DädiFinn
Слава Україно!
Ei vielä tarkempaa tietoa.
Spam, scam or commercially deceptive content Melekosta, toivottavasti saa kanavan takaisin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran päivässä jos 3 bitcoinia ottaa, niin 3 labivetoon saa köppöiset tavarat ja kortin.Vajaa kuukausi takaperin sain hideoutin maksimille ja silloin lopetin pelaamisen käytännössä kokonaan. Kerran vuorokaudessa olen hakenut Bitcoinit, vedet, Intelligence Center craftaukset ja laittanut SCAV loton vetämään. Rahaa oli tuolloin 20milj ja nyt vajaa kuukausi myöhemmin pelkällä hideoutin pelaamisella 60milj. Olenko ainoa jonka mielestä Hideouttia voisi hieman nerffata?
Lab on kyllä sellainen joka täytyy tässä resetissä opetella kun raha ei ole ongelma. Noh, äkkiä sitä tuonne saa kipattua kun täysillä kamoilla vetää täysin uutta mappia. Vieläkö Labissa on yhtä paljon koodareita kuin ennen?Kerran päivässä jos 3 bitcoinia ottaa, niin 3 labivetoon saa köppöiset tavarat ja kortin.
Kyllä tullu kuoltua lattian läpi ampujiin.Lab on kyllä sellainen joka täytyy tässä resetissä opetella kun raha ei ole ongelma. Noh, äkkiä sitä tuonne saa kipattua kun täysillä kamoilla vetää täysin uutta mappia. Vieläkö Labissa on yhtä paljon koodareita kuin ennen?
Sanoisin että viimeisellä 15 labsilla tullu 2 koodaria eli vähän laskenut viimewipen 9/10 ilmaantuvuudesta. Liekkö servuvalinnoilla väliä, itsellä fi-se-gerLab on kyllä sellainen joka täytyy tässä resetissä opetella kun raha ei ole ongelma. Noh, äkkiä sitä tuonne saa kipattua kun täysillä kamoilla vetää täysin uutta mappia. Vieläkö Labissa on yhtä paljon koodareita kuin ennen?
Mitäköhän tapahtunut kun piti uusin pestilyn hardcore-jakso katsoa mutta sen youtube tili on poistettu käytöstä?
Kanava toimii taas
Hardcorea mukava katella yövuorossaJoo huomasin kans itse kun oli toi twitter tuossa auki Ilta pelastettu
Mitäköhän tämä uusi patch pitää sisällään?
Jotenkin on mennyt Tarkovista fiilis viimeisimmän wipen myötä. Loottia löytyy liikaa ja hinnat on korkeat. Ei tule enää hikistä fiilistä että tästä raidista on selvittävä hengissä. Porukka juoksee päättömänä CoD fiiliksissä hillittömällä varustuksella. Repullinen kranaatteja aina mukana jne. Tylsää.
Ei toi bitcoin ole tän pelin varsinainen ongelma vaan lootti ja sen arvo. Keräät repullisen mitä tahansa loottia esim beta2 tai tri-zipin niin sulla on vähintään se 300k ruplaa ja hieman min max lähemmäs miljoonan rundi.Bitcoinin hinta vähän syö tätä wipeä. Kiinnittäisivät sen vaan suosiolla jonnekin 200k tuntumaan niin vähenisi metagear huomattavasti. Mullakin pelityyli täysin holtiton, mutta silti ei vaan ehdi pelata pois kaikkea rahaa mitä btc-farmi tuottaa.
Reservessä on menossa scäv bossien kokoontuminen. Aika herkästi on tullut tiputtua Killan ja Shturmanin one tappeihin.
Enteileekö wipeäJa killa voi roamata factoryssäkin
Enteileekö wipeä
Wipe huomenna
Jaahas fleemarket aukeaa sitten level 20 tälläkertaa.. voin sanoa että tuskaa tulee
Onhan nuissa. Vähän aikaa sai taistella, että sai ton golden starin auki.onko purkeissa ehtaa tavaraa sisällä?
Varsin autenttinen tuote siis.Onhan nuissa. Vähän aikaa sai taistella, että sai ton golden starin auki.
Päriseekö kuin hyvinOnhan nuissa. Vähän aikaa sai taistella, että sai ton golden starin auki.
No aika samanlainen vaikutus, kuin kylmägeelilläPäriseekö kuin hyvin
Kyllähän osassa tehtävistä miinusta tulee muille vendoreille.mitäköhän tapahtu olin prapor level 2 ja yhtäkkiä mulla oon level 1 ja 0 sitä respectiä.. mitähän ihmettä voiko joku tehtävä jonka annoin terapeutille miinustaa praporin nolliin mitää muuta en keksi ?
Kyllähän osassa tehtävistä miinusta tulee muille vendoreille.
no juu tämähän se tosiaan oli. öö vielä siis tarkennuksena mikä tehtävä nyt ois sitten tehtävä että saan ton praporin maineen takasin. annoin siis sen tehtävän terapeutille josta ainakin skier suuttu ja sen vois hyvittää 1milj rahalla, en ole vielä kyllä sille mitään maksamassaSkierin Chemical part 4 antaa erittäin suuren miinuksen (-0.25) Skier/Therapist/Prapor riippuen kenelle sen palautat. Voisin olettaa että tämän tehtävän teit, etkä palauttanut sitä ainakaan Praporille. Tuon menetetyn "maineen" saa takaisin tekemällä heille anteeksiantona tämän aikaisemman tehtävän korjaavan tehtävän.
Chemical - Part 4
Chemical - Part 4 is a Quest in Escape from Tarkov. Must be level 11 to start this quest. Find the transport with the chemicals Mark the chemical transport vehicle with an MS2000 Marker Survive and extract from Customs +6,500 EXP Skier Rep +0.04 35,000 Roubles 36,750 Roubles with Intelligence...escapefromtarkov.fandom.comOut of Curiosity
Out of Curiosity is a Quest in Escape from Tarkov. Must accept Skier's quest Chemical - Part 4 to obtain this quest. Find the transport with the chemicals on Customs Mark the vehicle with an MS2000 Marker Survive and extract from Customs +7,700 EXP Therapist Rep +0.04 170,000 Roubles 178,500...escapefromtarkov.fandom.comBig customer
Big customer is a Quest in Escape from Tarkov. Find the transport with the chemicals Mark the chemical transport vehicle with an MS2000 Marker Survive and extract from Customs +8,100 EXP Prapor Rep +0.03 Jaeger Rep -0.01 200,000 Roubles 210,000 Roubles with Intelligence Center Level 1 230,000...escapefromtarkov.fandom.com
Teet Praporin tehtäviä.no juu tämähän se tosiaan oli. öö vielä siis tarkennuksena mikä tehtävä nyt ois sitten tehtävä että saan ton praporin maineen takasin. annoin siis sen tehtävän terapeutille josta ainakin skier suuttu ja sen vois hyvittää 1milj rahalla, en ole vielä kyllä sille mitään maksamassa
Praporin maineen palauttavan "No Offence" tehtävän teet, niin saat maineen takaisin. En muista tuliko tuo tehtävä samantien tehtäväksi vai tuliko viiveellä. Joka tapauksessa siinä pitää antaa Praporille 10 M67 kranaattia, joiden ei tarvitse olla Found in Raid -> osta fleasta.
Ketkä vielä pelailee tarkovia ja nauttii siitä?. Voin omasta puolestani sanoa että minun osaltani tämä oli tässä pitkään aikaan. Tälläsenä varmaankin keskivertoa huonompana pelaajana raja on tullut vastaan.
Pvp - Häviä ja kuole 95% yhteenotoista kun vastassa on joku mega chad tässä vaiheessa wipeä. Pelailen rotta tyylillä mutta eipä sekään pidemmän päälle ole mukavaa ja vaikka pääsisit yllättämään jonkun niin silti jotenkin ihmeen kaupalla sekin yleensä päättyy omaan kuolemaan varusteista riippumatta. Turhautuminen on väistämätöntä.
Cheaterit - Tarvitseeko tätä edes mainita? Viimeksi eilen reservessä olin huoneessa ollut "pidemmän" aikaa hiljaa ja varmasti ei kukaan olisi minua siellä huomannut mutta silti chad astu huoneeseen tai oikeastaan jo ovelta välittömästi yhdellä laukauksella head yeys juuri sinne nurkkaan missä olin ilman että kerkeät tekemään yhtään mitään. Tätä tapahtunut useasti.
Jokaisen kuolemaan päättyneen raidin jälkeen menee hemmetin pitkä aika että olet laittanut kaikki varustukset, aseet yms että olet valmis jälleen tykinruuaksi!
Ketkä vielä pelailee tarkovia ja nauttii siitä?. Voin omasta puolestani sanoa että minun osaltani tämä oli tässä pitkään aikaan. Tälläsenä varmaankin keskivertoa huonompana pelaajana raja on tullut vastaan.
Pvp - Häviä ja kuole 95% yhteenotoista kun vastassa on joku mega chad tässä vaiheessa wipeä. Pelailen rotta tyylillä mutta eipä sekään pidemmän päälle ole mukavaa ja vaikka pääsisit yllättämään jonkun niin silti jotenkin ihmeen kaupalla sekin yleensä päättyy omaan kuolemaan varusteista riippumatta. Turhautuminen on väistämätöntä.
Cheaterit - Tarvitseeko tätä edes mainita? Viimeksi eilen reservessä olin huoneessa ollut "pidemmän" aikaa hiljaa ja varmasti ei kukaan olisi minua siellä huomannut mutta silti chad astu huoneeseen tai oikeastaan jo ovelta välittömästi yhdellä laukauksella head yeys juuri sinne nurkkaan missä olin ilman että kerkeät tekemään yhtään mitään. Tätä tapahtunut useasti.
Samat tehtävät aina vain uudelleen..
Edellinen uusi kenttä Reserve 2 vuotta sitten, antaa sen puhua puolestaan.
Flea marketti pitäisi kyllä ottaa pois tai ainakin rajata huomattavasti. Kaikki level 5 ja 6 armorit pitäisi löytää, ei ostaa samoin top tier ammukset. Ei paljoa napostele ostaa mitää 1500 rupiaa per ammus maksavia kuteja kun menetät ne kuitenkin. (on kokeiltu)
Jokaisen kuolemaan päättyneen raidin jälkeen menee hemmetin pitkä aika että olet laittanut kaikki varustukset, aseet yms että olet valmis jälleen tykinruuaksi!
Mitä tässä pitäisi tavoitella end gamen puute?
Mikset pelaa Emutarkovia? Voit pelaa juuri niillä säännöillä ja säädöillä kuin haluat, ilman latausaikoja, huijareita tai muita pelaajia. Pääset aina nopeasti keskelle toimintaa ja voit säätää AI:n (joka simuloi ihmispelaajia ja scaveja) vaikeustasoa fiiliksen mukaan. Voi keskittyä juuri siihen mikä sinua pelissä kiinnostaa (paitsi jos se on ihmispelaajien ampuminen). Ei tämän pelin latausajoilla ja paskoilla servereillä muuta kannata edes pelata.