Kyllä mun mielestäni 84 (XBOX), 81 (PS4) tai 77 (PC) on "pääsääntöisesti ihan hyvä". IGN antoi n. 8.9/10. Gamespot antoi 9/10 ja pelaajat 8.2/10. Nuokin ovat loistavia pisteitä. FC5 on Metacriticsissa uusien julkaisujen sijalla 5/70. Eli ehdottomasti "pääsääntöisesti ihan hyvä". Oikeastaan se on menestynyt todella hyvin.
Kaikki on suhteellista. Kaikkien aikojen paskin PC porttaus sai 85/100 Dark Souls: Prepare to Die Edition
En sinänsä ihmettele, koska mainitsemasi IGN ja Gamespot eivät sanoneet yhdelläkään sanalla(!) mitään teknisestä puolesta. Kai PC pelistä voi jotain teknistä tasoa vaatia? Ei kai sitten, eikä ihmekään ettei tekijät viitsi panostaa kun arvostelijat hyväksyvät vaikka millaista teknistä kuraa.
Minun mielestäni tuo ei täytä "pääsääntöisesti ihan hyvä" koska myös negatiivisia arvosteluita hyvin perustein löytyy. Tuo on kuitenkin puhdas makuasia, joten en siinä sen enempää sano.
Mä en ole edes ostanut tätä (varmasti aion ostaa kunhan saan nykyiset pelattua läpi), mutta voi nyt helvetti, että jollekin olisi joku kehtaamisasia kertoa, että on ostanut potentiaalisesti jonkun toisen mielestä huonon pelinVarsinkin kun kyse on tässä tapauksessa ilmeisen hyvästä pelistä
![]()
Kyllä huonon ostoksen myöntäminen on monille vaikeaa