No olisit heti sanonut, että tarkoitit sukupuolineutraalia lakia. Nykyään, kun sukupuolten häivyttäminen tarkoittaa tuota "32 sukupuolta" typeryyttä. Lain kannalta sillä ei ole merkitystä, mutta biologian kannalta on, sukupuolia on vain kaksi.Lainsäädännön kannalta sukupuolineutraali laki tuo tasa-arvoa ja siten se on hyvä jos tasa-arvoa pidetään tavoiteltavana. En tiedä onko Suomen laissa muuta kuin maanpuolustus sukupuolitettua lain kannalta. Sillä ei ole väliä onko lain silmissä sukupuolia kaksi vai useampia kun sillä ei pitäisi olla merkitystä.
Toki sitten käytännössä omat tuvat sukupuolen mukaan ja omat vankilat voivat olla tarpeen. Eli ehkä ei kokonaan sukupuolta poisteta, kunhan siinä ei nimetä mikä sukupuoli. Esimerkiksi vankeuslaki
8 §
Vankilaan sijoittamisen yleisperiaatteet
Sijoitettaessa vankeja vankilaan on otettava huomioon rangaistusajan suunnitelman mukaisesti vangin kotipaikka, yhteyksien säilyminen lähiomaisiin tai muihin läheisiin, ikä, sukupuoli, terveydentila, rangaistuskertaisuus, vangin aikaisempi rikollisuus ja vangin oma toivomus sekä mahdollisuudet sijoittua rangaistusajan suunnitelman edellyttämään toimintaan. Sijoituspäätöstä tehtäessä tulee lisäksi kiinnittää huomiota vangin mahdollisuuksiin hoitaa vankeuden täytäntöönpanoon liittyviä asioita omalla kielellään. Vankia ei tule sijoittaa suljetumpaan vankilaan tai vankilan osastoon kuin vankilan järjestys ja turvallisuus sekä vankilassa pitämisen varmuus edellyttävät. Lisäksi on otettava huomioon, mitä 9 §:ssä säädetään.
Alle 18-vuotias on sijoitettava sellaiseen vankilaan, että hänet voidaan pitää erillään aikuisista vangeista, jollei hänen etunsa muuta vaadi.
Asiasta toiseen, suuri osa naisista ei kyllä pidä unisex vessoista, he eivät halua mennä, jos mahdollista, vessaan joissa miehet ovat roiskineet ympäriinsä, eivätkä pidä siitä, että koppien ulkopuolella on miehiä odottamassa. Minua ei taas haittaa, että naiset käyvät samoissa vessoissa tai, että naissiivooja on WC-tiloissa tai uimahallin pesuhuoneessa, kun minä olen siellä, joitakin taas häiritsee.
Ei kuulune enää asiaan, mutta muistaakseni feministit ovat vaatineet sukupuolisen erottelun lopettamisen ja unisex vessat, eli ovat puhuvinaan kaikkien naisten puolesta.