F1 Yleiskeskustelu

Klikin säästäjä: Schumin vaatimus oli muuttaa Fioranon testiradan ensimmäinen mutka.

Aika kova juttu tuo moottorien määrä kisoissa ennen rajoituksia, 90-luvun lopulla pelkästään Japanin kisaan raahattiin 17 mottia. :oops:
 
Klikin säästäjä: Schumin vaatimus oli muuttaa Fioranon testiradan ensimmäinen mutka.

Aika kova juttu tuo moottorien määrä kisoissa ennen rajoituksia, 90-luvun lopulla pelkästään Japanin kisaan raahattiin 17 mottia. :oops:
Ei tunnu niin pahalta kun pistää tuon ajan moottoreiden kustannukset vertailuun nykyisten kanssa.
 
Sir Frank on sairaalassa:


Tl;dr

"Ei kerrota mikä Frankia vaivaa, yksityisasia. Kerrotaan lisää kun on kerrottavaa"
 
Ettei olis wanha kunnon kiinalainen lepakkovirus iskenyt Sir Williamsiin, voi olla menoa tuolla iällä.
 
Sen verran vaikea laittaa tämän kauden top10 lukuun ottamatta Verstappenia niin loput on satunnaisessa järjestyksessä.


1. Verstappen
Leclerk
Perez
Norris
Sainz
Hamilton
Riccardo
Russel
Kimi
Vettel
 
Viimeksi muokattu:



He will have the subsequent opportunity to transition to a new executive function within the organisation when he decides it is the right time to do so.
 
Ei tunnu niin pahalta kun pistää tuon ajan moottoreiden kustannukset vertailuun nykyisten kanssa.
Ei pidä välttämättä paikkansa.
 
Ei pidä välttämättä paikkansa.
Eikös noi moottorit ollut ns. kulutustavaraa vielä Prost-tallin aikaan? Ei ihme jos kävivät kalliimmiksi kun joka viikonloppu räjäytetään tusina moottoria (kärjistäen)?
 
Eikös noi moottorit ollut ns. kulutustavaraa vielä Prost-tallin aikaan? Ei ihme jos kävivät kalliimmiksi kun joka viikonloppu räjäytetään tusina moottoria (kärjistäen)?
Siitähän tuo hinta varmaan johtuu. Jos Ferrarikin raahasi 17 moottoria yhtä kisaa varten niin aika kulutustavaralta ne kuulostavat.
 
1608462444511.png


Näitä varmaan ollut aikaisemminkin, mutta...
 
Voisitko avata vähän mitä tämä graafi tarkoittaa? Yritin pähkäillä mutta ei avautunut.


Eikös tossa ole kyse eri voittajista kyseisellä kaudella? Esim. 2020-kaudella voittajat Hamilton, Bottas, Gasly, Perez ja Verstappen. Talleina Mersu, RB, Alpha Tauri ja Racing Point.

Korjatkaa jos väärässä.

Juuri niin, eri voittajat kausittain. Ei käytännössä muutosta 30 vuoden aikana.
 
1608462444511.png


Näitä varmaan ollut aikaisemminkin, mutta...
Juuri niin, eri voittajat kausittain. Ei käytännössä muutosta 30 vuoden aikana.

Kyllä tuolta tiettyjä trendejä pystyy havaitsemaan vaikka nopealla vilkaisulla voi näyttää aika tasapaksulta isoa kuvaa ajatellen. Tuosta näkee hyvin, että Mersun kaudet 2014-2016 ovat olleet ihan erilaista ylivoimaa kuin mitä kellään muulla on ollut aiemmin. Se on ainoa usean kauden pätkä, missä on vain 2 voittavaa tallia ja koko 30 vuoden ajalta ainoat vuodet, joissa saatiin vain 3 voittajaa. Onhan tuossa lisäksi myös havaittavissa se, että aikavälillä 2003-2013 voittajia oli niin talleissa kuin myös kuljettajissa keskimäärin enemmän kuin mitä sitä edeltävinä tai sen jälkeisinä ajanjaksoina. Aika selvästi tuo kuvaaja siis jakautuu noihin kolmeen merkittävämpään nykyformuloiden ajanjaksoon: Schumacherin valtakauteen, Mersun valtakauteen ja näiden välissä olleisiin hieman tasaisempiin vuosiin.

Edit: Lisäsin viestiin lainauksen tuosta kuvasta niin on helpompi hahmottaa nuo mainitut trendit siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Carlos ja Lando käy läpi yhteisiä Mäkkivuosiaan:



Huomatkaa lievä vittuilu Checolle kun pojat menee elokuvateatteriin, vitsi joka toki sittemmin kuihtuikin Checon RB-pestin myötä.. :whistling:
 
Hupsista, Daimler ei nyt sitten vähemmän yllättäen oiken lämmenny Sir Lewiksen täysin käsittämättömälle 50mil palkkavaatimukselle.. :whistling:



Daimler Reportedly Hit the Brakes on Lewis Hamilton’s Enormous Mercedes F1 Contract Demands

By
Rohit Kumar

January 1, 2021 12:36 pm



As the world wakes up to the year 2021, Lewis Hamilton remains the only F1 driver left to confirm his contract for the next season. It looks like things are not going so smoothly between the seven-time world champion and the team’s part-owners, Daimler.

Earlier in November 2021, when F1 was in Turkey, Lewis won his seventh title. Subsequently, the Briton allegedly put forward his demand on the table and kick-started his negotiations with Mercedes for 2021.
Daimler’s reaction to Lewis’s 2021 contract demands
According to Marca, as reported by Corriere, the deal suggested that Lewis wanted a four-year deal, with a salary of a whopping $50M a year. Well, turns out, Daimler weren’t really satisfied with Lewis’s massive demands, as they eventually rejected his offer.

In November, when Formula 1 went to Turkey, a contract that meets Hamilton’s requirements was ready. A four-year contract with a salary of 50 million a year. However, Daimler put an end to that,” the Italian paper said, according to Marca.
Race winner Lewis Hamilton of Great Britain and Mercedes GP celebrates with Mercedes GP Executive Director Toto Wolff in parc ferme during the F1 Grand Prix of Mexico at Autodromo Hermanos Rodriguez in Mexico City, Mexico. (Photo by Dan Istitene/Getty Images)
As of now, the talks are still going on, and the two parties are yet to arrive on middle ground.
Daimler’s demands are a bit far off from Lewis’, as the automotive manufacturers are monitoring Lewis’ age, who will turn 36 this month. Hence, Daimler are reportedly looking to provide the British racer with a two-year deal, with an extension of up to three years.
As a result, the Mercedes’ part owners are probably looking to give up on Lewis by as early as 2022, and move on to a younger driver. A much cheaper George Russell is waiting outside the door leading into the team. Hence, Mercedes have a decent back-up if the talks fail.
New contract extension deadline for Lewis Hamilton revealed
As of now, Daimler are the only owners opposing Lewis’ demands; it is still unknown if Toto Wolff and INEOS are against them as well.
Hence, it looks like the three owners will negotiate together and provide Lewis with an offer. The Italian media also mentioned that the deadline regarding Lewis’s contract extension has been moved to the end of February.
It remains to be seen what the results of the talks will be. Now, however, a third party has a stake in the matter: Ineos.
Grand Prix – Bahrain International Circuit, Sakhir, Bahrain – Mercedes’ Lewis Hamilton during a press conference after the race FIA/Handout via REUTERS
The new deadline for the contract extension is now at the end of February, just before the start of the tests. Winter in Barcelona (March 2-4),” the media said.

Looking at how things are going at Mercedes, the final decision could go either way; however, Lewis Hamilton will definitely remain the probable candidate for the number 1 seat.

Any dissatisfaction in the negotiation will definitely lead the seven-time world champion into the wild.
Which path is Lewis’s future going to follow? Only time will tell.
 
4 vuoden soppari ja per vuosi 50M€. Kokonaishinta kaikkineen pitkä 200M€. Aika tuhti olis siivu...
 
Eiköhän tuo ole pelkkää satua ihan jo sen perusteella, että Hamilton tuskin haluaa tehdä enää puhdasta neljän vuoden sopimusta. Kolme vuotta on tainnut olla pisin sopimus mersulla tähänkin mennessä. 2+1 vuotta kuulostaa realistisemmalta.

On vuosipalkka mikä tahansa niin eiköhän herra ole sen markkina-arvollaan ansainnut ja onhan Hamilton tuonut muun muassa Tommy Hilfigerin sponssirahat talliin. Eiköhän siellä neuvotella ihan muista ehdoista, kuin pelkästä vuosipalkasta.
 
Onks tää fanitytön fantasiaa vai onko tähän jotain lähteitä?

Tuossahan se lähde oli heti lainaamasi viestin yläpuolella. Ihan hyvä vaan etteivät Mersullakaan aivan kaikkiin Hamiltonin vaatimuksiin suostu. Vaikea sanoa pitääkö tuo 4 vuotta ja 50 miljoonaa per kausi paikkaansa vai ei mutta jotain erimielisyyttähän siellä selkeästi on, kun näin selvän sopparin kanssa kestää noinkin kauan. Sinänsä ihmettelen miksi Hamilton itsekään haluaisi noin pitkää sopparia mutta toisaalta varmistaisihan tuo ainakin sen, että 2 vuoden päästä häntä ei ihan helposti korvattaisi toisella. Toisi kyllä melkoisen lisämausteen ensikauteen, jos Hamiltonin kanssa ei päästä yhteisymmärrykseen soppareista mutta tuskin noin käy. Eihän tuolla tietysti ilmaiseksi ajella mutta luulisi Hamiltonilla olevan sen verran paloa lajiin ja kunnianhimoa, että tärkein tavoite on saada se kahdeksas mestaruus.
 
Tuossahan se lähde oli heti lainaamasi viestin yläpuolella.
Mielestäni tuossa ritariksi lyömisen yhteydessä ei puhuta mitään sopparista?

Niinkuin esim, @Jonasz ja järki sanoo, neuvotteluissa on varmasti ihan muut asiat puntarissa kuin vain massi.

Ja mahtaako Hamilton itsekään tietää onko maha täynnä kahdeksannen mestaruuden jälkeen? Eli onko edes kiinnostusta lotota sääntöuudistuksen kanssa kaudelle 2022.
 
Mielestäni tuossa ritariksi lyömisen yhteydessä ei puhuta mitään sopparista?

Niinkuin esim, @Jonasz ja järki sanoo, neuvotteluissa on varmasti ihan muut asiat puntarissa kuin vain massi.

Ja mahtaako Hamilton itsekään tietää onko maha täynnä kahdeksannen mestaruuden jälkeen? Eli onko edes kiinnostusta lotota sääntöuudistuksen kanssa kaudelle 2022.

Mielestäni lainaamaasi @dot1q viestiä edeltävässä @Henkka77 viestissä ei puhuta yhtään mitään ritaroinneista vaan nimenomaan pelkästä sopimuskuviosta: F1 Yleiskeskustelu

Hupsista, Daimler ei nyt sitten vähemmän yllättäen oiken lämmenny Sir Lewiksen täysin käsittämättömälle 50mil palkkavaatimukselle.. :whistling:


 
Mielestäni lainaamaasi @dot1q viestiä edeltävässä @Henkka77 viestissä ei puhuta yhtään mitään ritaroinneista vaan nimenomaan pelkästä sopimuskuviosta: F1 Yleiskeskustelu
Aaa, tota en nähnyt ignoren takia.
Mistä päästäänkin siihen yleiseen ongelmaan foorumilla, että keskustelijat eivät osaa/viitsi lainata viestejä, joihin kommentoivat tehden keskustelusta haasteellisempaa seurata.
 
Onks tää fanitytön fantasiaa vai onko tähän jotain lähteitä?


Ihan siinä mun kommentoiman viestin sisällä toi luki.

Otetaan nyt vielä nosto tähän ;

Just for Lunkvill sanoi:
According to Marca, as reported by Corriere, the deal suggested that Lewis wanted a four-year deal, with a salary of a whopping $50M a year.

Ja kaik tietää että työsuhteissa on lisät jne kulut palkan päälle.

Edit: todella alkuperäinen teksti;

Daimler habría bloqueado la renovación de Hamilton; pide cuatro años y 200 millones
 
Ihan siinä mun kommentoiman viestin sisällä toi luki.

Otetaan nyt vielä nosto tähän ;



Ja kaik tietää että työsuhteissa on lisät jne kulut palkan päälle.

Edit: todella alkuperäinen teksti;

Daimler habría bloqueado la renovación de Hamilton; pide cuatro años y 200 millones
Joo, sisältö kävi ylempänä ilmi.

Mutta mielenkiintoista, että sun viestissä lainaukset ei näy, vaikka hyväksyisin henkan viestit muuten näkyviin.
Lienee jokin foorumisoftan ominaisuuksista.

Mutta olen pahoillani, jos olin liian jyrkkä kommentissani, asia ei vaan välittynyt oikein.
 
On vuosipalkka mikä tahansa niin eiköhän herra ole sen markkina-arvollaan ansainnut ja onhan Hamilton tuonut muun muassa Tommy Hilfigerin sponssirahat talliin. Eiköhän siellä neuvotella ihan muista ehdoista, kuin pelkästä vuosipalkasta.
Hamilton tuonut Hilfigerin Mersulle? Onhan se nyt ollut muutenkin F1:ssä mukana vaikka kuinka kauan ja tehnyt muillekin tiimeille asusteita. Mersu on tällä hetkellä sen verran näkyvä mainosalusta, ettei siihen Hamiltonin apuja tarvita.
 
Kyllä Russel näytti että ei Hamilton ole 50mil arvoinen, vaikka todella suoritusvarma ja nopea onkin. Russel ajaa 1+1 sopimuksella noin 1mil ensimmäisestä+boonukset ja toisella noin 5mil+boonukset. Mersu säästää tuossa noin 90miljoonaa ja molemmat mestaruudet tulee talliin aivan varmasti.
 
Kyllä Russel näytti että ei Hamilton ole 50mil arvoinen, vaikka todella suoritusvarma ja nopea onkin. Russel ajaa 1+1 sopimuksella noin 1mil ensimmäisestä+boonukset ja toisella noin 5mil+boonukset. Mersu säästää tuossa noin 90miljoonaa ja molemmat mestaruudet tulee talliin aivan varmasti.

Sama vääntö on käyty jo ties kuinka monta kertaa. Ei se asia ole noin yksinkertainen. Vaikka Hamilton maksaa enemmän niin hän myös tuo talliin enemmän kuin Russell vaikka ne mestaruudet saattaisivat tulla jokatapauksessa.
 
Sama vääntö on käyty jo ties kuinka monta kertaa. Ei se asia ole noin yksinkertainen. Vaikka Hamilton maksaa enemmän niin hän myös tuo talliin enemmän kuin Russell vaikka ne mestaruudet saattaisivat tulla jokatapauksessa.
Mitähän se Hamilton tuo että 90milliä ois perusteltu, jos hän oikeasti pyytää 50mil kaudelta niin ei se enää ole realismia.
 
Mitähän se Hamilton tuo että 90milliä ois perusteltu, jos hän oikeasti pyytää 50mil kaudelta niin ei se enää ole realismia.

Osaamisensa, näkyvyyttä, ihan eriluokan markkinointiarvoa ja mahdollisuuden tehdä historiaa nappaamalla kahdeksannen mestaruuden kaudella 2021. Eihän Mersu ole vielä suostunut Hamiltonin vaatimuksiin mutta selkeästi haluavat tämän. Heillä varmaan kuitenkin vähän enemmän tietoa ja dataa, jonka avulla voidaan arvioida Hamiltonin arvo tiimille. Jokatapauksessa säästö ei ole niin yksinkertainen kuin "Hamiltonin palkka miinus Russellin palkka".
 
Viimeksi muokattu:
Eletään kuitenkin mielenkiintoisia aikoja, koska Hamiltonin kilpi ei ole enää niin kiiltävä, ne huomas mersulla että Russel on kova kuski.
Russel saattaa olla jopa Verstappenin kaliberia, tai ainakin lähellä sitä, tuomoisen kuskin pitäminen paskatallissa vielä yhtä vuotta ei ainakaan auta ketään.

Onhan se selvää että Mersun on pakko tehdä sopimus Hamiltonin kanssa, mutta tuo Russelin häikäisevä esitys tulee varmaan vaikuttamaan siihen jotenkin.
 
Hamilton on kyllä hyvä ja tasainen kuski, mutta jos olisi Williamssilla tai Alfalla tai Toro Rossolla niin tuskin pisteitä tulisi yhtään. Eli vaatii aina sen hyvän auton, Vettel osoitti Toro Rossolla että pystyy voittamaan huonommallakin kalustolla, kuten Kimi jos lähtee huonosta lähtöruudusta. Nykykuskeista keskivertokalustolla ei ole voittanut kuin Toro Rossolla Gasly. Muuten voitot mennyt mersulle. Siksi ei noita Hamiltonin mestaruuksia osaa arvostaa ehkä tarpeeksi, vaikka hyvä kuski onkin. Ja keskivertoa parempi aika-ajaja. Hamiltonin olisi pitänyt osoittta osaamisensa myös keskivertokalustolla, kuitenkin hänellä on joka vuosi ollut vähintään 3:ks paras auto. Ja kuinka paljon tuo ykkös kuski asetelma on näissä vaikuttanut. Esim. Schumi oli kuitenkin oikea lahjakkuus joka häikäisi vähän huonommalla autolla kuten Verstappen on nyt tehnyt. Kimi teki samaa alkuaikoinaan, mutta voi olla että Verstappen ei saa tarpeeksi hyvää kalustoa että voittaisi mestaruutta, ja toivoisi että Bottas voisi oikeasti haasta Hamiltonin eikä tyytyisi muutamaan voittoon.
 
Hamilton tuonut Hilfigerin Mersulle? Onhan se nyt ollut muutenkin F1:ssä mukana vaikka kuinka kauan ja tehnyt muillekin tiimeille asusteita. Mersu on tällä hetkellä sen verran näkyvä mainosalusta, ettei siihen Hamiltonin apuja tarvita.
Jos tätä lähdettä ja Totoa on uskominen. Valtteri x Tommy mallistoa odotellessa.
”Lewis made contact [with Tommy Hilfiger] last summer," Mercedes boss Toto Wolff confirmed on Tuesday. "It's a brand he likes. We then managed to put the partnership together."
 
Jos tätä lähdettä ja Totoa on uskominen. Valtteri x Tommy mallistoa odotellessa.
”Lewis made contact [with Tommy Hilfiger] last summer," Mercedes boss Toto Wolff confirmed on Tuesday. "It's a brand he likes. We then managed to put the partnership together."
Jep ja artikkeli lienee vuodelta 2017-2018 kun puhutaan että kohta alkaa kausi 2018 ja Ricciardo tekee lähtöä Red Bullilta.

Hyvin toimitettu:tup:
 
Hamilton on kyllä hyvä ja tasainen kuski, mutta jos olisi Williamssilla tai Alfalla tai Toro Rossolla niin tuskin pisteitä tulisi yhtään. Eli vaatii aina sen hyvän auton, Vettel osoitti Toro Rossolla että pystyy voittamaan huonommallakin kalustolla, kuten Kimi jos lähtee huonosta lähtöruudusta. Nykykuskeista keskivertokalustolla ei ole voittanut kuin Toro Rossolla Gasly. Muuten voitot mennyt mersulle. Siksi ei noita Hamiltonin mestaruuksia osaa arvostaa ehkä tarpeeksi, vaikka hyvä kuski onkin. Ja keskivertoa parempi aika-ajaja. Hamiltonin olisi pitänyt osoittta osaamisensa myös keskivertokalustolla, kuitenkin hänellä on joka vuosi ollut vähintään 3:ks paras auto. Ja kuinka paljon tuo ykkös kuski asetelma on näissä vaikuttanut. Esim. Schumi oli kuitenkin oikea lahjakkuus joka häikäisi vähän huonommalla autolla kuten Verstappen on nyt tehnyt. Kimi teki samaa alkuaikoinaan, mutta voi olla että Verstappen ei saa tarpeeksi hyvää kalustoa että voittaisi mestaruutta, ja toivoisi että Bottas voisi oikeasti haasta Hamiltonin eikä tyytyisi muutamaan voittoon.
Perez ansaitsi myös voittonsa, tippui alussa joukon hännille.
 
Paras kuljettaja on Max, puhutaan jopa helposti parhaasta, mukava myös nähdä että kimin kanssa ok nykyään.
 
Aaa, tota en nähnyt ignoren takia.
Mistä päästäänkin siihen yleiseen ongelmaan foorumilla, että keskustelijat eivät osaa/viitsi lainata viestejä, joihin kommentoivat tehden keskustelusta haasteellisempaa seurata.

Eh.. ei tuossa kyllä ollu muuta ongelmaa kun sun ignores.. :confused:
 
Albon ajelemaan DTM:ää:


Albon to race in selected DTM rounds in 2021
Date published: January 4 2021


Red Bull reserve driver Alex Albon will race in the Deutsche Tourenwagen Masters series in 2021.

2020 was a very difficult campaign for Albon in Formula 1 with the Thai driver consistently unable to reach a similar performance level to that of his team-mate Max Verstappen.
And despite a far better showing in the season-ending Abu Dhabi Grand Prix where Albon put late pressure on Sir Lewis Hamilton for P3, it wasn’t enough to save his seat for 2021.
Instead Sergio Perez will partner Verstappen in 2021 with Albon remaining at Red Bull as their test and reserve driver.
As it turns out though Albon will get some racing action in 2021 after DTM confirmed that he will be racing in the series with Red Bull’s backing when his duties with the Formula 1 team don’t clash.
He will be joined by Red Bull colleague Liam Lawson. The 18-year-old New Zealander finished P5 in the 2020 Formula 3 Championship.

“The DTM with a high-class field and GT3 sports cars is an interesting platform and a real challenge, both for successful race drivers like Alex Albon as for our Red Bull junior driver Liam Lawson,” says Dr. Helmut Marko, Red Bull’s motorsport consultant.
“Formula 1 drivers like Alex Albon, DTM stars like three-time champion René Rast, GT professionals and young talents like Liam Lawson – that is a high-class driver mix the way I would like it for the 2021 DTM season.”
Ex-DTM and Formula 1 driver Gerhard Berger added: “It is also a perfect fit that ex-Formula 1 World Champion Jenson Button has already submitted an entry for the DTM with his team.
“Alex Albon is a young, ambitious driver and an outstanding gain for the DTM.”
Berger, who became chairman of DTM’s promoter ITR in 2017, recently said his goal for the series in 2021 was to have “20 cars with at least five brands, strong drivers and a battle for the title that goes down to the wire, the final race.”
The driver who will alternate with Albon in the series is going to be announced at a later date.
 
Abitebööl lähtee Rellulta:


F1:ssä shokkiuutinen – Renault myllätään uusiksi, nyt myös tallipäällikkö vaihtuu
Cyril Abiteboul jättää tehtävänsä ranskalaisessa F1-tallissa.

Cyril Abiteboul jättää hyvästit F1:lle.

Cyril Abiteboul jättää hyvästit F1:lle.KUVA: HOCH ZWEI / ZUMA
Joonas Kuisma

17:24
RENAULT’N F1-talli kertoi maanantaina, että tallipäällikkö Cyril Abiteboul, 43, jättää ranskalaistiimin. Asiasta kerrotaan F1:n virallisilla sivuilla.

Abiteboul on Renault’n pitkäaikainen työntekijä, joka on johtanut F1-tiimiä yksin vuodesta 2017. Nyt hän jättää yrityksen kokonaan.

Ranskalaistallissa puhaltavat uudet tuulet, joita puhkumassa on uusi toimitusjohtaja Luce de Meo. F1-tallin nimi muuttuu ensi kaudella muotoon Alpine ja samalla keltaisesta värityksestä siirrytään kohti trikoloria. Alpine on Renault’n urheiluautobrändi.

Groupe Renault’n strategia- ja bisnesjohtaja Laurent Rossi aloittaa Alpinen uutena toimitusjohtajana. Hän ottaa vastuulleen Alpinen autot, F1-tallin ja muut moottoriurheilutoimet.

Varsinaisesti Abiteboulin paikalle, siis F1-tiimin johtoon, olisi Autosportin tietojen mukaan tulossa Marcin Budkowski.

Hän alkaa samalla vetää F1-tiimiä De Meon alaisuudessa.

– Haluaisin kiittää Groupe Renault’ta monta vuotta kestäneestä luottamuksesta, varsinkin silloin, kun F1-talli käynnistettiin uudelleen vuonna 2016, Abiteboul sanoi F1:n verkkosivujen mukaan.

RENAULT voitti kaksi maailmanmestaruutta vuosina 2005 ja 2006, kun Fernando Alonso vei kuskien MM-tittelin. Ranskalaisvalmistaja tuli neljä vuotta sitten takaisin kuninkuusluokkaan, mutta palasi palkintopallille vasta viime kaudella, kun Daniel Ricciardo ja Esteban Ocon ehtivät yhteensä kolme kertaa kolmen parhaan joukkoon.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 337
Viestejä
4 547 650
Jäsenet
74 974
Uusin jäsen
Internaut

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom