- Liittynyt
- 13.10.2016
- Viestejä
- 12 652
Miksi ajoivat Vettel edellä ja Kimi perässä?
Kyllähän sitä voitonhimoinen ihminen heittää vaikka mitä adrenaliinin vallitessa. Ei siis sillä, ettäkö tuollaista kommenttia silti arvostaisi. Varmaan kuitenkin Ferrarin radioviestin jälkeen luuli vielä saaneensa paalun. Osasi kuitenkin olla siististi jo haastattelussa, Hamilton olisi tuossa kadonnut jo takahuoneeseen mököttämään.Taas kerran Vettel osoittaa todellisen luonteensa.
Näinhän se on, ei tainnut kuitenkaan edes käydä kättä paiskaamassa Kimin kanssa.Kyllähän sitä voitonhimoinen ihminen heittää vaikka mitä adrenaliinin vallitessa. Ei siis sillä, ettäkö tuollaista kommenttia silti arvostaisi. Varmaan kuitenkin Ferrarin radioviestin jälkeen luuli vielä saaneensa paalun. Osasi kuitenkin olla siististi jo haastattelussa, Hamilton olisi tuossa kadonnut jo takahuoneeseen mököttämään.
Joo, en itsekään tuollaista huomannut. Hieman hetken aikaa ihmettelin, että mihis se Vettel katosi. Toki saattoihan tuo tapahtua kameroiden ulkopuolella, tiedä sitten. Paiskaahan tuo kättä Haminkin kanssa niin miksei voisi tallikaverinsa kanssa.Näinhän se on, ei tainnut kuitenkaan edes käydä kättä paiskaamassa Kimin kanssa.
Meiän Kimi toimitti ja Seb vaan kiukutteli.Ai vittu mikä fiilis.
Vettelille
Jep, eikö Räikkönen jääny muistaakseni 2015 Monzassa kakkosruudusta ruutuun, sähläsi kytkimen kanssa jotain kunhan ei nyt käy niin.Eka mutka on helvetin paha tuolla. Siinä voi kolista kahden ensimmäisen autonkin kesken. Paalulta lähtenyt ei tuolla välttämättä tule ekana mutkaan, sai sitten kuinka hyvän lähdön tahansa. Huh huh nyt pitää jaksaa odottaa huomiseen.
Maailmanmestaruuden voitto on tallille niin tärkeä, että näinhän siinä valitettavasti tulee käymäänEiköhän Ferrarin uusi pomo ilmesty sunnuntaiaamuna Räkän motorhomeen sopimuspaperit mukana.. "jos nyt päästäisit Vettelin edelle nätisti niin allekirjoitetaan paperit kuntoon, tutti frutti".
Tämähän tuossa kuumottelee. Toivottavasti molemmat Ferrarit ovat ehjiä ekan mutkan jälkeen.Eka mutka on helvetin paha tuolla. Siinä voi kolista kahden ensimmäisen autonkin kesken. Paalulta lähtenyt ei tuolla välttämättä tule ekana mutkaan, sai sitten kuinka hyvän lähdön tahansa. Huh huh nyt pitää jaksaa odottaa huomiseen.
Kimi tais olla lähempänä Vetteliä kuin Vettel Hamiltonia eli jos jotain vetoapua oli niin Kimi hyötyi enemmän. Toisaalta olis Vettel voinut ajaa lähempänä HamiltoniaOn kyllä jännä että jotkut väittää että kimi sai vetoapua, ei mun mielestä noin kaukaa saa mitään, ois pitäny olla melkein puolet lähenpänä.
Siitä saattoi ihan minimalistinen hyöty olla, mutta ei mielestäni tuon 0,160 verran.On kyllä jännä että jotkut väittää että kimi sai vetoapua, ei mun mielestä noin kaukaa saa mitään, ois pitäny olla melkein puolet lähenpänä.
Kyllä räkä jotain vettelistä hyötyi. Brundle sanoi jotain lentokoneiden lähdöstä että pitää olla 1 minuutin ero lähdöissä, mutta oikeasti noiden isojen lentokoneiden lähtöväli taitaa olla lähempänä 10 minuuttia.On kyllä jännä että jotkut väittää että kimi sai vetoapua, ei mun mielestä noin kaukaa saa mitään, ois pitäny olla melkein puolet lähenpänä.
Vettel veti yhden mutkan leveäksiSiitä saattoi ihan minimalistinen hyöty olla, mutta ei mielestäni tuon 0,160 verran.
Taisi olla tuo mutka numero viisi, kun vähän ajautui liian leveäksi.Vettel veti yhden mutkan leveäksi
No ei kyllä oleKyllä räkä jotain vettelistä hyötyi. Brundle sanoi jotain lentokoneiden lähdöstä että pitää olla 1 minuutin ero lähdöissä, mutta oikeasti noiden isojen lentokoneiden lähtöväli taitaa olla lähempänä 10 minuuttia.
Tämä. Näytti kierroksen alussa olevankin, mutta veikkaan että Vettel teki pari pientä virhettä alkuun ja ei päässyt enää hyödyntämään vetoapua niin hyvin mitä Kimi perässä sai sitten.Hamilton oli varmaan ihan yhtä paljon Vettelin edellä kun Vettel Kimin edellä.
No ei siinä rehellisesti sanottuna mitään järkeä olisi ottaa kaksoisvoittoa Kimi edellä. Onhan Kimillä mahdollisuudet mestaruuteen mutta huomattavasti fiksumpaa olisi panostaa Vetteliin. Harmillista sinänsä, kun suuri osa noista Kimin pistemenetyksistä on jossain määrin tallin syytä. Toki Kimin voitolla voisi olla sellainen positiivinen vaikutus, että tietynlainen "lukko" aukeaa ja ajaminen rentoutuu sekä paranee entisestään. Varmasti tämä paalu toi jo osittain sitä vaikutusta.Saapa nähdä antaako Ferrari kimin voittaa jos Vettel on perässä.
Kimin piste-ero Hamiltoniin on 85 ja Vetteliin 68, pisteitä on jaossa vielä 200, alkaa olemaan siinä rajoilla.
Monesti parhaat urheilijat ovat.Tutti Frutti Ragazze on kyllä uskomattoman huono häviäjä.
Kuten myös tuo toisen tallin "best crowd ever". Mutta eikös tuo vahva voitonhalu ja pettymys hävittessä ole osittain juuri niitä parhaiden merkkejä? Etenkin juuri sen tappion hetkellä, kun ei ole vielä kerennyt käsittelemään sitä. Vai oletko joskus nähnyt maailmanmestarin tyytyväisenä kakkossijaan, kun voittoa oli tarjolla? Ja jos nyt puhutaan tuosta Vettelin "keskustellaan myöhemmin" kommentista niin mistäs sitä tietää mitä tuolla oli taustalla.Tutti Frutti Ragazze on kyllä uskomattoman huono häviäjä.
Kyllä tuo toinen tunnettu saksalainen ratinvääntäjä kävi sentään tallikaveria onnittelemassa eikä mennyt karkuun mököttämään. Taitaa olla kiukuttelua luvassa huomista kisaa ajatellen ettei reilua kilpailua pääse syntymään.Kuten myös tuo toisen tallin "best crowd ever". Mutta eikös tuo vahva voitonhalu ja pettymys hävittessä ole osittain juuri niitä parhaiden merkkejä? Etenkin juuri sen tappion hetkellä, kun ei ole vielä kerennyt käsittelemään sitä. Vai oletko joskus nähnyt maailmanmestarin tyytyväisenä kakkossijaan, kun voittoa oli tarjolla?
Koska Hamilton oli ekalla yrityksellä nopeampi niin laskivat että Vettel saa siitä enemmän imuapua? (Ja sitten Rellu tunki väliin.)Miksi ajoivat Vettel edellä ja Kimi perässä?
Tämä olisi aika kiva. Mutta tässä tapauksessa ferkku varmaan vaan tylysti laittaa Kimin hidastelemaan Hamiltonia niin että Vetteli pääsee helpommin sen ohi ja loppu onkin historiaa: VET-HAM-RAItoivottavasti hamis pääsee startissa ferrarien väliin ja pysyy siinä estäen ferrarin kikkailut.
vaikka tämä ei liity aiheeseen niin kyllä isot lentokoneet lähtee porrastetusti jättöpyörteiden takia. Jopa 10km etäisyys voi olla tarvittava isoilla koneillaNo ei kyllä ole
Kuvittelisin pitkät suorat ja DRS:n tuovan hyvät ohitusmahikset? Mistäs löytyisTällä radalla on todella vaikeaa ohittaa joten tuossa saadaan sopiva puskuri Hamiltonille.
Kyllä siinä pääsuoran päässä ohitellaan suhteellisen paljon. Pitkä nopea mutka ennen suoraa ei tee hommasta kauden helpointa mutta kyllä nopeammalla on mahdollisuus päästä siinä ohi.Tällä radalla on todella vaikeaa ohittaa joten tuossa saadaan sopiva puskuri Hamiltonille.
"We have an order that changes every week," Vettel explained. "This weekend was Kimi to go second, simple."Miksi ajoivat Vettel edellä ja Kimi perässä?
No se on ihan satavarma, että jos Hamilton ajaa kolmantena Vettelin perässä varikkostoppien lähestyessä, niin Vettelille yritetään pelata se paras taktiikka ja Kimiä mietitään sitten joskus. Mutta luultavasti Hamilton kokeilee tuolloin undercuttia ja Vettelille pitää sitten ottaa vielä isompi undercut, joten peli voi mennä haastavaksi.Jos Kimille laitetaan vähän huonompi rengastaktiikka kuin Vettelille, niin sijoituksia voisi niinkin vaihtaa. Viime vuonnahan Kimi oli Monacossa paalulla, mutta tuli toisena maaliin.8