DarkkiFIN
Sosiaalisesti etääntynyt
Randomit tekevät pelistä just pelaamisen arvosen. Yksinpelit ja coop pelit on tylsää kun AI on nykyään niin surkea kaikissa peleissä, tai sitten vaikeus on tehty sillä että vihollisia tulee joko aivan saakelisti tai ne kestävät absurdeja määriä osumia kuten Divisionissa vaikka.
Tuota basen tuhoomista on joissain tämän tyyppisissä peleissä ratkottu sillä että on tietyt kellonajat milloin noita voi tuhota. Joissain peleissä se on koko serverille yhteinen ja joissain pelaajat saavat itse päättää sen aikaikkunan milloin base on tuhottavissa. Tuo nuke ei kyllä sovi noihin malleihin mitenkään. Kiva vaivalla kerätä joku ICBM ja sitten räjäyttää kohde jota ei voi edes tuhota. Miten lie ratkovat vai ratkovatko tuota ongelmaa mitenkään. Melko perseestä jos olettavat että suurinosa pelaajista on ystävällisiä. Ehkä aluksi, mutta kun pelimekaniikat ja tekeminen loppuu kesken niin kaikki vastaavat pelit ovat kyllä menneet kill on sight mätöksi.
Mä taas en jaksa pelata oikeestaan mitään missä on randomeita pyörimässä,niihin vaan tuppaa palamaan hihat muutamassa minuutissa.

Kaikki PvP:tä sisältävät pelit oon vaan jättänyt väliin.
Mutta katellaan nyt syksy että mikä tästä oikein tulee,voi olla ihan kiva peli tai sitten hirveintä skeidaa ikinä.