- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 543
Vettel sai 5s ja mielestäni se kontakti oli isompi juttu. Millä perusteella tämä nyt sitten oli 10s arvoinen, siksikö kun osui Hamiltoniin eikä Bottakseen?
Yhtä paljon kilpailutilanne. Eturengas takatengasta vasten mutkassa. Kimi vain luisui vähemmän osumasta viime kisassa.Huoh, vieläkö tästä puhtaasta kilpailukontaktista jauhetaan, ei tuossa edelleenkään ollu mitään rankun aihetta..
Veikkaan, että päätyy kolmanneksi, jos Vettelillä ja Bottaksella ei ole ongelmia.Hyvä että jo toinen huono kisa Hamiltonille. Paitsi jo 7 sijalla ja nousee lisää.
Tässä pitää muistaa, että tämä rata lienee ohittamisen kannalta yksi helpoimmista, kun on pitkiä suoria joissa ajetaan urku auki.Kun katselee Mersun ja Ferrarin vauhtia, niin niidenhän miltei kannattaisi joka kisassa jos ovat jääneet aika-ajossa top neljän ulkopuolelle ottaa uusi moottori käyttöön ja lähteä varikolta kisaan, kun kuitenkin kymmenen kieroksen jälkeen tuolla kärkikahinoissa.
No uudet renkaat ja saa kayttää takasiipeä ohitettavien vuoksiNy tulee Kimi lujaa.
Piti olla kyllä vähän huonompi ohituksille, koska nopeita mutkia.Tässä pitää muistaa, että tämä rata lienee ohittamisen kannalta yksi helpoimmista, kun on pitkiä suoria joissa ajetaan urku auki.
Sulla on nettistriimit pahasti myöhässä.Kohta tulee vetteli renkaan vaihtoon
Tuskin,olin vaan hämäläisenä hidas kirjottamaanSulla on nettistriimit pahasti myöhässä.
Pah noilla mitään ohiteta vaikka Hamilton ja Kimi on yli 1,5s/kierros nopeampi.Hamiltonhan tulee vielä raivoamaan ittensä Räikkösen, Ricciardon ja Verstappenin ohi ollen maalissa kolmas.
Ottivathan?Ei ottanut ferrari kimiä renkaan vaihtoon,kun toi eriksoni ajo pellolle
Olis voinut ottaa heti silloin kun eriksoni ajo ulos,kun oli lähellä varikkoaOttivathan?
No juu, mutta SC ei varmaan ollut vielä silloin varma?Olis voinut ottaa heti silloin kun eriksoni ajo ulos,kun oli lähellä varikkoa
Sanoivat ettei esim Bottaksella ollu enää muuta kun yksi setti hardeja jäljellä. Eipä tuo olis paljon hyödyttäny vissiin.Mersulta outo ratkaisu jättää molemmat autot ulos.
Ei, koska safety caria ei vielä oltu ilmoitettu eli radalla ei ollut nopeusrajoitusta. Toki riskillä olisi voinut ottaa sisään ja toivoa nopeaa ratkaisua, mutta harvoinpa tuota turva-autoa samantien laitetaan. Kerkesi kuitenkin varikon ulostulon ohi ennen turva-autoa, joten oikea aika tulla sisälle.Olis voinut ottaa heti silloin kun eriksoni ajo ulos,kun oli lähellä varikkoa