- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 9 287
Juurikin näin. Mikä järki laittaa numeroita, jos ne ei lähetyksiin edes näy kunnolla. Ei kaikilla ole 50 tuumaisia telkkuja ja katsele fullhd:na.. toki nuo useimmiten erottaa, viimeistään kypärästä, mut ei se pahitteeksi ole, että tuodaan enemmän esille.Olisi tuo kyllä hyvä, että nimet/numerot erottuisi selkeämmin. Perehtynytkään ei ole aina ajan tasalla näistä joten kasuaalimmalle katsojalle varmasti aivan mahdotonta tunnistaa kuskit. Toki tuo sponsorinäkökulma on ihan hyvä, ei saisi mielestäni sellaisia haitata muutokset.
Noh, toisaalla ei ne vissii (ainakaa kaikki) ole levinnyt, että voidaan käyttää esim. Monacossa ja muilla moottorille kevyemmillä radoilla uudelleen.Hieman huolestuttaa myös Ferrarin tekniikan kestävyys. 3 kisaa takana ja jo puolet kauden turboista käytetty...
En usko, että vielä on otettu uutta kehitysversiota käyttöön. Voi se toki mahdollistakin olla, mikäli on huomattu joku selkeä ongelma nykyisessä.Toisaalta jos osaan tulee kehitysversio, niin se on vaihdettava jos sen haluaa käyttöön. Eli onko vaihdettu koska ei ole kestänyt vai onko kehitetty uusi parempi malli?
JA niitä vanhojahan saa käyttää edelleen. Esim. kisoissa, jotka eivät ole niin paljon tehoriippuvaisia.
Vähän veikkaan, että noiden voimalähteiden kans on tänä vuonna kaikilla ongelmaa. Voi todennäköisesti olla ratkaisemassa mestaruuttakin, joka mielestäni ei kovin hyvä asia ole. Toisaalla ihan jees, että koneen pitää myös kestää. Ei vaan vielä mun päähän istu, että F1:ssä säästellään moottoreita.. ei edelleenkään. Nuo nyt pitäis kuite olla niitä super-prototyyppejä, jotka vois paukkua milloin vaa. Ei kuninkuusluokassa tarvittais säästelyhommia. Talleille vaan isompi siivu tuloista ja sillä sipuli. He tätä touhua kuitenki pyörittää loppupeleissä.