- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 864
Varikkotytöistä luovutaan. Muutos astuu voimaan heti kauden alussa
https://www.formula1.com/en/latest/h...id-girls-.html
https://www.formula1.com/en/latest/h...id-girls-.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varikkotytöistä luovutaan. Muutos astuu voimaan heti kauden alussa
https://www.formula1.com/en/latest/h...id-girls-.html
Väittäisin että monet kuskit kyllä vaikuttaa kypäriinsä aika paljonkin. Kimi ei vaan kuulu niihin.
Jaahas, meetooon jälkimainigit ulottuvat näköjään jo formulasirkukseenkin. Onpas hieno homma. Onneksi meillä suomalaisilla on Mervi paikan päällä vai pitäisiköhän maikkarin vaihtaa Pulkkinen takaisin kehiin etteivät lähetykset vaikuta femmareiden tai Liberty median setämiesten mielestä liian seksistisiltä.
Höh. Kuvittelin jokaisen auto+kuski -kombon painavan, muutaman hassun kilon tarkkuudella, minimipainon verran.Eivät paina. Juuri siten.
Höh. Kuvittelin jokaisen auto+kuski -kombon painavan, muutaman hassun kilon tarkkuudella, minimipainon verran.
Paketin painon alarajaa en silti usko kuskin painon muuttaneen, mutta se lienee siviseikka.
Noin se on mennyt muissa parissa muussa sarjassa jotka saman kiellon ja PR-tempun teki, eli koskee vain itse sarjan palkkaamia promolorttoja lähtöruudukossa. Eli siis käytännössä ei vaikuta juuri mihinkään, tv-katsojlla ei mitään väliä ja paikalla olevalle vielä vähemmän kun tavallisella katsojalla ei sinne lähtöruudukkoon mitään asiaa ole (seuraava hyvä vaihe olisikin heittää VIP-julkkikset vittuun sieltä ja antaa mahdollisuus ostaa tavallisille katsojille joku paddock pass lippu lisähinnalla). On varmaan jo tarpeeksi vaikea profiloitua muille kuin keski-ikäisille miehille ja jos nämä promolortot tuo jonkun mielestä jotain lisäarvoa niin itse radalla olevassa tuotteessa lienee jotain vikaa.Tästä tulee varmaan hirveä ulina, mutta itselleni ihan sama. Tallit varmaan saavat palkata edelleen omat varikkotyttönsä jos haluavat.
Jos kyse olisi vain urheilukilpailusta niin olisit ehkä oikeassa, mutta F1-kisat ovat aina olleet "show-tapahtumia" eikä pelkkiä kisoja.Noin se on mennyt muissa parissa muussa sarjassa jotka saman kiellon ja PR-tempun teki, eli koskee vain itse sarjan palkkaamia promolorttoja lähtöruudukossa. Eli siis käytännössä ei vaikuta juuri mihinkään, tv-katsojlla ei mitään väliä ja paikalla olevalle vielä vähemmän kun tavallisella katsojalla ei sinne lähtöruudukkoon mitään asiaa ole (seuraava hyvä vaihe olisikin heittää VIP-julkkikset vittuun sieltä ja antaa mahdollisuus ostaa tavallisissa katsojille joku paddock pass lippu lisähinnalla). On varmaan jo tarpeeksi vaikea profiloitua muille kuin keski-ikäisille miehille ja jos nämä promolortot tuo jonkun mielestä jotain lisäarvoa niin itse radalla olevassa tuotteessa lienee jotain vikaa.
Jos kyse olisi vain urheilukilpailusta niin olisit ehkä oikeassa, mutta F1-kisat ovat aina olleet "show-tapahtumia" eikä pelkkiä kisoja.
Kannattaa nyt oottaa jotain muuta lähdettä kuin iltalehti ennenkuin alkaa edes spekuloimaan
Kyllä askelmerkit ovat ihan just jetsulleen selvät ilman iltalehteäkin: maailmanmestaruus tai lähtö Mersulta. Pieni mahdollisuus jatkolle myös kakkossijalla, jos aidosti haastaa viimeiseen kisaan asti ja häviää samaan tyyliin kuin Massa 2008
Tuostapa video, miksi HALOon päädyttiin.Kummastuttaa mikä se fian todellinen syy tuolle halolle on sen pleksikalvon sijaan. Sitähän indyissä nyt testataan ja incarissa tuo näytti paljon paremmalta kuin halo. Yhtälailla tuosta halosta voi osua välistä kypärään tukivartta tai pienempää tippuvaa osaa joka tekee pahaa jälkeä päälle. Jotenkin nyt vaikea uskoa että tuo pleksi jotenkin vääristäisi tai huurustuisi.
Taitaa kuitenkin olla häviävän pieni mahdollisuus tuolle skenaariolle, että hyödyt on suuremmat kuin haitat niinkuin tuossa linkkaamassani videossa on kerrottu erilaisten esimerkkien kautta.mutta mielestäni halo voi myös luoda uusia vaaratilanteita. Turvakaari on niin tiukasti kiinni auton rungossa ja se kestää myös erittäin raskaita kuormia, joten on periaatteessa mahdollista, että kypärää kohti tuleva auton keula tai muu pitkulainen kappale painautuu turvakaaren "auttamana" tiukemmin kuljettajaa vasten osuessaan kypärän ja turvakaaren väliin.
Osittainhan projektissa on kyse kasvojen pelastamisesta. FIA toitotti isosti tekevänsä jotain "massiiviselle ongelmalle" ja joutui kuitenkin perääntymään aluksi halon kanssa, koska sen piti tulla jo kaudelle 2017 (taidettiin puhua myös kaudesta 2016) mutta niin ei tapahtunut.
Totuus on se, ettei halo olisi pelastanut kenenkään henkeä eikä oikeastaan edes ole ollut tarpeellinen sitten 1970-luvun. Massan tapauksessa se olisi luultavasti auttanut mutta melkeinpä yhtä hyvin olisi voinut olla turha tai mahdollisesti jopa vaaraksi.
Tämä nyt on pelkkää käsien heiluttelua vs. FIA:n tekninen tutkimustyö, mutta mielestäni halo voi myös luoda uusia vaaratilanteita. Turvakaari on niin tiukasti kiinni auton rungossa ja se kestää myös erittäin raskaita kuormia, joten on periaatteessa mahdollista, että kypärää kohti tuleva auton keula tai muu pitkulainen kappale painautuu turvakaaren "auttamana" tiukemmin kuljettajaa vasten osuessaan kypärän ja turvakaaren väliin.
Käytännössä tässä joudutaan keksimään skenaarioita, joissa halo olisi auttanut, niin miksei sitten voi keksiä niitäkin tapauksia, joissa se olisi vaaraksi.
Jos kyse olisi tuurista, niin silloin huomattava osa tapauksista olisi johtanut vakaviin onnettomuuksiin. On luonnonlakien vastaista, että joka hemmetin kerta vain käy "hyvä tuuri". Päin vastoin vakavia vammoja aiheuttavat onnettomuudet vaativat poikkeuksellisen huonoa tuuria kuten Massankin onnettomuudessa.Ihan mutulla heitän ulkomuistista, että viimevuosina ollut monta tilannetta, josta on "tuurilla" selvitty.
Jos kyse olisi tuurista, niin silloin huomattava osa tapauksista olisi johtanut vakaviin onnettomuuksiin. On luonnonlakien vastaista, että joka hemmetin kerta vain käy "hyvä tuuri". Päin vastoin vakavia vammoja aiheuttavat onnettomuudet vaativat poikkeuksellisen huonoa tuuria kuten Massankin onnettomuudessa.
Toisaalta Massallakin kävi hyvä tuuri siinä, että onnettomuuden aiheuttanut kappale osui hänen kypäränsä ulkosyrjään, jolloin suuri osa liike-energiasta ns. jatkoi matkaansa eikä purkautunut Massan pääkoppaan. Nyt selvittiin pelkällä kallonmurtumalla. Osuma pikkuisen keskemmälle ja kyse voisi olla aivovauriosta.
Massan onnettomuus on F1-sarjan toiseksi vakavin yli 20 vuoden ajalla ja noin top 5:ssä 30-35 vuoden ajalla – totta kai siitä on pakko puhua, kun keskustellaan pään suojauksen kehittämisestä.
Olisin jättänyt tuon mustan osuuden poisTässä olis sitten Williams FW41
Olisin jättänyt tuon mustan osuuden pois
Täh? Mitä sinä luonnonlakeja vedät tähän, jos on ollut lähellä piti -tilanteita? Ne ei vaa ole sattunut juuri silloin meneen kuskin päähän. Autot on menny monokin yli jne.. kyllä se iha "munkkia" on, ettei menny kuskin kypärän yli. Bianchi ois mitä luultavammin myöskin hengisä halon myötä. "Pieni", mut vitun suuri osuma, ku kypärään nasahtaa. Muissa sarjoissa kans nähty ku rengas tai auto.. joku isompi kappale kopsahtaa, nii se on siinä. Kypärä kyllä pienmmiltä kappaleilta suojaa. TODISTETUSTI. Mikä oli ongelma?
Eipä tuo halo onneksi suoraan esille noissa tähän mennässä julkaissuissa vehkeissä hyppää, aika hyvin sulautuu autoon kun samaa väriä halon ympärillä.
Ton keulan Red Bull -tekstin olisivat saaneet jättää pois. Näyttää aivan isolta linnunpaskalta.
Joo, onhan se ihan karsean näköinen nyt tossa radalla.RB radalla
Halo iskee näköön paljon enemmän tuossa kuin studiokuvissa.