Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se ole nyt selvää, ettei Bottas voi mitään hämylle tänäkään vuonna. Ärsyttää
Eiköhän se ole nyt selvää, ettei Bottas voi mitään hämylle tänäkään vuonna. Ärsyttää
aska kisa ja kun kaikki alkoi hehkuttamaan Valtteria, niin Hamilton löi taas jauhot suuhun.
Ehdottomasti samaa mieltä. Muka piti tulla ohittaminen helpommaksi.Jotenkin surullista että nämä kilpailut ei nykyään ratkea oikeasti kilpaa ajamalla. Tässäkin kisassa lähtö käytännössä ratkaisi kisan koska ohittaminen on niin pirun hankalaa. Ei ole kyllä ihme jos manataan kokoajan katsojalukujen hiipumista kun käytännössä joudut seuraamaan 1,5 tuntia letkassa ajamista.
Niin ketkäs täällä huuteli että hamiltonin pää alkaa leviämään
Eiköhän se ole nyt selvää, ettei Bottas voi mitään hämylle tänäkään vuonna. Ärsyttää
Niin ketkäs täällä huuteli että hamiltonin pää alkaa leviämään
Upeaa, että tämän keskustelupalstan asiantuntijoiden kapeakatseisuus ei koskaan petä.Alfa alkaa jo osoittaa hyytymisen merkkejä valitettavasti. Odotettavissa tosin kyllä oli että eivät pysy kehityksessä mukana.
Upeaa, että tämän keskustelupalstan asiantuntijoiden kapeakatseisuus ei koskaan petä.
Epäonnistuneen startin jälkeen Bottas ajoi juuri niinkuin pitikin ajaa. En ainakaan itse keksi miten sen olisi muuten pitänyt ajaa.
Kukaan ei pysty tuolla radalla ohittamaan oman tallinsa kuskia, koska ohittaminen on vaikeaa ja ilman selvää toisen ajovirhettä ei voi siis ohittaa yhtä nopeaa autoa.
Alla samat renkaat kuin edellä ajavalla tallikaverilla, eli renkainen elinikä on kiinni ajamisesta ja ne täytyy pitää kunnossa.
Okei. Mutta kerropa kuinka kuinka monta pistettä (joiden perusteella maailmanmestaruus määräytyy) saa paalupaikasta tai tallikaverinsa päihittämisestä aika-ajoissa?...
Aika-ajoista ei tarvi kyllä olla huolissaan, jäätävän kova temppu Valelta lyödä Hamilton kolme kertaa putkeen.
Viimeksi kun tarkistin niin ei yhtään.Okei. Mutta kerropa kuinka kuinka monta pistettä (joiden perusteella maailmanmestaruus määräytyy) saa paalupaikasta tai tallikaverinsa päihittämisestä aika-ajoissa?
Varmaan huomattavasti enemmän syö miestä sen jälkeen hävitä kisassaViimeksi kun tarkistin niin ei yhtään.
Mutta tekeehän se hyvää itseluottamukselle päihittää kaikkien aikojen parasta paalumiestä, ja vielä reilusti.
Varmaan huomattavasti enemmän syö miestä sen jälkeen hävitä kisassa
Tuskin hän sitä tarkoitti negatiivisessa valossa, sillä uusien painorajasääntöjen myötä kuljettajien ei tarvitse enää dieetata terveyden ja hyvinvoinnin kustannuksella.Hamilton ainakin sanoi painavansa nyt 7 kiloa enemmän. Massaa kerätty, mutta eiköhän se ole sama homma Valtterinkin kanssa. Eiköhän Hamiltonia paina taas jotkuu ulkopuoliset seikat. Kaiken maailman gaaloissa pitää käydä uittamassa melaa Kardashanien mekon alla yms.
Ei vaan nimenomaan turva-auton aikana on mahdollista saada ilmainen varikkostoppi sen kuljettajan kustannuksella, joka kävi varikolla muutaman kierroksen sisällä ennen turva-autoa. Seurasin kisaa silmät kiinni, joten en tiedä Bottasin erosta taakse päin, mutta ilmeisesti hänen takanaan oli myös tehty stopit ja siksi Vale ei menettänyt sijoja tällä kertaa. Hamilton sen sijaan ei hyötynyt eikä kärsinyt kisan kärjessä.Munkin saa see, joka käy juuri ennen SC varikolla ja muut joutuvat letkasta poistumaan varikolle. Alonso juonittiin Singaporessa johtoon juuri tällä taktiikalla.
Bottas on silti kakkoskuski ja sen tehtävä on toimia tulppana takana tulijoille.
Jos Bottas on ylivoimainen toki sen annetaan voittaa, koska se on tallin etu.
Mercedes ei halua kuskien tekevän samanlaisia riskejä / virheitä kuin mitä Ferrari tekee. Siksi siellä jäädytetään tilanne jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Jos ei tottele tallia, tulee Bottakselle äkkiä lähtö, yhdessä kisassa Bottas ajoi hiukan omin päin ja Toto oli tapauksesta hyvin hapan.
Voi hyvin olla että Bottaksen auto viritetään aika-ajoihin ylitehokkaaksi jotta hän saisi paalupaikan ja varmistaisi että pääsee blokkaamaan Ferraria.
Kyllä tallissa hienosäädetään taktiikkaa, ei se ole mitään salaliittoteoriaa.
Tämmöiset pienet ratkaisut helposti auttaa merkkimestaruuteen joka tallille tärkeä.
Mietityttää että Bottas oli aika vihainen autonsa kytkimen toimintaan. Vähän kuin olisi tiennyt tallin säätäneen jotain ja halusi asiaan selityksen.
Toki tuo on vain lehdistön korostamaa asiaa, enkä kuullut itse miten asiaan suhtautui.
Lähdettä tälle väitteelle on tietysti turha kyselläJuurikin näin. Bottaksem auto on viritetty koneen kestäminen kannalta vaarallisen yli aika-ajoja varten
Jep ja asennekin muuttunut. Tykkään toistaiseksi.Verstappenkin on tainnu maksella oppirahansa, tänä vuonna on nähty kyllä todella rauhallinen ja tasainen suorittaja aiempiin kausiin verrattuna.
No toisaalta Baku on aivan erilainen kisa missä on helvetin pitkä suora mistä saa vetoa jopa ilman DRS.Eikä ajanut. Hamilton ajoi Bakussa niinkuin pitää ajaa, eli koko ajan painostaen, jolloin virheen mahdollisuus tietysti kasvaa.
Bottas on silti kakkoskuski ja sen tehtävä on toimia tulppana takana tulijoille.
Jos Bottas on ylivoimainen toki sen annetaan voittaa, koska se on tallin etu.
Mercedes ei halua kuskien tekevän samanlaisia riskejä / virheitä kuin mitä Ferrari tekee. Siksi siellä jäädytetään tilanne jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Jos ei tottele tallia, tulee Bottakselle äkkiä lähtö, yhdessä kisassa Bottas ajoi hiukan omin päin ja Toto oli tapauksesta hyvin hapan.
Voi hyvin olla että Bottaksen auto viritetään aika-ajoihin ylitehokkaaksi jotta hän saisi paalupaikan ja varmistaisi että pääsee blokkaamaan Ferraria.
Kyllä tallissa hienosäädetään taktiikkaa, ei se ole mitään salaliittoteoriaa.
Tämmöiset pienet ratkaisut helposti auttaa merkkimestaruuteen joka tallille tärkeä.
Mietityttää että Bottas oli aika vihainen autonsa kytkimen toimintaan. Vähän kuin olisi tiennyt tallin säätäneen jotain ja halusi asiaan selityksen.
Toki tuo on vain lehdistön korostamaa asiaa, enkä kuullut itse miten asiaan suhtautui.
Juurikin näin. Bottaksem auto on viritetty koneen kestäminen kannalta vaarallisen yli aika-ajoja varten
Mistäs tämmöisen tiedon löysit? Bottas ainakin itse puhuu kytkimen tärinästä lähdöstä Valtteri Bottas paljasti syyn heikkoon lähtöönsä – "Ei ole ikinä käynyt aikaisemmin"Bottaksen pahin vihollinen on valkoiset viivat lähtösuoralla.
Taas ilmeisesti meni lähtö vituiksi viivojen takia. Kannattaa kysyä Hamiltonilta, miten niiden yli pääsee sutimatta.
Iltasanomissa Toto Wolff arvelee viivoja syylliseksi.Mistäs tämmöisen tiedon löysit? Bottas ainakin itse puhuu kytkimen tärinästä lähdöstä Valtteri Bottas paljasti syyn heikkoon lähtöönsä – "Ei ole ikinä käynyt aikaisemmin"
Siellä on mahdollista seurata lähempänä ilman että tuhoaa renkat täysin. Barcelonassa kun seuraat tarpeeksi kauan nii tuhoat renkaat ja olet entistä huonommassa asemassa.
Aah, sinä oletkin joku f1 sisäpiiriläinen jolla on tarkat tiedot siitä miten lähellä milläkin radalla voi ajaa ja niin edelleen.
No hyvä että tuli selväksi niin ei tarvitse vaivautua esittämään omia maallikon näkemyksiä kun paikalla on kuitenkin asiantuntija.