- Liittynyt
- 21.02.2017
- Viestejä
- 813
Kinkkua on jotenkin vaikeaa kuvitella menevän Ferkulle. LEC olisi liian kova pala purtavaksi vs Bottas.
Ferrarihan satsaa perinteisesti vain yhteen kuskiin. Ferrarin politiikan kannalta Hamilton-Leclerc-parivaljakko olisi ongelmallinen, koska he veisivät toisiltaan pisteitä ja olisi vaikea saada pakotettua toista apukuskin rooliin. Uskon että Hamiltonia itseään voisi kiinnostaakin kilpailla Leclercin kanssa samassa tallissa. Samoin Ferraria voisi kiinnostaa saada sarjan ykköskuski talliin, vaikka siitä seuraisikin haasteita. Mielenkiintoista nähdä, miten käy.Kinkkua on jotenkin vaikeaa kuvitella menevän Ferkulle. LEC olisi liian kova pala purtavaksi vs Bottas.
Juu hyvää vaihtelua. Ainoat vaihtoehdot Vettelille kait McLaren tai Renault, ensin mainittu todennäköisempi kun Rellun tilanne on ehkä menestymisen ja koko jatkonkin suhteen epävarmaa.Hyvää vaihtelua kärkikahinoihin, vaikka lopettaisikin. Ei taida ykköskuskin paikkaa enää löytyä muistakaan kärkitalleista. Joten liekö motivaatiota jatkaa.
Eikössiellä mersulla yks siipimies ois vapaana heti enskaudelle..Hamiltonilla on nyt ainakin sopimusneuvotteluissa kaikki kortit käsissään. Mukava olisi tietää onko Ferrarilta tarjottu jotain 50M$ sopparia vai haetaanko siipimiestä Leclercille.
Niinhän ne kaikki sanoo siihen asti että vaihtaa tallia.Eikö Hamilton ole toistanut vikat 3-4v että lopettaa mersulla?
Myös ilmaissut mielenkiintoa Ferraria kohtaan. Mutta eipä tuo mitään välttämättä tarkoita.Eikö Hamilton ole toistanut vikat 3-4v että lopettaa mersulla?
Entäs verstappen? Bottas ei oo lähelläkään sitä tasoa millä Max ajaaJos nyt jätetään vittuilu pienemmälle, niin ihan oikeasti en usko, että kovin montaa (lue: ei yhtään) kovempaa kuskia löytyy kuin Vale, Charlesin ja Lewiksen jälkeen. Bottas sentään ajoittain tasavertaisesti Lewiksen kanssa ja joskus jopa kovempaakin. Saattaisi olla erittäinkin hyvä apukuski Charlesille.
Maxilla sopimus 2023 saakka ja sopimuksesta irroituspykälät tulee todennäköisesti voimaan vasta 2021 jälkeen.Entäs verstappen? Bottas ei oo lähelläkään sitä tasoa millä Max ajaa
Max on vähän epävakaa keissi. Pitäisin Valtteria tasaisempana kokonaisuutena. Ja joo, eiköhän Maxilla ole parhaat oltavat kukkona tunkiolla Red Bullilla.Entäs verstappen? Bottas ei oo lähelläkään sitä tasoa millä Max ajaa
Myös ilmaissut mielenkiintoa Ferraria kohtaan. Mutta eipä tuo mitään välttämättä tarkoita.
Max ei ole enään epävakaa. Paljon enempi virheitä bottas tekee tiukan paikan tullen. Max käyttää tilaisuudet hyväkseen.Max on vähän epävakaa keissi. Pitäisin Valtteria tasaisempana kokonaisuutena. Ja joo, eiköhän Maxilla ole parhaat oltavat kukkona tunkiolla Red Bullilla.
Alonsohan ois hyvä valinta sekoittamaan pakkaa. Kimiä nyt en palkkais ees huumori mielesAlonso olisi kiva nähdä taas Ferrarilla.
Hamilton on väläytellyt välivuoden mahdollisuutta, joten Mersullekkin Alonso kelpaisi.
Jep, nykyisessä tallissa saa ajella huoletta harrastustyyliin ykköskuskin asemassa ja samalla saa hyvät taskurahat. Ferrarilla joutuisi taas PR-hommiin ja tiukkaan kuriin. Mahdollisuus voittaa yksittäisiä kisojakaan tuskin enää lämmittää hirveästi, jos olisi aito mahdollisuus mestaruuteen niin sitten ehkä eri asia.Joo ei Kimi mihinkään lähe.. Palkka juoksee mukavasti, saa olla ykkökuljettaja eikä tallipäälikkö hengitä selkään vaan taputtelee kun tullut hirveästi uusia faneja.
Katsojille tulisi ainakin viihdettä ja Alonsollekin varmaan kelpaisi valmis pöytä mestaruustallissa. Vaikea nähdä kuitenkaan kumpaakaan enää huolimassa Alonsoa.Alonso olisi kiva nähdä taas Ferrarilla.
Hamilton on väläytellyt välivuoden mahdollisuutta, joten Mersullekkin Alonso kelpaisi.
Mä luulen ettei tuolla Sauberin tallissa ajaminen ole kovin kivaa, kun jännitettävää on lähinnä siinä, että jääkö viimeiseksi vai ei, kun auto on niin kehno. Toki voi olla, että Kimi suhtautuu ajamiseen kuin harrastukseen, eikä ota sitä enää kovin vakavasti. Vaikea kyllä uskoa, että Kimi huolittaisiin enää takaisin Ferrarille, kun parhaat vuodet ovat kaukana takana.Joo ei Kimi mihinkään lähe.. Palkka juoksee mukavasti, saa olla ykkökuljettaja eikä tallipäälikkö hengitä selkään vaan taputtelee kun tullut hirveästi uusia faneja.
Tässä oli enemmän kyse huonoista väleistä Ron Dennisin kanssa, joka päätti ottaa oman junnun tilalle. Perez oli alkuvaikeuksien jälkeen selvästi nopeampi McLaren-kuskeista kauden toisella puoliskolla.Perezin kohdalla ne rahkeet ei sitten riittäneet ja McLaren ura jäi yhden kauden mittaiseksi.
Sainz varmaan menee kuitenkin siihen kastiin, joka on riittävän nopea ollakseen hyödyllinen apuri Leclercille mutta samalla sen verran hitaampi, että ei haasta Leclercciä ainakaan säännöllisesti. Aika passeli valinta siis kakkoskuskin rooliin tuomaan varmoja pisteitä tallille ja lisäksi iän puolesta voi ajaa tarvittaessa vielä pitkään. Eipä tuolla keskikastissa oikein muita toimivia vaihtoehtoja taida olla. Mutta mikäli tosiaan Sainz menisi Ferrarille niin mielenkiintoista nähdä kuka otetaan hänen tilalle McLarenille, kiinnostaako tuo paikka Vetteliä, kävisikö Hülkenberg McLarenille vai otetaanko joku muu.Vettelin korvaaminen Sainzilla muistuttaisi paljon kautta 2013, kun McLaren palkkasi Perezin korvaamaan Mercedekselle siirtynyttä Hamiltonia. Perezillä oli sekä nyt Sainzilla on hyviä näyttöjä keskikastin tallista, mutta näytöt kärkitallista uupuvat. Perezin kohdalla ne rahkeet ei sitten riittäneet ja McLaren ura jäi yhden kauden mittaiseksi.
Muutenkin Sainzin tämänhetkinen hehkutus pääosin viime kauden perusteella tuntuu vähän ylimitoitetulta. Vaikka Norris onkin hyvin lahjakas niin tulokas ei ole välttämättä kovin hyvä mittapuu Sainzille ja sitä edellisellä kaudella Hulkenberg vei kuitenkin tallin sisäisen taiston Renaultilla.
Perez itse kertoi Beyond The Grid-podcastissa vasta pari viikkoa sitten että sen taival Mäkillä loppui politikointiin.Perezin kohdalla ne rahkeet ei sitten riittäneet ja McLaren ura jäi yhden kauden mittaiseksi.
Ferrari ja järkevät päätökset.Kukaan järkevä tallipäällikkö ei halua Alonsoa repimään tallia kahtia. Onhan se niin monta kertaa jo nähty.
Ja samaan syssyyn itse Salokin pääsi räpeltämään Ferrarin rattiin. Huom pääsi.Kannattaa muistaa se Mika Salon totuus, että Ferrari haluaa vain parhaat kuskit. Eli ne ois nyt Hamilton tai Bottas. Olisi aika ennenkuulumatonta, että siellä olis Sainz ens vuonna.
Miks ne sitten Räikköstä niin kauan ajatti ja vielä uudestaan?Kannattaa muistaa se Mika Salon totuus, että Ferrari haluaa vain parhaat kuskit. Eli ne ois nyt Hamilton tai Bottas. Olisi aika ennenkuulumatonta, että siellä olis Sainz ens vuonna.
Oli paras sillä hetkellä saatavilla oleva. Olisiko kelkka Oikarisen mukaan nyt sitten kääntynyt, että uskaltavat ajattaa molemmissa autoissa nuoria jonneja?Miks ne sitten Räikköstä niin kauan ajatti ja vielä uudestaan?
Kuinkahan paljon näillä kuskien passeilla on oikeasti väliä. Ferrarilla ei ainakaan.saksalainen autonvalmistaja ja saksalainen kuski minne muualle vettel voisi mennä, takaisin redbullille
Mutta Mercedes on brittiläinen talli kuitenkin.saksalainen autonvalmistaja ja saksalainen kuski minne muualle vettel voisi mennä, takaisin redbullille
Kyllähän se on saksalainen talli vaikka päämaja on briteissäMutta Mercedes on brittiläinen talli kuitenkin.
Tavallaan, vähän kuinka Ferrari on alankomaalainen.Kyllähän se on saksalainen talli vaikka päämaja on briteissä