Veikkaan, että Valtaoja tietää mitä woke-sana tarkoittaa.
Kukaan fiksu ihminen ei halua itseään kutsuttavan wokeksi, koska woke yleisessä kielenkäytössä tarkoittaa tuollaista paukapäätä, joka oli Sannikka-ohjelmassa Valtaojan "keskustelukumppani".
Itse olen kaikenlaisen tasa-arvon kannattaja. En kuitenkaan halua, että kukaan kutsuisi minua esimerkiksi antirasistiksi. Tämä sen takia, että kaikenlaiset anarkistit ovat omineet tuon termin omaan käyttöönsä. En halua olla missään tekemisissä tämän äärivasemmistolaisen porukan kanssa.
Tuo Renaz Ebrahimi on erikoinen ihminen. Hänen ansiostaan Maustetytöt ei saanut ansaitsemaansa palkintoa:
Maustetytöt jäivät ilman Vuoden tulokas -ehdokkuutta. Raadin jäsen Renaz Ebrahimi sanoo, että keskustelu yhtyeen sanoituksista oli erittäin tarpeen myös Emma-tuomaristossa.
yle.fi
Ei muuta kuin keikoille ensi vuonna:
Agents saa pian historian ensimmäiset naissolistinsa, kun he yhdistävät voimansa Maustetyttöjen kanssa.
www.is.fi
Suuresti ihmettelen, jos täällä joku sananvapautta peräänkuuluttava kirjoittaja puolustaa tällaista ääri-ihmistä.
Tälläkin kirjoituksella syyllistyn pahaan. Tuollainen ihminen pitäisi jättää omaan nurkkaansa häpeämään omaa tyhmyyttään.