F1 Yleiskeskustelu

Laiitaisikohan Aston jotain Eddiestä muistuttavaa (irkku lippu) tms., kun mutkien kautta Jordan F1 on Aston. Vaikkakin virallisesti Jordan F1 loppui Force Indian tarun päättymiseen.

Mä olin ala-asteella Häkkisen mestaruusvuosina ja siinä ympärillä. Muistan että pidin Jordanista, koska se keltainen auto ampparinokkineen oli siisti ja Frentzen onnistui välillä uhittelemaan isommille kärjessä.

Eddiestä sellainen kuva että oli varmaan proper rakkaudest lajiin -ukko. RIP.

Kevyet mullat. Jordan F1 B&H värityksellä jää historiaan yhtenä hienoimpana formulana!

1742472454760.jpeg

Legendaarinen 7UP Jordan F1. Yksi hienoimpia värityksiä/livery. Eddie, legenda jo eläessään.

Enpäs edes muistanut tälläistä liveryä, mutta on ihan hemmetin hieno. Muutenki nuo 90-luvun alun F1:t oli niitä kaikkein hienoimpia IMO.

Mie oon varmaa vähemmistöä, ku mun mielestä toi myrkynvihree-sininen -yhdistelmä ei iha kauhee hieno (eikä toimiva yhdistelmä) ole :D Sen sijaan toi aiemmin mainittu kelta-musta on bueno.

Mie oon varmaa vähemmistöä, ku mun mielestä toi myrkynvihree-sininen -yhdistelmä ei iha kauhee hieno (eikä toimiva yhdistelmä) ole :D Sen sijaan toi aiemmin mainittu kelta-musta on bueno.
Joo eihän tuo niin hieno ole, mutta taisi pieneen minuun aikanaan erottua gridillä muista :)

Aston haluaa exitin. Veikkaan että myös Audi haluaa pois omasta projektista myös.

Eiköhän Astonin pelastaja löydy hiekkadyynien maasta. Rahalla saa ja kamelilla pääse. Veikkaan, että Aramco avaa aarrearkkuaan, lataa rahat tiskiin ja tadaa, arabitalli F1 sarjassa.

Eiköhän Astonin pelastaja löydy hiekkadyynien maasta. Rahalla saa ja kamelilla pääse. Veikkaan, että Aramco avaa aarrearkkuaan, lataa rahat tiskiin ja tadaa, arabitalli F1 sarjassa.
Jos luit uutisen niin ei vaikuta tallin toimintaan mitenkään. Astonilla on ongelmia ei Aston F1 talilla, missä on vähemmistö osakas muutenkin

Jos luit uutisen niin ei vaikuta tallin toimintaan mitenkään. Astonilla on ongelmia ei Aston F1 talilla, missä on vähemmistö osakas muutenkin
No kuulepas wiseass, luin kyllä. Takuulla on tulossa ongelmia myös F1 tallin toimintaan, kun emoyhtiö alkaa sakkaamaan.

Aston Martin omistaa ilmeisesti jonkun osuuden saman nimisestä F1 tallista. Nyt tuo osuus on laitettu myyntiin, kun Aston Martin on niin suurissa vaikeuksissa.

Kai tuolle osuudelle joku ostaja löytyy joskus ja F1 talli olisi sitten taas vähän varmemmalla pohjalla.

F1 kuljettaja Strollin isä Lawrence Stroll omistaa Aston Martin F1 tallin.

Jep.

Tällä Aston Martin autovalmistajalla on siis vain pieni osuus F1 tallista.

Enemmistön joo mutta ei koko tallia.

Eli Aston Martin autovalmistajan tilanne ei vaikuta millään lailla Formula 1 talliin. Siitä voi tulla ihan mikä vaan jatkossa tai jatkaa Aston Martin nimellä. Mutta Formula 1 tallin toiminta ei vaarannu.

Mutta pienen osuuden omistavan talousvaikeudet kaataa koko tallin?
Tuskin kaataa mutta jonkun nämä tappiot pitää maksaa. Lisäksi Newey:n 30M$/vuosi + auton kehityskulut tulee maksuun. Ei varmaan ole halpaa puuhaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
273 827
Jäsenet
77 079
Uusin jäsen
Pete69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom