Peli on tullut taas ilmaiseksi Amazonin Luna palveluun( entinen prime gaming ) Available through Dec 17, 2025 (in 28 days) Tietysti vaatii sen Primen, mutta niinpä vaatii myös tuo Fallout TV season 2, joten eipä varsinaisesti vaadi mitään. Tuo Luna on nykyään vain PC peleille. Tuolta saa MS store koodin siis, ja siinä on se näppärä että samanaikaisesti on aika helppo ajaa Steam ja MS store versiota samaan aikaan. Pystyy helposti dumppaamaan random loottia muuleille. Tuon pelin saa siis pysyvästi, mutta se koodi pitää napata tuohon päivään mennessä.
Onkin mielenkiintoista miten tuo uusi season vaikuttaa pelin pelaajamääriin, ja peliin ylipäätään. Onhan selvästikin tuo tuleva päivitys suunnattu ratsastamaan tän Walton Gogginsin The Ghoul hahmon suosiolla maksimit. Olettaisin että kohtalainen määrä uteliaita tulee katsomaan, ja muutama sitten ehkä jää. Pitkällä aikavälillä vaikea uskoa että tää peli mitenkään merkittävästi muuttuisi. Kyllä väkisin kaikki joita tän tyyppinen peli kiinnostaa, ovat sen jostain alennuslaarista jo ehtineet napata ajat sitten.
Esim. tuossa pari päivää sittten pelasin kaksi Pitt expeditionia, koska kaksi oletettavasti melko tuoretta tai vanhaa palannutta pelaaja, käynnisti ne. Tässä kun olen nyt vuoden pelannut 4 vuoden tauon jälkeen, niin tänä aikana KUKAAN ei ole käynnistänyt pitt expeditionia, ainakaan niin että olisin nähnyt. Kaikki "tietää" vaan farmata sitä Atlantic Cityn paria nopeampaa. Toi oli selvästi hitaampaa, mutta kivan virkistävää. Ainoastaan itse ihan alussa kun palasin, pelasin soolona muutaman noista, kun halusin harjoitella ja en vielä tiennyt että se on ihan sama liittyä muiden farming runiin vai ei, koska niissä ei kuitenkaan pidä itse osata tehdä mitään, se on aika nopeaa putkijuoksua eteenpäin ja kriittisissä kohdissa vihollisen lahtaamista. Alussa kun liityin muiden expedition runiin se oli jopa vähän sekavaa, kun se peli vähän väliä potkaisi eteenpäin seuraavalle kenttätasolle johtajan sinne siirtyessä.
Viime viikolla oli Fallout 76:n 7 vuosipäivä. Juuri sinä päivänä en pelannut, mutta tässä on ollut nyt kierrossa eri seasonal eventtejä eri päivinä.
Ainakin yksi tälläinen seasonal eventti on jota en ole vielä koskaan nähnyt Mothmanin lisäksi, on se uudehko kukkaistyttö eventti joka tuli tänä vuonna. Juuri tuolloin olin ollut pari kuukautta pelaamatta. Olen niitä kukkiin liittyviä kaavioita(plans) onnistunut hieman ostamaan muilta pelaajilta, mutta ne on helvetin harvinaisia.
Fallout 76 seasonal content refers to rotating content in Fallout 76 that is only made available to players for a temporary period of time. This page is a basic overview of seasonal content; for specific content within each seasonal event, see their respective pages. Many seasonal events are...
fallout.fandom.com
Aika lailla kaikki tehtävät olen saanut tehtyä, noista vuosien saatossa tulleista laajennuksista. Ainoastaan jotain randomeja palkintoja on silti helvetisti tekemättä. Ja erityisesti "grindaamista"näihin liittyen.
Noiden tehtävien+randomit public eventit sun muut, niissä meni kivasti aikaa. Nyt ilman noita tehtäviä, tuntuu että yli puolet ajasta sisällä pelissä, tulee vaan zoomailtua karttaa ja mietittyä että mitä tekisi. En ihan tiedä jaksaako tälläistä kovin pitkään. Vähän viimeksikin se oli ongelma kun lopetin, ettei tuntunut olevan riittävän palkitsevaa "grindaamista". Yksi asia mitä olen vähän yrittänyt keskittyä, on viilailla solo-raid buildia.
Kun tää ketju on sen verran hiljainen ihan ymmärrettävistä syistä, lueskelin vähän tuossa juttuja viime vuoden puolelta. Tässä noin vuoden sisäänhän t
Ekaa kertaa mä sain seasonin kokonaan tehtyä. Edellisen seasonin sain vaivalla tahkottua jonnekin toiseksi viimeiselle tavalliselle sivulle, level 8x mielestäni.(tms) En tajunnut, että siinä season passissa jos sen ostaa, on pysyviä boosteja jotka toimii sen seasonin loppuun asti. Luulin niiden olevan samanlaisia kuin ne toisetkin, voimassa vain vuorokauden tms. Luulen että tuon seasonin saisi kohtuullisella vaivalla jos ostaa tuon seasonin atomeilla alussa.
Nyt ostin sen vasta ollessani score level 100, joskus 2-3 viikkoa sitten. Senkin vahingossa kun yritin vain katsella sen hintaa.