Escape from Tarkov (PC)

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Vajaa kuukausi takaperin sain hideoutin maksimille ja silloin lopetin pelaamisen käytännössä kokonaan. Kerran vuorokaudessa olen hakenut Bitcoinit, vedet, Intelligence Center craftaukset ja laittanut SCAV loton vetämään. Rahaa oli tuolloin 20milj ja nyt vajaa kuukausi myöhemmin pelkällä hideoutin pelaamisella 60milj. Olenko ainoa jonka mielestä Hideouttia voisi hieman nerffata? :btooth:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Vajaa kuukausi takaperin sain hideoutin maksimille ja silloin lopetin pelaamisen käytännössä kokonaan. Kerran vuorokaudessa olen hakenut Bitcoinit, vedet, Intelligence Center craftaukset ja laittanut SCAV loton vetämään. Rahaa oli tuolloin 20milj ja nyt vajaa kuukausi myöhemmin pelkällä hideoutin pelaamisella 60milj. Olenko ainoa jonka mielestä Hideouttia voisi hieman nerffata? :btooth:
Kerran päivässä jos 3 bitcoinia ottaa, niin 3 labivetoon saa köppöiset tavarat ja kortin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Kerran päivässä jos 3 bitcoinia ottaa, niin 3 labivetoon saa köppöiset tavarat ja kortin.
Lab on kyllä sellainen joka täytyy tässä resetissä opetella kun raha ei ole ongelma. Noh, äkkiä sitä tuonne saa kipattua kun täysillä kamoilla vetää täysin uutta mappia. Vieläkö Labissa on yhtä paljon koodareita kuin ennen?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Lab on kyllä sellainen joka täytyy tässä resetissä opetella kun raha ei ole ongelma. Noh, äkkiä sitä tuonne saa kipattua kun täysillä kamoilla vetää täysin uutta mappia. Vieläkö Labissa on yhtä paljon koodareita kuin ennen?
Kyllä tullu kuoltua lattian läpi ampujiin.
Tuntuu kun haastaa pelaajia, niin aina jäät kakkoseksi.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
255
Lab on kyllä sellainen joka täytyy tässä resetissä opetella kun raha ei ole ongelma. Noh, äkkiä sitä tuonne saa kipattua kun täysillä kamoilla vetää täysin uutta mappia. Vieläkö Labissa on yhtä paljon koodareita kuin ennen?
Sanoisin että viimeisellä 15 labsilla tullu 2 koodaria eli vähän laskenut viimewipen 9/10 ilmaantuvuudesta. Liekkö servuvalinnoilla väliä, itsellä fi-se-ger
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
160
Ei oo kans juur raideja tullu vedettyä, jämähdin 33lvl, käyn vaa ottaa BTC ja näyttikset niin jos vetää raidia niin saa kans hyvät kamat jo päälle.
 
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
14
TarkovTV LIVE is back!
Check it out on March 26, 2021, on twitch.tv/battlestategames at 8pm Moscow time. The podcast will be focused on the current ongoing work on the project, upcoming plans, and answers to community questions, as well as discussing the patchnotes for the upcoming 0.12.10 update.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
607
Uusia tavaroita, scav muokkauksia, muutoksia ääniin kuten sateeseen -30%, bugien korjauksia ja optimointia. Tarkempi lista löytyy alta.

Flea market hinnat tuntuu ainakin olevan aika hypessä tällä hetkellä ja näytönohjaimet maksaa 2.1m. Näytönohjaimien craftaus vaatimukset muuttui nyt, niin tällä on todennäköisesti vaikutusta. Kuitenkin oma eilen laitettu näytönohjain crafting etenee normaalisti vanhoilla tavaroilla onneksi.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Säästelly näyttiksiä sopiviin vaihtokauppoihin, mutta nyt petti hermo ja myin fleas pois, jos sais punasen labikortin
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
138
Jotenkin on mennyt Tarkovista fiilis viimeisimmän wipen myötä. Loottia löytyy liikaa ja hinnat on korkeat. Ei tule enää hikistä fiilistä että tästä raidista on selvittävä hengissä. Porukka juoksee päättömänä CoD fiiliksissä hillittömällä varustuksella. Repullinen kranaatteja aina mukana jne. Tylsää.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Jotenkin on mennyt Tarkovista fiilis viimeisimmän wipen myötä. Loottia löytyy liikaa ja hinnat on korkeat. Ei tule enää hikistä fiilistä että tästä raidista on selvittävä hengissä. Porukka juoksee päättömänä CoD fiiliksissä hillittömällä varustuksella. Repullinen kranaatteja aina mukana jne. Tylsää.
Bitcoinin hinta vähän syö tätä wipeä. Kiinnittäisivät sen vaan suosiolla jonnekin 200k tuntumaan niin vähenisi metagear huomattavasti. Mullakin pelityyli täysin holtiton, mutta silti ei vaan ehdi pelata pois kaikkea rahaa mitä btc-farmi tuottaa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 700
Bitcoinin hinta vähän syö tätä wipeä. Kiinnittäisivät sen vaan suosiolla jonnekin 200k tuntumaan niin vähenisi metagear huomattavasti. Mullakin pelityyli täysin holtiton, mutta silti ei vaan ehdi pelata pois kaikkea rahaa mitä btc-farmi tuottaa.
Ei toi bitcoin ole tän pelin varsinainen ongelma vaan lootti ja sen arvo. Keräät repullisen mitä tahansa loottia esim beta2 tai tri-zipin niin sulla on vähintään se 300k ruplaa ja hieman min max lähemmäs miljoonan rundi.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
59
Reservessä on menossa scäv bossien kokoontuminen. Aika herkästi on tullut tiputtua Killan ja Shturmanin one tappeihin.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
69
Tuli pelattua kaverin kanssa pari runia ja parin kuukauden takaiseen peli parantanut. Enään ei juokse meta kamaiset COD-tyyliin joka paikaan. Jotenkin pelin vauhti muutenkin hidastunut. Tiedä sitten sattuiko 10-runiin hyvä tuuri.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
59
Nikita on sanonut podcasteissa joissa ollut vieraana, että wipeä ei olis tulossa Factory expansion kanssa. Saas nähdä mitä on tulossa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
138
Sama juttu. Uuden "kauden" voisi ottaa vaihteeksi vähän eri asenteella. Raidiin mukaan vain mosin/haulikko/pistooli, ei suojia ja ei secure containeria. Sais taas vaihteeksi kauhun makua peliin.
 
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
14
Here is the list of fixes in Escape from Tarkov patch 0.12.11.
Please note that this list does not include changes and new additions introduced in this patch. A full description of the patch will be published later.
Fixed:
● In some cases players wouldn’t spawn even after successful matching and would get back to the main menu.
● Totally silent movement of Shturman and his guards.
● The player hung on a blank screen after pressing the "Back" button on the treatment screen after a raid.
● The progress of the "Crafting" skill diverged between the client and the backend after production was completed.
● Inventory and animation of the player's hands hung when the player tried to move a cartridge from the chamber of the weapon in his hands to a full stack of ammunition.
● The difference in the actions of the character when switching between pressing and holding the keys. Strong and weak grenade throws now work the same way: held down the key, thrown by releasing the key, and does not depend on the aiming settings.
● The mods locked behind a quest did not unlock on the purchase screen for presets even after completing the quest.
● The consumption rate of the air filter was higher than necessary.
● At the moment of the weapon assembly in the presets menu - the separate weapon mod would be applied to the gun even if the gun already had such a mod on it.
● The production timer in the hideout, which has been partially cropped.
● The library did not speed up the "Crafting" and "Hideout management" skills.
● Bolt-catch animations would be replaced with a charging handle loading one.
● Hits on the neck protection worsened the condition of the helmet itself, not the condition of the neck protection.
● Saiga 12 and PP-9 Klin stocks would get folded together with a quick drop of the backpack.
● Inventory and animation of the player's hands hung if the player simultaneously opened the door with a key and threw a grenade.
● The transfer screen from scav layered onto the main menu screen after restarting the game on the transfer screen.
● The player could not go sideways through the doorway.
● Filters for food and medicine that did not work in the player's stash.
● Quest "The Punisher. Part 4." which could be done without the scav vest.
● “Strength”, “Stamina”, and “Stealth” movement progress was not properly counted during the raid.
● Weapon mastering progress was not properly counted during the raid.
● Character's empty hand animation at a distance.
● The player with empty hands could not drop the backpack.
● Incorrect sensitivity on the mechanical sight on the ACOG.
● The remaining generator runtime counter was not synchronized between the fuel canisters and the generator itself.
● The observer was not able to see the grenade in the dropped backpack if the player put it in the backpack right out of his hands.
● The observer did not see the grenade that the player put on the ground right out of his hands.
● The sorting of lots by time of removal on the flea market did not work.
● The reticle on the MRS sight was placed below the alignment on the Vector and UMP.
● Breath sounds were not played if the player used up stamina with the Kiver visor down.
● Player would go to crouch position when trying to hide quest items from prone position.
● Changing the "Shadow visibility" setting was not applied during the raid.
● Hanging animation of the player's hands after reconnecting to the server at the moment of throwing a grenade.
● The "Apply" button on the treatment screen after a raid was active even when no treatment type was selected.
● Player wouldn’t get out of ADS mode when chamber-loading the gun.
● Medkits that removed the negative effect from a non-priority limb and left the priority limb untreated.
● Hands freeze when reloading some weapons via the context menu.
● Commission for putting a cultist knife with an incomplete supply of poison to the flea market.
● Discrete shadow movement from distant objects on high settings.
● Ability to load weapons with unexamined ammunition.
● The edit pocket map marker window did not close after loading into the raid.
● The lamp did not break for other players if you break it with a melee weapon.
● Unable to fill items by drag and drop when purchasing from a merchant.
● Game freeze when equipping an item from the letter during the transfer of items through the "get everything" button.
● The aiming magnification is not switched when re-installing the optical sight with the additional reflex sight.
● Change the icon of the position of the character, when you open the inventory while prone.
● Correcting the effects of light sources (flicker, glare).
● Abrupt change of the weapon model in the hands of a character when switching to another weapon.
● Inaccessibility of loot on the shelf, in the red room.
● Various audio fixes.
● Fixes for various problems related to the use of weapons and equipment.
● Fixes for various errors in trade and merchant services.
● Minor fixes to character stats.
● Fixes for various problems and exploits on locations.
● Fixes for some audio issues.
● Some graphics fixes and improvements.
● Some server bug fixes.
● Fixes for some backend issues.
● Fixes for some game interface elements.
● Some bug fixes in localization.
● Fixes for some bugs in offline raids.
Optimization:
● Physics optimization.
● Various graphics optimizations.
● Various server optimizations.
 
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
14
Dear friends! We present the Escape from Tarkov 0.12.11 full patch notes.
Please report any found bugs via the launcher by pressing the "Report bug" button.
Added
- “Factory” expansion.
- New scav boss Tagilla. Killa’s brother. He’s chosen “Factory” as a place of his own and actively exercises his past sports and combat experience. When in close combat he may switch to his favorite weapon - a sledgehammer. When someone gets hit by it, the best case scenario would be disorientation and broken bones, but usually it will cause inevitable death. The boss can set ambushes, open suppressive fire, and breach if needed.
First iteration of weapon malfunctions and technical deteriorating:
- You can now have a misfire on almost every gun in the game
- Misfire can be resolved in different ways. Not only via the “Resolve” hotkey (Shift+T by default), but also by any bolt related manipulations
- We reworked the technical condition of the guns and their deterioration from firing. Certain ammunition and weapon mods will affect the deterioration speed. We added a new stat in the inspector menu called “Durability burn” which will show that.
- Different ammo now has increased or decreased chances of misfires.
- Technical condition of weapon influences on base accuracy, offset of the center point of impact and general misfire chance.
- We also added NVIDIA Reflex support. And decreased ingame input lag.
- Fence reputation. Being the representation of Scav karma. Now players can lose reputation by killing non-hostile scavs and gain it by helping scavs and scav bosses to kill their enemy. You can also gain Fence reputation by using “a friendly scav” exfil or by using car exfil.
What Fence reputation level will affect:
- Player-scav cooldown, scavbox “craft” time, amount of exfils for the player-scav, car extract fee, player-scav kit, and the prices when selling items to Fence.
- The higher Fence reputation is - the more often AI-scavs will agree to help player-scav and respond to his commands (Follow, hold position). With very low reputation AI scavs will attack player-scav. With very high levels of reputation AI-scavs will help by attacking player-scavs’ enemies, and bosses will be considered allies.
- Players will be able to purchase uninsured items lost by other players by reaching Fence’s max loyalty level.
Sorting table:
- Additional expandable space, which will be of a great help when organizing the stash.
- Sorting table is not supposed to be used for storage, but only as a temporary buffer zone. - It will be available only when out of raid and it has no size limitations.
- You will be able to open the sorting table by clicking the icon in the bottom of the stash.
- You can quickly put items on the sorting table by pressing Shift + left mouse click hotkey combination. This hotkey will work only when the sorting table is opened.
- Full rework of in-game ballistics parameters for objects on all locations (penetration chances, bullet deviation and fragmentation).
- New equipment, several body armor vests, chest rigs, backpacks and other items.
- New weapons.
- New quests.
- New barter items.
- New PMC face customization options.
- New weapon mods.
- Ability to report a suspicious player in the flea market.
- Special player status “Streamer”. It will hide various user information from the game client. - You can activate this status on the main page of the game settings. This setting will be available only by personal requests. More details on how you can submit a request will be given later.
- Out of raid voice commands settings.
- “Top-up” option of the context menu. This option will allow you to fill the stack of items by items of the same kind.This option will not mix items with FIR(Found in raid) status with non FIR items.
- New main menu background.
- New skill "Weapon maintenance".
- New skill "Troubleshooting".
- TAA anti-aliasing at weapon presets menu.
- First iteration of the EN localization rework.
- Maximum level of character changed to 79.
Changed:
- Optics rework.
- The aiming camera will now always be at an equal distance from the weapon. The distance does not depend on the sight installed and the way it is mounted on the gun: on the receiver, on the handguard, etc. The change affects mechanical and collimator sights. - - Including those used in hybrid sights.
- Added a limit on the number of items put on the flea market in one lot. Now the size of the pack of items in the lot can not exceed the size of the stash.
- The flea market is now accessible on level 20.
- The Kappa quest is now more difficult to complete.
- Several quest rewards have changed (some have been improved).
- Changed and rebalanced spawn chances for most of the items.
- Rebalanced weapon mods in terms of fighting the “meta” presets.
- Rebalanced the availability of top-tier ammunition and gear.
- Reduced the “Strength” skill bonuses for movement speed.
- Increased the levelling speed of “Mag drills” skill.
- Redone the lightning of the game interface objects.
- Updated the ingame map for “Woods”.
Fixed:
- In some cases players wouldn’t spawn even after successful matching and would get back to the main menu.
- Totally silent movement of Shturman and his guards.
- The player hung on a blank screen after pressing the "Back" button on the treatment screen after a raid.
- The progress of the "Crafting" skill diverged between the client and the backend after production was completed.
- Inventory and animation of the player’s hands hung when the player tried to move a cartridge from the chamber of the weapon in his hands to a full stack of ammunition.
- The difference in the actions of the character when switching between pressing and holding the keys. Strong and weak grenade throws now work the same way: held down by the key, thrown by releasing the key, and this does not depend on the aiming key settings.
- Mods locked behind a quest did not unlock on the purchase screen for presets even after completing the quest.
- The consumption rate of the air filter was higher than supposed to.
- At the moment of the weapon assembly in the presets menu - the separate weapon mod would be applied to the gun even if the gun already had such mod on it.
- The production timer in the hideout, which has been cropped visually.
- The library did not speed up the "Crafting" and "Hideout management" skills.
- Bolt-catch animations used to be replaced with charging handle loading ones.
- Hits on the aventail worsened the condition of the helmet itself, not the condition of the aventail.
- Saiga 12 and PP-9 Klin stocks would get folded together with a quick drop of the backpack.
- Inventory and animation of the player’s hands hung if the player simultaneously opened the door with a key and threw a grenade.
- The transfer screen from scav layered onto the main menu screen after restarting the game on the transfer screen.
- The player could not go sideways through the doorway.
- Filters for food and medicine that did not work in the player’s stash.
- Quest "The Punisher. Part 4." which could be done without the scav vest.
- “Strength”, “Endurance”, and “Covert movement” progress was not properly counted during the raid.
- Weapon mastering progress was not properly counted during the raid.
- Character's empty hand animation at a distance.
- The player with empty hands could not drop the backpack.
- Incorrect sensitivity on the mechanical sight on the ACOG.
- The remaining generator runtime counter was not synchronized between the fuel canisters and the generator itself.
The observer was not able to see the grenade in the dropped backpack if the player put it in the backpack right out of his hands.
-The observer was not able to see the grenade in the dropped backpack if the player put it in the backpack right out of his hands.
- The sorting of lots by time of removal on the flea market did not work.
- The reticle on the MRS sight was placed below the alignment on the Vector and UMP.
- Breath sounds were not played if the player used up stamina with the Kiver visor down.
- Player would go to crouch position when trying to hide quest items from prone position.
- Changing the "Shadow visibility" setting was not applied during the raid.
- Hanging animation of the players’ hands after reconnecting to the server at the moment of throwing a grenade.
- The "Apply" button on the treatment screen after a raid was active even when no treatment type was selected.
- Player wouldn’t get out of ADS mode when chamber-loading the gun.
- Medkits that removed the negative effect from a non-priority limb and left the priority limb untreated.
- Hands freeze when reloading some weapons via the context menu.
- Fee for putting a cultist knife with an incomplete poison supply to the flea market.
- Discrete shadow movement from distant objects on high settings.
- Ability to load weapons with unexamined ammunition.
- The edit pocket map marker window did not close after loading into the raid.
- Lamps did not break for other players if you break it with a melee weapon.
- Unable to fill items by drag and drop when purchasing from a trader.
- Game freeze when equipping an item from the letter during the transfer of items through the "get everything" button.
- The aiming magnification is not switched when re-installing the optical sight with the additional reflex sight.
- Change of the character position icon when you open the inventory while prone.
- Correcting the effects of light sources (flicker, glare).
- Abrupt change of the weapon model in the hands of a character when switching to another weapon.
- Inaccessibility of loot on the shelf, in the red room.
- Various audio fixes.
- Fixes for various problems related to the use of weapons and equipment.
- Fixes for various errors in trade and merchant services.
- Minor fixes to character stats.
- Fixes for various issues and exploits on locations.
- Fixes for some audio issues.
- Some graphics fixes and improvements.
- Some server bug fixes.
- Fixes for some backend issues.
- Fixes for some game interface elements.
- Some bug fixes in localization.
- Fixes for some bugs in offline raids.
Optimization:
- Physics optimization.
- Various graphics optimizations.
- Various server optimizations.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
907
Jaahas fleemarket aukeaa sitten level 20 tälläkertaa.. voin sanoa että tuskaa tulee
Mielestäni hyvä muutos, pidentää ns. Pelin parasta vaihetta eli wipen alkua. Tavallaan toivoisin jopa peliä ilman markettia, koska se tekee siitä tylsän heti kun kaikilla samat meta gearit.

Edit: Ei tarvitsisi näitä tehtäviä että tapa haulikolla, mossella ja/tai kalsarit jalassa, on tyhmiä laastareita joilla yritetään pakottaa pelaajia käyttää muuta gearia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
607
Nikita on ilmeisesti puhunut, että pyrkii jatkossakin "pidentämään" wipen alkua ja Flee markettiin on tulossa muutoksia. Omasta mielestäni tuon flean voisi laittaa vaikka sinne lvl 35, jolloin myös kauppiailta olisi jo saatavissa aika pitkälti samat tavarat kun fleasta.



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
mitäköhän tapahtu olin prapor level 2 ja yhtäkkiä mulla oon level 1 ja 0 sitä respectiä.. mitähän ihmettä voiko joku tehtävä jonka annoin terapeutille miinustaa praporin nolliin mitää muuta en keksi ?
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
577
mitäköhän tapahtu olin prapor level 2 ja yhtäkkiä mulla oon level 1 ja 0 sitä respectiä.. mitähän ihmettä voiko joku tehtävä jonka annoin terapeutille miinustaa praporin nolliin mitää muuta en keksi ?
Kyllähän osassa tehtävistä miinusta tulee muille vendoreille.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
607
Skierin Chemical part 4 antaa erittäin suuren miinuksen (-0.25) Skier/Therapist/Prapor riippuen kenelle sen palautat. Voisin olettaa että tämän tehtävän teit, etkä palauttanut sitä ainakaan Praporille. Tuon menetetyn "maineen" saa takaisin tekemällä heille anteeksiantona tämän aikaisemman tehtävän korjaavan tehtävän.

 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Skierin Chemical part 4 antaa erittäin suuren miinuksen (-0.25) Skier/Therapist/Prapor riippuen kenelle sen palautat. Voisin olettaa että tämän tehtävän teit, etkä palauttanut sitä ainakaan Praporille. Tuon menetetyn "maineen" saa takaisin tekemällä heille anteeksiantona tämän aikaisemman tehtävän korjaavan tehtävän.

no juu tämähän se tosiaan oli. öö vielä siis tarkennuksena mikä tehtävä nyt ois sitten tehtävä että saan ton praporin maineen takasin. annoin siis sen tehtävän terapeutille josta ainakin skier suuttu ja sen vois hyvittää 1milj rahalla, en ole vielä kyllä sille mitään maksamassa :D
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
no juu tämähän se tosiaan oli. öö vielä siis tarkennuksena mikä tehtävä nyt ois sitten tehtävä että saan ton praporin maineen takasin. annoin siis sen tehtävän terapeutille josta ainakin skier suuttu ja sen vois hyvittää 1milj rahalla, en ole vielä kyllä sille mitään maksamassa :D
Teet Praporin tehtäviä.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
607
Praporin maineen palauttavan "No Offence" tehtävän teet, niin saat maineen takaisin. En muista tuliko tuo tehtävä samantien tehtäväksi vai tuliko viiveellä. Joka tapauksessa siinä pitää antaa Praporille 10 M67 kranaattia, joiden ei tarvitse olla Found in Raid -> osta fleasta.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Praporin maineen palauttavan "No Offence" tehtävän teet, niin saat maineen takaisin. En muista tuliko tuo tehtävä samantien tehtäväksi vai tuliko viiveellä. Joka tapauksessa siinä pitää antaa Praporille 10 M67 kranaattia, joiden ei tarvitse olla Found in Raid -> osta fleasta.
kiitoksia
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Ketkä vielä pelailee tarkovia ja nauttii siitä?. Voin omasta puolestani sanoa että minun osaltani tämä oli tässä pitkään aikaan. Tälläsenä varmaankin keskivertoa huonompana pelaajana raja on tullut vastaan.

Pvp - Häviä ja kuole 95% yhteenotoista kun vastassa on joku mega chad tässä vaiheessa wipeä. Pelailen rotta tyylillä mutta eipä sekään pidemmän päälle ole mukavaa ja vaikka pääsisit yllättämään jonkun niin silti jotenkin ihmeen kaupalla sekin yleensä päättyy omaan kuolemaan varusteista riippumatta. Turhautuminen on väistämätöntä.

Cheaterit - Tarvitseeko tätä edes mainita? Viimeksi eilen reservessä olin huoneessa ollut "pidemmän" aikaa hiljaa ja varmasti ei kukaan olisi minua siellä huomannut mutta silti chad astu huoneeseen tai oikeastaan jo ovelta välittömästi yhdellä laukauksella head yeys juuri sinne nurkkaan missä olin ilman että kerkeät tekemään yhtään mitään. Tätä tapahtunut useasti.

Samat tehtävät aina vain uudelleen..

Edellinen uusi kenttä Reserve 2 vuotta sitten, antaa sen puhua puolestaan.

Flea marketti pitäisi kyllä ottaa pois tai ainakin rajata huomattavasti. Kaikki level 5 ja 6 armorit pitäisi löytää, ei ostaa samoin top tier ammukset. Ei paljoa napostele ostaa mitää 1500 rupiaa per ammus maksavia kuteja kun menetät ne kuitenkin. (on kokeiltu)

Jokaisen kuolemaan päättyneen raidin jälkeen menee hemmetin pitkä aika että olet laittanut kaikki varustukset, aseet yms että olet valmis jälleen tykinruuaksi!

Mitä tässä pitäisi tavoitella end gamen puute?
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
343
Ketkä vielä pelailee tarkovia ja nauttii siitä?. Voin omasta puolestani sanoa että minun osaltani tämä oli tässä pitkään aikaan. Tälläsenä varmaankin keskivertoa huonompana pelaajana raja on tullut vastaan.

Pvp - Häviä ja kuole 95% yhteenotoista kun vastassa on joku mega chad tässä vaiheessa wipeä. Pelailen rotta tyylillä mutta eipä sekään pidemmän päälle ole mukavaa ja vaikka pääsisit yllättämään jonkun niin silti jotenkin ihmeen kaupalla sekin yleensä päättyy omaan kuolemaan varusteista riippumatta. Turhautuminen on väistämätöntä.

Cheaterit - Tarvitseeko tätä edes mainita? Viimeksi eilen reservessä olin huoneessa ollut "pidemmän" aikaa hiljaa ja varmasti ei kukaan olisi minua siellä huomannut mutta silti chad astu huoneeseen tai oikeastaan jo ovelta välittömästi yhdellä laukauksella head yeys juuri sinne nurkkaan missä olin ilman että kerkeät tekemään yhtään mitään. Tätä tapahtunut useasti.

Jokaisen kuolemaan päättyneen raidin jälkeen menee hemmetin pitkä aika että olet laittanut kaikki varustukset, aseet yms että olet valmis jälleen tykinruuaksi!
Mikset pelaa Emutarkovia? Voit pelaa juuri niillä säännöillä ja säädöillä kuin haluat, ilman latausaikoja, huijareita tai muita pelaajia. Pääset aina nopeasti keskelle toimintaa ja voit säätää AI:n (joka simuloi ihmispelaajia ja scaveja) vaikeustasoa fiiliksen mukaan. Voi keskittyä juuri siihen mikä sinua pelissä kiinnostaa (paitsi jos se on ihmispelaajien ampuminen). Ei tämän pelin latausajoilla ja paskoilla servereillä muuta kannata edes pelata.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Ketkä vielä pelailee tarkovia ja nauttii siitä?. Voin omasta puolestani sanoa että minun osaltani tämä oli tässä pitkään aikaan. Tälläsenä varmaankin keskivertoa huonompana pelaajana raja on tullut vastaan.

Pvp - Häviä ja kuole 95% yhteenotoista kun vastassa on joku mega chad tässä vaiheessa wipeä. Pelailen rotta tyylillä mutta eipä sekään pidemmän päälle ole mukavaa ja vaikka pääsisit yllättämään jonkun niin silti jotenkin ihmeen kaupalla sekin yleensä päättyy omaan kuolemaan varusteista riippumatta. Turhautuminen on väistämätöntä.

Cheaterit - Tarvitseeko tätä edes mainita? Viimeksi eilen reservessä olin huoneessa ollut "pidemmän" aikaa hiljaa ja varmasti ei kukaan olisi minua siellä huomannut mutta silti chad astu huoneeseen tai oikeastaan jo ovelta välittömästi yhdellä laukauksella head yeys juuri sinne nurkkaan missä olin ilman että kerkeät tekemään yhtään mitään. Tätä tapahtunut useasti.

Samat tehtävät aina vain uudelleen..

Edellinen uusi kenttä Reserve 2 vuotta sitten, antaa sen puhua puolestaan.

Flea marketti pitäisi kyllä ottaa pois tai ainakin rajata huomattavasti. Kaikki level 5 ja 6 armorit pitäisi löytää, ei ostaa samoin top tier ammukset. Ei paljoa napostele ostaa mitää 1500 rupiaa per ammus maksavia kuteja kun menetät ne kuitenkin. (on kokeiltu)

Jokaisen kuolemaan päättyneen raidin jälkeen menee hemmetin pitkä aika että olet laittanut kaikki varustukset, aseet yms että olet valmis jälleen tykinruuaksi!

Mitä tässä pitäisi tavoitella end gamen puute?
Hassua, itse olen taas enemmän sitä mieltä että flea market ilman lvlrajoitusta tasoittaa pelikenttää huomattavasti. Muutoinkin tottunut MMO:issa "pelaamaan" markkinapaikkaa niin monesti enemmän hupia siitä kuin varsinaisesta pelistä. Mutta joo, huonompaan suuntaan kokoajan tuntuu menevän. Offraid healing ja basen rakennus pois niin saa keskittyä olennaiseen. Nytten pariin wipeen ei ole tullut käytännössä pelattua ollenkaan, patch notet luettua tuntui siltä että odotellaanpa seuraava päivitys että josko tämä sitten paranisi.

Mikset pelaa Emutarkovia? Voit pelaa juuri niillä säännöillä ja säädöillä kuin haluat, ilman latausaikoja, huijareita tai muita pelaajia. Pääset aina nopeasti keskelle toimintaa ja voit säätää AI:n (joka simuloi ihmispelaajia ja scaveja) vaikeustasoa fiiliksen mukaan. Voi keskittyä juuri siihen mikä sinua pelissä kiinnostaa (paitsi jos se on ihmispelaajien ampuminen). Ei tämän pelin latausajoilla ja paskoilla servereillä muuta kannata edes pelata.
Olisiko tuosta jotain lisäinfoa ? Pikagooglella ainoa mitä löytyi oli linkki redditiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 310
Viestejä
4 197 594
Jäsenet
70 889
Uusin jäsen
juusowtf

Hinta.fi

Ylös Bottom