- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 484
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähä 3s nopeemmalla autolla pääsee top10 helposti ja Safety Car auttoi loput.Hyvä loppu, kunnon kisaamista. Harmi kun Kimiltä loppui taas kierrokset kesken. Ei voi ymmärtää miten Hami onnistui kirimään toiseksi, toki tilanne olisi voinut olla toinen Kimin osalta ilman sitä älytöntä rangaistusta.
Joo. Osuma ei ollu kovin kova, mutta sellasessa kulmassa että käänsi auton ympäri.Siis tuo Kimin rangaistus oli kyllä säälittävän kova, ei varmasti olisi tullut 10sek jos kolhittu ei olisi ollut Hamilton.. Perus paskaa
Kimin ilme
Seurasitko yhtään kisaa?Vittu toi bottas on paska.
Olihan toi käressäkin vaan ei oo miehestä tekijäks. Ja katsoin koko kisan.Seurasitko yhtään kisaa?
ei voi tulla vielä hockeimiin tulisi liian aikaisin spa tai monzaHokkeen pitäisi tulla mutta mitä sitä vaihtamaan jos kulkee
Olihan toi käressäkin vaan ei oo miehestä tekijäks. Ja katsoin koko kisan.
Vittu toi bottas on paska.
Siitä Kimin auton kameralla kuvatusta hidastuksesta näkyi hyvin että kuka ajoi kenen päälle. Mutta Hämiksen rankaisu olisi rasismia ja lisäksi oltiin sen kotiradalla, joten kaikki kolarit missä Hämis on osallisena, ovat toisten kuskien syytä.
tämäSiitä Kimin auton kameralla kuvatusta hidastuksesta näkyi hyvin että kuka ajoi kenen päälle. Mutta Hämiksen rankaisu olisi rasismia ja lisäksi oltiin sen kotiradalla, joten kaikki kolarit missä Hämis on osallisena, ovat toisten kuskien syytä.
Katso se Kimin autosta kuvattu video, ja jos olet sen jälkeen vielä sitä mieltä että Kimi on syyllinen niin en voi auttaa.Siis ihan tosissasiko väität että Hamilton oli syyllinen osumaan?
Niinpä. Silti, se rangaistus oli turha ja liian ankara. Tuollaista vaan joskus sattuu, kylmillä renkailla ja ekalla kiekalla. Kimi ei todellakaan ole mikään riskialtis kuski, mutta sattuu noita itse kullekin. Huonoa tuuria, molempien osalta.Eihän tuosta kolarista Hamiltonin vikaa saa vaikka minkä värisillä laseilla tuota katsois.
Haha Kimi antaa Merville aina suoran vastauksen.MTV Katsomo Kimin viimeinen lause
Vähemmän yllättävästi britti"asiantuntija" on 100% Hämiksen puolella. Kimillä hieman oikea eturengas lukkiutuu kahteen otteeseen ja pientä aliohjautumista on muttei paljoa. Jos katsotte videon kohtaa 5:12 kuinka kaukana Hämiksen oikea eturengas on radan oikeasta reunasta ja sitten vertaatte sitä vaikka kohtaan 6:07, näkee että koko mutkan ajan Hämis kaventaa kohti sisäreunaa missä Kimi on. Jos Kimi olisi saanut ajettua ihan sisäkanttareita nuollen niin osuma olisi ehkä vältetty, osuman hetkellä näyttäisi Kimin eturengas olevan ehkä 30 senttiä radan reunalla olevasta viivasta. Eli tässä päästään taas siihen ikuisuuskysymykseen, että jotkut kuskit saa ajella koko radan leveydeltä miten haluaa ja toisten osa on pysytellä ihan hiljaa reunassa etteivät vain syyllisty kolariin.Tuossa on käyty accidenttiä läpi.
Niinpä. Silti, se rangaistus oli turha ja liian ankara. Tuollaista vaan joskus sattuu, kylmillä renkailla ja ekalla kiekalla. Kimi ei todellakaan ole mikään riskialtis kuski, mutta sattuu noita itse kullekin. Huonoa tuuria, molempien osalta.
Vähemmän yllättävästi britti"asiantuntija" on 100% Hämiksen puolella. Kimillä hieman oikea eturengas lukkiutuu kahteen otteeseen ja pientä aliohjautumista on muttei paljoa. Jos katsotte videon kohtaa 5:12 kuinka kaukana Hämiksen oikea eturengas on radan oikeasta reunasta ja sitten vertaatte sitä vaikka kohtaan 6:07, näkee että koko mutkan ajan Hämis kaventaa kohti sisäreunaa missä Kimi on. Jos Kimi olisi saanut ajettua ihan sisäkanttareita nuollen niin osuma olisi ehkä vältetty, osuman hetkellä näyttäisi Kimin eturengas olevan ehkä 30 senttiä radan reunalla olevasta viivasta. Eli tässä päästään taas siihen ikuisuuskysymykseen, että jotkut kuskit saa ajella koko radan leveydeltä miten haluaa ja toisten osa on pysytellä ihan hiljaa reunassa etteivät vain syyllisty kolariin.
Joo eihän sinne Hämiksen toiselle puolelle olisi mahtunut kuin 2 autoa rinnakkainKun kattoo tuota, niin Hamiltonin olis tarvinnu nuolla ulkokanttaria, jottei Kimi olis osunu.
Ja silti Hämis jätti ihan riittävästi tilaa sisälle. Kimi vaan lukitsi kylmillä renkailla. Sellaista sattuu.Joo eihän sinne Hämiksen toiselle puolelle olisi mahtunut kuin 2 autoa rinnakkain
Eli Hämis saa ajella mistä haluaa ja Kimin on ajettava kieli keskellä suuta ihan reunassa? Eikö niille pitäisi olla samat säännöt? Yhtä hyvin voisi sanoa että pienestä aliohjaamisesta huolimatta Kimi jätti Hämikselle aivan helvetisti tilaa.Ja silti Hämis jätti ihan riittävästi tilaa sisälle. Kimi vaan lukitsi kylmillä renkailla. Sellaista sattuu.
Molemmat saivat ajella missä halusivat ja Kimi ei tehnyt mitään väärää, vain virheen ja ajautui Hamiltonia päin jarrut lukittuna. En tiedä mitä haluat minun tai muidenkaan sanovan, kun Kimikin on virheensä myöntänyt.Eli Hämis saa ajella mistä haluaa ja Kimin on ajettava kieli keskellä suuta ihan reunassa? Eikö niille pitäisi olla samat säännöt? Yhtä hyvin voisi sanoa että pienestä aliohjaamisesta huolimatta Kimi jätti Hämikselle aivan helvetisti tilaa.
Eli Hämis saa ajella mistä haluaa ja Kimin on ajettava kieli keskellä suuta ihan reunassa? Eikö niille pitäisi olla samat säännöt? Yhtä hyvin voisi sanoa että pienestä aliohjaamisesta huolimatta Kimi jätti Hämikselle aivan helvetisti tilaa.
Kimillä ei ollut missään vaiheessa jarrut lukittuna, yksi rengas oli pariin kertaan melkein lukossa niin että vähän savusi. Jos tuo oli sun käsityksesi jarrut lukittuna ajosta niinMolemmat saivat ajella missä halusivat ja Kimi ei tehnyt mitään väärää, vain virheen ja ajautui Hamiltonia päin jarrut lukittuna. En tiedä mitä haluat minun tai muidenkaan sanovan, kun Kimikin on virheensä myöntänyt.
No, jos saivartelu on luonteesi, niin rengas lukittuna. Joka riittää tuollaiseen aliohjaamiseen. Hämis ei tehnyt virhettä, Kimi teki. Pitikö siitä edes rangaista ja millä lailla, onkin toinen keskustelu.Kimillä ei ollut missään vaiheessa jarrut lukittuna, yksi rengas oli pariin kertaan melkein lukossa niin että vähän savusi. Jos tuo oli sun käsityksesi jarrut lukittuna ajosta niin
Sanoi jo top-3 haastattelussa.En nähnyt mitä Kimi sanoi tilanteesta. Jos Kimin mielestä kaikki oli hänen vikansa niin olkoon sitten niin.
Kimillä ei ollut missään vaiheessa jarrut lukittuna, yksi rengas oli pariin kertaan melkein lukossa niin että vähän savusi. Jos tuo oli sun käsityksesi jarrut lukittuna ajosta niin
En nähnyt mitä Kimi sanoi tilanteesta. Jos Kimin mielestä kaikki oli hänen vikansa niin olkoon sitten niin.
Riittävästi jos Kimi olisi pystynyt ajamaan täydellisesti siinä tilassa, minkä Hamilton hänelle jätti. Tilaa ei todellakaan ollut liikaa ja se sitten kostautui, kun auto ei taittunutkaan ihan täydellisesti mutkaan. Hamilton oli tuossa se osapuoli, joka olisi enemmän voinut tehdä kolarin välttämiseksi, mutta kun jätti noinkin minimaalisesti sisälle tilaa, niin näin siinä sitten voi käydä.Ja silti Hämis jätti ihan riittävästi tilaa sisälle. Kimi vaan lukitsi kylmillä renkailla. Sellaista sattuu.
Ei oo tarvinu sisäistää ku on 3v ajellu kärjessä.Fakta on se, että kyllä noita sattuu ihan joka kuskille että välillä joku runkkari ajaa kylkeen. Jos siitä olisi jotain tilastoa, niin Kimi olisi ottavana osapuolena listan kärkipäässä ja antavana osapuolena hyvin harvoin. Onpahan vaan taas kultalusikka-Hamiltonilla vaikea sisäistää että hänelle voi tapahtua samoja asioita kuin kaikille muillekin.
No kyllä mielestäni Kimikin kärsi siinä mielessä, että ei päässyt enää Verstappenista ohi ja tuhosi renkaat yrittäessään. Joutu aiemmin renkaanvaihtoon kun mitä ehkä halusi.Se ero näissä Kimin ja Vettelin kolareissa on, että Vettel kärsi itsekin törmätessään Valtteriin. Etusiipi meni vaihtoon, kun taas Kimi pystyi jatkamaan suoraan.
Tiedä sitten ottiko tuomaristo tämän huomioon.
En tiedä, onko aika kullannut muistot, mutta mielestäni Monacossa oli aiemmin ihan viihdyttäviä kisoja. En sitten tiedä, että mikä on muuttunut, kun nykyään ei ole.Monacot ja muut ei täällä ohitella radat helvettii ohjelmistosta.