Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten se peli tuonne yhtäkkiä ilmestyisi, jos koodia ei ole tullut prossun mukana?Jaa. Ne jotka ei ole saanu peliä prossun mukana, kannattaa tarkistaa tuolta ja painaa redeem nappia. https://www.amdrewards.com/my-rewards
Ne jotka on aikaisemmin saanu sen koodin ja laittanu siihen ohjelmaan. Ite tein sen jo vuosi sitten ja nyt ihmettelin, kun peliä ei näy. Jos prossu ostettu kamppanian aikana, sun olisi pitäny saada se koodi. Ite sain verkkokaupasta vasta sitten kun ite kyselin perään.Miten se peli tuonne yhtäkkiä ilmestyisi, jos koodia ei ole tullut prossun mukana?
Pelin saaminen vaatii kuitenkin kuponkikoodin.
Ostin prossun 30.11.2020. Eli vuosi sitten.Koska tämä AMD-kamppis on ollut käynnissä?
Jäänyt tähän mennessä Far Cryt multa väliin, olkoot tämä ensimmäinen
Erikoinen tilanne. FC6 saattaa olla hieno kokemus, jos ei ole vanhoja muistissa "pilaamassa" tunnelmaa. Jos maistuu, niin seuraavaksi FC5.
Olin harkinnu et pelaisin FC 3 ekan kerran, mutta tämä viesti vakuuttaa minut siitä, että pelaan vain FC6.Prossun kylkiäisenä tän sai itekin joskus aikalailla tasan vuos sitten. Vähän alle. Pitihän se testata tälleen FC4 viimesimpänä pelanneena (jonka kanssa iski ähky jo ennen 10h kun peli ei varsinaisesti muutu, tai ole muutenkaan kovin erilainen edeltäjästään) et minkälaista edistystä on tän sarjan kohdalla tapahtunut.
Joutui valitettavasti toteamaan et tää on edelleen se sama saatanan vuonna 2012 julkastu Far Cry 3 jos erehtyy pikkasenkin pintaa syvemmälle katsomaan. Ei mulla kyllä mitään muita odotuksia ollutkaan, ubisoft kun on varsin tunnetusti kunnostautunut siinä et lähestulkoon jokanen open world-yksinpeli sisältää lähestulkoon identtisen kaavan, mutta vaan pelimekaniikat itessään muuttuvat.
Eikä siinä, kai nää joillekkin edelleen uppoaa kun näitä vielä lykitään pihallekkin, mutta kuinkas monta samanlaista peliä saa julkasta ennenkun porukka alkaa olemaan vailla jotain tuoreempaa? Eikä kai siinäkään mitään, jos sama uudelleenlämmitelty ateria pienillä muutoksilla uppoaa vuodesta toiseen niin ei se kai multa ole pois, tai mahdollisesti on, riippuen haluaako ajatella asian niin et Ubisoftilla jouduttais jopa innovoimaan jotakin jatkuvan uudelleenlämmittelyn sijasta jos vaan valtaosa osais vaatia enemmän.
Tarinaan kai oltiin panostettu pikkasen enemmän, ainakin jonkinverran cutsceneä oli alkuunsa ja kasvoanimaatiot selkeesti jotenkin korostettuja. Miinusta tosin siitä et herran vuonna 2021 on cutsceneissä 30fps lukko. Vissiin se oli sit niitten kasvoanimaatioiden hinta. Mut muuten tälleen pintapuoleisen kosketuksen perusteella aika perus FC-huttua koko tarina, pahis tulee alistamaan, rupea yhden miehen armeijaks, tapa kokonainen armeija ja vähän päälle ja kylmää se pahis vielä lopuks. Kaikki vaan sen takia koska oot vaan yksinkertaisesti niin vitun kova äijä et pystyt tekemään kaiken lähestulkoon yksin. Ei nää yhden ukon voimafantasia-tarinat oo oikeen koskaan iskeny.
Eikä siinäkään, nää ubishitin pelit toimii varmaan aika hyvänä esimerkkinä siitä et kaikki pelit ei vaan oo kaikille. Ubisoftin tekeleet ei mulle tunnu tarjoavan oikeastaan mitään, pelattavuus on ok ja parhaimmillaan hyvä, mut suurin kompastus tulee siihen et se puutumus ja ittensä toisto alkaa siinä kymmenen tunnin nurkilla viimeistään, samalla kun peliä pitäs jatkaa vielä vähintään toinen samanpitunen pätkä, usein jopa vähintään 20h. Tarinalla ei tosiaan paljoa juhlita, ja lähtökohtasesti omasta kirjastosta löytyy pelaamattomia pelejä jotka takuuvarmasti tekee molemmat paremmin, ainakin omaan makuun suhteutettuna.
Mut jos ei muuta niin hyvän vakaustestin tästä sai. 3080 lapulla oli jännitekäyrä pikkasen liian aggressiivinen ja kippaili introon toistuvasti. Ensimmäinen peli joka kaatuilee näillä asetuksilla. Pykälä alaspäin ja homma skulaa.
Jahas ja sitten on Ubisoftin servut alhaalla. Saas nähdä milloin jatkaa lataamista.
edit: no taas jatkaa
edit: no ei ku pätkii vaa
Hyvin mulla lataa.Juu ei tartte latailla...
Hyvin mulla lataa.
Onko mitään vertailua fc:nv -> fc:6.
Jos on jotain nw tyyppistä niin kiinnostunut, jos fc5... no joo katsotaan sitten myöhemmin...
painan epicistä play, kuten aiemmin. se vain sattuu toimimaan noin jostain syystä.Mitä meinaat tehdä siinä vaiheessa kun käynnistät pelin ja pitää kirjautua ubisoftin tunnuksilla vielä sisään?
Ite sain prossun mukana tän, mutta omaan makuun pitkästä aikaa ubin peli josta olisin voinut maksaa täyden hinnan. Todella kova ja juurikin se, että Wildlands oli todella kovaa menoa ja tää on juuri sitä jatkumoa. Ja tuo auton tilaus on nimenomaan kopioitu sieltä Wildlandsista. Kaikki muutkin mekaniikat luonnollisesti ubin omista peleistä. Tällä kertaa vaan onnistuttu ottamaan vähän joka pelisarjasta ne parhaat puolet.Tuli silloin aikoinaan hankittua tämä 20e hintaan foorumilta amd rewardsina eikä harmita, mutta nykyiseen täyteen hintaan ei kyllä kannata.
edit: Tulee heti mieleen mafia 3 kopiointi kun saa tilattua auton.
Ite sain prossun mukana tän, mutta omaan makuun pitkästä aikaa ubin peli josta olisin voinut maksaa täyden hinnan. Todella kova ja juurikin se, että Wildlands oli todella kovaa menoa ja tää on juuri sitä jatkumoa. Ja tuo auton tilaus on nimenomaan kopioitu sieltä Wildlandsista. Kaikki muutkin mekaniikat luonnollisesti ubin omista peleistä. Tällä kertaa vaan onnistuttu ottamaan vähän joka pelisarjasta ne parhaat puolet.
Paitsi sivuvaunujen ja mönkijöiden ajomalli. Ai saakeli mitä kuraa.
Näyttövalikon arvaukset muistinkäytöstä eivät vastaa todellisuutta. 11GB näyttäisi olevan jonkinlainen varman päälle laitettu maksimi. En ole itse nähnyt yli 10GB käyttöä kuin ihan alussa, kun peli latailee asioita. Muuten käyttö pyörii siinä 9 gigan tienoilla 4K:lla ja vähän ultrasta kevennetyillä asetuksilla. Tämä noin 10h pelaamisen jälkeen, kun peli on vielä pelkkää viidakossa rymyämistä. Katsotaan sitten mitä tapahtuu, kun kaupunkitekstuureita aletaan latailla. Aika aktiivisesti se tuntuu myös siivoavan näyttömuistia, joten ehkä pysyy alle 10 gigan sittenkin.HD teksturit vaatii 11gb vramia. Ite kun laitan kaikki täysille, ottaa vaan vähän yli 6
Mitä mä missaan? reso 5120x1440
mulla stutterointiin autto uplay overlay pois laittoKenelläkään havaintoa pienestä pelin nykimisestä? Oman fiiliksen mukaan pienen tauon jälkeen tulee noin 10fps droppi ja havaittavissa nykimistä. Fps kuitenkin vähintään sen +70 vaikka HD tekstuurit päällä.
tarviiJos tään ostaa Epiciltä, niin tarvitaanko Ubisoft connect silti pelin käynnistämiseen?
Syynä se, että mun koneessa ei Ubiconnect jostain syystä toimi, enkä viitti koko konetta uudelleen asentaa sen takia.
Uskaltaiskohan tätä testata 4790K + 980 Ti @ 1440p? Ei oo uus ATK vielä valmis ja kovasti kuumottais päästä jauhamaan-oma SER on lähellä minimiä (4690K, 1060 6GB), mutta peli ehdotti High -asetuksia, ja niillä pyöriikin, ei nyt lukittuna 60fps, mutta 50-60 väliin. Näyttiksen ajurit vanhat, saattaa sieltä vielä vähän apuja tulla. Ei siis mielestäni suorituskykyongelmaa (pelaan siis 1080p)
Ai että. Tulipa niin FC3 flashback. Ei muuta ku "Skrillex & Damian Marley - Make It Bun Dem" soimaan ja naapurin viinimarjapensaita polttelemaan.
Kyllä täällä ainakin rullasi gpu käyttöaste melko tapissa 1440p resolla 3080 ti + 5600x. Asetukset enimmäkseen ultralla.Eilen tuli vähän vajaa pari tuntia pelattua ja alkuun ei ihan hirveästi napannut. Huomiona, että ilmeisesti edelleen käytetään samaa vanhaa paskaa pelimoottoria, kun ei osaa Ryzenin ytimiä hyödyntää, 3080 käyttöaste 1440p resolla 80% ja fps 80-120 koska 5900X ei mukamas riitä tälle.
Mulla 6800xt+5900x ja prossun käyttö noin 15-20%Kyllä täällä ainakin rullasi gpu käyttöaste melko tapissa 1440p resolla 3080 ti + 5600x. Asetukset enimmäkseen ultralla.
Sama täällä. Kyllä siis niitä tilanteita on, että näyttiksen käyttöaste on 99%, mutta aina kun fps laskee niin näyttiksen käyttöaste on siellä noin 80% paikkeilla.Mulla 6800xt+5900x ja prossun käyttö noin 15-20%
On tosiaan todella ärsyttävää, kun tyhjennät jonkun isommankin vihualueen. Sit käyt loottimassa sitä ni siel on sniputornissa uudet sniput jne. Miks ne ees ilmaantuu sinne, kun olen jo vallannut sen.Eri ammotyypit vihollisille on erittäin ärsyttävä ominaisuus. Huomannut myös et vihujen respawnaus on naurettavalla tasolla. Vähän kun selkää kääntä johonkin pienempään roadblokkiin niin vihut respawnaa ja isoimpiin linnoituksiinkin spawailee randomisti selän taakse vihuja. Aika keskinkertaiset fiilikset toistaiseksi pelistä, mutta katsotaan rupeasiko maistumaan enemmän kunhan saa tunteja lisää pelikelloon. Lähinnä kuitenkin tuo eri ammotyyppien käyttäminen eri vihollisiin ärsyttää eniten. Ei passaa Far Cry peliin.
Tuollainenhan on ollut ennenkin. Nyt tosin ei voi lennosta vaihtaa vaan joutuu vähän taktikoimaan ja ottaa erilaisia panoksia eri aseisiin jos haluaa optimoida.Eri ammotyypit vihollisille on erittäin ärsyttävä ominaisuus. Huomannut myös et vihujen respawnaus on naurettavalla tasolla. Vähän kun selkää kääntä johonkin pienempään roadblokkiin niin vihut respawnaa ja isoimpiin linnoituksiinkin spawailee randomisti selän taakse vihuja. Aika keskinkertaiset fiilikset toistaiseksi pelistä, mutta katsotaan rupeasiko maistumaan enemmän kunhan saa tunteja lisää pelikelloon. Lähinnä kuitenkin tuo eri ammotyyppien käyttäminen eri vihollisiin ärsyttää eniten. Ei passaa Far Cry peliin.