Rankkuahan se sai jo kisassa ja kolme virhepinnaa. Lisäksi, vaikka aiheuttikin törmäyksen, niin mitään negatiivista seurausta siitä ei ollut Hämikselle.Mielellään näkisin että Vetteliä kolkattaisiin oikein kunnolla kylkeen Harmi että rankkua ei tullut, mutta ei tuollaista ainakaan itse tule kannattamaan.
Joo. Tulihan siitä toki rangaistus. Tällä kaudella tuntuu olevan Vettel se kuumakalle ja Verstappen on ajanut todella siististi Toki kaikki kolarit ja muut on pelkkää plussaa kisoissa, mutta tuo Vettelin juttu oli vähän ala-arvoinen vain omasta mielestä. Vettelillä vielä mahdollisuudet mestaruuteen, että voi tulla tiukkojakin kisoja vielä.Rankkuahan se sai jo kisassa ja kolme virhepinnaa. Lisäksi, vaikka aiheuttikin törmäyksen, niin mitään negatiivista seurausta siitä ei ollut Hämikselle.
Olisi mitä ilmeisimmin voittanut kisan ilman rangaistustaan.
Ööh.. FIA kai sen päätöksen teki.Yllätyspäätös: Sebastian Vettel ei saa mitään lisärangaistusta sikailustaan!
Oikea päätös. Olisihan se typerää ratkaista kausi tuomaripelillä. Onneksi uusi jenkkiomistaja ymmärtää shown päälle toisin kuin sääntöautistit.
Totta kai.Ööh.. FIA kai sen päätöksen teki.
Niin teki.Totta kai.
Yllätyspäätös? Olitko sarkastinen vai voisitko linkata lähteesesi(IS/IL...)Yllätyspäätös: Sebastian Vettel ei saa mitään lisärangaistusta sikailustaan!
Oikea päätös. Olisihan se typerää ratkaista kausi tuomaripelillä. Onneksi uusi jenkkiomistaja ymmärtää shown päälle toisin kuin sääntöautistit.
FIA:n mukaan Vettel myönsi olevansa yksin vastuussa kolarista ja pyysi anteeksi sekä FIA:lta että "moottoriurheiluperheeltä".
Vettel antaa julkisen anteeksipyynnön myöhemmin.
En voi linkata. Etsi itse Googlella.Yllätyspäätös? Olitko sarkastinen vai voisitko linkata lähteesesi(IS/IL...)
Hölmöä lainata mitään ilman linkkiä tai mainintaa lähteestä.
Eipä tuo tosiaan mikään yllätys ollut. Tuomarit antoi rankun eikä kukaan protestoinut(?)
FIA varoittaa kuitenkin tiedotteessaan vakavilla seuraamuksilla, mikäli vastaava tilanne toistuu tukevaisuudessa. Lisäksi Todt eväsi Vetteliltä mahdollisuuden osallistua seuraavan vuoden aikana mihinkään FIA:n alaiseen liikenneturvallisuuskampanjaan.
Voi vittu kuinka lapsellista.Ilmeisesti tuo oli FIA:nkin mukaan todella negatiivinen juttu? Vuodeksi kielto toimia "liikenneturvallisuudessa", koska tuosta tapauksesta on kyllä liikenneturvallisuus kaukana
Joo. Ei tainnut sitten muuta olla. Äkkiähän tuollainen asia pitäisi unohtua?Voi vittu kuinka lapsellista.
Niin pitäisi. Show oli hyvä ja katsojat viihtyivät.Joo. Ei tainnut sitten muuta olla. Äkkiähän tuollainen asia pitäisi unohtua?
Lainattu SuomiF1:n uutisesta jossa Vettel myöntää käytännössä että ajoi tahallaan kylkeen. FIA saisi kyllä miettiä noita paljon enemmän tosissaan koska tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Webberin kanssaan noita tapahtui useasti. Kabineteissa näiden mestaruuksien ratkominen on typerää mutta noin lapselliset teot pitäisi tuntua kunnolla.Tällä kertaa Vettel otti vastuun teostaan.
– En usko, että hän (Hamilton) teki sitä tahallaan. Ylireagoin tilanteessa, olen pahoillani. Rakastan tätä lajia ja haluan antaa hyvän esimerkin tuleville kuljettajasukupolville, Vettel totesi FIA:n tiedotteessa.
Tuo nyt on kaukana kylkeenajon myöntämisestä tahalliseksiLainattu SuomiF1:n uutisesta jossa Vettel myöntää käytännössä että ajoi tahallaan kylkeen. FIA saisi kyllä miettiä noita paljon enemmän tosissaan koska tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Webberin kanssaan noita tapahtui useasti. Kabineteissa näiden mestaruuksien ratkominen on typerää mutta noin lapselliset teot pitäisi tuntua kunnolla.
Tulee liikaa todella huonoja läppiä... Tai sitten ei vaan osu omaan huumoriin. Ihan ok muuten, ja voisi lopettaa puhumisen nopeammin kun kuskien radioliikennettä on tulossa. Usein myös täysin vääriä tulkintoja radioviesteistä, mitä toki Saarikin teki. Livenä tietenkin vaikea ajatella viestin sisältöä ennen kuin jo pitää selostaa.Mitäs tykkäätte mtvn selostuksesta nykyään? Mielestäni parempaan suuntaan ja paljon on menty juuselan myötä
En kyllä itse muista ollenkaan tällaisia tilanteita. Muistaakseni Kimiläinen oli ihan asiantunteva, ajaahan se jopa miesten kanssa kilpaa. Ehkä nainen autourheilussa vaan triggeraa perussuomalaisia.Kimiläisen jutut viime kaudella:
Kimiläinen: "Hihii, toi rengas on niinkun pyöreä"
Saari: "Niinpä on.. nyt Kimi lähtee nopealle kierrokselle"
Kimiläinen: "Hyvä ettei ole neliskulmainen, olis aika hankala ajella, hihihihi"
Saari: "Totta, kehitys kehittyy. Ja Kimi ajaa hyvän kierroksen"
Kimiläinen: "Tai jos se rengas olis kolmio niin olis vielä vaikeempi ajella, höhöhöhö"
Saari: "Niin.. *huoh*.. Hamilton lähtee nyt vuorostaan nopealle kierrokselle"
Kimiläinen: "Tai aattele jos ei ole renkaita ollenkaan, hihihöhöhaha"
Saari: "Joo.."
Se ämmä ei vaan osannu lopettaa noita paskoja läppiään ja Saaren myötähäpeän naamapalmun kera pystyi aistimaan kotikatsomossa asti.
No ei todellakaan ollut asiantuntevaa. Suurin osa oli juuri tuon kaltaista typerää kikattamista joihin osaan Saari lähti jopa mukaan. Juuri mitään moottoriurheiluun liittyvää tuo nainen ei tuonut lähetyksiin. Itellä jäi muutamat harjotukset väliin tuon takia kun ei yksinkertasesti jaksanut tuon akan typeriä juttuja.En kyllä itse muista ollenkaan tällaisia tilanteita. Muistaakseni Kimiläinen oli ihan asiantunteva, ajaahan se jopa miesten kanssa kilpaa. Ehkä nainen autourheilussa vaan triggeraa perussuomalaisia.
Aika karmealta kyllä näyttää toikin. :O
FIAn ehdottama uusi suojakuomu ensi kaudeksi jota ainakin Ferrari testaa Iso-britannia:n gp:n viikonloppuna. Näyttää aika suurelta mutta paremmalta kuin ne kaksi edellistä.
Jos tosta ei tule mitään niin plan B on se vielä hirveämpi Halo. Tiimeille on ilmoitettu, että ensi kaudella on tarkoitus joku suoja olla.
FIAn ehdottama uusi suojakuomu ensi kaudeksi jota ainakin Ferrari testaa Iso-britannia:n gp:n viikonloppuna. Näyttää aika suurelta mutta paremmalta kuin ne kaksi edellistä.
Enemmän taitaa olla takana Massan onnettomuus ja vastaavat muualla (Indycar: Justin Wilson joka kuoli, ainakin se yksi pikkuformulaonnettomuus useamman vuoden takaa jossa rengas päähän, varmaan oli muitakin). F1:ssä myös paljon niitä läheltäpiti joissa toinen auto tullut päälle hytin kohdalla.Mä en ymmärrä, et mikä ihmeen pakko tässä viimevuosina on alkanu tuommoisia vääntämään ? Bianchin kuolemaa ei tuollainen välttis olisi estänyt ja siinäkin kyse inhimillisestä erheestä. Vuosikymmenet on ajeltu ilman ja ehkä pari kertaa on vain sattunu osumaan kuskiin jotain, ja entisestään vähenemään päin ollu kuiteskin viimevuosikymmeninä. Ku nyt kuiteskin mennään aika lähelle sitä rajaa, että voiko F1:iä enää kutsua F1:siksi, koska se määritelmän raja hämärtyy tuolla viritelmällä (avohyttisten kilpa-ajoneuvojen korkein luokka).
Varmaan juurikin se on idea. Ei-avonaisissa kategorioissa normijuttu koko tuulilasin kokoinen tearoff-kalvo joka revitään stopin aikana.Mites kun tollanen kuomu paskaantuu, siitä ei revitäkään suojakalvoja irti kuten visiiristä..
Juu eiköhän noilla ole "vaarallisen työn lisä" ihan kohdallaan. Maksukuskeilla tietysti pitää olla terveydenhuolto hyvällä mallilla..Kyllä tuon viritelmän vaan voisi suoraan unohtaa, pieni mahdollisus loukkaantumiseen kuuluu moottoriurheiluun.
Boldattuun sen verran, että pari osumaa tullut (Baku ja olikos muuallakin?) sekä tietty se Kiinan spinni mutta ei paljoa muuta. Sijoitukset Kiinaa lukuunottamatta hyviä ja ilman Espanjan keskeytystä olisi tasoissa Hamiltonin kanssa. Onhan Valtteri ottanut enimmäkseen kaiken autostaan irti, toisin kuin esimerkiksi Kimi (valitettavasti). Luulisi Valtterin olevan muutenkin miellyttävä työntekijä Mercedekselle, ei paljoa kyseenalaista tiimiä tai huutele/valittele tiimiradioon. Tosin PR-mielessä taitaa olla top6 kuskeista heikoimmilla mutta sekin voinee tänä kautena muuttua.Mitä Bottakseen tulee, niin onhan jatkopahvi nyt ihan selviö, varsinkin jos Valtteri tosissaan haastaa Vettel/Hamilton-kaksikon mestaruudesta.
Taitaa olla sitä keskeytystään lukuunottamatta ajanu kuitenkin virheettömiä viikonloppuja, toisin kuin nuo kaksi muuta konkaria.
Tää on totta. Kaikessa urheilussa se vaarallisuus ja vauhti lisää sitä kiinnostavuutta. Mikäli vehkeet ovat turvallisempia, niin sitten niiden täytyy kulkea lujempaa, jotta mielenkiintoisuus on samalla tasolla. Turvallisuudella voidaan sitä vauhtia kyllä kasvattaakin, ei se mahdottomia sääntömuutoksia vaadi, että vehkeet kulkee neljääsataa.Kyllä tuon viritelmän vaan voisi suoraan unohtaa, pieni mahdollisus loukkaantumiseen kuuluu moottoriurheiluun.