Eikä siitäkään nyt Kimiä tai tuomareita voi syyttää, että kaks turva-autoa sulatti rangaistuksen vaikutusta. Ei niitä nyt voi senkään perusteella antaa kovemmin, että JOS tuleeki turva-auto. Toki Kimi joutu ihan ohittelemaankin ensin, mutta turva-auto vei ajan kärkeen minimiin ohitteluiden jälkeen. Kuten Hamiltonillakin.
edit: lisäksi silläkään ei pitäisi olla väliä, hyötyykö jotenkin. Miten sitä muka mitataan kuinka paljon hyötyy? Muuta kuin mutulla? Lisätään päälle kisan tulevt tapahtumat, kuka niitä ennustaa, että kuinka paljon rankulla on vaikutusta (tämä siitä Vettelin rankusta kitisijöille)?
Lisäksi myöskään seurauksilla ei pitäisi olla väliä. Menee muuten (kuten tällähetkellä) tunteilla, mutulla ja arvalla nuo rankut.
Se riittää, että todetaan, että virheen tehnyt olisi voinut välttää tapahtuman.. näinhän se minimirankku (olisko se nyt sit se 10s aikarankku) taitaa mennäkkin.