Ketkä vielä pelailee tarkovia ja nauttii siitä?. Voin omasta puolestani sanoa että minun osaltani tämä oli tässä pitkään aikaan. Tälläsenä varmaankin keskivertoa huonompana pelaajana raja on tullut vastaan.
Pvp - Häviä ja kuole 95% yhteenotoista kun vastassa on joku mega chad tässä vaiheessa wipeä. Pelailen rotta tyylillä mutta eipä sekään pidemmän päälle ole mukavaa ja vaikka pääsisit yllättämään jonkun niin silti jotenkin ihmeen kaupalla sekin yleensä päättyy omaan kuolemaan varusteista riippumatta. Turhautuminen on väistämätöntä.
Cheaterit - Tarvitseeko tätä edes mainita? Viimeksi eilen reservessä olin huoneessa ollut "pidemmän" aikaa hiljaa ja varmasti ei kukaan olisi minua siellä huomannut mutta silti chad astu huoneeseen tai oikeastaan jo ovelta välittömästi yhdellä laukauksella head yeys juuri sinne nurkkaan missä olin ilman että kerkeät tekemään yhtään mitään. Tätä tapahtunut useasti.
Samat tehtävät aina vain uudelleen..
Edellinen uusi kenttä Reserve 2 vuotta sitten, antaa sen puhua puolestaan.
Flea marketti pitäisi kyllä ottaa pois tai ainakin rajata huomattavasti. Kaikki level 5 ja 6 armorit pitäisi löytää, ei ostaa samoin top tier ammukset. Ei paljoa napostele ostaa mitää 1500 rupiaa per ammus maksavia kuteja kun menetät ne kuitenkin. (on kokeiltu)
Jokaisen kuolemaan päättyneen raidin jälkeen menee hemmetin pitkä aika että olet laittanut kaikki varustukset, aseet yms että olet valmis jälleen tykinruuaksi!
Mitä tässä pitäisi tavoitella end gamen puute?