Alkaa hermot mennä tän firman örkkien kanssa. Oma email palvelintarjoaja myytiin ja meni maksulliseksi, joten vaihtoon meni. Tarkovin nettisivulla profiilin emailin vaihto ei onnistu enää käyttäjän puolelta ja support latoo järjettömiä vaatimuksia tiskiin. Eivät millään suostu uskomaan että omistan accountin ellen anna seuraavia tietoja.
"In order to troubleshoot this issue, first we need to verify that you are the owner of the account. To do this, you need to provide the following information:
- If you made purchases using this account, please attach screenshots of purchase receipts from your payment system. The screenshot should show the interface of the payment system, all the data in the screenshot should be readable, Xsolla transaction numbers, the amount and date of the payment.
- The email address to which the account was originally created.
- Login user account.
- All game nicknames that you used.
Hope for your understanding."
Ei ole mitään mahdollisuutta antaa yli kolme vuotta vanhaa laskua screenshottina ja nyt ei enää pääse kirjautumaan peliin. Aikaisemmin support pyysi vain screenshotin emailin vanhenemisesta ja lupasi kuvan nähtyyn asian olevan sillä hyvä.
Jos joku vielä näihin örkkien peleihin haluaa joskus koskea, niin kannattaa ottaa tiedot ylös jos se on mahdollista, joskus tulevaisuudessa emailin vaihto voi tulee eteen.