Mäkin olin alaikäinen kun mun naama potkittiin muusiksi neljän henkilön toimesta 1999. En tehnyt asiasta rikosilmoitusta silloin. Voinko nyt mennä lehtien palstoille itkemään asiasta ja mitä mielestäsi poliisin pitäisi tehdä asialle tänäpäivänä?
Ei voi mitään tehdä enää, valitettavaa, mutta tosiasia. Kukaan ei lähde revittelemään pahinta päiväänsä lehtien palstoilla ilman rahan kiiltoa silmissään.
Voisit tietenkin paljastaa tekijät, mutta ilman todisteita saattaisit joutua maksamaan seuraukset. Ei kellään ole velvollisuutta pysyä hiljaa vain sen vuoksi että rikos on vanhentunut, mikäli rikos on oikeasti tapahtunut.
Mutta ilman todistusaineistoa tämä ei tietenkään kannata ellet saa mukaasi muita uhreja, koska kunnianloukkaussyytteet jne...[/QUOTE]
Kerro, parhain tonttu, miten identifioit mahdolliset tekijät kun aikaa kulunut 19 vuotta? Voitko olla varma muistoistasi 19 vuoden takaa? Oletko varma että et ole vuosien varrella omien tuntemuksien taikka kokemuksien vuoksi lisännyt muistoihisi (ilman omaa tietämystäsi) joitakin tietoja, joita sinulla ei tapahtuman aikaan ollut? Todella, todella harva ihminen muistaa 19 vuoden takaiset tapahtumat ilman että jotkin sen jälkeen tapahtuneet tapahtumat eivät olisi muokanneet muistoja johonkin suuntaan. Ihan näin mielenkiinnosta, muistatko itse missä olit esim. toukokuussa 1999. Varmaan aika harva ihminen muistaa, jos nyt ei jotain todella mieleenpainuvaa tapahtunut. Itse en edes muista muuta kuin että maassa ei ollut lunta ja olin lukion bileissä kun kyseinen pahoinpitely tapahtui.