F1 kausi 2017

Huomasin että joku älykäs oli jakanut tuon Senna dokumentin/ elokuvan juutuubiin.
Jos kellä katsomatta niin suosittelen, hienosti tehty ja näyttää verratonta kilvanajoa:

 
Päivän eka sessio loppui, Kubica rykäisi sellaiset 74 kiekkaa. Kisamatka oli 70. :tup:

Alotti tosin pudottamalla nimikyltin varikkopilttuusta, mutta varoiko osumasta kuvaajiin jotka oli pilttuun edessä odottamassa lähtöä



Hieno homma, että nyt tuoreella autolla takana kisan verran kierroksia. Jospa se alkaisi näyttää hyvältä suunnalta paluuta varten.
 
Viimeksi muokattu:
Alotti tosin pudottamalla nimikyltin varikkopilttuusta, mutta varoiko osumasta kuvaajiin jotka oli pilttuun edessä odottamassa lähtöä

Varmaan sekin vaikuttanut aluksi jos testaillut aikaisemmin vanhoja autoja, tämän vuotiset ovat kuitenkin hieman leveämpiä. Mut hienoa tosiaan että Kubica tulee takasin.
 
Robbe on kohta ajanut jo kaksi kisamatkaa päivän aikana, joten spekulaatiot käden kestämisestä lienee ohi. Kubica ajaa ratilla, jossa on vaihdevipu vain toisella puolella ja vain kytkin toisella. Tähän tyyliin:
06301ee0-bf32-4fdb-9c6e-d046dc744967_800.jpg
 
Ajan puolesta suoritus ei häikäissyt mutta jäi epäselväksi, että ajoiko hän ollenkaan lentäviä kierroksia. Verrataan vaikka Unkarissa lyhyen paluun tehneeseen Di Restaan, joka jäi tallikaveristaan muutamia sekunnin kymmenyksiä. Nyt Kubican paras aika oli noin 2,2 sekuntia hitaampi kuin Hülkenbergin paras kierros ja 1,0 sekuntia hitaampi kuin Palmerin aika-ajokierros Q1:ssä.
 
Ajan puolesta suoritus ei häikäissyt mutta jäi epäselväksi, että ajoiko hän ollenkaan lentäviä kierroksia. Verrataan vaikka Unkarissa lyhyen paluun tehneeseen Di Restaan, joka jäi tallikaveristaan muutamia sekunnin kymmenyksiä. Nyt Kubican paras aika oli noin 2,2 sekuntia hitaampi kuin Hülkenbergin paras kierros ja 1,0 sekuntia hitaampi kuin Palmerin aika-ajokierros Q1:ssä.
Ööh, mistähän mahdat puhua? Kubican nopein kierros tänään oli 1:18,5, aika-ajossa Hulkin nopein aika oli 1:17,4.

Ei sillä, että noilla ajoilla varsinaisesti merkitystä olisi. Kubica varmasti testasi myös Rellun uusia osia, joka oli olennaisempaa kuin pelkkä nopein kierrosaika.

Final times:
1) Sebastian Vettel (Ferrari) 1m17.124s
2) Lando Norris (McLaren) + 0.261s
3) Kimi Raikkonen (Ferrari) +0.718s
4) Robert Kubica (Renault) +1.448s
5) Carlos Sainz (Toro Rosso) +1.726s
6) Daniil Kvyat (Toro Rosso) +1.992s
7) Lucas Auer (Force India) +2.118s
8) George Russell (Mercedes) +2.267s
9) Nikita Mazepin (Force India) +2.568s
10) Pierre Gasly (Red Bull) +3.213s
11) Luca Ghiotto (Williams) +3.290s
12) Santino Ferrucci (Haas) +3.870s
13) Nobuharu Matsushita (Sauber) +4.874s
Live updates: Robert Kubica's F1 comeback test
 
Tosta Norriksesta tais myös olla juttua että kilpailisi pian jopa F1. Sit sille Ferrarin kuljettajalle joka ajoi Sauberia Wehreileinin sijasta myös povailtiin tallipaikkaa Sauberilla?
Norris päässee Mäkille, jos Lonso lähtee muihin sarjoihin, niin kuin voi varsin hyvin käydä kun he joutuvat jatkamaan samoilla Hondan koneilla jatkossakin.

Sauberista tuli uuden moottorisopimuksen myötä käytännössä Ferrarin kakkostalli, Toro Rosso-tyyliin. Ferrarin päällikkökin sen jossain haastattelussa myönsi. Joten, ensi kaudeksi voivat jopa molemmat nykyisen Sauber-kuskit joutua etsimään uutta autoa allensa. Ferrarilla olisi kaksi lupaavaa junioria, joita he varmasti haluaisivat ajattaa Sauberilla (Leclerc ja Giovanazzi).
 
McLarenille Vandoorne ja Norris? Luulisi heidän haluavan yhden kokeneemman kuljettajan.

Olisi kyllä kiva nähdä uusia kuljettajia ensikaudella, esim. jotkut näistä: Norris, Leclerc, Gasly, Giovinazzi. Toivottavasti myös Wehrlein saisi jatkopaikan. Paikkoja taitaa tosin olla vain 4. Palmer ja Kvyat puolestaan saisivat väistyä näiden (tai Kubican) tieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Nojoo, heikko on tuo tilanne Mäkin kannalta. Huiput eivät sinne halua ja kannattaako keskivertoa (tai huonompaa) ottaa junnun sijaan.. Ainoa mahdollinen kokenut kuljettaja ehkä Button mutten paluuseen oikein usko. Toki Alonso voi yllättää vuoden jatkopapereilla mutta epäilen.
 
Tuskin lähtee FI:lta huonommin menestyvään talliin. :D

Onko tosin ketään kuskia (F1 kuskeista) joka haluaisi oikein McLarenille? Luotettavuus on mitä on kumminkin.. Toki jossei ole muuta vaihtoehtoa niin silloin siirtyy.

Tuskimpa McLaren niin helpolla ketään rattimiestä enään sinne saa Alonson jälkeen nykyisistä kuljettajista.
 
Nojoo, heikko on tuo tilanne Mäkin kannalta. Huiput eivät sinne halua ja kannattaako keskivertoa (tai huonompaa) ottaa junnun sijaan.. Ainoa mahdollinen kokenut kuljettaja ehkä Button mutten paluuseen oikein usko. Toki Alonso voi yllättää vuoden jatkopapereilla mutta epäilen.
Ja toisaalta, kun tilanne on seuraavat pari vuotta mitä on, niin ihan samahan sinne olisi ottaa joku lupaus kasvamaan.
 
Toro Rosso ja Honda keskustelevat edelleen moottoreista:

Talks between Toro Rosso and Honda about a possible F1 engine supply deal are progressing following a meeting between Red Bull's Helmut Marko and Honda chief Masashi Yamamoto on Tuesday.
Honda is keen to take on a second team, following the cancellation of its deal with Sauber, as it feels that extra data gathered would help its development rate with McLaren.

Toro Rosso has emerged as the leading candidate, even though the Italian team has a deal with Renault in place for next year.

Motorsport.com understands Tuesday was the latest in a series of meetings between Red Bull motorsport advisor Marko and Yamamoto, who is responsible for Honda's motorsport budget and reports directly to the board, in recent weeks.

Sources with good knowledge of the situation say talks have focused around Toro Rosso taking a Honda supply from 2018, with Marko interested in the senior team Red Bull switching in the future if Honda improves its performance sufficiently.
Toro Rosso-Honda 2018 talks progressing
 
Ööh, mistähän mahdat puhua? Kubican nopein kierros tänään oli 1:18,5, aika-ajossa Hulkin nopein aika oli 1:17,4.
Autosport oli tehnyt väärän uutisen näköjään. Alkujaan siellä väitettiin Kubican sijoittuneen seitsemänneki ajalla 1:18.7.
 
Robbe on kohta ajanut jo kaksi kisamatkaa päivän aikana, joten spekulaatiot käden kestämisestä lienee ohi. Kubica ajaa ratilla, jossa on vaihdevipu vain toisella puolella ja vain kytkin toisella. Tähän tyyliin:
06301ee0-bf32-4fdb-9c6e-d046dc744967_800.jpg

Tässä vielä tuore kuva ratista. Vaihteiden vaihdolle ylös sekä alas omat vipunsa sekä kytkimelle omansa niinkuin yllä mainittu.

robert-kubica-2017-unkari-ratti-vaihteet.jpg
 
halosta valittajille tiedoksi, että ne voi värjätä. eikä toi mikää kauheen ruma ole. luultavasti haloon tulee jotain aerodynaamisia härpäkkeitä myäs
ferrarihalo.JPG
 
Nojoo, paljon auttaa kyllä väritys. Mutta silti, jos kerran turvallisuutta haetaan niin pistetään kuskit koppeihin ja vaikka 0/0 heittoistuimet autoihin niin pääsee poiski hätäseen. Pikkunen reikä vain ohjaamon kattoon niin saadaan sanoa että onhan nämä open cockpit-autoja. Ei tuo oikein formuloihin sovi, vaan minkäs teet.
 
halosta valittajille tiedoksi, että ne voi värjätä. eikä toi mikää kauheen ruma ole. luultavasti haloon tulee jotain aerodynaamisia härpäkkeitä myäs
Todennäköisesti ei tule, koska autosta on edelleen päästävä ulos tietyssä ajassa ja ylimääräiset härpäkkeet vain haittaavat sitä. Muuten on selvää, että halon muoto ei ole välttämättä täsmälleen juuri tuollainen kuin mitä on esitetty. Varsinainen toteutus nähdään sitten kun nähdään. Ainakin tuo keskimmäinen rakenne voi ohentua vielä.
 
Onko tuota haloa muuten tutkittu semmosissa tapauksissa että kuski on esim tajuton (varmasti on, mutta onko tästä mittään julkista infoa). Luulis tuota kattellessa että ei tuo ainakaan helpota pelastajien hommaa saaha kuski autosta pois. Tokihan siinä voi olla joku pikairrotus tyyliin panostetut kiinnityspultit joilla koko härpäkkeen saa irti nopeasti, mutta ei ole itellä tullu vastaan infoa tästä.
 
Halo tulee olemaan kiinteä, eli sitä ei saa autosta mitenkään irti. Mutta pelastajathan mahtuu ottamaan kuskin pois, vaikka halo siinä onkin vähän edessä.
 
Pikaseen tuossa uutisia vilkuilin ja tuo Bottaksen sopparitilanne näyttää kyllä vähän tylyltä. Lyhyttä jatkoa olis mersu tarjoamassa koska lähellä on aika että monen nimikuskin soppari päättyy. Bottas taas ite on sanonu että mahollisimman pitkää paperi olis mersulta hakemassa. Noh aika näyttää, toivottavasti menis putkeen.
 
Jos vettel tekee vain 1v sopparin niin ei taida bottas pitempää saada.

Toisaalta voisivathan nuo tehdä Bottakselle pitkän sopparin ja ottaa Vettelin Hamiltonin tilalle. En oikein usko HAM+VET kuskikaksikkoon kuitenkaan vaikka Vettel voisikin siirtyä Mersulle. VET+BOT olisi helpommin hallittavissa ja tuloksellisesti riittävän hyvä.
 
Kärkikuljettajat eivät kyllä yleensä tee noin lyhyitä sopimuksia, kun puhutaan kuitenkin potentiaalisesta mestaritallista. Vettel tekee sopimuksen, jonka kesto on 2-3 vuotta. Mersulla kytätään nyt sen paperin kestoa ja Bottas saanee yhtä pitkän jatkon. Sekin on ihmeellistä, että Mersulla ollaan selvästi fiksoituneita Vettelin tilanteeseen. Tarjolla olisi myös Verstappenia ja Ricciardoa ensi vuonna. Pidän itse ihmeenä, jos Vettel suostuisi Hamiltonin tallikaveriksi. Hamilton lienee helpompi taivuteltava.

Sekin lienee varmaa, ettei Alonsoa pidetä varavaihtoehtona.

Edit: no otetaan sen verran takaisin, että jos Vettel vääntämällä vääntää saadakseen yksivuotisen paperin ja mahdollisuuden loikata mihin vain kärkitalleista kaudeksi 2019, niin Ferrarinhan on pakko suostua siihen. Eipä ole ketään muutakaan, jonka voisi tilalle tuoda. (Juu, edelleenkään ei Alonsoa.)
 
Viimeksi muokattu:


Lyhyt kooste Kubican F1-urasta. Harmi, että jäi kesken. Oli mestarisainetta mun mielestä.
Toivottavasti toinen yritys onnistuu ja tulee hyvää tulosta.
 
2018 kauden jälkeen Ricciardo on vapaa lähtemään Red Bull:lta. Voi tuoda oman mausteensa 2019 kuskivalintoihin.
 
Pikaseen tuossa uutisia vilkuilin ja tuo Bottaksen sopparitilanne näyttää kyllä vähän tylyltä. Lyhyttä jatkoa olis mersu tarjoamassa koska lähellä on aika että monen nimikuskin soppari päättyy. Bottas taas ite on sanonu että mahollisimman pitkää paperi olis mersulta hakemassa. Noh aika näyttää, toivottavasti menis putkeen.

ei Bottaksella mitään hätää ole. Jos ei totaallisesti kyykkää, niin jatkaa jossain kärkitallissa. Mikä se ikinä onkaan ensikauden jälkeen. McLaren tulee vielä.. [/QUOTE]

Ei tuolla nyt oikeasti vaihtoehtoja hirveänä ole. Alonsoa en pidä enää vaihtoehtona, aika ajanut ohi ja halvemmalla saa isoa potentiaalia. Lisäksi melko hyvällä prosentilla polttanu siltoja takanaan.. Bottas on todistanut, että ei Hamiltoninkaan rinnalla nöyristele, mut tarvittaessa pelaa tiimille.

Bottaksella on pullat oikein hyvin uunissa. Taitaa olla näistä tulevaisuuden tähdistä ainut, joka todella on näyttänyt kyntensä. Esim. Verstappenissa varmasti potentiaalia on, mut ei ole vielä kyllä näyttänyt kypsyyttä.. voi olla hyvinkin ailahteleva suorituskyvyn kans (keskeytykset).
 
Esim. Verstappenissa varmasti potentiaalia on, mut ei ole vielä kyllä näyttänyt kypsyyttä.. voi olla hyvinkin ailahteleva suorituskyvyn kans (keskeytykset).
Ootko tosissas? Viime kaudella oli kyllä ties mitä sähellystä, mutta tällä kaudella viisi keskeytystä joista neljään ei kuskilla osaa eikä arpaa*. Espanjan kolaria en muista tarkkaan, voiko siitäkään syyttää Verstappenia. :D

*Ellei nuo moottorin hajoamiset sitten johdu ajotyylistä tms. :confused2:
 
Ootko tosissas? Viime kaudella oli kyllä ties mitä sähellystä, mutta tällä kaudella viisi keskeytystä joista neljään ei kuskilla osaa eikä arpaa*. Espanjan kolaria en muista tarkkaan, voiko siitäkään syyttää Verstappenia. :D

*Ellei nuo moottorin hajoamiset sitten johdu ajotyylistä tms. :confused2:

No laske sinä Vesrtappen varmaksi mestarismieheksi, minä en. Ei ole vielä joutunut kärjessä taisteleen kisa toisensa jälkeen.

edit: Viimekisassaki tuuppas tallikaverin. Perez meinas tehdä saman. Näitä Bottaksen "kilpailijoita" ku tässä mietitään.

edit2: munkilla on imo tähän asti selvinnyt. Alkaa se karma kolkutteleen vielä, jos yhtä pöljästi ajaa. Sadekelillä on kyllä näyttänyt osaamisensa.
 
No laske sinä Vesrtappen varmaksi mestarismieheksi, minä en. Ei ole vielä joutunut kärjessä taisteleen kisa toisensa jälkeen.

edit: Viimekisassaki tuuppas tallikaverin.
Mistähän revit mestarimieheyden tähän yhteyteen. Näin toki tuuppasi, mutta sinä tässä väitit keskeytyksien kertovan jostain kypsyydestä, tulin vain korjaamaan virheellisen huomiosi.
 
Verstappen on kyllä mielenkiintonen tapaus. Nopea kaveri, ja röyhkeä. Molemmat ominaisuudet kisakuskilla ihan tarvittavia, mutta ehkä tuota röyhkeyttä vois hieman antaa pois tuonne suoritusvarmuuden suuntaan. Eikä semmonen herrasmiesmäisyyskään huonoa tekis. Mutta ehkä tuo kehittyy. Vuosia on kuiten eessä, ainaki nopeuden puolesta.
 
Mistähän revit mestarimieheyden tähän yhteyteen. Näin toki tuuppasi, mutta sinä tässä väitit keskeytyksien kertovan jostain kypsyydestä, tulin vain korjaamaan virheellisen huomiosi.

Siitä, että etitään kärkitalleihin kuskeja? Sinä tähän lähdit. Itse puhuin mahdollisista Bottaksen kilpailijoista tallipaikoissa.
 
Verstappen on kyllä mielenkiintonen tapaus. Nopea kaveri, ja röyhkeä. Molemmat ominaisuudet kisakuskilla ihan tarvittavia, mutta ehkä tuota röyhkeyttä vois hieman antaa pois tuonne suoritusvarmuuden suuntaan. Eikä semmonen herrasmiesmäisyyskään huonoa tekis. Mutta ehkä tuo kehittyy. Vuosia on kuiten eessä, ainaki nopeuden puolesta.

Egoa ihan liikaa nuorella miehellä. Mut kyllä se siitä vielä karisee pois. Sit onkin kuski jota ei helpolla voiteta. Mut sanomattakin selvää, että on merkattu mies. Mut viettänee vielä ainaki pari kautta red bullilla. Ei se niiin arvokas sentäs vielä ole, että sitä sieltä pois maksettais.
 
Verstappen on liian raju autolle, koska noi jatkuvat tekniset viat eivät voi olla vain sattumaa, jos tallikaveri on yhtä nopea ja pääsee maaliin. Ja kyllähän sen on incar-kuvastakin nähny, että se vie sitä rassia rajoille ihan kokoajan. Pikkasen jos se malttais enemmän, ni sais hyviä sijoituksia ja pääsis maaliin.

Samaahan sanottiin Räikkösestä kun McLareni hajos jatkuvasti, mutta sitten taas Lotuksella tais ajella ennätysputken ilman keskeytyksiä. Kyllä se minusta kuskin pitäisi vaan antaa painaa niin paljon kun vehkeestä lähtee irti eikä huolehtia kalustosta. Valitettavasti ei vaan ihan noin nykyään mene.
 
Egoa ihan liikaa nuorella miehellä. Mut kyllä se siitä vielä karisee pois. Sit onkin kuski jota ei helpolla voiteta. Mut sanomattakin selvää, että on merkattu mies. Mut viettänee vielä ainaki pari kautta red bullilla. Ei se niiin arvokas sentäs vielä ole, että sitä sieltä pois maksettais.

Juu, egoa on kyllä riittävästi. Mutta jos nyt spekuloi että hieman järkeistyy ja kasvaa niin muutaman vuoden sisällä voi olla kova luu. Ärsyttävä, aina oikeassa oleva nilkki tuo imho vielä on, mutta ei tuota potentiaalia lie käy kiistäminen vaikken tyypistä tykkääkkään
 
Pitää muistaa, että Verstappen on vasta 19-vuotias. Vertailun vuoksi Bottas pääsi ekaan F1-talliinsa 24-vuotiaana...
 
Jep, nuori kaveri, ja paljon on vuosia luultavasti edessä ykkösissä. Itseäni toistaen, pidän tyyppiä ärsyttävänä, mutta niinpä pidin Schumiaki. Jotenki vain näkisin että Verstappenissa on tarvittavaa kusipäisyyttä ja röyhkeyttä tulla menestyväksi, vaikkei nuo piirteet mitään toivottavia tai välttämättömiä olekkaan, mutta onhan nuo piirteet kautta aikojen esiintyny huipuilla. Noh, tulevaisuus näyttää.
 
Verstappen on loistava. Tollasia kuskeja sarja tarvitsee, eikä mitään Palmereita.
 
Verstappen on liian raju autolle, koska noi jatkuvat tekniset viat eivät voi olla vain sattumaa, jos tallikaveri on yhtä nopea ja pääsee maaliin. Ja kyllähän sen on incar-kuvastakin nähny, että se vie sitä rassia rajoille ihan kokoajan. Pikkasen jos se malttais enemmän, ni sais hyviä sijoituksia ja pääsis maaliin.

En nyt jaksa alkaa tilastoja kaiveleen mutta kyllähän molemmilla Red Bulleilla on noita teknisiä ongelmia ollut koko kauden.
 
Räikkönen nykykuskien ykkönen – Sennan rinnalle Belgiassa?

Räikkönen nykykuskien ykkönen – Sennan rinnalle Belgiassa?
SPORT > F1 > UUTISET JULKAISTU 21.08.2017 13:58

Kimi Räikkönen juhli voittoa Belgiassa kaudella 2009.


Ferrari-kuski Kimi Räikkönen voi nousta legendaarisen Ayrton Sennan rinnalle Belgian GP:n voitoissa tulevana viikonloppuna.

Räikkönen on aina viihtynyt Span radalla, sillä hänellä on Belgiasta neljä voittoa (McLarenilla 2004 sekä 2005 ja Ferrarilla 2007 sekä 2009). Se on eniten nykykuskien keskuudessa.

Suomalaista voitokkaampia Belgiassa ovat olleet vain legendaariset Ayrton Senna (5) ja Michael Schumacher (6). Räikkönen voi siis nousta viikonloppuna tilastossa Sennan rinnalle.

Räikkösen edellisestä osakilpailuvoitosta on kulunut jo yli neljä vuotta. Se tuli Lotuksella Australiassa keväällä 2013.

Tällä kaudella hän on ollut kahdesti kolmas ja kahdesti toinen.

Se olis kesälomat kohta vietetty ja ensviikonloppuna pärähtää belgian gp. Itselle ainakin vuoden odotetuin kisa.

Mersu tietty voittaa ja ferrari tulee perässä, mutta naiivisti toivon taas, että Kimi voittais. :lol:
 
Mersu tietty voittaa ja ferrari tulee perässä, mutta naiivisti toivon taas, että Kimi voittais. :lol:
Itse toivon, että Bottas voittaa. ;) Räikkösen voittomahdollisuudet ovat aika heikot. Tosin Forecan mukaan sunnuntaina olisi pieni sateen mahdollisuus, jolloin Mersun ylivoima todennäköisesti hieman kutistuisi. Sekin voisi sataa esim. Red Bullin laariin.
 
Sama toive minullakin, mutta Vettelin tarttis keskeyttää kärkipaikalta ensin. Ei kovinkaan todennäköinen skenaario.

Ferrarin taktiikkaan luottaen Räikkönen tarvittaessa työntää Vettelin hyytyneen auton maaliin saakka..

Mutta joo, pakkohan se on toivoa Räikköselle voittoa :tup:
 

Brittitoimittaja vaatii Räikköstä lopettamaan F1-uransa


Harvemmin Autosportin toimittajalta näin mautonta tekstiä. Nyt ei kuitenkaan olla foorumilla.

mm. seuraavaa...
– Formula ykkösistä ei puutu alisuorittajia, mutta yksi surullisimmista tapauksista on mies, jolla olisi ollut lahjakkuutta tulla maailmanmestariksi useamminkin kuin vain kerran, brittitoimittaja Stuart Codling kirjoittaa laajassa Kimi Räikköstä käsittelevässä jutussaan Autosportin verkkosivuilla.

– Kimi Räikkösen olisi jo aika tajuta, ettei hän enää pysty saavuttamaan formula ykkösissä enempää.
- Hänen pitäisi tehdä tilaa jollekin – rohkenemmeko sanoa, mielenkiintoisemmalle kuljettajalle.
:facepalm:
 
Minäkin toivoisin Räikkösen eläköityvän, koska mies ei tosiaan varsinkaan Ferrarilla voi saavuttaa mitään Vettelin apupoikana. Se ei kuitenkaan ole pelkästään Räkän käsissä, vaan Ferrari halunnee pitää hänet tiimissä, kunnes se mielenkiintoisempi kuljettaja on saatavilla. F1-sarja tuskin voittaisi mitään sillä, jos joku Grosjean tai Pérez nostettaisiin Vettelin aisuriksi.

--

Voikohan asia oikeasti olla niin, että Honda on koko tämän kolme vuotta testannut "moottoriaan" yksisylinterisenä protona testipenkissä? Selittäisi kyllä todella hyvin sen, miksi kone on niin saatanan paska. Googlettelin kuvia F1-testipenkeistä, niin ainakin Renault on jo kauan sitten käyttänyt kokonaisia moottoreita penkissäkin.

Autosport sanoi:
We are changing our way of development. We're not too much insisting on mono-cylinder [dyno] development.

We can check factors or elements or many concepts with the mono-cylinder [block] but we now understand we need to check with the V6 to finalise our specification.

So we are no longer relying too much on the mono-cylinder results.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 176
Viestejä
4 488 685
Jäsenet
74 164
Uusin jäsen
wesseli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom