Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja siis tosiaan Cadillacin F1 autoissa on ainakin alkuvuosina Ferrarin moottorit.Joo moottorithan on kaikilla muilla ihan samat kuin kaupasta löytyvistä autoista. Eli varmaan just toi
Nyt olisi hyvä hetki GM:llä tuoda vaikka joihinkin Black wingeihin tms Ferrarin tekniikkaa kadulle.Ja siis tosiaan Cadillacin F1 autoissa on ainakin alkuvuosina Ferrarin moottorit.
Cadillac+Ferrari= kukaan muu kuskiksi, kuin JJ Lehto ei voi tulla kysymykseenkään. Hemmo, joka kurvaillut molemman firman kisavekottimilla. Fefellä testikuskina ja Caddyllä American LeMans-sarjassa on toki luonnollinen valinta, koska sitten tiedetään myös missä on JJ.Nyt olisi hyvä hetki GM:llä tuoda vaikka joihinkin Black wingeihin tms Ferrarin tekniikkaa kadulle.
Mun mielestä nuo on edelleen ihan järkyttävän isoja vaikken koskaan ole livenä nähny.
Eipä taida ferrari antaa laittaa omaa konettaan johonkin jenkki katiskaan.Nyt olisi hyvä hetki GM:llä tuoda vaikka joihinkin Black wingeihin tms Ferrarin tekniikkaa kadulle.
No sitten F40 repro kori GM:n v8 koneella.Eipä taida ferrari antaa laittaa omaa konettaan johonkin jenkki katiskaan.
Onhan tuossa jotain pielessä, kun alkaa mennä jo limusiiniksi. Yksi syy pituuteen on varmasti pohjan maaefekti. Hienoa tuo kavennus, enemmän tilaa radalla ja kulkee suoralla kovempaa.Paitsi että autot pienenee kaudelle 2026, toki ne on vielä aika laivoja jos vertaa vaikka 2000-luvun alkuun. Pituus on 20cm vähemmän kuin tällä kaudella ja leveyttä nipistetty 10cm. Etu- ja takarenkaat kapenee 3cm ja paino tippuu 30kg nykyisiin verrattuna. Mun mielestä nuo on edelleen ihan järkyttävän isoja vaikken koskaan ole livenä nähny.
![]()
Pituutta tullu 2004 kauden autoon verrattuna 1,2m mikä on ihan helvetisti. Tuo alin on siis kauden 2022 Ferrari.
Noinhan se pitääkin tehdä jos vaan voi,helpompaa muuttaa autoa kuin omaa ajotyyliä jos pystyy.Vanhana koirana Lewis ei ole edes yrittänyt oppia Ferrarin rattia vaan on customoittanut sen vastaavaan toiminnoiltaan mersun ja aiempien autojensa rattia.
No Corvette ei ole kyllä merkki niin kuin Cadillac. Se on ihan Chevrolet Corvette.
Vanhana koirana Lewis ei ole edes yrittänyt oppia Ferrarin rattia vaan on customoittanut sen vastaamaan toiminnoiltaan mersun ja aiempien autojensa rattia.
https://www.autosport.com/f1/news/h...-steering-wheel-to-be-like-mercedes/10701085/
Cadillacista ei kyl tuu mieleen autourheilu. Ei oikee herätä mitää ajatuksia heidän mukaantulo..
Cadillacista ei kyllä urheilu auto tuu mieleen.. ennemmin joku vanha jenkkiauto joka kulkee kahdeksaakymmentä maksimissaan
Aika naiivia odottaa voittaja-autoa tulokastallilta. Kyllä nämä poikkeuksetta peränpitäjiä ovat olleet, elleivät pysty Brawn GP -tyyliin jotain porsaaneeikää alkukaudesta hyödyntämään. Tämä on hyvin epätodennäköistä.Sanansaattajana linkkaan Formula ykkösten jättiuutinen vahvistettiin
Hienoa saada lisää talleja ja kuljettajia.
Toivottavasti Cadillac osaa tehdä voittaja-auton, niin saadaan hyvää kilpailua eikä mitään peränpitäjätallia.
Pohdinkin asiaa 5-10 vuoden aikajänteellä. En odotakaan, että heti ensimmäisellä kaudella olisi edes palkintopallilla.Aika naiivia odottaa voittaja-autoa tulokastallilta. Kyllä nämä poikkeuksetta peränpitäjiä ovat olleet, elleivät pysty Brawn GP -tyyliin jotain porsaaneeikää alkukaudesta hyödyntämään. Tämä on hyvin epätodennäköistä.
elleivät pysty Brawn GP -tyyliin jotain porsaaneeikää alkukaudesta hyödyntämään.
Ok. Tätä et kylläkään kertonut alkuperäisessä viestissäsi. 5-10v on pitkä aika F1-tallihistoriassa, sanoisin että jopa liian pitkä tehdä mitään ennusteita. Todennäköisin skenaario kuitenkin on, ettei tulokastalli jatka olemassa oloaan näin pitkään. Nykyiset kärkitallit tulevat pesemään Cadillacilla lattiaa, oli aikajänne mitä tahansa.Pohdinkin asiaa 5-10 vuoden aikajänteellä. En odotakaan, että heti ensimmäisellä kaudella olisi edes palkintopallilla.
Tämä fakta vain alleviivaa entistä enemmän pointtiani.Brawnia ei oikein voi tulokastalliin verrata kun käytännössä oli monen kauden kehitystyön lopputulos eri moottorilla.
Sekin, mutta myös isot bensatankit ja akut täytyy saada johonkin mahtumaan, ja turvarakenteetkin kuskin ympärillä pullistuneet. Kumma että saivat kasvaa melkein 6m pituisiksi ennen kuin jollain alkoi soimaan kellot päässä.Onhan tuossa jotain pielessä, kun alkaa mennä jo limusiiniksi. Yksi syy pituuteen on varmasti pohjan maaefekti.
61-vuotias Brad Pitt on kyllä todella uskottavassa roolissa, vähän ku Tom Cruise Top Gunissa.
Pitäs noiden ikääntyneiden ukkojen vaihtaa jo perheleffarooleihin, myötähäpeä lähinnä tulee mieleen kun tota raileriakin katteli.
Sehän on elokuva
Joo sanatarkasti kirjoitit todella ukosttava, mutta välillä voi luulla sarkasmiksi väärin.
Juoni vaikuttaa Renny Harlinin leffasta kopioidulta. Ainoa ero että nyt on viralliset organisaatiot mukana. Rennynkin taisi alunperin haaveilla tekevänsä oikean F1-leffan, mutta saatiin Driven.Pittin tähdittämän F1:n ensimmäinen varsinainen traileri julkaistiin äskettäin. Ihan lupaavilta näyttää noi ajokohtaukset, ja nyt kuullaan jo dialogiakin.
Juuri meinasin sanoa, että nyt on vahvat Driven -vibat. Jotenkin on sellainen tunne, että vaikka tästä aiheesta tekisi kuinka teknisesti hyvän, se ei vaan toimi elokuvana.Juoni vaikuttaa Renny Harlinin leffasta kopioidulta. Ainoa ero että nyt on viralliset organisaatiot mukana. Rennynkin taisi alunperin haaveilla tekevänsä oikean F1-leffan, mutta saatiin Driven.
![]()
Legendaarinen 7UP Jordan F1. Yksi hienoimpia värityksiä/livery. Eddie, legenda jo eläessään.
Tää tulee varmaan aina ekana mieleen Jordan nimestäLegendaarinen 7UP Jordan F1. Yksi hienoimpia värityksiä/livery. Eddie, legenda jo eläessään.
![]()
![]()
Joo eihän tuo niin hieno ole, mutta taisi pieneen minuun aikanaan erottua gridillä muistaMie oon varmaa vähemmistöä, ku mun mielestä toi myrkynvihree-sininen -yhdistelmä ei iha kauhee hieno (eikä toimiva yhdistelmä) oleSen sijaan toi aiemmin mainittu kelta-musta on bueno.
Eiköhän Astonin pelastaja löydy hiekkadyynien maasta. Rahalla saa ja kamelilla pääse. Veikkaan, että Aramco avaa aarrearkkuaan, lataa rahat tiskiin ja tadaa, arabitalli F1 sarjassa.Aston haluaa exitin. Veikkaan että myös Audi haluaa pois omasta projektista myös.
![]()
Miljardivelat – Automerkki myy F1-tallinsa
Aston Martin on vakavissa talousongelmissa. Automerkki ryhtyi jo toimenpiteisiin saadakseen lisää rahaa.www.iltalehti.fi
Jos luit uutisen niin ei vaikuta tallin toimintaan mitenkään. Astonilla on ongelmia ei Aston F1 talilla, missä on vähemmistö osakas muutenkinEiköhän Astonin pelastaja löydy hiekkadyynien maasta. Rahalla saa ja kamelilla pääse. Veikkaan, että Aramco avaa aarrearkkuaan, lataa rahat tiskiin ja tadaa, arabitalli F1 sarjassa.
No kuulepas wiseass, luin kyllä. Takuulla on tulossa ongelmia myös F1 tallin toimintaan, kun emoyhtiö alkaa sakkaamaan.Jos luit uutisen niin ei vaikuta tallin toimintaan mitenkään. Astonilla on ongelmia ei Aston F1 talilla, missä on vähemmistö osakas muutenkin
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.