Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauheeta seurattavaa kyl toi McLarenin meno.Ei juma, McLaren kosahti jällee. Kohta alkaa Alonsolla lämpö nousta.
Tuosta tulee mieleen kausi 2005 jolloin lahosi jatkuvasti kimin alla,silloin tosin oli erittäin nopea kun vaan kesti kasassa.Eilen tuli tuosta kaudesta Max reilun kolmen tunnin muistelupätkä,tänään on uusintana.Kauheeta seurattavaa kyl toi McLarenin meno.
Hondallehan tuo on PR-katastrofi, kun jälleen kerran ei koneet tunnu toimivan. On outoa, että japanilaisvalmistajalla on moottoriongelmia.
Red Bull voitti 2010-2013 n. 52,5% kaikista kisoistaMuistaakseni Vettel ja RB olivat aika lähellä dominointia tuossa hetki sitten, voi olla että muistan väärin... on siitä kuitenkin jo monta vuotta.
Red Bull voitti 2010-2013 n. 52,5% kaikista kisoista
Mercedes voitti 2014-2016 n. 88% kaikista kisoista
Vettel oli välillä dominoiva Red Bullilla, mutta Red Bull ei ollut itsessään dominoiva:
2010: Vettel johti MM-sarjaa ensimmäisen kerran vasta viimeisen kisan jälkeen. Webber MM-sarjan 3.
2011: Vettel dominoi sarjaa mielin määrin. Webber MM-sarjan 3. Voitot 11-1
2012: Vettel varmistaa mestaruuden viimeisessä kisassa. Webber MM-sarjan 6.
2013: Vettel dominoi sarjaa mielin määrin. Webber MM-sarjan 3. Voitot 13-0
Hamilton spinnaa hiekalle. Pidempi auto voi lisätä tota riskiä että perä lähtee alta, vaikka muuten on pitoa enemmän.
Red Bull voitti 2010-2013 n. 52,5% kaikista kisoista
Mercedes voitti 2014-2016 n. 88% kaikista kisoista
Vettel oli välillä dominoiva Red Bullilla, mutta Red Bull ei ollut itsessään dominoiva:
2010: Vettel johti MM-sarjaa ensimmäisen kerran vasta viimeisen kisan jälkeen. Webber MM-sarjan 3.
2011: Vettel dominoi sarjaa mielin määrin. Webber MM-sarjan 3. Voitot 11-1
2012: Vettel varmistaa mestaruuden viimeisessä kisassa. Webber MM-sarjan 6.
2013: Vettel dominoi sarjaa mielin määrin. Webber MM-sarjan 3. Voitot 13-0
Näinhän se taitaa olla.Taitaa kuitenkin olla juuri päinvastoin.
Viittaat kai Crashtappeniin.Hyvä. Perstappi joutuu tekemään enemmän töitä.
Vähän harmillista että autot on nyt paljon nopeampia, mutta tuskin nähdään enää niin paljoa ohituksia kuin 2016.
Gary Anderson sanoi:It’s worry to see Honda say that there are concerns about its oil tank based on what happened yesterday. To discover an oil tank shape is potentially incorrect suggests something is seriously wrong as normally it only shows up as a pickup problem in fast corners. To discover it on an installation lap at lower speeds suggests it’s a fundamental problem. The oil tank is vital to the engine and something most teams have a very good understanding of and very good test rigs to simulate all the forces and flows. So for McLaren and Honda to come to the first test session with a potential problem is a concern. It seems they are still missing out on the basics.
Ajovirheet, joiden vaikutus on olematon kiitos hehtaarin asfalttialueiden. Ok, Melbourne ja Monaco voivat olla mielenkiintoisia.Uskon ja toivon, että nyt kun mennään mutkissa kovempaa, tulee myös enemmän ajovirheitä.
We lost power to the power unit. At the moment we don't know what has caused the issue. We are currently changing the power unit in order to investigate fully and identify the cause. We will update you when we have further information.
Ajovirheet, joiden vaikutus on olematon kiitos hehtaarin asfalttialueiden. Ok, Melbourne ja Monaco voivat olla mielenkiintoisia.
Ihan täysi farssi taas kerran.Hondan ongelmat jatkuu:
OT: Kuka tuo avatarisi hahmo on, kun racedepartmentilla jollain käyttäjällä on tuo sama kuva?Ihan täysi farssi taas kerran.
Kappa | Know Your MemeOT: Kuka tuo avatarisi hahmo on, kun racedepartmentilla jollain käyttäjällä on tuo sama kuva?
Kiitos.
Tästä kuvasta hyvin näkee mikä on uusien kumien kontaktipinta-ala. Aika paljon pienempi mitä monet veikkasivat
Se on todellisuudessa paljon isompi, koska silloin kun ajetaan lujaa niin downforce painaa autoa alaspäin ja kosketuspinta-ala kasvaa, tai näin ainakin kuvittelisin
Ja pitää muistaa myös se, että tuosta kun paikaltaan lähtee, ni kumit kapenee kovassa pyörinnässä. Vasta vauhdissa sitten ottavat enemmän pinta-alaa, kun downforce painaa niitä maahan lujemmin.
No ainakin Hondan koneet vaihtavat joihinkin toimiviin.
Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi. Tarkoitin siis että tottakai McLaren varmaan jatkaa mutta tällä tahdilla Honda ei jatkane enää kauaa. Ainakaan siis McLarenin autoissa. PR mielessä vaan japanilaiselle firmalle aika "noloa" tulla useaksi vuodeksi mokailemaan oman ydinosaamisensa osalta ja sitten luovuttaa.
Honda tarvisi kipeästi toisenkin tiimin moottorin kehitystä varten
Onkos McLarenilla ja Hondalla joku yhteistyösopimus ja kauan se on vielä voimassa?
BBC sanoi:"It became obvious at Silverstone that cracks are appearing in the relationship between McLaren and Honda - just seven months into a 10-year contract"
Ilmeisesti kymmenvuotinen soppari, toki kaikki on mahdollista formuloissa.
Lähde
Vitun iltapaskat... ihan eri renkaat käytössä jne.
autosport sanoi:1 Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.960s - 108
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m20.983s 0.023s 66
3 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m22.200s 1.240s 89
4 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 1m22.204s 1.244s 118
5 Esteban Ocon Force India/Mercedes 1m22.509s 1.549s 86
6 Daniil Kvyat Toro Rosso/Renault 1m22.956s 1.996s 68
7 Valtteri Bottas Mercedes 1m22.986s 2.026s 102
8 Jolyon Palmer Renault 1m24.139s 3.179s 53
9 Antonio Giovinazzi Sauber/Ferrari 1m24.617s 3.657s 67
10 Stoffel Vandoorne McLaren/Honda 1m25.600s 4.640s 40
11 Lance Stroll Williams/Mercedes 1m26.040s 5.080s 12
Ferrarihan on edellisilläkin kausilla kunnostautunu tässä että pre-season testeissä vedetään kärkiaikoja ettei italian lehdistö tilttaa ja vaadi tallipäällikön päätä vadille vielä ihan tässä vaiheessa kautta.
Ai että. Testejähän nämä, mutta ei tuo nyt pahalta näytä.