• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Escape from Tarkov (PC)

Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
602
Joo nyt viimeiset kaksi päivää tuota on ollut mahdoton pelata. Eilen illalla koitin käydä vanhenevat vakuutukset ottamassa talteen ja Hideouttiin craftit päälle, eihän tuossa mennyt kun hermot. Sain pelin kaadettua 4 kertaa putkeen ja sitten meni hermot ja sinne jäi aggregaatti pörisemään ilman aktiivisia crafteja. En näe hirveästi järkeä näissä lentokone dropeissa yms uusissa ominaisuuksissa, jos edes peli ei toimi kun on servut niin jumissa ja samaa ongelmaa näytti olevan streamaajillakin, noh onhan se hyvää mainosta pelille kun pelkästään Pestilyllä oli eilen 200k katsojaa ja hänelläkin peli kaatuili. :rolleyes:
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
Meinasin kokeilla pitkästä aikaa mutta eipä tuolta näytä saavan confirmaatio emailia, joten pitäköön taas tunkkinsa.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
339
Taitavat olla tyytyväisiä tilanteeseen kun peliä vielä myydään vaikka pelin jo ostaneet eivät pääse pelaamaan. Tulee vähän toisenlainen tarina mieleen Final Fantasy XIV kehitystiimiltä, jotka lopettivat pelin myynnin, että pelin jo omistaneet pääsevät helpommin pelaamaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Taitavat olla tyytyväisiä tilanteeseen kun peliä vielä myydään vaikka pelin jo ostaneet eivät pääse pelaamaan. Tulee vähän toisenlainen tarina mieleen Final Fantasy XIV kehitystiimiltä, jotka lopettivat pelin myynnin, että pelin jo omistaneet pääsevät helpommin pelaamaan.
Huutoon on vastattu! Nyt pelissä on näköjään joku queue, eilen ei vielä ollut. Tällähän saadaan säänneltyä servereillä olevien pelaajien määrää.

queue.jpg
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Huutoon on vastattu! Nyt pelissä on näköjään joku queue, eilen ei vielä ollut. Tällähän saadaan säänneltyä servereillä olevien pelaajien määrää.

Niinno, tämähän ei ole mikään muu kuin paska purkkaratkaisu. Servut kaatuilee niin suljetaan osa maksaneista pelaajista ulos jonottelemaan.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
204
Omasta mielestä uusien ominaisuuksien ja kartan myötä paras wipe aikoihin, mutta kyllä nämä servu ongelmat syö fiilistä tästä pelistä taas kovalla kädellä. Airdropitkin oli vähän jo siinä hyvän maun rajoilla kun aluksi tuli 2 per raidi, mutta nyt jo harvemmin, kun ei joka raidi sellasta edes näe.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
602
120K jonossa ja nyt yhden jakson Clarksonin farmia katsonut niin olen päätynyt jopa sijalle ~57k, että ei tämä purkka viritys kovin hyvä ole tai sitten pitää jättää peli taustalle päälle eikä sammuttaa koskaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
120K jonossa ja nyt yhden jakson Clarksonin farmia katsonut niin olen päätynyt jopa sijalle ~57k, että ei tämä purkka viritys kovin hyvä ole tai sitten pitää jättää peli taustalle päälle eikä sammuttaa koskaan.
Sinällänsä tämä on Battlestatesin kannalta positiivinen ongelma kun peli on suosittu ja maksavia asiakkaita riittää. Meidän pelaajien kannalta tilanne on tietysti toinen kun serverit kyykkää. Pelihän on itsessään loistava vaikka bugeja löytyykin mutta nuo serverit aiheuttavat suurinta päänvaivaa. Toivottavasti kapasiteetti saataisiin siltä puolelta kuntoon mahdollisimman pian niin ei tarvitseisi jonotella, itsekin pidin eilen koko illan peliä päällä ihan vain sen takia ettei päädy takaisin jonon hännille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Nikitan mukaan ongelma on tällä hetkellä DDoS joiden kohteeksi Battlestates on joutunut, tämän johdosta serverit kyykkää. En tiedä on kyseessä vain hätävalhe mutta voihan tuokin olla selitys. Lisäksi tullu päivitys jolla estetään loputon afkaaminen, sinällänsä tämäkin ihan ymmärrettävää.



 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 696
Nvidian ces 2022 lähetyksessä mainittiin Tarkoviin tulossa DLSS "coming soon". Päivämärää ei annettu sen tarkemmin.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Piti tämä pitkästä aikaa asentaa eilen, mutta eipä onnistu kun ei lähde emailiin sitä varmistuskoodia minkä client haluaa, ennen kuin pääsee edes lataamaan.

Virallisella foorumilla muillakin samaa ongelmaa, ei auttanut itsellä vaikka n.50 kertaa kokeilin uudelleen rampata koodin lähetykseen ja takaisin. Huoh.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Piti tämä pitkästä aikaa asentaa eilen, mutta eipä onnistu kun ei lähde emailiin sitä varmistuskoodia minkä client haluaa, ennen kuin pääsee edes lataamaan.

Virallisella foorumilla muillakin samaa ongelmaa, ei auttanut itsellä vaikka n.50 kertaa kokeilin uudelleen rampata koodin lähetykseen ja takaisin. Huoh.
Mulla autto, kun asensin laucherin C: asemalle. Koitin ensin toiselle ja vastaava ongelma.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Oon erehtynyt jälleen pelaamaan tarkovia ja turpaan tulee vasemmalta ja oikealta. Miten ihmeessä jokainen pelaaja tuntuu olevan joku one tap jumala kenet mä kohtaan.. Viimeset 5 raidia oon saanut osuman naamaan, siis oikeasti mitä ihmettä oonko mä ainoa jolle käy kokoajan noin. Menee taas tauolle katsotaan seuraavassa wipessä
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Viimeset 5 raidia oon saanut osuman naamaan, siis oikeasti mitä ihmettä oonko mä ainoa jolle käy kokoajan noin
Et ole :dead:

Tämän takia rottarunit ovat itselle sitä miellyttävämpää Tarkovia. Tyydytys on suurimmillaan kun one-tappaa Klinillä jotain gearissä olevaa hikipoikaa leukaan. Kun taas itse saa joltain naked-juoksijalta kuulan naamaan, se on Alt+F4 aika nopeasti.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
No kuinkas useasti tälläistä sitten sun peleissä tapahtuu ?
Tätä wipeä olen pelannut nyt jotain 20h, ja kokonaista yhden kerran on tapahtunut roistomainen naamaan ampuminen varustukseltaan ylivoimaista pelaajaa vastaan. Eli ei kovin usein. Lähtökohtaisesti näitä asetelmia kai kuitenkin pyrkii välttämään. Mutta sitä yhtäkin kertaa pitää fiilistellä monta päivää.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
138
Tottakai Tarkovissa tulee kuulaa suoraan naamaan. Siinähän se koko juoni on. Jos on vähemmän ruplia niin ei edes kannata yrittää meta-gearilla, alkaa vain ahdistamaan tappiot.

Onneksi omaa tähtäystä on suht helppo treenata. Horde offline scav:eja päälle Factoryssä ja eikun treenaamaan headshotteja. Tähtäys paranee aika äkkiä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Nvidian ces 2022 lähetyksessä mainittiin Tarkoviin tulossa DLSS "coming soon". Päivämärää ei annettu sen tarkemmin.
Itse päivitin prossun 8700k->12700K ja fps nousi n. 50% RTX 3080:llä. Laitoin myös 2.25X DLDSR asetuksen nvidia control panelin global 3d settingeistä, ja pelistä 3840x2160 reson (näytön reso 2560x1440). Näyttää kivalta. Mulla ainakin GPU "idlasi" ilman näitä säätöjä (prossua ja DLDSR:ää) Tarkovissa. GPU usage oli n. 40-45% raideissa. Nyt on 80-90%.

En usko, että DLSS:stä on mitään käytännön hyötyä, ennen kuin nuo CPU-pullonkaulat saadaan ratkaistua. En muista, että missään muussa pelissä olisi hyvään aikaan ollut yhtä matala GPU:n käyttö, kuin Tarkovissa.

--

Omastakin mielestä muualle kuin päähän ampuminen on vähän niin ja näin. Ja huonosti läpäisevällä ammuksella tai kaukaa ei kannata ampua kuin naamaan. Kypäräkin rasittavasti estää ihmisiä kuolemasta. Ammuin lvl3 kypärää tyyliin ohimoon tms. ja kypärä otti 21 damagea ja pää loput, mutta äijä ei kuollut. Oli liian huonosti läpäisevä ammus käytössä, kun parempiakaan ei oikein saa.

VPO-209 on aika kiva. Siihen saa lvl1 tradereilta +7 ergo lippaita, 4x:n ja silun. Sillä voi lähteä ryömimään puskiin esim. Woods/Shoreline ja räiskiä vihuja hengiltä kaukaa. Kun vihollinen on kaukana, niin todennäköisyys sille, että itse kuolee, on matala, etenkin silun kanssa.

Saisipa .366 AP-M:ää siihen. Oma hahmo vasta lvl10 kahden viikon jälkeen, eli vasta puolivälissä lvl15. Hohhoijakkaa. Noh tänään pitäisi tulla kaikki viikonloppuna hävitty geari, kymmeniä loadoutteja, saa nähdä riittääkö vapaa-aika hävittää niitä uudestaan ennen ensi viikonloppua, vai pitääkö osa myydä pois. Inventaariosta on tila loppu Edge of Darkness -edikan kanssa, kun olen säästänyt kaikkea FIR-kamaa tulevia questeja varten. Lisäksi jos löytäisin vielä yhden nipun muttereita, niin saisin useamman hideout-päivityksen tehtyä peräkanaa. FIR auton akkujakin taitaa olla 4kpl varastossa jne.

--

Kuinka usein peleissä on ollut muuten wipejä? n. 6kk välein? Tällä tahdilla ehdin varmaan saada 2kk kohdalla flea marketin auki, sitten on 4kk aikaa pelata peliä vielä :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
602
Itsellä prossuna I7-6700 ja päivitin näytönohjaimen 970gtx -> AMD 6700xt, niin ei fps noussut kuin ~10fps woodsissa ja customsissa avarilla kohdilla. Sitten kun menee esim Shorelinen resortille niin fps kyykkää pahasti kun on ilmeisesti prossulle aivan liikaa mietittävää. Juurikin grafiikka asetuksia muuttelemalla sai tuota GPU käyttöä parannettua ja hieman yllättäen grafiikoita parantamalla nousi myös fps ainakin avarissa kentissä. :rolleyes:
Kuitenkaan mitä prossun käyttöä seuraa Task Managerin kautta, niin prossu ei edes käy täysillä yhdelläkään ytimellä tämän mukaan, vaan käyttöaste pyörii 60-70% luokassa isoimmillaan yhdellä ytimellä muistaakseni.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
On tullut pelattua täysin casuaalisti tällä wipellä, nyt lvl 29 kun eilen tein viimeistä lukuunottamatta kaikki gunsmithit flee marketin avulla. Tälle wipelle on tullut kyllä paljon hyviä uudistuksia, mm. se ettei flee marketista voi ostaa aivan kaikkea high endia gearia (armoreita, patruunoita) vaan ne täytyy hankkia eri keinoin. Itsellä tulee pelattua enemmän tai vähemmän kamoilla jotka kestää menettää, kuitenkin vähintään tier 4 armoria ja kypärää, parhaat ammukset jota saa hommattua ja fiksusti rakennetut aseet. Daily/weekly taskit boostaa kyllä hyvin expaa eli niitä kannattaa tehdä.

Ihan perus AKM 7.62x39 saa väsättyä hyviä buildeja halvalla ja ei tuo PS nyt mikään susipaska panos ole. Myös UMP-45 on melkoinen laser, surutta voi ampua liipasin pohjassa.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
399
Ite oon 41 levelillä. Aika paljon lähitaisteluissa tullut "macro" sks miehiä vastaan. Yks osuu rintaan ja seuraava päässä.
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
158
Ite ny lvl31 ja tykännyt vetää mp5 kun pystyy suht edukkaasti tekee hideoutissa ap kuulaa. Saa myös jatkojalostettua umpiinkin mutta muutama noita mp5 pyssyjä stashissa lojunu. Ja joo noi flea rajoitukset oli kyllä hyvä päivitys.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 696
Veritas keskustellut Nikitan kanssa scaveista, bsg tiimistä ja tarkovin tulevaisuudesta. Kestää 1h 10min.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 373
Olen tätä nyt pari viikkoa pelaillut ja täytyy sanoa, että on uudelle pelaajalle harvinaisen paska kokemus. Pelissä eteneminen on täysin mahdotonta, koska pidempään pelanneilla on niin suuri etu, että he ovat käytännössä kuolemattomia, jos sellaisen sattuu raidissa kohtaamaan. Pelin endgame on vissiin, että voi juosta kuolemattomana Customs mapissa hylkeitä nuijimassa. Vaatisi varmaan työttömyyttä tai jotain vastaavaa elämäntyyliä, että tässä voisi edetä pätkän vertaa.
 
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
14
Tämä peli on haastava mutta siitä todella hyvä ja palkitseva että kukaan ei ole kuolematon. Paskimmalla aseella missä on huonointa kuulaa voi tappaa kenet tahansa. Oppimiskäyrä on todella pitkä ja kivinen mutta ah niin itseinhoinen.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 696
Olen tätä nyt pari viikkoa pelaillut ja täytyy sanoa, että on uudelle pelaajalle harvinaisen paska kokemus. Pelissä eteneminen on täysin mahdotonta, koska pidempään pelanneilla on niin suuri etu, että he ovat käytännössä kuolemattomia, jos sellaisen sattuu raidissa kohtaamaan. Pelin endgame on vissiin, että voi juosta kuolemattomana Customs mapissa hylkeitä nuijimassa. Vaatisi varmaan työttömyyttä tai jotain vastaavaa elämäntyyliä, että tässä voisi edetä pätkän vertaa.
Wipen alussa heti oltava hereillä ja 1-2 kaveria tiiminä lähtee suorittaa tehtäviä niin vois päästä kivasti alkuun. Jos nyt lähtee yksin vetää niin varmasti on hankalaa jos törmää +40 levuseen tuolla. Kannattaa ottaa yksin pelatessa vaan tosi varovasti ja osattava perääntyä jos näyttää pahalta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Olen tätä nyt pari viikkoa pelaillut ja täytyy sanoa, että on uudelle pelaajalle harvinaisen paska kokemus. Pelissä eteneminen on täysin mahdotonta, koska pidempään pelanneilla on niin suuri etu, että he ovat käytännössä kuolemattomia, jos sellaisen sattuu raidissa kohtaamaan. Pelin endgame on vissiin, että voi juosta kuolemattomana Customs mapissa hylkeitä nuijimassa. Vaatisi varmaan työttömyyttä tai jotain vastaavaa elämäntyyliä, että tässä voisi edetä pätkän vertaa.
Peli ei vaadi työttömyyttä vaan karttatuntemusta. Tällä wipellä käytännössä kuka vain voi tappaa gearista riippumatta toisen pelaajan koska end game kamojen ja ammusten saatavuutta on nerffattu. Jo lvl 1 alkaen saa aseita ja panoksia jolla ampuu hyvin armoreista läpi. Ensimmäiset 100h on ihan pelkkää tutoriaalia ja 200h jälkeen peli alkaa luonnistumaan. Itse en parin viikon jälkeen heittäisi kirvestä kaivoon, samaa rämpimistä se on ollut aivan kaikilla.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 373
Wipen alussa heti oltava hereillä ja 1-2 kaveria tiiminä lähtee suorittaa tehtäviä niin vois päästä kivasti alkuun. Jos nyt lähtee yksin vetää niin varmasti on hankalaa jos törmää +40 levuseen tuolla. Kannattaa ottaa yksin pelatessa vaan tosi varovasti ja osattava perääntyä jos näyttää pahalta.
Eipä tuossa paljoa voi perääntyä, jos kuolee n. sekunnissa sarjatulella ammuttuun headshottiin itse sen jälkeen, kun on saanut 5 osumaa toiseen jollain SKS romulla.
Peli ei vaadi työttömyyttä vaan karttatuntemusta. Tällä wipellä käytännössä kuka vain voi tappaa gearista riippumatta toisen pelaajan koska end game kamojen ja ammusten saatavuutta on nerffattu. Jo lvl 1 alkaen saa aseita ja panoksia jolla ampuu hyvin armoreista läpi. Ensimmäiset 100h on ihan pelkkää tutoriaalia ja 200h jälkeen peli alkaa luonnistumaan. Itse en parin viikon jälkeen heittäisi kirvestä kaivoon, samaa rämpimistä se on ollut aivan kaikilla.
Ei tätä paskaa voi mitenkään kiillotella. Tämähän on niinkuin pelaisi Dark Soulsia, mutta aina kun spawnaisi Undead Asylumiin olisi siellä kaverina pari lvl50 invaderia. Tuon Customsin layoutin osaan jo ulkoa ja siitä voi sanoa, että on aloitusmapiksi hirveää paskaa, koska se on täynnä chokepointteja, joihin kuolee jatkuvasti, kun pitää kartan toiselle puolen pyrkiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Ei tätä paskaa voi mitenkään kiillotella. Tämähän on niinkuin pelaisi Dark Soulsia, mutta aina kun spawnaisi Undead Asylumiin olisi siellä kaverina pari lvl50 invaderia.
Jos tähän vedetään Dark Souls mukaan niin sitten voi vain todeta että git gud :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Joo tässä vielä yksi syy, miksi EFT on niin paska kokemus, mulkut pelaajat.
Jos sä olet yhtään tätä ketjua lukenut niin lähtökohta oli että tiedät jo entuudestaan millainen peli Tarkov on. Ei tätä väkisellä kannata pelata, en minäkään pelaa isommin Soulseja koska olen niissä aivan paska. Siitä huolimatta Soulsit, Sekiro ja esim Bloodborne ovat loistavia pelejä.

Tarkov on aina ollut ja toivottavasti tulee aina olemaan ns. tryhard peli jonka oppimiskäyrä on jyrkkä. Tarkov on mielestäni yksi harvoista FPS-peleistä jossa kuolema aivan oikeasti merkkaa jotain, toisin kuin Battlefieldissä, CODissa tms muissa mainstream shootereissa. Tämä ei ole ikinä ollut helppo peli aloittelijoille, eikä edes pidempään pelanneille. Toivottavasti ei ikinä tule olemaankaan. Kaiken vaikeuden takia Tarkov antaa parhaimmillaan todella paljon takaisin. Kuten aikaisemmin sanoin, itsekin rämmin ensimmäisten wipejen aikaan todella pahasti. Päähän tuli edes ja takaa, vasemmalta ja oikealta. Niin käy välillä vieläkin, onneksi ei kuitenkaan aina. Kantaan kautta tämä peli on pitänyt opetella ja niin on pitänyt kaikilla muillakin.

Tarkov ottaa, Tarkov antaa.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 373
Jos sä olet yhtään tätä ketjua lukenut niin lähtökohta oli että tiedät jo entuudestaan millainen peli Tarkov on. Ei tätä väkisellä kannata pelata, en minäkään pelaa isommin Soulseja koska olen niissä aivan paska. Siitä huolimatta Soulsit, Sekiro ja esim Bloodborne ovat loistavia pelejä.

Tarkov on aina ollut ja toivottavasti tulee aina olemaan ns. tryhard peli jonka oppimiskäyrä on jyrkkä. Tarkov on mielestäni yksi harvoista FPS-peleistä jossa kuolema aivan oikeasti merkkaa jotain, toisin kuin Battlefieldissä, CODissa tms muissa mainstream shootereissa. Tämä ei ole ikinä ollut helppo peli aloittelijoille, eikä edes pidempään pelanneille. Toivottavasti ei ikinä tule olemaankaan. Kaiken vaikeuden takia Tarkov antaa parhaimmillaan todella paljon takaisin. Kuten aikaisemmin sanoin, itsekin rämmin ensimmäisten wipejen aikaan todella pahasti. Päähän tuli edes ja takaa, vasemmalta ja oikealta. Niin käy välillä vieläkin, onneksi ei kuitenkaan aina. Kantaan kautta tämä peli on pitänyt opetella ja niin on pitänyt kaikilla muillakin.

Tarkov ottaa, Tarkov antaa.
Satojen tuntien grindi kilpailukykyisen gearin saamiseksi PvP FPS-pelissä ei ole mikään oppimiskynnys, vaan puhdasta paskaa.

Esim. jo toi ettei ennen lvl15 pääse Flea Marketille tekee pelin alusta tarpeettoman vaikean, kun tarjolla on vain paskaa gearia ja eteneminen on muutenkin tuskaa, kun questeja ei yksinkertaisesti saa tässä vaiheessa wipeä suoritettua, kun enemmän grindanneet NEETit tulee pistämään kuulan kalloon heti, kun ammut ensimmäisen questin vaatiman Scavin tai yrität mennä jonnekin Customsin Dormsille tekemään koko pelin toista questia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Satojen tuntien grindi kilpailukykyisen gearin saamiseksi PvP FPS-pelissä ei ole mikään oppimiskynnys, vaan puhdasta paskaa.
Skier LL1 saat ostettua VPO-136 ja Praporilta siihen PS kuulaa eli käytännössä nuo voit ostaa lvl 1. Noilla sä ammut käytännössä mistä vain läpi koska hyvin harva käyttää armor class 5/6 panssareita. Suurin osa taitaa pelata nelosen armoreilla.

Koska Tarkov tuntuu olevan mielestäsi susipaska peli niin mitä sinä muuttaisit tässä jossa pelaaminen olisi mukavaa?
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
3
Skier LL1 saat ostettua VPO-136 ja Praporilta siihen PS kuulaa eli käytännössä nuo voit ostaa lvl 1. Noilla sä ammut käytännössä mistä vain läpi koska hyvin harva käyttää armor class 5/6 panssareita. Suurin osa taitaa pelata nelosen armoreilla.

Koska Tarkov tuntuu olevan mielestäsi susipaska peli niin mitä sinä muuttaisit tässä jossa pelaaminen olisi mukavaa?
lvl 2 peacekeeper myy M80, hunter käteen niin kaatuu isotkin pojat eikä tarvi kun lvl 14
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
138
Noh, sen sijaan että voivoitellaan menestystä pistetään mieluummin vinkit jakoon:
- Kartan tuntemus on ykkönen. Pelaa mieluummin alkuun yhtä kenttää ja opettele sen lootit kunnolla. Customs on aika hyvä, ZB-1011:sen lähellä olevista rakennuksista löytyy ok loottia jota useimmat high-tier pelaajat eivät viitsi hakea.
- Kerää mukaan kaikki veitset. Peacekeeperillä on hyvät MP5 ja UMP barter tradet.
- Scav run:eja kannattaa tehdä melkein aina kun mahdollista. Customs yöllä on usein hiljaista ja lootti suhteellisen hyvää.
- Cod/BF juoksentelulla lähtee vain henki.
- Missään muussa FPS:ssä äänien kuuntelu ei ole niin suuressa roolissa kuin Tarkov:issa.
- Edge of Darkess editio on paljon helpompi ison secure- containerin vuoksi.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 359
Tää peli kyllä tuntuu siinä mielessä pay to win että käytännössä tuon 120€ paketin on ostettava jos haluaa säästää tunteja (päiviä) peliaikaa. Ylivoimaisesti paras tuossa on tietenkin 3x3 pouchi joka helpottaa joka ikistä raidia ihan helvetisti, ja isompi stashi sekä alkuun reputationia on asia mikä nopeuttaa levutusta huomattavasti. Toki muutkin boonukset jeesaavat huomattavasti.

Eli se että ostaa halvimman Tarkovin paketin on kuin pelaisi "hard modella" rampautettuna.

Itse pelihän on aivan loistava. Tuon rahastuksen olisivat vaan voineet hoitaa vaikka kosmeettisesti eikä p2w taktiikalla, vaikka kertaostos onkin. Mutta joillekkin tuo summa vaan on aivan käsittämätön pelistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 560
Voihan tuon eod version ostaa -25% alella jota muutaman kerran vuoteen tulee. Halpa kertaostos, 2000h takana ja laskettuna 120€ niin ei oikein kallis peli
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Tää peli kyllä tuntuu siinä mielessä pay to win että käytännössä tuon 120€ paketin on ostettava jos haluaa säästää tunteja peliaikaa. Ylivoimaisesti paras tuossa on tietenkin 3x3 pouchi joka helpottaa joka ikistä raidia ihan helvetisti, ja isompi stashi sekä alkuun reputationia on asia mikä nopeuttaa levutusta huomattavasti. Toki muutkin boonukset jeesaavat huomattavasti.

Eli se että ostaa halvimman Tarkovin paketin on kuin pelaisi "hard modella" rampautettuna. Oikealla rahalla saa helpotettua pelaamista huomattavasti.

Itse pelihän on aivan loistava. Tuon rahastuksen olisivat vaan voineet hoitaa vaikka kosmeettisesti eikä p2w taktiikalla, vaikka kertaostos onkin. Mutta joillekkin tuo summa vaan on aivan käsittämätön pelistä.
Omasta mielestäni -25% hintalapulla ostettu EoD ei ole paha kun suhteutetaan hinta vuosien aikana kertyneisiin pelitunteihin. Maksaahan monet AAA-pelitkin helposti sen 60e-70e. EoD antaa kyllä etua tuon containerin takia, sitä ei voi kiistää. Toisaalta, kyllähän tässä saa pelaamallakin isomman containerin, Epsilonin hommaaminen ei nyt ole edes kovin vaikeaa ja hideoutissa stashin voi craftata isommaksi.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 359
Pitää tuota alennusta kärkkyä. Milloinkohan tulee seuraavan kerran... Vissiin nyt jouluna taisi olla mutta tuli se missattua. Onkohan seuraava kerta vasta yli puolen vuoden päässä, todennäköisesti. Mutta hyvää harjoitella halvimmalla paketilla sen aikaa. Betahan tämä vasta taitaapi olla muutenkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Pitää tuota alennusta kärkkyä. Milloinkohan tulee seuraavan kerran... Vissiin nyt jouluna taisi olla mutta tuli se missattua. Onkohan seuraava kerta vasta yli puolen vuoden päässä, todennäköisesti. Mutta hyvää harjoitella halvimmalla paketilla sen aikaa. Betahan tämä vasta taitaapi olla muutenkin.
Ainakin voitonpäivänä eli toukokuun alussa tulee oletettavasti alennukseen, mahdollisesti jopa pääsiäisenä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 696
Pitää tuota alennusta kärkkyä. Milloinkohan tulee seuraavan kerran... Vissiin nyt jouluna taisi olla mutta tuli se missattua. Onkohan seuraava kerta vasta yli puolen vuoden päässä, todennäköisesti.
Aikasempia alennuksia ollut 23.2 "Defender of the Motherland", 7-9.5 voitonpäivä, 15.10 Battlestate games syntymäpäivä ja sit tietenkin joulu/uusivuosi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 452
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom