Fallout 4

M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
Laitetaan nyt vielä klassikko
Tämä ei ole ihan niin yksiselitteinen. Onnistuis saamaan pelin pyörimään 100fps, mutta rajulla slowmo-efektillä. Sprinttinopeus oli ehkä sama kuin normikävely. Liike kuitenkin oli sulavaa, eli se tosiaan piirsi ja näytti 100fps pelimaailman nopeus oli ehkä puolet normaalista.

Varsinkin jos on shadowboost ja siinä väärät tavoite fps, sitten pelin omassa .ini-tiedostossa on ifpsclamp. Sitten on Nvidian ohjauspaneelissa erilaisia pystytahdistuksia ja RivaTuner (Afterburner) fps-rajoitin. En ollut pelannut pariin kuukauteen, joten en ole varma minkä noista päivitin tai vahingossa muutin niin että sekosi.

Sai aikansa säätää että lähti toimimaan 60fps normaalilta vaikuttavalla nopeudella, ja sitten saikin jo nostettua 100fps silmämääräisesti ihan vastaavalla nopeudella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 429
Ihan mukava kokemus PS4:sella tämä. Lähinnä vähän tuli yllätyksenä kuinka Fallout 3 tyyppinen tämä on, oletin että uudistuksia olisi enemmänkin.

Tukikohdan rakentaminen on mukavaa ja muutenkin tämä on melkoinen hiekkalaatikkopeli. Olen varmaan puolet peliajasta nyt käyttänyt pelkkään tukikohdan rakentamiseen, joka on yllättävän hauskaa.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Huomasin eilen, että Bethesda on ilmeisesti toteuttanut Fallout 4:ään "tuen" 144Hz näytöille. Kaikki tietävät, että liian suuri ruudunpäivitysnopeus hajottaa fysiikat Fallout 4:ssä. No, eilen aloin ensimmäistä kertaa koneen asennuksen jälkeen pelaamaan peliä ja ihmettelin, että miksi fps ei nouse ollenkaan 30 yli. Kauhean etsimisen jälkeen huomasin, että Windows oli arponut näytön virkistystaajuudeksi 60. Kun sen vaihtoi oikeaan eli 144, niin nousihan se: uusi oli 72 eli tasan puolet ruudun virkistystaajuudesta. Ilmeisesti peli lukitsee päälle päivitysnopeuden joka on puolet ruudun virkistystaajuudesta eli hyvin on menty siitä missä aita on matalin tai kokonaan laho.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 744
Outoa. Kyllä mulla peli pyörii mitä vain 0-60 välillä, näytön virkistystaajuuden ollessa se 60. Tuollainen että se olisi puolet olisi aika rajoittava useimmilla.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Outoa. Kyllä mulla peli pyörii mitä vain 0-60 välillä, näytön virkistystaajuuden ollessa se 60. Tuollainen että se olisi puolet olisi aika rajoittava useimmilla.
Oletko varma, että se vaihtelu ei johdu vain siitä, että GPU:sta loppuu puhti? Minulla taas ei ole tuosta kysymys. Teho riittäisi varmaan jonnekin 90 fps paikkeille, mutta ei vaan mene ja päivitys nopeus ilman Chilliä on aina puolet näytön käyttämästä. Kiinnitin itse asiassa siihen huomiota jo edellisellä koneellani.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 744
Oletko varma, että se vaihtelu ei johdu vain siitä, että GPU:sta loppuu puhti? Minulla taas ei ole tuosta kysymys. Teho riittäisi varmaan jonnekin 90 fps paikkeille, mutta ei vaan mene ja päivitys nopeus ilman Chilliä on aina puolet näytön käyttämästä. Kiinnitin itse asiassa siihen huomiota jo edellisellä koneellani.
GPU:sta tai CPU:sta, kyllä.

Mutta se ei ole lukittu mihinkään 30 eikä vaihtele 0-30 välillä. Tuollainen FPS lukitus joka olisi puolet virkitystaajuudesta on hölmö eikä sellaista Fallout 4:ssa ole. Miksi sulla näin oli, en tiedä, ehkä joku näytönohjaimen asetus?
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
GPU:sta tai CPU:sta, kyllä.

Mutta se ei ole lukittu mihinkään 30 eikä vaihtele 0-30 välillä. Tuollainen FPS lukitus joka olisi puolet virkitystaajuudesta on hölmö eikä sellaista Fallout 4:ssa ole. Miksi sulla näin oli, en tiedä, ehkä joku näytönohjaimen asetus?
En ainakaan ole löytänyt mitään asetusta joka lukitsisi sen. Ainoa mikä tuntuu muuttavan sitä virkistystaajuuden lisäksi on AMD:n Chill
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
kummalle konsolille ois järkevämpi ostaa. loytyy xone s ja ps4 pro. mietityttää vain kun xonella enemmän modeja noilla taitaa framet olla kuitenkin aika tasoissa.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
kummalle konsolille ois järkevämpi ostaa. loytyy xone s ja ps4 pro. mietityttää vain kun xonella enemmän modeja noilla taitaa framet olla kuitenkin aika tasoissa.
PC. :vihellys:

Mutta silleen tosissaan jos noiden välillä pitäis valita niin ite menisin sen mukaan missä on paremmin modeja saatavilla. Ne on oikeasti näissä peleissä sekä tarpeellisia että pelin ikää huomattavasti lisääviä ja kokemusta parantavia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 178
Modien kannalta PS4 ei ole vaihtoehto. Sonyn asettama "no external assets" -vaatimus rajaa valtaosan modeista pois.

PC olisi se oikea alusta näille peleille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 429
Yli 300h on nyt uponnut jo PS4 versioon ilman modeja, joten hirvittää ajatellakkin, jos tätä peliä laajentaisi, että kauanko sen pelaamiseen oikein vois mennä.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
61
Ilman modeja pelasin noin 150h ja nyt näyttää steami 750h. Vielä olisi nuka world pelaamatta... Kaverin PS4 versiota vähän pelanneena voin kompata modien olevan aika kevyitä PC verrattuna.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Aloitin vanhasta savestä.Vault 88 tehtävät tehty ja >10 settelementtiä pystyssä sekä lv34 ja x-01 power armor.Mitäs tehtäviä kannattaa tehdä seuraavaksi kun on
Tradecraft
Shadow of Steel
Dangerous Minds
All Aboard
Far From Home
A New Threat
Semper Invicta


vai teenkö ekaksi slogista settlementin vai etsin brewery machinen?.

http://www.ign.com/maps/fallout-4/commonwealth
Fallout Wiki
Walkthrough and Quest Guide - Fallout 4 Wiki Guide - IGN

/edit
miksiköhän bethesda nimesi vaultin juuri 88:ksi?.:think::D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
546
A New Threatin jättäsin itse sellaseen tilanteeseen kun ei ole mitään muuta mielenkiintoista meneillään. Se on mun mielestä paras tehdä omana kokonaisuutenaan alusta loppuun ilman että keskeytyy muilla questeillä, paitsi pienemmät tehtävät jotka hoituu matkan varrella. Pysyy homma immersiivisempänä :)

Etene ensin railroadissa tai BOSissa, kumpi nyt kiinnostaa enemmän
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
A New Threatin jättäsin itse sellaseen tilanteeseen kun ei ole mitään muuta mielenkiintoista meneillään. Se on mun mielestä paras tehdä omana kokonaisuutenaan alusta loppuun ilman että keskeytyy muilla questeillä, paitsi pienemmät tehtävät jotka hoituu matkan varrella. Pysyy homma immersiivisempänä :)

Etene ensin railroadissa tai BOSissa, kumpi nyt kiinnostaa enemmän
Far harbourissa ilmeisesti tarvitsee säteilysuojaa?.Kannattaa/pitääkö power armouriin modata ne suojat?.Tällä hetkellä en pysty aloittamaan semper invictaa ollenkaa vaan tulee shadow of steel kun menin tekemään dangerous mindsia edeltävänt tehtävän.Jotain vinkkejä settlementteihin,aseisiin ja muihin kun ton saven jälkeen on tullut noita dlc:tä eli nuka/vault-tech yms.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 744
Far Harbour: Tuskinpa tarvitsee, ei se mikään yksittäinen paikka ole kuten Glowing Sea jossa on muutama hassu tehtävä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 429
Huh, olipa pitkä peli. Pelikello näyttää 20d päivää ja tunteja lisäksi. Suuri osa ajasta meni tukikohtien rakentamiseen ja niitä varmaan pitäisi rakentaa vieläkin vähän lisää. Ihan mukava fiilis jäi tästä pelistä, juoni ei ollut ehkä niin hyvä kuin esim fallout 3:sessa ja sellaisia pieniä parannusjuttuja tarvis lisää. Tehtävät voisivat olla monipuolisempia ja sitä tuttua Fallout valinnanvapautta sais olla. Nyt osia hahmoista ei mm. voi tappaa ollenkaan, joka on aika tyhmää.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Far harbourissa ilmeisesti tarvitsee säteilysuojaa?.Kannattaa/pitääkö power armouriin modata ne suojat?.Tällä hetkellä en pysty aloittamaan semper invictaa ollenkaa vaan tulee shadow of steel kun menin tekemään dangerous mindsia edeltävänt tehtävän.Jotain vinkkejä settlementteihin,aseisiin ja muihin kun ton saven jälkeen on tullut noita dlc:tä eli nuka/vault-tech yms.
Vakio power armor riittää siellä paria pahemmin säteilevää paikkaa lukuunottamatta. Ja suosittelen linnoittamaan kunnolla ne settlementit. Itse olen rakennellut niihin tolppia, joissa alakerta on täynnä raskaita konekivääreitä (12kpl) ja yläkerros sinkoja (8kpl). Kun sen rakentaa oikein saa niille generaattoritkin sen tolpan sisään ja sen ampuma-ala on 360 astetta. Tuollaisessa on pysäytysvoimaa kovemmallekin mosalle
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
Aika overkill imo. Itsellä tuolla far harbourissa muutama turretti visitors centerissä muualla ei juuri mitään. Settlerit puolustaa kohtuu hyvin kun nillä on joku muu ase kuin pipe pistol. Lisäksi jos tuotantoa ei juuri ole niin hyökkäyksetkin on aika harvinaisia. Leveleitä ukolla on joku 100+ ja jossain Nuka world questissä atm.

Toki itse sykin aika usein paikalle kun hyökkäykset kohtuu harvinaisia.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Aika overkill imo. Itsellä tuolla far harbourissa muutama turretti visitors centerissä muualla ei juuri mitään. Settlerit puolustaa kohtuu hyvin kun nillä on joku muu ase kuin pipe pistol. Lisäksi jos tuotantoa ei juuri ole niin hyökkäyksetkin on aika harvinaisia. Leveleitä ukolla on joku 100+ ja jossain Nuka world questissä atm.

Toki itse sykin aika usein paikalle kun hyökkäykset kohtuu harvinaisia.
Minä en yleensä jaksa vaivautua paikalle. Kun paikkaan hyökkää esim kunnon supermutanttipartio, niin niitä ei settleri oikein pysäytä ja pysäyttämiseen tarvitaan aika rajusti tulivoimaa jos ei halua koko paikka päreiksi. Noita tolppia minulla on 2-4 per paikka, koska kantama aseilla on rajoitettu.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
214
Fallout 3 sessa minigun oli tehokas. Tuntuu ,Että tässä 4sessa sillä ei tee mitää :D ja juu on big guns perkki täysillä. ja silti.

Mitä mieltä muuten ootte kartan koosta 3 vs 4 ? jotenki itel tuntuu että ihan saman kokonen.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Fallout 3 sessa minigun oli tehokas. Tuntuu ,Että tässä 4sessa sillä ei tee mitää :D ja juu on big guns perkki täysillä. ja silti.

Mitä mieltä muuten ootte kartan koosta 3 vs 4 ? jotenki itel tuntuu että ihan saman kokonen.
Sinulla on vääränmallinen minigun. Sen pitää olla explosive versio ja explosive perkin maksimissa. Sen jälkeen sillä niittää mosia kuin viljaa.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
214
Sinulla on vääränmallinen minigun. Sen pitää olla explosive versio ja explosive perkin maksimissa. Sen jälkeen sillä niittää mosia kuin viljaa.
heh. no enpä ois arvannu. eihän tässä kyllä tosin oo mitään järkeä. mutta kokeillaan seuraavalla kierroksella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 429
Kartta on varmaankin aika samaa kokoa Fallout 3 ja 4 peleissä, mutta nelosessa on paljon enemmän kohteita kartalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
Bleeding perkillä oleva minigun on myös ihan kohtuullinen. Tähän päivään mennessä en ole vielä droppina explosive perkillä minigunia saanut joten oli aikanaan ihan ok tehdä se konsolin kautta itse.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Samoin explosive combat shotgun. Jos löydät tuollaisen, tunaa se tappiin ja ota käyttöön. Parempaa asetta sisätilojen putsaukseen ei löydy (ja tuota haulikkoa ei sitten kannata muuttaa automaatiksi)
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Samoin explosive combat shotgun. Jos löydät tuollaisen, tunaa se tappiin ja ota käyttöön. Parempaa asetta sisätilojen putsaukseen ei löydy (ja tuota haulikkoa ei sitten kannata muuttaa automaatiksi)
Tosin sisätiloissa varsinkin on se vaara, että sillä voi tappaa myös itsensä koska ne räjähdykset tosiaan satuttaa myös sua jos oot liian lähellä.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Tosin sisätiloissa varsinkin on se vaara, että sillä voi tappaa myös itsensä koska ne räjähdykset tosiaan satuttaa myös sua jos oot liian lähellä.
Totta, mutta se on user error ja omaa tyhmyyttä. Se explosive minigun taas tappaa sinut sisätiloissa melkein varmasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
Kuinka monta asetta yleensä mukana? Itse kannan 10 asetta muistaakseni aina mukana sekä yleisimmät kranaatit ja signaalisoihdut.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Falloutista tehdään lautapeli. Hieman offtopic mutta anyway
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Kuinka monta asetta yleensä mukana? Itse kannan 10 asetta muistaakseni aina mukana sekä yleisimmät kranaatit ja signaalisoihdut.
Joku kunnon kivääri (vaimentimella), combat shotgun (vaimentimella) ja joku raskas ase tilanteisiin joissa vaaditaan maksimaallista machoilua. En ole jaksanut käyttää kranuja tai soihtuja.

Harmi, että Fallout 4:ssä ei ole C4:sta. Olisi kiva tehdä omia ansoja mosille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
Joku kunnon kivääri (vaimentimella), combat shotgun (vaimentimella) ja joku raskas ase tilanteisiin joissa vaaditaan maksimaallista machoilua. En ole jaksanut käyttää kranuja tai soihtuja.

Harmi, että Fallout 4:ssä ei ole C4:sta. Olisi kiva tehdä omia ansoja mosille.
Onhan noita miinoja ja muistaakseni jotain laukaistaviakin pommeja.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
748
Two Shot Gauss Rifle äänenvaimentimella on kyllä jäätävän tehokas hiippailijalle. Parhaimmillaan yhdessä VATS-vuorossa sai jotain kuusi supermutanttia (tai mitä tahansa) hengiltä sneak attack headshoteilla.

Puoliautomaattinen Explosive Combat Shotgun on tosiaan myös todella hyvä, samoin Two Shot Combat Rifle (Overseer's Guardian snipukonfiguraatiossa), mutta Gauss Rifle on aivan eri tasolla. Sen Two Shot -versiota vaan saa farmata aika urakalla ja vasta korkealla levelillä, ellei hieman huijaa. Two Shot -aseissa on tärkeää käyttää kiikaria, jolloin molemmat ammukset osuvat aina samaan kohtaan.

Power Armor on sitten ihan turha romu, ellei halua juosta joka paikkaan rambona. Säteilyä vastaan on ihmeseerumi ja panssaria ei tarvitse, kun ei ikinä ota osumaa / tappaa kaikki laakista.

Mutta kukin tyylillään, minulla on jokin perversio pelata kaikki 3D-Falloutit snipuninjana. :p Fallout 1/2 ei tarvinnut hiippailla, kun reilusti silmiin ampumalla hoitui taistelu muutenkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 429
Itselläni oli käytössä Laserkivääri, itse rakentama ja sillä putosi kaikki perushirviot kuten Raiders, Super Mutantit ja Ghoulit kertaosumalla päähän. Käytin aina VATS-järjestelmää tähtäämiseen.

Power armori on myös kehitettynä tappiin, vähän ongelma itse asiassa koska pelistä tuli kohtalaisen helppo tuon jälkeen.

Jos ei jaksanut VATS-järjestelmää käyttää, niin sitten oli haulikko varalla, mutta vain lähitaisteluun.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
214
Pitäis muutenki kokeilla jotain modia mikä muuttaa aseiden vahinkoa kunnolla ittee ja vihuihi. fallout 3ssa se teki ainakin ihan eri pelin. kun ei tarvinnu ampua sataa kertaa millä tahansa ketä tahansa. Turhauttavaa joskus ampua 5 kiloo lyijyä ,Että joku putoo :D (levelöinti ongelmia näissä peleissä) Tai sitte kokeilla sitä kuuluisaa survival moodia. kerta buustaa vahinkoa.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 486
Tuli hankittua tämä kun muutkin osat on pelattu läpi, olisiko suosituksia mitä modeja peliin kannattaisi asentaa? Vaihtoehtoja tuntuu olevan melko paljon.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Itselläni oli käytössä Laserkivääri, itse rakentama ja sillä putosi kaikki perushirviot kuten Raiders, Super Mutantit ja Ghoulit kertaosumalla päähän. Käytin aina VATS-järjestelmää tähtäämiseen.

Power armori on myös kehitettynä tappiin, vähän ongelma itse asiassa koska pelistä tuli kohtalaisen helppo tuon jälkeen.

Jos ei jaksanut VATS-järjestelmää käyttää, niin sitten oli haulikko varalla, mutta vain lähitaisteluun.
Noilla vaan ei pärjää kovemmilla vaikeusasteilla varsinkaan kun tasoja tulee lisää. Ne kovimmat supermutantitkin nauravat sille laserkiväärille very hardilla
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Tuli hankittua tämä kun muutkin osat on pelattu läpi, olisiko suosituksia mitä modeja peliin kannattaisi asentaa? Vaihtoehtoja tuntuu olevan melko paljon.
Ainakin weightless junk ja unofficial patch. Nuo ovat ne tärkeimmät
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 744
Itsellä on pitkälti ollut kaksi tai kolme asetta mukana ja yleensä käytin kuitenkin vain kahta korkeintaan, koska hahmon kantokyky on kuitenkin rajoitettu ja survival moodilla myös ammuksia ei voi olla mielentöntä määrää mukana.

Tällä hetkellä explosive 10mm automaatti pistooli ja joku legendary gauss, taisi olla joku vats assisted joka vähentää VATSin käyttämää AP määrää per laukaus. Toi pistooli on tosi näppärä tulinopeuden ja tuhovoiman takia miltei kaikkia vihollisia vastaan, lopuille on tuo gauss. Two shot tai instigating gauss tietysti olisi parempi mutta eipä ole sellaisia löytynyt.

Tuo pistooli on erityisen kiva siitä että tavallisia heikompia vihollisia ammutessa sillä ei tarvitse edes tähdätä niin tarkkaan, kun ampuu alaviistoon osuu aina lähelle maahan jos ei muuten osu, ja tekee kivasti damagea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
VATS on käytännöllinen jos sattuu useampia pienempiä vihollisia ympärille ja raaja osumiin ghouleja vastaan. Deathclaw on myös melko avuton kun gaussilla ampunut yhden jalan crippled.

Ghoulit tekevät muuten chargella naurettavan määrän lämää joskus jopa power armor päällä.
 

Vermon

Ph.D. in Wisdom Sciences
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
484
Itsehän ammun pislalla ensin kaikilta ghouleilta toisen jalan poikki. Siitä sitten teloittelee kaikessa rauhassa vaikka melee-aseella, jos paukkujen hassaaminen ahdistaa.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Fallout 4 ilmainen seuraavan vkl ajan PC ja Boxin omistajille:
You can download and play Fallout 4 for free all weekend on PC, Xbox One

This weekend you can download and play Fallout 4 for free if you are a Steam user or own an Xbox One with a Gold Membership.


Starting tomorrow May 25, Fallout 4 will be playable at no charge, and it includes all base content and mods.

  • Steam users can jump in tomorrow starting at 10am PT/ 1pm ET/ 6pm BST/ 7PM CEST and play until Sunday, May 28 at 1pm POT/ 4pm ET/ 9pm BST/ 10pm CEST.
  • Xbox One users can play free (again, with Gold) from May 24 12.01am PT/ 3.01am ET/ 8.01am BST/ 9.01am CEST through Sunday May 28 at 11.59pm PT/ 2.29am ET/ 07.59am BST/ 08.59am CEST.
Fallout 4 will also be on sale during this time on Steam, the PlayStation Store and Xbox Store.

The base game and Season Pass will be discounted up to 67% off.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Vähän mietityttää että pitäisikö ostaa Steamista. Mutta 50€ kaksi vuotta vanhasta pelistä...
Onko GOTY-version julkaisusta tullut mitään tietoa? Kun alkaa jo usko mennä että pelin+DLCt saisi joskus samassa paketissa...
Deluxe bundlessa kaikki lisärit
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Vähän mietityttää että pitäisikö ostaa Steamista. Mutta 50€ kaksi vuotta vanhasta pelistä...
Onko GOTY-version julkaisusta tullut mitään tietoa? Kun alkaa jo usko mennä että pelin+DLCt saisi joskus samassa paketissa...
nuka world tuli viime vuonna ja viime kuussa(tai sitä edellisessä) taisi tulla 1.9 patchi sekä 4k texturet eli ei toi nyt 2v vanha ole.Nythän toi kannattaa vasta ostaa ja aloittaa pelaamisen kun suurimmat bugit on poissa ja dlc:t julkaistu. :)

/edit
pc:lle on siis tarjous steamissä fallout 20€+season pass 30€

http://store.steampowered.com/app/404090/Fallout_4_Season_Pass/
We’ve always done a lot of add-on content for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout add-ons – Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop, and Nuka-World – $70 worth of content all for one great price.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
Siis hetkonen, tähänkö on tullut joku texturepack? Mitenhän oon ton onnistunut missaamaan. :beye: Huomaako tossa paljon eroa normitekstuureihin?
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Siis hetkonen, tähänkö on tullut joku texturepack? Mitenhän oon ton onnistunut missaamaan. :beye: Huomaako tossa paljon eroa normitekstuureihin?
SYSTEM REQUIREMENTS

  • MINIMUM:
    • OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
    • Processor: Intel Core i7-5820K or better
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GTX 1080 8GB
    • Storage: 58 GB available space
Päättele itse että teetkö tolla mitään. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 945
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom