Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Bottas laittaisi luun poikittain jollekin jonnekin.Alkaispa jo kisat..
Testeissähän noita viritelmiä kokeillaan. Ekassa kisassa nähdään sitten millaisia ne kauden autot ovat. Kaikki viritelmät eivät tietenkään toimi odotetusti, joten niitä karsitaan ja kauden aikana kehitetään uusia.On komee! Härpäkkeitä on paljon 2017 autoissa
Ei saatana noita haineviä ja härpäkkeitä . Perustelisivat nyt FIA:n toimesta sen turvallisuusriskin mikä noista tulee kun pienestä kosketuksesta on rata täynnä paskaa kun mikäkin pala puuttuu eikä auton aero siltikään tunnu olevan moksiskaan tuosta.
Ferrari näyttää aikas epäonnistuneelta jo ennen kauden alkua ja McLaren aivan hirveän värinen, olis nyt edes kokonaan sitten oranssi.
No tässä vaikka yksValituksia riittää, parantavat ehdotukset tosin loistavat poissolollaan.
No tässä vaikka yks
Tulee joku Force India mieleen. Uusi väritys on hienompi kuin tylsät hopeanuolet tai se lähes kokomusta.
Tää ja seuraaja ovat kyllä upeimmat ikinä. Lähellä sydäntä on myös ysärin taitteen punamustat Ferrarit jotka ovat jotenkin poikkeuksellisen elegantteja.Yks mikä tämän kauden mukavimmista yllätyksistä on ni noi nuolimaiset etusiivet, joista aina tulee mieleen omasta mielestä kaunein F1 auto ikinä, Brabham BT52 (1983):
Näyttää kilpa-autolta, samoin ^ #838 McLaren mutta samalla kovin turvattomalta. Kuskilla ei paljoa suojaa ole.Tää ja seuraaja ovat kyllä upeimmat ikinä. Lähellä sydäntä on myös ysärin taitteen punamustat Ferrarit jotka ovat jotenkin poikkeuksellisen elegantteja.
Tuskin se mikään yllätys on, kun säännöt pakottavat "deltasiipiin". Itse en tykkää. Taakse päin kallistettu takasiipi on myös todella ruma. Syntyy sellainen vaikutelma, että lajin piiriin halutaan houkutella teinejä, jotka tykkäävät videopelimäisistä muodoista.Yks mikä tämän kauden mukavimmista yllätyksistä on ni noi nuolimaiset etusiivet
Tuskin se mikään yllätys on, kun säännöt pakottavat "deltasiipiin". Itse en tykkää. Taakse päin kallistettu takasiipi on myös todella ruma. Syntyy sellainen vaikutelma, että lajin piiriin halutaan houkutella teinejä, jotka tykkäävät videopelimäisistä muodoista.
En vaan ole ollenkaan niin vakuuttunut siitä, että siivekkeiden muoto olisi se syy, miksi teinit eivät formuloita katso.Tiedä syystä, mutta parempi olisi houkutellakin teinejä kuin Ecclestonen porhokerhon miljardöörikavereita, jos lajille halutaan tulevaisuudessakin katsojia.
Takasiipi näyttää "vauhdikkaalta". Lisäksi "kallistettu" takasiipi on varmaan senkin takia, että takasiipeä saa taaemmaksi.Tuskin se mikään yllätys on, kun säännöt pakottavat "deltasiipiin". Itse en tykkää. Taakse päin kallistettu takasiipi on myös todella ruma. Syntyy sellainen vaikutelma, että lajin piiriin halutaan houkutella teinejä, jotka tykkäävät videopelimäisistä muodoista.
Eiköhän aerodynamiikka mene esteettisyyden edelle. Voisi selittää takasiiven asennon.
Aikoinaan käytettiin noita "hain eviä" ja sitten ne katosivat, who knows why? Tuskin nuo tulevat jäädäkseen taaskaan. Kompromisseja. Ihmiset haluavat nähdä sellaisia autoja kuin oli ennenkin, vaikkakin muuten ovatkin muuttuneet aikaslailla. Lienee tuollaisellakin jotain painoarvoa.
Joo, 2009 pistettiin säännöt niiden osalta uusiksi kun edellisellä kaudella radoilla rupesi näkymään bemarin kaltaisia kammotuksiaLisäilmanohjaimia taidettiin suitsia jossain vaiheessa aika kovalla kädellä, joskaan en muista, milloin. McLarenin "sarvet" kai ainakin lähtivät silloin.
e: Olisiko muuten juuri 2009 alkanut noiden kitkentä?