- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 2 241
Ferrari kerto jo ennen kauden alkua että Vettel on ykköskuski, ei vettelin tartte murehtiaKannattasi leclerin vähän aukoa vettelille päätä hitaudestaan niin pääsis ihon alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ferrari kerto jo ennen kauden alkua että Vettel on ykköskuski, ei vettelin tartte murehtiaKannattasi leclerin vähän aukoa vettelille päätä hitaudestaan niin pääsis ihon alle
Kova veto Leclerciltä, tuolla vaikuttais myös olevan sellainen luonne että saa insinöörit helposti puolelleen, ihan varteen otettava mestariehdokas tälle kaudelle.
Saa nähdä tuleeko drs-ohituksia liukuhihnalta kisassa tuon keskikastin kohdalla.
Ellei ole sopimuksiin kirjattu järjestys.Jos ferrarin miehillä on yhtään pelisilmää niin nyt avaimet käteen leclercille ja tukea siitä tuleviksi vuosiksi kestomenestyjää. vettel alkaa olemaan jo vanhempaa kastia eikä monta oikeasti kilpailukykyistä vuotta ole edessä, jos yhtään tuolla kasetilla.
Ellei ole sopimuksiin kirjattu järjestys.
En usko, että Ferrari lähtisi noin räikeisiin temppuihin tässä vaiheessa kautta. Sen sijaan on mielenkiintoista nähdä, että miten varikkotaktiikat hoidetaan. Vetteliä suosivalla varikkotaktiikalla Vettel voitaisiin saada pelattua edelle, jos Leclercillä ei ole liian suurta johtoa.Uus mulkku tallipäällikö on jo julkisesti kertonut järjestyksen. Oksettavaa, jos Lecillä kisassa kulkee ja käsketään antaan tilaa kauden toisessa kisassa.
edit: jos näin menis, niin toivottavasti ei tottelis. Ei Ferrari ketää tilallekkaan saa ja Vettelin voittajalle aina tallipaikka löytyy.
Binotto sanoi, että jos L on ekan kierroksen jälkeen ekana, ja vikalla kierroksella ekana, niin saa voittaa.Uus mulkku tallipäällikö on jo julkisesti kertonut järjestyksen. Oksettavaa, jos Lecillä kisassa kulkee ja käsketään antaan tilaa kauden toisessa kisassa.
edit: jos näin menis, niin toivottavasti ei tottelis. Niin naurettavaa tuo olisi tässä vaiheessa kautta. Ei Ferrari ketää tilallekkaan saa ja Vettelin voittajalle aina tallipaikka löytyy.
Binotto sanoi, että jos L on ekan kierroksen jälkeen ekana, ja vikalla kierroksella ekana, niin saa voittaa.
NiiVetteliähän ei voi tuossa välissä pelata edelle? Ei **tu mikä ääliö tuo on. Nätti vastaus mihinlie kysymykseen. saa voittaa, jos on jopa viimeisellä kierroksella ekana.
edit: Voi olla, että Ferrarin kuski olisi viime kaudellakin ollut lähempänä mestaruutta, jos olis virhealtiin Vettelin sijaan panostettu Räikköseen. Lecillä ehkä paremmat asemat ollessaan Ferrarin tulevaisuuden toivo.
Kisassa ois voinut Vettelin voittaa jos ois annettu ohittaaTottahan se on, että reaktioajat ja aistit alkaa heikkenemään 25-30 vuoden iässä. Siinä mielessä Leclerc on ihan parhaassa iässä ja näkyy tuloksessa. Ihme sinäänsä, kun et kuitenkaan tullut Australian gp:n alla sanomaan, että "taisi olla Leclercin palkkaaminen virhe", kun ei aika-ajo ja kisa menneet nappiin.
Kimikin vielä 10 joukossa, myös vanhinten paalupaikkakuskien listalla.Leclerc on nyt toiseksi nuorin paalupaikkakuski. Nuorimpana paalupaikan ajaneiden kuskien lista on seuraavanlainen: Vettel, Leclerc, Alonso, Barrichello, Hamilton. Aika maailmanmestaripitoinen lista.
Kimikin vielä 10 joukossa, myös vanhinten paalupaikkakuskien listalla.
Leclerc on nyt toiseksi nuorin paalupaikkakuski. Nuorimpana paalupaikan ajaneiden kuskien lista on seuraavanlainen: Vettel, Leclerc, Alonso, Barrichello, Hamilton. Aika maailmanmestaripitoinen lista.
Joo kyllä se Schumi sääti mutkiin ja pääsuoran jarrutukseen eri säädöt kierroksen aikana, jarrubalanssi on optimina noihin eri, oli jopa erilainen ratti missä oli enemmän säätöjä. Silloin sai testata myös niin paljon kuin halusi. Rubenis Porojölli oli vain lisukekuski samassa tallissa, kuten myös Eddie Irvine. Sopivalla ilmeellä Rubens:lla on myös samaa näköä Tommi Mäkisen kanssa, kuvissa ei tosin ikä täsmää parhaimmalla tavalla.Nuorena kun pääsee kovan auton rattiin, niin yleensä sen kovimman tuloksen tuppaa ennemmin tai myöhemmin uran aikana nappaamaan.
Poikkeuksena tuosta toki voi tehdä ”Barrichellot” ja päätyä ajamaan vielä pykälän kovemman rattimiehen kanssa uransa parhaat vuodet. Olisi Rubenskin varmaan muutaman mestaruuden itselleen pokannut tuossa 2000-luvun alussa punaisella autolla, jos tallikaverina olisi ollut joku muu kuin yksi lajin legendoista (ja mies joka kisainsinööreineen toi lajiin sen nykyisenkaltaisen kierroksen aikana tehtävän auton tasapainon (jarrut, tasauspyörästön asetukset, ...) säätämisen).
Taktiikalla se on ennenkin käännetty järjestystä, kun väärä kuski on kärjessä. Jotenkin toivoisi, että kasetti pettää Vetteliltä ja pyörähtää kolaroinnin seurauksena, Bottakselle myös rakettilähtö ja Hämis ei niitä tunnetusti harjoittele erityisemmin, saa nähdä.Leclarcin ajo näyttää hyvältä.
Katotaan huominen kisa ja pystyyko Vettel vastaamaan, ei Vettel lyömätön ole, Riccardo löi hänet.
Mielenkiintoista tästä tulee jos Lecklarc alkaa vetämään Vetteliä päähän tasaisesti.
Toisaalta voi miettiä että onko Vettel enää 100% iskussa sen viime kauden jälkeen, tuntui että hän mureni siinä
Miksi harjoitella kun voi kisan aikana mennä brutaalilla ylivoimalla ohi.Taktiikalla se on ennenkin käännetty järjestystä, kun väärä kuski on kärjessä. Jotenkin toivoisi, että kasetti pettää Vetteliltä ja pyörähtää kolaroinnin seurauksena, Bottakselle myös rakettilähtö ja Hämis ei niitä tunnetusti harjoittele erityisemmin, saa nähdä.
Alonson ilme oli aiva jähmettynyt ku autot kulkee tällä kaudella Ei irronnu hymyä sitte yhtää vaikka tallin vaatteet päällä "hommissa", taitaa lähinnä vituttaa ku taas vaihdettii pois väärään aikaan.Jopas, mitähän nallekarkkeja McLarenilla on vedetty?
Milloin viimeksi ollu molemmat autot Q3:ssa..
Tottakai tuuriakin tarvitaan vähän joka ikiseen vetoon, varsinkin kun keskikastissa erot on ihan sekunnin sadas- ellei tuhannesosia. Mutta silti jos vedät paremman ajan kuin takanaolevat, ei siinä kyllä tuurilla ajella. Jokaisella on täysin samat mahdollisuudet aika-ajon eri osioissa. Alfa ei todellakaan ole edes keskikastin nopein tällä hetkellä, joten aivan loistavaa suorittamista myös Kimiltä. Sai ihan maksimit mitä autosta oli otettavissa.Kimin pääseminen Q3 oli mielestäni enemmän tuuria kuin taitoa..
Toivottavasti Ferrari antaa Leclerckin ajaa kisata kunnolla, niin parantaa vähän Bottaksenkin mahiksia, kun pisteet jakautuu tasaisemmin Ferrarilla.
Mielenkiintoista nähdä, että miten tuo vaikuttaa kisaan. Voisi kuvitella, että ajovirheitä tulee enemmän, kun tuuli käyttäytyy arvaamattomasti.Hurja tuuli näyttää olevan Bahrainissa.
Sama merssulla.Taikanapilla ferkkuihin oikea järjestys.
Mitä wit?? Leclecrillä oli siipi heti ekalla kierroksella auki??
Öh, hieno startti Bottakselta ja sen jälkeen itse munasi ykkösmutkan ja päästi leclercin ohi ja sen jälkeen hamiltonin ohi kun ei puolustanut kunnolla. Hirveänä taikanappia tarvita.Sama merssulla.
Mitä tapahtui Valtterin autolle? Silmittömästi hidastui ekan kiekan lopussa.
Mitä tapahtui Valtterin autolle? Silmittömästi hidastui ekan kiekan lopussa.