Ei muuten ole mikään henkilökohtainen asia. Valtiossa on demokratia ja valtiossa valta, eli demokraattisesti äänestetty enemmistö (joka nyt sit päättää mitä päättää) vaikuttaa juurikin elämänkatsomuksellaan siihen, miten täällä pitää olla ja käyttäytyä. Lähde saudeihin saarnaamaan homona siitä, että jokaisen elämänkatsomus on _oma asia_ minä saan laittaa pekkaa pyllyyn jos pekka sitä tahtoo ja minä sitä haluan...
Elämänkatsomus ja maailmankatsomus on osa kansallista identiteettiä, jota minä haluan vaalia sitä raiskaavilta "sakeilta". Edelleen, olen itsekkin seksuaalivähemmistöön kuuluva, pridessä käymätön ja ikinä menemätön. Silti ihminen, kuten kaikki, mutta en kuulu "Sakkiin" koska en hakeudu "sakkiin" sillätavalla. Se mihin vähemmistöön, olenko homo, hetero, mies, nainen tai muunsukupuolinen transu ei oikeastaan ole asian kanssa mitään tekemistä, koska sanojalla ei ole minun maailmankuvassani mitään merkitystä. Vain sanottavalla asialla.
No mun tavoitteena ei ole elää missään Saudi-Arabian kaltaisessa paskavaltiossa. Vaan mun tavoite on elää vapaassa yhteiskunnassa. Ja vapaassa yhteiskunnassa ei puututa yksilöiden vapauksiin, oikeuksiin tai elämään vastoin heidän tahtoa ilman jotain helvetin hyvää syytä. Ja toisten ihmisten "elämänkatsomus" ei todellakaan ole riittävä syy. Ei vaikka sillä olisi enemmistön tuki. Enemmistön mielivalta on silti mielivaltaa ja sillä ei pidä lähteä rajoittamaan yksilön oikeuksia (ja tämän takia vapaissa yhteiskunnissa, kuten Suomessa, tuppaa olemaan perustuslaillisia suojia tuota mielivaltaa vastaan).