- Liittynyt
- 21.06.2017
- Viestejä
- 370
Huhuja, huhuja. E3:ssa varmaan oppii lisää. Nelosen jälkeen en kyllä odota yhtään mitään Bethesdan Fallouteilta.
Muun muassa Obsidian ja inXile tekee roolipelejä edelleen. Mutta AAA-puolella taitaa olla enää vain CD Projekt Red.Mulla niin kun varmaan monella teistäkin on päällä kriisi, kun tekis mieli pelata videopelejä, mut **ttu kun mikään ei nappaa. Joskus 10v nassikkana sitä pelas ihan mitä vaan, mitä nyt sai käsiinsä nintendolla, pleikkarilla tai varhaisilla tietokoneilla. Turhauttaa tää nykyinen battle royale yms skene. Kukaan ei suunnittele pelejä tälle "alkuperäiselle" pelaajaluokalle, kaikki keskittyy tähän mopoautoilija-ikäluokkaan?
Kingdom Come: Deliverance. Isot suosittelut. Peli tarjoaa sopivissa määrin haastetta ja vaikeutta, eikä pelaajaa pidetä juurikaan kädestä kiinni. Pelissä pitää ajatella omilla avoilla, joka on mukavan virkistävää ja samalla tässä tekeleessä on myös havaittavissa tietynlainen paluu sinne 90-luvun pelituotoksiin, jotka olivat vaikeita ja samalla palkitsevia. Ei sovi kaikille, karsii ADHD-hetikaikkimulle-pelaajat aika hyvin pois.Mulla niin kun varmaan monella teistäkin on päällä kriisi, kun tekis mieli pelata videopelejä, mut **ttu kun mikään ei nappaa. Joskus 10v nassikkana sitä pelas ihan mitä vaan, mitä nyt sai käsiinsä nintendolla, pleikkarilla tai varhaisilla tietokoneilla. Turhauttaa tää nykyinen battle royale yms skene. Kukaan ei suunnittele pelejä tälle "alkuperäiselle" pelaajaluokalle, kaikki keskittyy tähän mopoautoilija-ikäluokkaan?
Eikä saanut, se oli pakollinen osa päätarinaa yhdessä vaiheessa. Toisin kuin Todd Howard väitti.Fallout 4 tuon pesän rakentelun sai skipata periaatteessa kokonaan.
Ainahan voi toivoa, mutta ennakkohuhujen perusteella tässä tulee olemaan paljon vahvempi fokus rakenteluun kuin nelosessa.Tosin siitä Fallout 4 rakentelusta oli etukäteen täsmälleen vastaava paniikki ja pelko, joten ehkä ne osaa tehdä siitä taas siedettävästi ohitettavan.
Jep, noiden kahden saaminen samaan peliin on käytännössä lähes mahdotonta.Modauksen leikkaaminen pois on iso isku, mutta ihan ymmärrettävissä moninpelissä.
Tämä todellakin. Modien ansiosta wanhatkin pelit kuten Morrowind, Oblivion ja kumppanit pitävät edelleen pelaajat koukussa kun yhteisöltä tulee jotain uutta ja parannuksia peliin.Modit pitävät Bethesdan pelit hengissä. Tuolla CC-pakotuksella firma ampuisi itseään Fat Manilla jalkaan.
Sama juttu, mutta ei tarvinut yhtään protestoida kun oli jo aivan täynnä tätä BGS-"Fallouttia", joten yhtään delsua ei tullut ostettua.Jaksoin itse pelata nelosen loppuun, mutta jätin protestina DLC:t ostamatta.
Korjataan vähän eli Fallout 2 on edelleen maailman paras peli, no questions asked. Fallout 3:sta odotin kuin kuuta nousevaa,kävin sen ostamassa heti kun tuli myyntiin, pelasin samana iltana kolme tuntia, laitoin pelin kiinni ja totesin, että vittu mitä paskaa. Lopulta pitkin kynsin suostuin New Vegasia kokeilemaan ja sehän olikin hyvä, mutta ei tietenkään mitään verrattuna kahteen ensimmäiseen. Neloseen en ole koskenutkaan, joten siitä en osaa sanoa yhtään mitään.Fallout 2 oli yksi 90-luvun parhaista peleistä, ja 10-vuotta myöhemmin myös Fallout 3 tuli pelattua läpi mutta sen loppuvaiheilla kiinnostus sarjaa kohtaa loppui aivan täysin.
Maailmassa on liian vähän hyviä roolipelejä ja aivan liian paljon geneerisiä jonneräiskintöjä.Fallout sekä muut Bethesdan pelit ovat junnanneet jo vuosia samassa montussa. Hyvä vaan nähdä vähän jotain uutta innovaatiota sieltäkin suunnalta.
Eihän se toki tarkoita sitä että kaikki pelit olisi vain yksinpelejä, tarkoitettiin varmaan lähinnä että pääpelit tulevat olemaan yksinpelejä ja sitten on näitä sivutuotteita.Huvittavaahan tässä on, että vielä puoli vuotta sitten Bethesda markkinoi itseään suurten yksinpelien lipunkantajana.
#SAVEPLAYER1: PELITALO KAMPANJOI YKSINPELIEN PUOLESTA VERKKOMONINPELIEN YLIVALTAA VASTAAN
He tekivät aiheesta tunteisiin vetoavan videon, jossa hehkutettiin yksinpelien tärkeyttä samalla kun kaikki muut pelijätit tursuavat moninpeliä joka tuutista. Video vaikuttaa hieman tekopyhältä, kun ottaa huomioon että 76 oli takuulla silloin jo tuotannossa.
Kannattaa muistaa tämä, kun kuulette E3:ssa ensimmäiset säkeet laulusta "Fallout 76 on sosiaalisin roolipelimme ikinä"
Ei se kuule ole sanottu. ESO on sekin moninpeli ja siinä on latausruudut. Se karkuun juokseminen on estetty sillä, että kun tappelu alkaa hahmon älykkyysosamäärä laskee niin alas, että se ei osaa edes ovea avata...Eiköhän latausruudut ole saatu poistettua, jos tästä on joku moninpeli tarkoitus tehdä. Ei oikein toimi, että sut ollaan tulossa gankkaamaan niin juokset latausruutuun piiloon. Tosin en ihmettelisi vaikka Bethesdalle tuollainen olisi ihan fine.
Tuossa kuvassahan on väritys kesken, eli maalaus on kesken? Ei kait ne nyt monella kalvolla värejä laita erikseen.Tuskin ne maalaa noita vaan on joku muovikalvo tms joka on valmiiksi printattu ja pistetään vain seinälle.
Ihan hatusta heitän, veikkaisin että puhutaan jostain 10-30 tuhannesta, ei se varmaan ainakaan halvemmalla lähde.Olisi ihan mielenkiintoista tietää, mitä tuollainen mainos maksaa..?
Ihan niinku pelkkänä mainoksena ilman paikkaa, kun muutaman päivän saavat tuota maalata.
Toihan on the place mainostaa. GTA V mainos tuli tuossa nähtyä ja oli aika vaikuttavan näköinen.
Tietty kun tietäisi pinta-alan ja kauanko tommosen vääntäminen kestää, niin saisi noin arvion.Ihan hatusta heitän, veikkaisin että puhutaan jostain 10-30 tuhannesta, ei se varmaan ainakaan halvemmalla lähde.
On se kalliimpi 70-100.000 ehkä lähellä
No tottakai voi pelata yksinpelinä. Farcry4&5/Ghostrecon wildlans, noin parina esimerkkinä on co-op pelejä ja mitään ei jää puuttumaan jos yksin pelailee.Kunpa voisi silti pelata yksinpelinä vaikka olisikin co-op mahdollisuus myös, esim. Dying Light ainakin ihan mainio yksinpelinäkin vaikka co-opiksi kai tarkoitettu.
Tuo nyt vähän riippuu peliseurasta. Jos ei löydy pelikaveriksi muita kuin häröilijöitä, niin sellaiseksi se varmasti menee ja ehkä siinä vaiheessa parempi nauttia pelistä ihan keskenään. Itse taas toivoisin mielelläni co-op mahdollisuutta peliin kuin peliin. Ei se tarinan seuraaminen ole sen hankalampaa, jos kaikkia osapuolia kiinnostaa seurata tarinaa. Laitan nyt vaikka esimerkkinä Neverwinter nights ja Baldurs gate. Niissä tarina on hyvin tärkeässä osassa ja keskustelut vaikuttaa oleellisesti tarinan kulkuun. Ei niissä haittaa, vaikka vain yksi pelaaja kerrallaan vie tarinaa eteenpäin. Lisäksi sitä voi päättää kuka juttelee NPC:lle X pelaajan hahmon ominaisuuksien mukaan. En näe mitään syytä miksi se ei voisi toimia nykyisissä Fallout -peleissä. Varsinkin jos ja kun dialogivaihtoehdot on epämääräiset valinnat vittuilun, nuoleskelun ja jonkun neutraalin vastauksen väliltä, jotka kaikki pidemmän päälle johtaa samaan lopputulokseen. Makuasiosta on huono väitellä, mutta henkilökohtaisesti tykkään pelailla yhdessä kavereiden kanssa.Itteä ei koskaan oo ne kiinnostanu, menee vaan aina häröpalloilu kikkailuks ja tarinat sun muut jää ihan taka-alalle.