoinnilleen paljon hyvää.

Joten ainakin aikuisten osalta kenenkään ei pitäisi vastustaa niitä. Taisi katumisprosenttikin olla pienempi kuin eräissä muissa leikkauksissa (en muista verrattiinko polvi vai lonkkaleikkaukseen).
Toihan näyttää ihan mieheltä.
 
Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
277
Tänään muutamassa baarissa käyneenä tullut vastaan Pride-porukoiden röyhkeys. Ei mitää uutta, mutta aika hyvissä päihteissä vitunmoisen älämölön johdolla tingitään (taas) baarilta jotain helvetin pride-tunnuksia esille. Tälle porukalle jos joku erehtyy jotain sanomaan, alkaa tolkuton sössötys ahdasmielisyydestä ja muista yksisarvisista. Sen ymmärrän että kun amatöörit lähtee ottamaan viinaa, sattuu kaikenlaista, mutta kyllä ihmetyttää tämä oman jalustalle nostamisen, ja luulon siitä että muiden pitäisi leikkiä mukana.
Ainahan kaikki tämmöiset yhtään radikaalimmat ja nopeammin tuloksia hamuavat aatteet/liikkeet/suuntaukset/järjestöt noudattaa samaa kaavaa:
  1. Omaa asiaa toitotetaan mahdollisimman paljon.
  2. Kaikki eroavat ajatukset tuomitaan ja yritetään leimata "vääriksi" vetoamalla syihin XYZ.
  3. Tarvitaan joukko hyödyllisiä idiootteja, jotka ovat valmiina rikkomaan vaikka lakia ideologiansa takia. Näiden tekoja aate ei tietenkään tuomitse, koska vaikka rikkoisivatkin lakia, niin he ovat hyödyllisiä ja tarpeellisia aatteen ideologian edistämisen kannalta.
  4. Profit - Valtaosa ei uskalla olla eri mieltä asiasta, koska muuten äärikiihkoilijat saattavat tulla vetämään pataan tai tulla muita seuraamuksia. Parempi myöntyä, olla hiljaa tai muuttaa muualle.
Juuri luin Historia-lehdestä artikkelin miten Natsi-Saksassa juutalaisvaino lähti käyntiin. Siellä toki mentiin ihan 100 lasissa ideologian edistämisen kanssa, mutta hyvin samaa kaavaa noudatettiin.
  1. Juutalaisten elämästä tehtiin tosi vaikeaa ja heidät leimattiin likaisiksi epäihmiksi kaikenlaiseen kieroutuneeseen rotuoppiin vedoten. Asiasta tietysti sai olla vaan samaa mieltä vallitsevan mielipiteen kanssa.
  2. Natsikiihkoilijat sit mellakoivat urakalla (unohtui nimi tälle, mutta ihan tunnettu päivä historiassa oli) jonain yönä ja ryöstivät juutalaisten liikkeitä, murtautuivat asuntoihin, raiskasivat naisia, pahoinpitelivät jne. Ainoat jotka tuomittiin olivat raiskauksia tehneet sen takia, koska "puhdas" saksalainen ei saanut harrastaa seksiä "puolijuutalaisen" tai juutalaisen kanssa. Absurdeja aikoja eletty.
  3. Aikalailla puolet Saksan juutalaisväestöstä muutti pois Saksasta ennen sotien alkua, eli profit natsien kannalta.
Ja tiedoksi, että en vertaa tai verrasta Prideä&wokea natsismiin millään tasolla. Tavoitteet on täysin erit, mutta tavassa miten keskustelua ja ilmapiiriä pyritään ohjaamaan ideologian haluamaan suuntaan on samoja piirteitä. Toki nykyaikana toimitaan hienovaraisemmin ja tehokkaammin kuin mellakoimalla ja pahoinpitelemällä, mutta edelleen pyritään ohjaamaan mielipiteitä myös pelolla. Luonnollisesti asioista pitää myös olla tiettyä mieltä.

Jos joku aikuinen haluaa vaihtaa sukupuoltaan niin go for it, ei ole minun asia. Kaikki myös saavat olla semmoisia kuin ovat, ei mua haittaa jos joku mies haluaa pukeutua mekkoon tai pinkkiin. Tai jos on vaikka homo, bi, tai kiihottuu vaikka jostain ihan "oudosta". Saatan kummastella jälkimmäistä, mutta ei ole minun asia niin siitä vaan. Lapsille tätä ei kuitenkaan liiaksi tule tuputtaa, kun teineiksi kasvaessaan ihan luonnostaan tulee epävarmuus vähän kaikkeen, eikä asiaa pidä liiaksi hämmentää lisää. Antaa heidän löytää itse itsensä, kuten kaikki muutkin ovat heitä aiemmin tehneet :) Menen pitkälti ajatuksella "en häiritse muita, niin he eivät häiritse minua". Woken tuputus tosin hieman häiritsee minua, en minä tuputa ajatuksiani muilla ja olen täysin samaa mieltä monien woken ideologian ajamien asioiden kanssa (tasa-arvoisuus jne), niin miksi minulle silti tuputetaan wokea?
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Woken tuputus tosin hieman häiritsee minua, en minä tuputa ajatuksiani muilla ja olen täysin samaa mieltä monien woken ideologian ajamien asioiden kanssa (tasa-arvoisuus jne), niin miksi minulle silti tuputetaan wokea?
Miten sulle sitten on tuputettu wokea, kun mulle ei? Pitäisiköhän roikkua vähemmän (suosittelen ettei ollenkaan) sosiaalisessa mediassa ja keltaisessa lehdistössä?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313

Pride lippu muuttunut inklusiivisempaan.
Lipussa on pohjalla perinteinen kuusiraitainen sateenkaarilippu. Rantala kertoo, että raitoja on alun perin ollut kahdeksan, mutta ajan saatossa kaksi niistä on tippunut pois. Lipun vasemmassa laidassa on raitoja kolmion muodossa.

Uusin lisäys on keltainen kolmio violetilla ympyrällä. se symboloi intersukupuolisia ihmisiä. Intersukupuolisuudella tarkoitetaan sitä, että kehon synnynnäiset sukupuolitetut piirteet, kuten kromosomit, sukuelimet tai hormonitoiminta, eivät ole yksiselitteisesti nais- tai miestyypillisiä.

Valkoinen, vaaleanpunainen ja vaaleansininen raita symboloivat transihmisiä.

Ruskea ja musta raita puolestaan viittaavat Rantalan mukaan tummaihoisiin ja rodullistettuihin sateenkaari-ihmisiin. Tulkinnasta ja lipun käyttäjästä riippuen musta raita voi kuvata myös aidsiin kuolleita henkilöitä.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 769
Pedofiilit ja kouluampujat ilmeisesti ei ole kuitenkaan saanut vielä omaa väriä?
Ihan mieletön rinnastus taas. Koiran kanssa naimisiinmenosta pääsee alaspäin. Pedofilia on seksuaalinen poikkeama ja sen toteuttaminen, kuten kouluammuntakin, rikollista. Mutta eihän heteroihin voi luottaa kuten Pol Potista, Stalinista ja Putinista näkee
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
786
Priden henki ei salli muiden vahingoittamista siinä missä priden vastustajat. Oikeistoväki taitaa harrastaa noita ampumisia.
Et ole sitten nähnyt noita videoita esim. Amerikoista joissa pridettäjät pahoinpitelee esim. pappeja ja tuhoaa niiden omaisuuttaa jotka on tullu sinne saarnaamaan jeesuksesta?

Tai niitä videoita joissa pridettäjät paljastavat sukuelimensä lapsille julkisella paikalla? Se on sitä henkistä väkivaltaa.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 769
Et ole sitten nähnyt noita videoita esim. Amerikoista joissa pridettäjät pahoinpitelee esim. pappeja ja tuhoaa niiden omaisuuttaa jotka on tullu sinne saarnaamaan jeesuseksta?
Sattuiko olemaan vettä juova koiranomistaja?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Et ole sitten nähnyt noita videoita esim. Amerikoista joissa pridettäjät pahoinpitelee esim. pappeja ja tuhoaa niiden omaisuuttaa jotka on tullu sinne saarnaamaan jeesuksesta?

Tai niitä videoita joissa pridettäjät paljastavat sukuelimensä lapsille julkisella paikalla? Se on sitä henkistä väkivaltaa.
Amerikkalaiset ovat hulluja, siellä polttavat aborttiklinikoitakin. Pride on avoin, sinne ei ole karsintaa kuten kirkkoon tai puolueisiin. Silti niissäkin on hulluja.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
2 014
Kyllä uudessa lipussa pitäisi pedofiileille olla myös oma nurkkaus. seksuaalinen suuntaushan sekin ja vähemmistö lienee.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
En kannata mitään seksuaalisia suuntauksia erikseen.
Miksi sitten vaadit että pedofiilien oikeuksia tulisi ajaa? Kyllä se viittaa että haluat sitä. Sanoit 'erikseen' niin tarkoitatko että kun he ovat ainoa joilla ei ole edunajajaa niin haluaisit että heillä olisi? Voisit halutessasi perustaa oman yhdistyksen, Prideen tuo ei sovi.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
2 014
Miksi sitten vaadit että pedofiilien oikeuksia tulisi ajaa? Kyllä se viittaa että haluat sitä. Sanoit 'erikseen' niin tarkoitatko että kun he ovat ainoa joilla ei ole edunajajaa niin haluaisit että heillä olisi? Voisit halutessasi perustaa oman yhdistyksen, Prideen tuo ei sovi.
Miksei, seksuaalinen suuntaushan se on, vai onko se oma valinta?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 721
Ei ole lähellä sydäntä, luulisi Pridelle olevan tärkeä.
Taitaa olla aika kaukana pride "aatteesta", enemmän vastakkainen.

Jos ajattelet että tarvitsevat tukiverkostoa, järjestöä josta olisi heille apua, niin ehkä jokin muu joukko olisi sopivampia. Siinä varmaan ihan oikeassa että voisi olla eduksi että jotain heitä tukevaa järjestöä olisi. Ymmärtääkseni jotain onkin. (edit, en siis tarkoita että tukisi tekoja, vaan päinvastoin)
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 769
Miksei, seksuaalinen suuntaushan se on, vai onko se oma valinta?
Tuo on tyhmempi argumentti kuin että konservatismi tarkoittaa että vaatii kunniamurhia. Koska kunniamurha on sentään konservatiivinen ajatus, pedofilia ei ole seksuaalinen suuntaus
Eli olet ymmärtänyt Priden täysin väärin. Tuli tuosta mieleen että tuo voi itseasiassa olla monella Pride vastaisella syynä vastustukseen. Osa sitten uskonnon, phobian tai muun syyn takia.
Näkisin että kyseessä on amerikkalaisesta somesta tulevaa NPC-paskaa. Sateenkaarilippu loukkaa koska joku sanoi niin somessa. Groomereita kaikkialla kun ei jaksa itse ajatella vaan ulkoistaa sen
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
2 014
Tuo on tyhmempi argumentti kuin että konservatismi tarkoittaa että vaatii kunniamurhia. Koska kunniamurha on sentään konservatiivinen ajatus, pedofilia ei ole seksuaalinen suuntaus

" Yleensä lapsikohteinen seksuaalinen suuntautuminen on syntymässä määrittynyt melko pysyvä piirre, jota ihminen ei voi valita ja jota hänestä ei voida poistaa esimerkiksi eheytyshoitojen avulla. "
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 313

" Yleensä lapsikohteinen seksuaalinen suuntautuminen on syntymässä määrittynyt melko pysyvä piirre, jota ihminen ei voi valita ja jota hänestä ei voida poistaa esimerkiksi eheytyshoitojen avulla. "
Pride vaatii taas että osapuolet ovat kykeneviä valitsemaan. Seksi lasten kanssa on konservatiivinen piirre jossa ei välitetä lapsen (yleensä tyttö) tahdosta eikä siitä onko hän tarpeeksi kypsä osoittamaan tahtonsa. Priden vastustajat taas haluavat kaikkien toimivan heidän tavallaan riippumatta onko se vahingollista vai ei tai ovatko kaikki suostuvaisia. Pedofilian salliminen on siis pride vastaisten mieleen.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 769

" Yleensä lapsikohteinen seksuaalinen suuntautuminen on syntymässä määrittynyt melko pysyvä piirre, jota ihminen ei voi valita ja jota hänestä ei voida poistaa esimerkiksi eheytyshoitojen avulla. "
Näköjään tuossa artikkelissa on hämäävästi käytetty sanavalintaa jonka kiistin olevan. Muuten ihan asialliselta näytti, että jos tuntee pedofiilisia ajatuksia toivottavasti hakee apua.

Väitän silti että lapsiin suhtautuvan seksuaalisuuden kannatus on uskontojen ulkopuolella käytännössä nolla ja jos pride joskus lähtee moista tukemaan tulen vastustamaan koko pridea. Ironisesti hyväksyn kyllä ystävissäni katolilaisuuden eli ehkä en ole ihan puhdas ja johdonmukainen moraalini kanssa
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 170
Näköjään tuossa artikkelissa on hämäävästi käytetty sanavalintaa jonka kiistin olevan. Muuten ihan asialliselta näytti, että jos tuntee pedofiilisia ajatuksia toivottavasti hakee apua.

Väitän silti että lapsiin suhtautuvan seksuaalisuuden kannatus on uskontojen ulkopuolella käytännössä nolla ja jos pride joskus lähtee moista tukemaan tulen vastustamaan koko pridea. Ironisesti hyväksyn kyllä ystävissäni katolilaisuuden eli ehkä en ole ihan puhdas ja johdonmukainen moraalini kanssa
Mikä sinun kanta tähän että lapsia viedään katsomaan seksuaalisävytteisiä drag show esityksiä sekä sitten lapsi drag show esiintyjät yökerhoissa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 907
Viestejä
4 321 519
Jäsenet
72 129
Uusin jäsen
niskatsu

Hinta.fi

Ylös Bottom