• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:15 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Feminismi ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus

Tällaisilla naarashiirillä ilmenee vain vähän naaraille tyypillistä seksikäytöstä, jossa ne asettavat itsensä tarjolle notkistamalla selkäänsä. Sen sijaan ne hyppivät hanakasti toisten naarashiirien selkään.

Mutta samansukupuolisten jyrsijöiden ja monien muidenkin nisäkkäiden (esim. lehmät) homoseksuaalinen käytös on todella yleistä kun yksi tai useampi lauman jäsen on kiimassa. Tuolla havainnolla ei siis ole paljoa arvoa.

Desiä saaneet naiset huomattiin piirteiltään keskivertoa naisellisemmiksi sukupuolieroja kartoittavissa testeissä. Esimerkiksi heidän avaruudellinen hahmotuskykynsä oli keskivertoa huonompi, ja he ilmoittivat haluavansa muita enemmän lapsia.

Enpä tiedä pitäisikö tämä postata räbään mutta kylläpä löytyi ihmelääke, tekee naisista entistä naisellisempia ja viehättävämpiä miesten silmissä, mikäli lesbous jää vain "nuoruuden kokeiluiksi" :D

Mutta samansukupuolisten jyrsijöiden ja monien muidenkin nisäkkäiden (esim. lehmät) homoseksuaalinen käytös on todella yleistä kun yksi tai useampi lauman jäsen on kiimassa. Tuolla havainnolla ei siis ole paljoa arvoa.

Tämä varmaan selittyy normaalilla yliseksuaalisuudella kun eläimillä on se kiima-aika. Samalla tavalla koirat sekoaa ja yrittää panna kaikkea liikkuvaa.

Tämä varmaan selittyy normaalilla yliseksuaalisuudella kun eläimillä on se kiima-aika. Samalla tavalla koirat sekoaa ja yrittää panna kaikkea liikkuvaa.

Todennäköisesti feromonien ansiota. Ihmisilläkin ne ovat tosiasia, koska naisten "syklin" synkronisoituminen jota esiintyy myös tietenkin muillakin sosiaalisilla nisäkkäillä. Enemmän spekulaatiota vaatii vielä niiden osuus parinvalinnassa.

Jos naisella näkyy kamelinvarvas, patriarkaatti on syypää...
smoker.gif

Miksi kamelinvarvasta kammotaan? 3 faktaa pelätystä pöksyongelmasta

Uuh, mitä tuuhea paskaa taas, kyllähän kamelinvarvas on seksikäs seksikkäällä naisella, mutta ihan samalla tavalla kuin jos kävelisi pillu paljaana niin sekin olisi seksikästä. Lässytykset "vastenmielisistä sukupuolielimistä" on jossain ihan kirjoittajan omassa femakko(ala)päässä.

Oon kans ymmärtänyt, että joidenkin miesten mielestä kamelinvarvas olisi erityisen kuuma juttu mutta että ei tosiaan sellainen juttu, mitä kadulla esiteltäisiin. Toisaalta en tajua joogahousuissa hiihtelyäkään. Näyttää hyvältä niin harvan päällä, ettei kannata ja silloinkin kyseenalaistan julkisella paikalla homman.

Voisitko perustella kommenttiasi jotenkin? Juryn päätös.

He was again found guilty of misdemeanor assault and battery Tuesday by a jury and given a $1 fine with no jail time, The Daily Progress reports. Some jurors were tearful as the verdict was delivered.

Vaikea tuota mitenkään on perustella. Väkivaltaan pitäisi olla nollatoleranssi ja tuo jury:n päätös vähän kuin antaa vapaan passin lyödä ihmisiä joilla väärä ideologia.

Vaikea tuota mitenkään on perustella. Väkivaltaan pitäisi olla nollatoleranssi ja tuo jury:n päätös vähän kuin antaa vapaan passin lyödä ihmisiä joilla väärä ideologia.

Kohdista sitten kritiikkisi jenkkien oikeusjärjestelmään.

En haluaisi tuollaista oikeusjärjestelmään Suomeen, mutta on silti sanottava, että tässä tapauksessa mulkero sai mitä ansaitsi.

Kessler attempted to hold a press conference in Charlottesville, Virginia, the day after Heather Heyer was killed by a white supremacist who drove his car into a group of people protesting the white nationalist rally organized by Kessler’s “Unite the Right” group.

Olis muuten kiva, jos samat huolestujat joskus ajaisivat myös esimerkiksi Heather Heyerin oikeuksia. Sitä päivää odotellessa.

Viimeksi muokattu:
Miten niin aletaan? Eikös tuo jury-järjestelmä ole ollut voimassa jo vaikka kuinka pitkään :D

Voi helvetti mitä turhaa vänkäystä taas.

On siellä Jury järjestelmä ollut voimassa mutta en ennen ole kuullut että olisi tällaisia idioottimaisia päätöksiä tullut että tietyn ideologian omaavia ihmisiä on ok lyödä kadulla vailla sanktioita.

Siten niin aletaan.

Jos on ok lyödä niin eiköhän sitten ole myös ok murhata, sehän tuossa on se logiikka johon tuo pakostikin menee. Toki Jury- järjestelmä on ollut oikeusvaltion irvikuva ennenkin.

Voi helvetti mitä turhaa vänkäystä taas.

On siellä Jury järjestelmä ollut voimassa mutta en ennen ole kuullut että olisi tällaisia idioottimaisia päätöksiä tullut että tietyn ideologian omaavia ihmisiä on ok lyödä kadulla vailla sanktioita.

Siten niin aletaan.

Niin, tai siis et ole aikaisemmen kiinnittänyt huomiota, koska päätös ei ole koskenut valkoisen ylivallan paskasakin edustajaa ja/tai siitä ei ole ulistu ympäri medioita :D

Se on mukava öyhöttää, että oikea ilkimys sai syystä pataansa - niin kauan kuin on itse sillä puolella joka saa luvan tehdä mitä haluaa. Jossain vaiheessa sitten välähtää kerta toisensa jälkeen, että kun oikeus alkaa politisoituneesti tai mielivaltaisesti poimia suosikkeja, niin hupsis. Joskus sitä onkin itse se, joka saa turpaansa eikä oikeutta.

Tätä kerta toisensa jälkeen havainnollistettua pirulle pikkusormen antamista ei otsikon mukaista aatemaailmaa totettava väki koskaan ole oppinut.

En nyt ehdi perehtyä mutta miten minä oon ollu siinä käsityksessä että jury päätä rangaistuksia vaan syyllinen/syytön

Heather Heyeristä muuten:

CHARLOTTESVILLE, Virginia—Heather Heyer’s ashes are interred in a safe place, says her mother Susan Bro, at an unmarked, undisclosed, “completely protected” location.

This site cannot be publicly known because of all those extremists who profess their hatred for Heyer and Bro, and who convey their continued threats of violence toward Bro and others of Heyer’s family. The location is also secret to protect those who work there, says Bro.

Heather Heyer's Mom: I Have To Hide Her Grave From The Nazis

Merkillistä. Heatherin hautajaisissa nimittäin kävi häiriköimässä Antifa, mutta natsejahan hekin ovat.

Tuomari tuon päätöksen tosiaan antoi? Jury vain tuomitsee syyllinen/syytön ja antaa suosituksia tuomioon.

Ei noin pienen. Varsinkaan noin rumalla henkilöllä. Vain oikea henkilö saa tehdä noin, muuten kyseessä on selkeästi seksuaalinen häirintä.

Eikö kilpapyöräilijät tee tota koko ajan? Tai emmä tiedä kun en seuraa, mutta kaikki miesten "cameltoet" mitä oon nähny on ollu pyöräilijöillä.

Ei ole kummankaan puolen cameltoet mulle ongelma, toki niissä rajoissa ettei kävellä kylillä teltta pystyssä jne.

Ketjussa pyörineet giffit eivät tällaista tavallista suomalaista miestä paljolti kiihota/kiinnosta.

Olisiko niitä kamelinvarpaita jollakulla tarjolla? :)

Viitsisikö joku todella mukava ja kiva ja ystävällinen henkilö pasteta tämän Hesarin kirjoituksen tänne?

Suomalaiset tutkijat loivat teorian butch- ja femme-lesbouden biologisesta alkuperästä – ”Tämän suorempia todisteita tiede ei voi koskaan tarjota”

Feministit on vetänyt artikkelista herneet nenään niin varmaan ollaan jonkin äärellä.
Tämä lesbojen butch/femme-kulttuuri on ollut feministien hampaissa ihan homouden laillistamisen alkuajoista lähtien. Ironisesti ja (ehkä) yllättäen se oli juurikin feministit jotka hyökkäsivät voimakkaasti lesboja vastaan 70- ja 80-luvulla painaen lesbouden takaisin sinne hyljeksityksi alakulttuuriksi jota se oli laittomuudenkin aikaan ollut, juuri tämän mies/nais-kokemuksen ja -ilmentymän vuoksi sen ollessa vallitseva lesbojen valtakulttuuri. Se ei feministien mukaan ole lesbolle sopiva tapa ilmaista seksuaalisuuttaan, vaan kyseessä patriarkaatista (huoh, taas se sana!) johtuva perinteisten sukupuoliroolien ilmentymä. Siksi tietyt feministipiirit eivät voi hyväksyä sitä ja lesbojen on parempi olla hyljeksittyjä kuin "sorrettuja". Tuskinpa asialla on edelleenkään mitään tekemistä tieteellisyyden kanssa, kunhan on vain kiva päästä sortamaan sellaisia jotka eivät täytä omia rajallisia mielikuvia hyväksyttävästä vähemmistöstä. Vähän kuin uskovaiset yrittämässä "pelastaa" homoa tukahduttamalla tämän oman seksuaalisuuden.

Edit: ^Kiitos tiede, kun jälleen kerran osoitit feministit sellaisiksi ideologisiksi hihhuleiksi kuin he pinnan alla vaikuttavatkin olevan. Yritä nyt saada aikaan järkevää dialogia tuollaisen porukan kanssa...

Nämä "sukupuoli on sosiaalinen konstruktio"-feministit tuskin olisivat inahtaneetkaan mikäli tutkimuksessa oltaisiin käsitelty feminiinisten ja maskuliinisten homomiesten biologisia eroavaisuuksia. Miesten seksuaalisuudessa ei ole mitään militantin sukupuolipoliittista aspektia, joten homoseksuaalisuutta tutkivien tiede(miesten ja naisten) kannattanee keskittyä jatkossa siihen...ainakin mikäli haluavat saada tutkimustensa tulokset julkaistua ilman mitään SJW-prikaatin itkupotkuraivareita.

Susanna Leinonen ei osaa vieläkään hellittää, vaikka hän meinasi jo kerran kuolla

Siinä on taas jollain tavalla äärimmäisen ärsyttävä juttu. Nainen vaikuttaa ensinnäkin olevan oiken malliesimerkki minä, minä-tyypistä ja jostain syystä oma työnarkomania, loppunpalaminen ja kaikki mitä elämässä tapahtuu on miesten vika.

Mitä jos olisit mies? Minäpä kerron, silloin sinun pitäisi vastata täysin omista tekemisistä ja jos valitat, niin sinua haukutaan nynnyksi. Älä valita vaan tee. Jos teoksiasi haukutaan paskoiksi, niin turha itkeä sen johtuvan mistään muusta kuin siitä, että sinä olet kelvoton. Miehillä ei ole mitään tekosyytä epäonnistua, naiset voivat aina syyttää miehiä. Näköjään.

Susanna Leinonen ei osaa vieläkään hellittää, vaikka hän meinasi jo kerran kuolla

Siinä on taas jollain tavalla äärimmäisen ärsyttävä juttu. Nainen vaikuttaa ensinnäkin olevan oiken malliesimerkki minä, minä-tyypistä ja jostain syystä oma työnarkomania, loppunpalaminen ja kaikki mitä elämässä tapahtuu on miesten vika.

Mitä jos olisit mies? Minäpä kerron, silloin sinun pitäisi vastata täysin omista tekemisistä ja jos valitat, niin sinua haukutaan nynnyksi. Älä valita vaan tee. Jos teoksiasi haukutaan paskoiksi, niin turha itkeä sen johtuvan mistään muusta kuin siitä, että sinä olet kelvoton. Miehillä ei ole mitään tekosyytä epäonnistua, naiset voivat aina syyttää miehiä. Näköjään.

Et tainnut lukea artikkelia. Ei hän syyttänyt miehiä tai yleensäkään ketään liiasta työnteostaan.

Tuossa on aika tyypillinen femakko, jolla on valtavasti ongelmia lähinnä siksi koska koko elämä on täynnä vihaa, lähinnä miehiä ja välillä jotain muuta kohtaan.

Naurettavimpia on nuo tapaukset jotka vihaa miehiä oman parisuhdehistoriansa takia. Siis miten tyhmä pitää ihmisen olla jos on "huonon" miehen/naisen kanssa pitkässä parisuhteessa jossa jää vain negatiivisia tunteita kumppanista?

Tuossa on aika tyypillinen femakko, jolla on valtavasti ongelmia lähinnä siksi koska koko elämä on täynnä vihaa, lähinnä miehiä ja välillä jotain muuta kohtaan.

Naurettavimpia on nuo tapaukset jotka vihaa miehiä oman parisuhdehistoriansa takia. Siis miten tyhmä pitää ihmisen olla jos on "huonon" miehen/naisen kanssa pitkässä parisuhteessa jossa jää vain negatiivisia tunteita kumppanista?

Etkä lukenut sinäkään. Upeaa keskustelua.

Tajuatko että kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi?

Niin. Luitko sinä tuon artikkelin? Jatketaan sitten.

Minä luin, hän ei syyttänyt omasta kunnianhimostaan ja työnarkomaniastaan muita kuin itseään. Lisäksi oli puhetta tanssijoiden ulkonäköpaineista.

Uusin työ käsittelee kyllä tasa-arvoasioita.

Etkä lukenut sinäkään. Upeaa keskustelua.
Veikkaisin ennemmin, että vaikkapa minä luen rivien välistä ihan eri asioita kuin sinä.

Minä näen katkeran naisen, joka syyttää miehiä kaikesta. Kuvittelee elämänsä olevan jotenkin helpompaa, jos olisi mies. Ei vain ymmärrä, että jos kuvitteli naisena olevan vaikeaa, niin se on vielä vaikeampaa miehenä.

Naisethan näkevät vain ne voittajat, niille se kulmakuppilan alkoholisti on näkymätön.

Niin. Luitko sinä tuon artikkelin? Jatketaan sitten.

Minä luin, hän ei syyttänyt omasta kunnianhimostaan ja työnarkomaniastaan muita kuin itseään. Lisäksi oli puhetta tanssijoiden ulkonäköpaineista.

Luin alusta loppuun, kuten Lallikin. Hän syyttää kaikesta negatiivisesta elämässään miehiä.

Laitapa sitaatteina jokainen kohta, jossa hän syyttää OMISTA ongelmistaan miehiä. Aika alkaa nyt.

Haluatko että koostan sinulle jonkun kollaasin niistä miesvihamielistä lauseista jotta pääset sanomaan että "mutta missä kohtaa sanotaan OMAT ONGELMAT"? Sinulla on aika kusipäinen tapa keskustella, kannattaa opetella lukemaan myös rivien välistä niin maailma ei ole ihan niin yksiulotteinen. En ala sinun takia lukemaan miesvihamielistä artikkelia uudestaan.

Haluatko että koostan sinulle jonkun kollaasin niistä miesvihamielistä lauseista ja että pääset sanomaan että "mutta missä kohtaa sanotaan OMAT ONGELMAT"? Sinulla on aika kusipäinen tapa keskustella, kannattaa opetella lukemaan myös rivien välistä niin maailma ei ole ihan niin yksiulotteinen.

Vastauksesi ei yllättänyt. Hän kun ei syytä kunnianhimostaan ketään muuta. Tekstissäkin se sanotaan: "Leinonen on yhä itsensä pahin vihollinen ja kriitikko."

Lukutaito vs. ennakkoluulot.

Viimeksi muokattu:
Vastauksesi ei yllättänyt. Hän kun ei syytä kunnianhimostaan ketään muuta. Tekstissäkin se sanotaan "itse oma vihollisensa".

Lukutaito, no se lukutaito. Osa ei "feministi" -sanan luettuaan enää näe tarinassa muuta kuin omia ennakkoluulojaan.

Tuo "on yhä itsensä pahin vihollinen ja kriitikko" ei ollut suora sitaatti vaan toimittajan vapaa lause, sen pohjana oleva keskustelu voi olla ihan mitä tahansa. Ja se on ihan tyypillistä että väittää syyttävänsä itseään kun todellisuudessa syyttää muita. Itsekritiikin teeskentely on ihan normaalia psykologiaa jolla saa sinun kaltaiset yksiulotteiset lukijat puolelleen.

Luin nyt tuon jutun itsekin.
Hän ei kyllä syytä miehiä ongelmistaan, mutta on sitä mieltä että miehet pääsevät helpommalla. Tätä ei jutussa sen tarkemmin avata.
Haluatko että koostan sinulle jonkun kollaasin niistä miesvihamielistä lauseista jotta pääset sanomaan että "mutta missä kohtaa sanotaan OMAT ONGELMAT"? Sinulla on aika kusipäinen tapa keskustella, kannattaa opetella lukemaan myös rivien välistä niin maailma ei ole ihan niin yksiulotteinen. En ala sinun takia lukemaan miesvihamielistä artikkelia uudestaan.

No mitä ihmettä? Itse heität ilmaan omaa tulkintaasi ilman mitään perusteluja. Kun niitä kysyttiin, niin aloit tuolle vittuilulinjalle itse. Kyllä se on ihan asiallista pyytää selvennystä omille mielipiteilleen.

Tuo "on yhä itsensä pahin vihollinen ja kriitikko" ei ollut suora sitaatti vaan toimittajan vapaa lause, siihen pohjautuva keskustelu voi olla ihan mitä tahansa. Ja se on ihan tyypillistä että väittää syyttävänsä itseään kun todellisuudessa syyttää muita. Itsekritiikin teeskentely on ihan normaalia psykologiaa jolla saa sinun kaltaiset yksiulotteiset lukijat puolelleen.

Ahaa, teksti onkin väärässä ja sinun tunneperäinen tulkintasi siitä oikeassa. Ei kai siinä :kahvi:

Kyllä minäkin siis odotin lukevani miesvihaista vuodatusta, mutta ei se juttu ollutkaan sellainen kuin aiheen takia olisi voinut odottaa.

Sinulla on aika kusipäinen tapa keskustella

Aika rohkea kritiikki, ottaen huomioon vaikka 5 viimeistä viestiäsi.
kannattaa opetella lukemaan myös rivien välistä niin maailma ei ole ihan niin yksiulotteinen.
Tarkoititko siis, että tulkitsee kaikkea näkemäänsä ja lukemaansa niin, että se sopii omaan agendaan, riippumatta siitä mitä on nähnyt tai lukenut?

Olet varmaan Esson baarisi karaoketähti, sinulta löytyy vahvaa tulkintaa.

Trumpin solvaus laukaisi hänessä tasa-arvokysymyksen. Kohdellaanko kunnianhimoisia naisia eri tavalla kuin samanlaisia miehiä?
Jos siis sanoo H_C "nasty womaniksi" tulee tasa-arvo kysymys - miksi? Jos sanoo limanuljaskaksi, niin onko sekin tasa-arvo kysymys? Onko trumpilla jotenkin kauhean vähän solvauksia ja jos nainen haukkuu D_Tia niin onko sillonkin kyseessä tasa-arvo kysymys?
Kivipora laulaa Leipätehtaan kulmilla, kun Sörnäisten entistä teollisuusaluetta pannaan uuteen uskoon.
Siellä se Leinonen varmaan poraa ne kivetkin, kun kukaan muu siihen ei pysty ja miehistä ei ole mihinkään.

– Siihen ovat vaikuttaneet monet epäkohdat naisten kohtelussa ja arvostuksessa, myös omat parisuhteet, Leinonen toteaa.
Ja siksi siis miehet pääsevät elämässä helpommalla?

Tasa-arvon eteen pitää Leinosen mukaan tehdä vielä paljon töitä.

Koreografia ottaa päähän, etteivät naiset saa vieläkään päättää kaikkialla itse omista asioistaan, kuten abortista, kehostaan, mielestään tai vaatetuksestaan.
Siis missä hiekkavitussa tämä pyhä lehmä asuu? e. Vai pitäisikö abortti vapauttaa kokonaan, niin että nainen itse saisi tappaa vaikka sen 40viikkoisen jos siltä tuntuu? Miksei nainen saa päättää itse kehostaan? Kyllä minä ainakin olen nähnyt sen näköisiä naisia, että ovat ihan itse päätöksensä tehneet.. Oikein vaatteetkin pakotetaan päälle? vai ei pakoteta? Mihin tällä viitataan? Burkhan ihanaa vapauttako tässä haetaan?

– Siksi näitä epäkohtia pitää nostaa esille. Vielä ei ole saavutettu sitä pistettä, jossa nainen voi vain henkäistä ja toteuttaa rauhassa itseään, Leinonen sanoo.
Onneksi miehet voivat, heivaa sen palveltavan lumpun helvettiin, korkkaa kaljan ja istahtaa koneelle. Naputus lakkaa yleinsä siihen kun sulkee oven..

Leinosen mielestä miehet pääsevät paljon helpommalla.
Koska? Jänkkä jänkkä - naiset pääsee helpommalla - lukkoon - avain järveen. Onko tää jostain eskarista vai muskarista?

Sukupuolten välistä epätasa-arvoa ruotiva Nasty käsittelee myös naisiin kohdistuvia ulkonäköpaineita. Ne ovat tuttuja tanssijoille, ja tietysti Leinoselle itselleen.
Onneksi miehillä ei ole ulkonäköpaineita, koska naisille kelpaa minkänäköinen kaljamaha tahansa, koska tasa-arvo...

– Kuulostaa armeijamaiselta, mutta se on antanut todella paljon kaikkeen siihen työhön, mitä olen myöhemmin tehnyt, Leinonen sanoo.
Ääk, kääk. Täällä joku nainen antaa kommentteja armeijasta!!! Mistä hänkin tietää mitä armeijassa on!! Vaan palvelleet saavat puhua armeijasta!!

Leinonen ei tunnista mielikuvasta itseään.
Koska luultavasti Leinonen ei tunne käsitettä peiliinkatsominen vaan tyytyy syyttämään miehiä. Nainen on naiselle susi, siinä se.

– Ajattelen, että jos olisin mies, olisiko kohtelu erilaista?
Olisi. Sen sijaan, että haukkumasana olisi vaikka se hiekkavittu - tilalla olisi joku kokovartalokyrpä tai "limanuljaska". Eikös D_T tuota ollut käyttänyt? En muista tarkkaa lainausta tai tilannetta.
Yhdysvalloissa valkeni aamu ja Trump käy jo kuumana FBI-pomolle Twitterissä: ”Limanuljaska!”, ”Valeuutiset!” (e. lisätty)

Taas tänään Leinonen katsoo todennäköisesti kalenteria, eikä näe siellä yhtään aukkoa.
Ja siis miehet on tämän kalenterin leiponut vai mistä sitä hiekkaa nyt löytyy?

Vaikea oli valua noin alas kirjoituksen tasossa, mutta näköjään se onnistui kuin tarpeeksi yritti. Ihan tyhjänpäiväinen artikkeli ja suora ajatuksenjuoksu sensuroimatta.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
264 197
Jäsenet
75 396
Uusin jäsen
Kananlento

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom