Hei,
Tarviisiin jeesiä liittyen etätyöskentelyyn.
Olen aloittamassa töitä ja saan kotiini työnantajalta läppärin ja ilmeisesti telakan sen kanssa.
Tällä hetkellä mulla pöytäkone jossa on 2x 27" näyttöä. Toisessa HDMI-liitäntä millä kiinni näytönohjaimessa ja toisessa displayport & hdmi (nyt kiinni displayportin kautta näyttiksessä)
Lisäksi mulla on usbilla oleva näppäimistö sekä hiiri.
Kysymys kuuluukin: Miten saan nämä kaksi näyttöä ja näppäimistön sekä hiiren liitettyä helpoiten kannetavaan sekä pöytäkoneeseeni?
- Eivät ole samaan aikaan käytössä, eli siis pöytäkone ja läppäri. Läppäri siis vain työkäytössä.
- Olen katsellut usb-kytkimiä etc.
Kaikki vinkit ja ehdotukset tervetulleita!