- Liittynyt
- 04.10.2024
- Viestejä
- 13
Hämiltonin lookki vaihtunut, kejut, heebenit ja räppärihabitus kummisetä kuosiin. Kuvan asettelussa symboliikkaa. Saakohan enää pitää kohta noita korvakorujakaan. Ihankuin ilmeestä henkisi sellainen "save me please".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämiltonin lookki vaihtunut, kejut, heebenit ja räppärihabitus kummisetä kuosiin. Kuvan asettelussa symboliikkaa. Saakohan enää pitää kohta noita korvakorujakaan. Ihankuin ilmeestä henkisi sellainen "save me please".
Hämiltonin lookki vaihtunut, kejut, heebenit ja räppärihabitus kummisetä kuosiin. Kuvan asettelussa symboliikkaa. Saakohan enää pitää kohta noita korvakorujakaan. Ihankuin ilmeestä henkisi sellainen "save me please".
Italialaisilla ei ole lainkaan mañanameininki, vaan päinvastoin tekemisen kulttuuri on siellä hyvin hierarkinen ja täsmällinen. Jokainen pyrkii tekemään tehtävänsä hyvin, mutta äärimmäisen täsmällisesti oman boksinsa sisällä. Minkäänlainen tasojen ja tehtävien välinen kommunikaatio ei kuulu kulttuuriin joka osittain selittää toistuvat varikkosekoilut.Voi olla pieni loikkaus ajattelussa, mutta ehkäpä Hämikselle alkaa aukeamaan se kulttuuriero, mikä Mäkillä ja Mekkerillä on vs. italiaanojen mañana meininki...
Ai, se on niinpäin, toki ei helpota ymmärtämään sekoilujaItalialaisilla ei ole lainkaan mañanameininki, vaan päinvastoin tekemisen kulttuuri on siellä hyvin hieararkinen ja täsmällinen. Jokainen pyrkii tekemään tehtävänsä hyvin, mutta äärimmäisen täsmällisesti oman boksinsa sisällä. Minkäänlainen tasojen ja tehtävien välinen kommunikaatio ei kuulu kulttuuriin joka osittain selittää toistuvat varikkosekoilut.
Ennen oli asiat jopa niin hienosti, jos moottorista otettiin kunnon huipputehot niin se oli loistava ja eivät moottoripuolella kuunnelleet ollenkaan palautetta miten se on liian ylävireinen ajokelvoton paska. Hienot oli tehot, mutta käyttöalue liian kapea.Italialaisilla ei ole lainkaan mañanameininki, vaan päinvastoin tekemisen kulttuuri on siellä hyvin hierarkinen ja täsmällinen. Jokainen pyrkii tekemään tehtävänsä hyvin, mutta äärimmäisen täsmällisesti oman boksinsa sisällä. Minkäänlainen tasojen ja tehtävien välinen kommunikaatio ei kuulu kulttuuriin joka osittain selittää toistuvat varikkosekoilut.
Jep, pääsiäinen lähestyy, laskiaispullatkin on jo kaupoissa
Päheen värinen kypärä Hamiltonilla
Nykyään pitää olla jatkuvasti jotain uudistusta ja pöhinää, menee muuten hommat liian tylsiksi joidenkin mielestä.Mikähän juttu tuo on, että nykyään kuskeilla on noita kypäriä varmaan sadalla eri kuosilla per kausi. Autojen värit vaihtelee kisasta toiseen jne. Ennen olikin helppo seurata, kun kypärästä ja autosta tunnisti kuskin heti. Puna-valkoinen auto ja kypärän keltainen pääväri kun alkoi näkymään, niin heti tiesi että Sennahan se sieltä on tulossa. Nykyään pitää selostajan kertoa tai nimen lukea ruudussa, että tietää kuka on kyseessä.
Vaikka kuvanlaatu ja -koko ihan eri luokkaaNykyään pitää selostajan kertoa tai nimen lukea ruudussa, että tietää kuka on kyseessä.
2000-luvulla olllut kuskeilla teemakypärät. Paitsi oli joku aikakausi jolloin se oli rajattu.Mikähän juttu tuo on, että nykyään kuskeilla on noita kypäriä varmaan sadalla eri kuosilla per kausi. Autojen värit vaihtelee kisasta toiseen jne. Ennen olikin helppo seurata, kun kypärästä ja autosta tunnisti kuskin heti. Puna-valkoinen auto ja kypärän keltainen pääväri kun alkoi näkymään, niin heti tiesi että Sennahan se sieltä on tulossa. Nykyään pitää selostajan kertoa tai nimen lukea ruudussa, että tietää kuka on kyseessä.
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?Itse en ymmärrä miten ykkösissä ei ole saatu pakoksi sitä kuskin nimeä halon sisäreunassa. Esim indyssä kaikilla nimi siinä, ei tarvitse incar kuvasta arpoa että kukas tämä nyt sitten, ennen kuin siis muuten selviää.
Mikähän juttu tuo on, että nykyään kuskeilla on noita kypäriä varmaan sadalla eri kuosilla per kausi. Autojen värit vaihtelee kisasta toiseen jne. Ennen olikin helppo seurata, kun kypärästä ja autosta tunnisti kuskin heti. Puna-valkoinen auto ja kypärän keltainen pääväri kun alkoi näkymään, niin heti tiesi että Sennahan se sieltä on tulossa. Nykyään pitää selostajan kertoa tai nimen lukea ruudussa, että tietää kuka on kyseessä.
Vaikka syy olisi laiskuus, niin turvallisuus tai inklusiivisuus on perusteena. Ehkä ainoa järjellinen syy on se, että F1 on perinteisesti kuitenkin ollut tiimeille merkittävää nimenomaan oman brändinsä esilletuomisessa, ja kuskilla on siinä kokonaisuudessa vähäisempi rooli. FIA ei välttämättä halua kontrolloida tätä aspektia, sillä jokainen tiimi on mukana omien taloudellisten intressiensä vuoksi. Urheilullisesta näkökulmasta voidaan helposti ajatella, että kuljettajan nimen näkyminen kamerassa auttaa oman suosikin tunnistamisessa, mutta missä määrin se voidaan monetisoida - vrt. sponsorin näkyminen nimen sijaan. Se on kai se kynnyskysymys. Verstappenin ja Hamiltonin nimen näkyminen voi luoda hyvää virtaa markkinoinnillisesti, mutta hekin ovat sopimuksissaan alistettu tiimin pääsponsoreiden käytettäväksi.Niin että miksi FIA ei määrää sitä pakolliseksi.