PC ja konsolit on eriytetty jos oikein ymmärsin kun tuota ihmettelin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikasemmin tällä oli jossain tilastossa jotain 10-15k verran pelaajia, nyt Fallout sarjan myötä pelaaja määrä on ollut usein 30k tienoilla stiimissä pelkästään.
No muutama mitä nyt tulee mieleen:Tuli vihdoin ladattua tää ja alotettua, löin ekan campin jokusen matkan päähän Vaultista ja tietysti siitä tuli alkuun sellanen, että puolet seinistä puuttuu mut onpaha kaikki stationit ja sänkyMitäs vinkkejä noobille?
Tässä pelissä on aina vähän ollut se ongelma, että noista tehtävistä ei oikein enimmäkseen saa mitään hyödyllistä, sillee oikeasti hyödyllistä, niin olen enimmäkseen vaan keskittynyt legendaaristen varusteiden farmaamiseen.

Mä en käytä vatsia joten siihen liittyvät buffit on mulle turhia.Mun mielestä ainakin vatsia saa boostattua kun saa selvästi enemmän vats perkkejä sisään.
Mutta eniten mulle jää epäselväksi että mikä on ghoul hahmojen rooli. Millaisille hahmoille se sopii, mille ei. Tuntuu ettei sillä ole mitään täsmällistä rajattua roolia jota odottaisin. Yleensähän kaikenlaisissa kevyissäkin roolipeleissä on eri luokkia, eri tyyppisiä hahmoja varten. Hyvänä puolena on ettei se tunnu ainakaan nopeasti katsoen mitenkään OP:ltä.
qualms about separating a vault dweller from their caps. Uh these more prestigious contracts are called head hunts. Uh players also have the chance to earn these uh when successfully completing grunt hunts. A head hunt is a special bounty hunting contract. It's a public event where everyone with an earshot can join.
X doubt. Toki tuo varmaan tarkoittaa pelin normaaliyleisöä joka ei jahtaa näitä kaikkein voimakkaimpia buildeja. Tai toki mekanismein voidaan tehdä event jossa tarvitaan useampi pelaaja tekemään eri juttuja samanaikaisesti.The main target is as tough as they come and players cannot do it alone.
Siellä on nyt 28. päivään asti ilmainen Fallout first. Jos ei kovin aktiivisesti pelaa niin kannattaa käydä se nappaamassa ja dumppaamassa kaikki junk, ammo ja aid itemit noihin Fallout F1st spesifeihin säiliöihin, jotka siis ovat rajattomia.
Erikoista että tuotakaan ei ole missään nettisivulla suoraan mainittu, ehkä twitterissä tai discordissa. Pelissä se sentään on sisäisissä uutisissa mainittu.
Ei tarvitse mitään maksullista peliaikatilausta, jossain muussa nyt vika.Mites tään paskeen pitäs toimia?
Ostin pelin Steamin alesta. Tulee herjaa "[4:8:2009] The Free Trial event has concluded."
Muistin ostaneeni tämän joskus vuosia sitten suoraan Bethesdan kaupasta.
Sieltä sivuilta näyttää, että ei voimassa olevaa tilausta ja ohjautuu takaisin Steamiin.
Ostin sitten kuukauden peliaikaa, josko tähän ei trialia kuulu?
(tai jotain ostin missä oli kk maksu ja maksoi vajaa 8e)
Sama herja jatkuu.
Vanhat configit on deletoitu, palomuuri tai virustorjunta ei blokkaa.
Ei vaan pääse alkua pitemmälle kun tulee toi [4:8:2009] herja?
Ei missään nimessä kannata ensin Googlettaa mitä tuolla virheellä löytyy. Kuten edellä jo sanottiin, peli ei tarvitse mitään tilausta.Mites tään paskeen pitäs toimia?
Ostin pelin Steamin alesta. Tulee herjaa "[4:8:2009] The Free Trial event has concluded."
Sieltä sivuilta näyttää, että ei voimassa olevaa tilausta ja ohjautuu takaisin Steamiin.
Sama herja jatkuu.
Mistä sinä tiedät mitä minä olen googlettanut?Ei missään nimessä kannata ensin Googlettaa mitä tuolla virheellä löytyy. Kuten edellä jo sanottiin, peli ei tarvitse mitään tilausta.
Bethesda Support
help.bethesda.net
Bethesda sen oman launcherin pisti säppiin parisen vuotta sitten ja pelit siirty stiimiin, kuhan oli steam tili linkattu sihhen Bethesdan accounttiin. En muista oliko siinä joku aika raja peräti millä välillä toi onnistu linkkailla.Mites tään paskeen pitäs toimia?
Sama herja jatkuu.
Aa, ok. Mää jotenkin sain kuvan että otit pelkän firstin.Eikun itse pelin ostin ensin ja kun ei toiminut, hätäpäissäni ostin sen DLC:n.
Pitää tutkia lisää, kunhan pääsee töistä kotio.
Kai sitten on otettu yhteyttä tukeen?Mistä sinä tiedät mitä minä olen googlettanut?
Nuo ohjeet Bethesan sivuilta on käyty läpi, ei vaikutusta ongelmaan. Myös Reddit kahlattu läpi, ja aika monella ollut sama ongelma.
Ainut moka minkä tossa tein, että otin sen Fallout 1st kuukaudeksi, kun en kunnolla lukenut mikä se on.
If you own the game and the above instructions have not resolved the error, contact Bethesda Customer Support from the account that is experiencing the error message.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.